Автоматизована система «Є-Звітність»
- 
				Sotnykivka
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 21
 - З нами з: 29 листопада 2015, 17:24
 - Регіон: Киевская область
 - Дякував (ла): 1 раз
 - Подякували: 5 разів
 
Підкажіть будь-ласка. Чи можна зараз занести звіт за 2017рік?
			
			
									
						- 
				tatyanaw1@ukr.net
 - Мешканець

 - Повідомлень: 221
 - З нами з: 10 липня 2015, 21:29
 - Регіон: Житомирская область
 - Дякував (ла): 53 рази
 - Подякували: 29 разів
 
здравствуйте.подскажите может у кого было такое. вошла в бюджетну звытнысть,створити,выбрала МБ и ф.2 иду в **коди бюджетыв**оберить категорию и все пустота ничего нет.хотя годовой отправляла и все ок было.что нужно сделать?
			
			
									
						- 
				Mudryk
 - Квартирант

 - Повідомлень: 54
 - З нами з: 14 лютого 2014, 15:26
 - Регіон: Тернопольская Область
 - Звідки: Тернополь
 - Дякував (ла): 12 разів
 - Подякували: 8 разів
 
Щоб зняти підпис керівника, треба створити посилку з тим тільки звітом, в якому треба зняти підпис директора, або виправити помилки. Після того відкрити посилку і вилучити його з пос
илки, виникне вікно, де потрібно вписати причину вилучення, наприклад, слово "помилка" і після цього звіт повернеться на етап внесення даних. Його потрібно буде підписати гол. бухгалтером і директором. А якщо посилка вже відіслала в казну, то тільки після повернення казною невірного звіту можна його виправити.
			
			
									
						илки, виникне вікно, де потрібно вписати причину вилучення, наприклад, слово "помилка" і після цього звіт повернеться на етап внесення даних. Його потрібно буде підписати гол. бухгалтером і директором. А якщо посилка вже відіслала в казну, то тільки після повернення казною невірного звіту можна його виправити.
- yaoleg
 - Коронована особа

 - Повідомлень: 2490
 - З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
 - Регіон: Вінницька область
 - Звідки: Вінниця
 - Дякував (ла): 22 рази
 - Подякували: 453 рази
 
Вже не можна, зараз подається звіт виключно за І квартал 2018 року!Sotnykivka писав:Підкажіть будь-ласка. Чи можна зараз занести звіт за 2017рік?
- 
				Valentina_say1
 - Новачок

 - Повідомлень: 2
 - З нами з: 30 березня 2018, 01:40
 - Регіон: Волынская область
 
на сторінці діагностики пропускає через ініціалізацію, а при перевірці ключа вказує "Помилка накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа з носія ключової інформації". Хоча я в папку внесла і сертифікат ЦЗО, і з сайту АЦСК "Україна", і особисті. Ключ директора в папці Key
Допоможіть, будь ласка. Бачу, що при подібних питаннях Ви пишете в особисті повідомлення...Допоможіть...
			
			
									
						Допоможіть, будь ласка. Бачу, що при подібних питаннях Ви пишете в особисті повідомлення...Допоможіть...
- НЛО
 - Новачок

 - Повідомлень: 4
 - З нами з: 15 квітня 2018, 23:04
 - Регіон: Волынская область
 - Дякував (ла): 1 раз
 - Подякували: 2 рази
 
До уваги всіх, хто міняв ключі від АЦСК "Україна", і після цього не може увійти в систему!
Ситуація: Після заміни ключів АЦСК "Україна" (у зв'язку із закінченням терміну дії, або через кадрові зміни) не вдається увійти до системи "Є-Звітність". Видає помилку: "Невірний ідентифікатор користувача або пароль". Заявки в ДКСУ подані, доступ для нових ключів відкрито. Ключі сконвертовано програмою від АЦСК "Україна" із формату *.ZS2 в Key-6.dat Самі ключі в інших програмах (Медок, Соната і т.д.) працюють коректно. До заміни ключів все працювало нормально. Якщо відкрити в Барскрипторі сторінку діагностики і там виконати ініціалізацію – то система видасть помилку "Не знайдено особистих ключів на носії". Це означає, що проблема на стороні клієнта, а не Казначейства, бо Барскриптор для діагностики до серверів АС "Є-звітність" не звертається, а всі перевірки виконує на локальній адресі.
Отже, якщо ваша ситуація відповідає вищезазначеній – виконайте наступні дії:
1) Видаліть всі сертифікати із папки "C:\My Certificates and CRLs 13\".
2) Завантажте архів за посиланням (Хто зареєстрований на форумі, завантажуйте архів з сертифікатами із першої сторінки форуму. Там сертифікати з усіх основних АЦСК)
3) Розпакуйте вміст архіву у папку "C:\My Certificates and CRLs 13\".
4) Особисті сертифікати користувачів (директора, головного бухгалтера), завантажені із сайту АЦСК "Україна" помістіть у цю папку і перейменуйте до стандартного вигляду CA-серійний номер сертифіката (без пробілів).cer.
5) Перевірте наявність потрібного ключа в папці "...BarsCryptor/Key" і входьте в систему.
Після цього все повинно запрацювати.
			
			
									
						Ситуація: Після заміни ключів АЦСК "Україна" (у зв'язку із закінченням терміну дії, або через кадрові зміни) не вдається увійти до системи "Є-Звітність". Видає помилку: "Невірний ідентифікатор користувача або пароль". Заявки в ДКСУ подані, доступ для нових ключів відкрито. Ключі сконвертовано програмою від АЦСК "Україна" із формату *.ZS2 в Key-6.dat Самі ключі в інших програмах (Медок, Соната і т.д.) працюють коректно. До заміни ключів все працювало нормально. Якщо відкрити в Барскрипторі сторінку діагностики і там виконати ініціалізацію – то система видасть помилку "Не знайдено особистих ключів на носії". Це означає, що проблема на стороні клієнта, а не Казначейства, бо Барскриптор для діагностики до серверів АС "Є-звітність" не звертається, а всі перевірки виконує на локальній адресі.
Отже, якщо ваша ситуація відповідає вищезазначеній – виконайте наступні дії:
1) Видаліть всі сертифікати із папки "C:\My Certificates and CRLs 13\".
2) Завантажте архів за посиланням (Хто зареєстрований на форумі, завантажуйте архів з сертифікатами із першої сторінки форуму. Там сертифікати з усіх основних АЦСК)
3) Розпакуйте вміст архіву у папку "C:\My Certificates and CRLs 13\".
4) Особисті сертифікати користувачів (директора, головного бухгалтера), завантажені із сайту АЦСК "Україна" помістіть у цю папку і перейменуйте до стандартного вигляду CA-серійний номер сертифіката (без пробілів).cer.
5) Перевірте наявність потрібного ключа в папці "...BarsCryptor/Key" і входьте в систему.
Після цього все повинно запрацювати.
- 
				Ольга12345
 - Новачок

 - Повідомлень: 4
 - З нами з: 02 жовтня 2017, 12:40
 - Регіон: Ивано-Франковская область
 - Дякував (ла): 1 раз
 
Помилка: "В довіднику підпорядкованості установи не заповнено Розпорядник вищого рівня для консолідації фінансової звітності МБ" як її виправити???????????
			
			
									
						- 
				barvino4ok
 - Новачок

 - Повідомлень: 2
 - З нами з: 04 квітня 2018, 12:46
 - Регіон: Днепропетровская область
 - Дякував (ла): 2 рази
 
Доброго дня!
В кого-небудь таке було? Річна звітність внесена без проблем, а починаючи з 2 квітня неможливо зайти на сайт... І неможливо внести звітність за І квартал 2018 року. Перепробувала всі браузери вже...
Не удаётся установить соединение с сайтом.
Превышено время ожидания ответа от сайта ezvit.treasury.gov.ua.
Попробуйте сделать следующее:
			
			
									
						В кого-небудь таке було? Річна звітність внесена без проблем, а починаючи з 2 квітня неможливо зайти на сайт... І неможливо внести звітність за І квартал 2018 року. Перепробувала всі браузери вже...
Не удаётся установить соединение с сайтом.
Превышено время ожидания ответа от сайта ezvit.treasury.gov.ua.
Попробуйте сделать следующее:
- Проверить, есть ли подключение к интернету.
 - [url=chrome-error://chromewebdata/#buttons]Проверить настройки прокси-сервера и брандмауэра[/url].
 - Выполните диагностику сети
 
- tsuaf
 - Мешканець

 - Повідомлень: 369
 - З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
 - Регіон: Днепропетровская область
 - Дякував (ла): 2 рази
 - Подякували: 103 рази
 
Здравствуйте. Это у вас что-то локальное. Нет подключения, сетевой кабель отключен, сетевая карта не работает или другие проблемы с подключением.barvino4ok писав:Доброго дня!
В кого-небудь таке було? Річна звітність внесена без проблем, а починаючи з 2 квітня неможливо зайти на сайт... І неможливо внести звітність за І квартал 2018 року. Перепробувала всі браузери вже...
Не удаётся установить соединение с сайтом.
Превышено время ожидания ответа от сайта ezvit.treasury.gov.ua.
Попробуйте сделать следующее:
- Проверить, есть ли подключение к интернету.
 - [url=chrome-error://chromewebdata/#buttons]Проверить настройки прокси-сервера и брандмауэра[/url].
 - Выполните диагностику сети
 
- 
				Анна313
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 34
 - З нами з: 11 травня 2016, 11:42
 - Регіон: Донецкая область
 - Дякував (ла): 1 раз
 
Добрий день, колеги! Підскажіть, будь-ласка, створили звіт 2м, у протоколі показує помилку - не вірно вказано-вид економічної діяльності. Всі поля заповнені, де у даній формі має бути вказаний вид економічної діяльності?
			
			
									
						- tsuaf
 - Мешканець

 - Повідомлень: 369
 - З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
 - Регіон: Днепропетровская область
 - Дякував (ла): 2 рази
 - Подякували: 103 рази
 
Это касается профиля вашей организации, а не самого отчета.Анна313 писав:Добрий день, колеги! Підскажіть, будь-ласка, створили звіт 2м, у протоколі показує помилку - не вірно вказано-вид економічної діяльності. Всі поля заповнені, де у даній формі має бути вказаний вид економічної діяльності?
- tsuaf
 - Мешканець

 - Повідомлень: 369
 - З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
 - Регіон: Днепропетровская область
 - Дякував (ла): 2 рази
 - Подякували: 103 рази
 
Уже всё равно ) Исправить можно уже другими отчетами или позвонив в Казначейство и согласовать дальнейшие действия.mezz07 писав:То есть это вообще невозможно? А если возникла такая необходимость?
- 
				mezz07
 - Мешканець

 - Повідомлень: 125
 - З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
 - Регіон: Киев
 - Звідки: Киев
 - Дякував (ла): 15 разів
 - Подякували: 1 раз
 
Казначейство говорит, что тут должен возвращать Головний розпорядник, а  Головний розпорядник понятий не имеет как. Куда еще можно обратиться, есть ли какая то інформационная служба, помогите, пожалуйста.
			
			
									
						- tsuaf
 - Мешканець

 - Повідомлень: 369
 - З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
 - Регіон: Днепропетровская область
 - Дякував (ла): 2 рази
 - Подякували: 103 рази
 
То что-то не то Казначейство говорит или вы не так объясняете им. Ситуация же проста как двери. Если нужно исправить кое-что, то это сделать может только Казначейство. Если нужно вообще вернуть всё, то снова-таки, просто удаляется всё на стороне Казначейства и делов. При всей согласованности задача же вся потом заключается в технических деталях и всё.mezz07 писав:Казначейство говорит, что тут должен возвращать Головний розпорядник, а Головний розпорядник понятий не имеет как. Куда еще можно обратиться, есть ли какая то інформационная служба, помогите, пожалуйста.
- jarod
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 14
 - З нами з: 16 квітня 2018, 12:11
 - Регіон: Запорожская область
 - Дякував (ла): 2 рази
 - Подякували: 1 раз
 
А как быть с ситуацией, когда ключ бухгалтера подходит, а директора нет? Ключи от АЦСК Украина. Бухгалтера видит, сертификаты находит, а вот с директором — в упор не замечает. Хотя всё подкинуто точно так же, как и с бухгалтером.
			
			
									
						Dim_On,  допоможіть будь ласка в налаштуванні  кабінету,а то вже все пробувала в діагностиці барс криптор ініціалізація проходить,а при накладанні підпису "Помилка накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа з носія ключової інформації" що робити не знаю.
			
			
									
						- 
				Iryna_Lev
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 18
 - З нами з: 23 листопада 2015, 19:32
 - Регіон: Ровенская область
 - Дякував (ла): 3 рази
 
Доброго дня. Допоможіть розібратися. Зникла вкладка Адміністрування, є тільки Дошка оголошень. Як це можна виправити? Заходила і з ключем керівника, і з ключем бухгалтера-без змін, а раніше, коли звітна дата була 01.01.2018 все було ОК. ДОПОМОЖІТЬ!!!!
			
			
									
						- 
				Iryna_Lev
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 18
 - З нами з: 23 листопада 2015, 19:32
 - Регіон: Ровенская область
 - Дякував (ла): 3 рази
 
Доброго дня. Допоможіть розібратися. Зникла вкладка Адміністрування, є тільки Дошка оголошень. Як це можна виправити? Заходила і з ключем керівника, і з ключем бухгалтера-без змін, а раніше, коли звітна дата була 01.01.2018 все було ОК. ДОПОМОЖІТЬ!!!!
			
			
									
						- tsuaf
 - Мешканець

 - Повідомлень: 369
 - З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
 - Регіон: Днепропетровская область
 - Дякував (ла): 2 рази
 - Подякували: 103 рази
 
Придётся заходить сюда и включать модули. Хотя в этой теме уже обсуждалось. Нужно, наверное, в шапку вынести объяснение.Iryna_Lev писав:Доброго дня. Допоможіть розібратися. Зникла вкладка Адміністрування, є тільки Дошка оголошень. Як це можна виправити? Заходила і з ключем керівника, і з ключем бухгалтера-без змін, а раніше, коли звітна дата була 01.01.2018 все було ОК. ДОПОМОЖІТЬ!!!!
- tsuaf
 - Мешканець

 - Повідомлень: 369
 - З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
 - Регіон: Днепропетровская область
 - Дякував (ла): 2 рази
 - Подякували: 103 рази
 
Наверное, или нет ключа - Барскриптор не может его обнаружить, или проблема другого характера с ключом случилась.Nataliia27 писав:Доброго вечора! Підкажіть хто-небудь, що робити якщо видає таку помилку (Помилка ініціалізації програмного забезпечення для накладення ЕЦП - Не знайдено приватного ключа Key-6.dat)?
- 
				Sveta_Buh
 - Новачок

 - Повідомлень: 2
 - З нами з: 16 квітня 2018, 14:28
 - Регіон: Запорожская область
 - Подякували: 1 раз
 
Доброй ночи всем форумчанам!Я наверное, не буду первая  и не последняя...проблемы с ключами АЦСК Украина. Вернее с ними ничего не ясно. Долгое время пыталась пройти диагностику для бухгалтера...все мимо. Читала форум...но ничего не помогало. Сегодня попыталась зайти с ключом руководителя и ОООО ЧУДО....прошло все стадии диагностики и легко зашло в программу. На радостях я решила опять зайти с ключом бухгалтера...и??? НИЧЕГО...не работает. И знаете что интересно??? С ключом руководителя я больше не зашла.... Что это было? Момент слабости у программы? Хочется отметить, что я ничего не меняла в сертификатах. Программа просто перестала видеть ключ.
			
			
									
						- jarod
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 14
 - З нами з: 16 квітня 2018, 12:11
 - Регіон: Запорожская область
 - Дякував (ла): 2 рази
 - Подякували: 1 раз
 
Вы не одиноки)) Только у меня чуда не было, по инструкции сделал, зашел с ключом бухгалтера и думал, что всё, вопрос решен. А на днях возникла необходимость зайти с ключом руководителя, сделал всё так же — не пускает. Возвращаю всё обратно, бухгалтер входит, подкидываю директора — отказ, в упор не видит ни ключа, ни сертификата. И вообще складывается впечатление, что на бухгалтере он понимает, что нужно искать файлы, а на директоре ищет токен(сужу по тексту ошибки). При том, что пункт в BarsCryptor, где выбираешь на чем искать ключи, не менялся ("ключи в виде файла").Sveta_Buh писав:Доброй ночи всем форумчанам!Я наверное, не буду первая и не последняя...проблемы с ключами АЦСК Украина. Вернее с ними ничего не ясно. Долгое время пыталась пройти диагностику для бухгалтера...все мимо. Читала форум...но ничего не помогало. Сегодня попыталась зайти с ключом руководителя и ОООО ЧУДО....прошло все стадии диагностики и легко зашло в программу. На радостях я решила опять зайти с ключом бухгалтера...и??? НИЧЕГО...не работает. И знаете что интересно??? С ключом руководителя я больше не зашла.... Что это было? Момент слабости у программы? Хочется отметить, что я ничего не меняла в сертификатах. Программа просто перестала видеть ключ.
- jarod
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 14
 - З нами з: 16 квітня 2018, 12:11
 - Регіон: Запорожская область
 - Дякував (ла): 2 рази
 - Подякували: 1 раз
 
Добавить файл hosts в исключения Avast`а. Потом переустановить BarsCryptor, чтобы он повторно внес запись в файл hosts.СРЦСССДМ писав:Доброго дня. У мене Аваст змінив файл hosts, тепер не можу зайти в Є звітність, що можна зробити?

- jarod
 - Мандрівник

 - Повідомлень: 14
 - З нами з: 16 квітня 2018, 12:11
 - Регіон: Запорожская область
 - Дякував (ла): 2 рази
 - Подякували: 1 раз
 
После добавления в исключения файла hosts, вы BarsCryptor переустанавливали?СРЦСССДМ писав:Нічого не виходить.Пише відсутній запис у файлі etc\hosts необхідно виконати повторну інсталяцію програми