У всіх тільки один, груповухою туди не впускають, тільки того, хто підписує). Cisko не треба перевключати, не трогайте його, тільки на вхід в казну.Nadin писав:Доброго дня, підкажіть, будь ласка, що зробити, щоб компютер бачив три ключа разом. У мене тільки по одному і кожен раз треба виходити і по новому заходити з новим ключем, кожен раз заходити в Cisko.
Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом
- nessa-iness
- Мешканець

- Повідомлень: 160
- З нами з: 08 січня 2015, 16:53
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 56 разів
- Подякували: 58 разів
-
Motrenko Oxana
- Квартирант

- Повідомлень: 68
- З нами з: 08 червня 2015, 08:17
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 16 разів
Установили Сіsсо. теперь она конфликтует с ИС ПРО. При входе в СДО ИсПро выбивает и надо перезагружать комп. Может у кого то была такая проблема, как решили?
-
Alisa17
- Мешканець

- Повідомлень: 201
- З нами з: 18 січня 2017, 14:03
- Регіон: Николаевская область
- Дякував (ла): 11 разів
- Подякували: 33 рази
Добрий день! У нас Казначейство по платіжним дорученням по зарплаті вимагає завантажувати всі реєстри сканкопіій юридичних та фінансових зобов"язань ( до кожної суми платежу) та розпорядження. Колеги, Ви всі так робите?
-
Motrenko Oxana
- Квартирант

- Повідомлень: 68
- З нами з: 08 червня 2015, 08:17
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 16 разів
Ні в нас такого не вимагають. Цікаво чим вони керуються?Alisa17 писав:Добрий день! У нас Казначейство по платіжним дорученням по зарплаті вимагає завантажувати всі реєстри сканкопіій юридичних та фінансових зобов"язань ( до кожної суми платежу) та розпорядження. Колеги, Ви всі так робите?
- Просто_человек
- Мешканець

- Повідомлень: 245
- З нами з: 23 грудня 2014, 11:15
- Регіон: Днепропетровская область
- Звідки: Днепр
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 18 разів
Нічого собі! Звичайно ні.Alisa17 писав:всі реєстри сканкопіій юридичних та фінансових зобов"язань ( до кожної суми платежу) та розпорядження. Колеги, Ви всі так робите?
По ЗП ми взагалі нічого не скануємо і не прикріплюємо. Виняток: утримання із ЗП за постановою відділу виконавчої служби, - тоді до ФЗ прикріплюю скан постанови.
На днях виникла така проблема:
cryptoserver запускається і підключається до сервера, але після як включаю e kazna, то зв'язок с сервером відключається, тобто cryptoserver "не активний". І якщо закрию браузер, то cryptoserver знову підключається до сервера.
Що може бути? Дякую.
cryptoserver запускається і підключається до сервера, але після як включаю e kazna, то зв'язок с сервером відключається, тобто cryptoserver "не активний". І якщо закрию браузер, то cryptoserver знову підключається до сервера.
Що може бути? Дякую.
-
OksanaKo
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 18 січня 2019, 17:50
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 2 рази
MasterUKR писав:На днях виникла така проблема:
cryptoserver запускається і підключається до сервера, але після як включаю e kazna, то зв'язок с сервером відключається, тобто cryptoserver "не активний". І якщо закрию браузер, то cryptoserver знову підключається до сервера.
Що може бути? Дякую.
Та ні, в інших установах у всіх працює як вчора так і сьогодні
-
DarthNihilus
- Квартирант

- Повідомлень: 74
- З нами з: 11 січня 2012, 16:48
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 1 раз
куди заходити щоб друканути платіжки по з\п, проведені казною? заходив під трьома підписами, жмакав "Перечитати", показувати показує, а можливості тиснути щоб на друк - немає.......
- nessa-iness
- Мешканець

- Повідомлень: 160
- З нами з: 08 січня 2015, 16:53
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 56 разів
- Подякували: 58 разів
заходите там де показує сіренький прапорець, жмакаєте на нього потім вкладку картка документу і вверху кнопку PDF і воно скачує документ з печаткою, який роздруковуєш.DarthNihilus писав:куди заходити щоб друканути платіжки по з\п, проведені казною? заходив під трьома підписами, жмакав "Перечитати", показувати показує, а можливості тиснути щоб на друк - немає.......
-
Мар'яна Зеленевич
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 04 лютого 2019, 14:10
- Регіон: Львовская область
- Дякував (ла): 1 раз
[font="Noto Sans", sans-serif]Коли здійснюю вхід по ключу у у вікні вхід по ключу (робота з ключем) в графі файл таємного ключа (там де ПІБ) э тільки один рядок з ПІБ, при його обранні вибиває помилку "У системі не зареєстрований користувач... Звяжіться з адміністратором". Що робити?[/font]
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
Це означає, що Вам потрібно звернутись у Казначейство за місцем обслуговування і з'ясувати, яка причина, що Ви не можете авторизуватись в СДО. Наприклад: неподано заявку на доступ до СДО, або невірно вказано серійний номер ЕЦП в заявці.Мар'яна Зеленевич писав:[font="Noto Sans", sans-serif]Коли здійснюю вхід по ключу у у вікні вхід по ключу (робота з ключем) в графі файл таємного ключа (там де ПІБ) э тільки один рядок з ПІБ, при його обранні вибиває помилку "У системі не зареєстрований користувач... Звяжіться з адміністратором". Що робити?[/font]
-
Мар'яна Зеленевич
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 04 лютого 2019, 14:10
- Регіон: Львовская область
- Дякував (ла): 1 раз
Зверталася, в них все добреyaoleg писав: Це означає, що Вам потрібно звернутись у Казначейство за місцем обслуговування і з'ясувати, яка причина, що Ви не можете авторизуватись в СДО. Наприклад: неподано заявку на доступ до СДО, або невірно вказано серійний номер ЕЦП в заявці.
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
Значить в серійному номері помилка, зазвичай путаю латинські літери і цифри. Потрібно щоб адміністратор вручну ввів стовідсотково вірний серійний номер. В даному клієнт самостійно вирішити таку проблему не зможе.Мар'яна Зеленевич писав:Зверталася, в них все добреyaoleg писав: Це означає, що Вам потрібно звернутись у Казначейство за місцем обслуговування і з'ясувати, яка причина, що Ви не можете авторизуватись в СДО. Наприклад: неподано заявку на доступ до СДО, або невірно вказано серійний номер ЕЦП в заявці.
-
DarthNihilus
- Квартирант

- Повідомлень: 74
- З нами з: 11 січня 2012, 16:48
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 1 раз
у меня например бывает что совсем ничего не показывает приходится два раза обновлять список зелёными стрелками. Ну это если из флешки, а у соседей из файла там сразу просит пароль и сразу заходитМар'яна Зеленевич писав:[font="Noto Sans", sans-serif]Коли здійснюю вхід по ключу у у вікні вхід по ключу (робота з ключем) в графі файл таємного ключа (там де ПІБ) э тільки один рядок з ПІБ, при його обранні вибиває помилку "У системі не зареєстрований користувач... Звяжіться з адміністратором". Що робити?[/font]
-
Irina123456
- Новачок

- Повідомлень: 8
- З нами з: 24 липня 2017, 09:07
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 4 рази
-
MarinkaODATRA
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 10 квітня 2019, 15:08
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 1 раз
Здравствуйте, просветите кто-нибудь,какие настройки нужно выставить чтобы без проблем импортировать юридические, финансовые обязательства и платежные документы?Вроде все настроено по инструкции, но выбивает ошибки. Тип файла: DBF-Файл(BARS), на Перекодувати DOS >> WIN стоит галочка. Какие могут быть причины подскажите,пожалуйста?
| Користувач: 1500-35178067-dir1 Файл: FP0134110042019.DBF Завантажено: 10.04.2019 15:35:57 Статус рядка: Помилка iмпорту Не заповнена дата документа Банк з МФО не знайдено у довіднику банків Банк з МФО не знайдено у довіднику банків Рахунок . Не співпадає контрольний розряд Рахунок . Не співпадає контрольний розряд | № 67 вiд Платник: МФО:, ЗКПО:, рах: Отримувач: МФО:, ЗКПО:, рах: Призначення: | (UAH) | |
| Користувач: 1500-35178067-dir1 Файл: FP0134110042019.DBF Завантажено: 10.04.2019 15:35:57 Статус рядка: Помилка iмпорту Не заповнена дата документа Банк з МФО не знайдено у довіднику банків Банк з МФО не знайдено у довіднику банків Рахунок . Не співпадає контрольний розряд Рахунок . Не співпадає контрольний розряд | № 67 вiд Платник: МФО:, ЗКПО:, рах: Отримувач: МФО:, ЗКПО:, рах: Призначення: |
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10806
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Де настроїти? Ви в якій програмі набираєте це?MarinkaODATRA писав:Здравствуйте, просветите кто-нибудь,какие настройки нужно выставить чтобы без проблем импортировать юридические, финансовые обязательства и платежные документы?Вроде все настроено по инструкции, но выбивает ошибки. Тип файла: DBF-Файл(BARS), на Перекодувати DOS >> WIN стоит галочка. Какие могут быть причины подскажите,пожалуйста?
єти надписи вас не смущают? Они же спецаильно КРАСНІМНе заповнена дата документа
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Банк з МФО не знайдено у довіднику банків
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
Рахунок . Не співпадає контрольний розряд
-
MarinkaODATRA
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 10 квітня 2019, 15:08
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 1 раз
Документы набираем в Афине,перед тем как затянуть в Клиент-Казначейство открыла проверила все поля заполнены, а в Клиент-Казначейство ошибки.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10806
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
А МФО проверили и расчетный счет? Они верные????????????MarinkaODATRA писав:Документы набираем в Афине,перед тем как затянуть в Клиент-Казначейство открыла проверила все поля заполнены, а в Клиент-Казначейство ошибки.
К тому же формат данных может не соответствовать, данные то вы можете видеть а вот формат данных не тот!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10806
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Можно с уверенностью в 100% сказать что проблема в настройках вашей программы, которая вобще то под санкциями и возможно ее не обновили!MarinkaODATRA писав:Документы набираем в Афине,перед тем как затянуть в Клиент-Казначейство открыла проверила все поля заполнены, а в Клиент-Казначейство ошибки.
-
MarinkaODATRA
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 10 квітня 2019, 15:08
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 1 раз
Добрый день. Не могу найти где распечатать уведомлении о зарегистрированных юридических обязательствах. Подскажите
-
piento
- Новачок

- Повідомлень: 8
- З нами з: 02 липня 2018, 12:59
- Регіон: Черкасская область
- Дякував (ла): 4 рази
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, может кто сталкивался вот с такой вот ошибкой при подключении Cisco AnyConnect:
Ctrtificate Validation Failure


Как решить?
---
Решилось переустановкой Cisco AnyConnect (была вер 4,5, поставил версию 4,6), на более выше версию. (версия windows 10 x64).
Может кому понадобиться.
Ctrtificate Validation Failure

Как решить?
---
Решилось переустановкой Cisco AnyConnect (была вер 4,5, поставил версию 4,6), на более выше версию. (версия windows 10 x64).
Может кому понадобиться.
Востаннє редагувалось 07 червня 2019, 15:11 користувачем piento, всього редагувалось 3 разів.
- nessa-iness
- Мешканець

- Повідомлень: 160
- З нами з: 08 січня 2015, 16:53
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 56 разів
- Подякували: 58 разів
Сертификаты установили, которые казна дала? Они дают пароли на вход в циско и сертификаты.piento писав:Здравствуйте, подскажите пожалуйста, может кто сталкивался вот с такой вот ошибкой:
Как решить?
-
piento
- Новачок

- Повідомлень: 8
- З нами з: 02 липня 2018, 12:59
- Регіон: Черкасская область
- Дякував (ла): 4 рази
Вопрос решился. Подключился. Спасибо.nessa-iness писав:Сертификаты установили, которые казна дала? Они дают пароли на вход в циско и сертификаты.piento писав:Здравствуйте, подскажите пожалуйста, может кто сталкивался вот с такой вот ошибкой:
Как решить?
-
Eleny
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 12 червня 2019, 12:05
- Регіон: Одесская область
- Подякували: 3 рази
Добрый день. Подскажите пожалуйста.
Установили Cisco AnyConnect Secure Mobility Client, токены робочие, пароли тоже. Пытаемся зайти на , а он нас отправляет на treasury.gov.ua По содержимому папки, что нам дали в казне (все что было установили) есть инструкции по установке corp2.client.kazna.exe., но самого файла нет.... Мы из-за этого не можем зайти или причина в другом? (Другие организации устанавливали также как и мы, но они спокойно заходят в систему..)
Спасибо.
Установили Cisco AnyConnect Secure Mobility Client, токены робочие, пароли тоже. Пытаемся зайти на , а он нас отправляет на treasury.gov.ua По содержимому папки, что нам дали в казне (все что было установили) есть инструкции по установке corp2.client.kazna.exe., но самого файла нет.... Мы из-за этого не можем зайти или причина в другом? (Другие организации устанавливали также как и мы, но они спокойно заходят в систему..)
Спасибо.
-
bukva
- Новачок

- Повідомлень: 1
- З нами з: 19 червня 2019, 18:44
- Регіон: Винницкая область
- Дякував (ла): 1 раз
Подскажите, если решился Ваш вопрос. У нас таже проблема. Всё вроде нормально, а зайти на sdo.treasury.gov.ua с нашего новенького компа не можем. В казначействе на их компе заходим. СпасибоEleny писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста.
Установили Cisco AnyConnect Secure Mobility Client, токены робочие, пароли тоже. Пытаемся зайти на , а он нас отправляет на treasury.gov.ua По содержимому папки, что нам дали в казне (все что было установили) есть инструкции по установке corp2.client.kazna.exe., но самого файла нет.... Мы из-за этого не можем зайти или причина в другом? (Другие организации устанавливали также как и мы, но они спокойно заходят в систему..)
Спасибо.