Електронне декларування
-
mezz07
- Мешканець

- Повідомлень: 125
- З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 1 раз
Підкажіть, будь ласка, чи має заступник головного бухгалтера наукової установи подавати е-декларацію? В статті наведено , що керівник наукової установи не подає , це стосується і інших співробітників наукової установи?
Дмитрий Иванович писав:Право користування житлом регулюється Житловим кодексом
Це зрозуміло, що користування житлом регулюється ЖК УРСР, проте не зрозуміло, яким чином реєстрацію місця проживання і користування житлом без офіційних договорів найму (оренди) можна відобразити в електронній декларації.
При поданні паперової декларації за 2014, працівники ДФС просили надати письмові пояснення чому об'єкти, в яких особа зареєстрована та проживає не внесені до розділу ІІІ Відомості про нерухоме майно. У 2016 році при поданні паперової декларації за 2015, особа ці об'єкти внесла в ІІІ розділ Відомості про не рухоме майно з помітками "право користування" та "право реєстрації місця проживання". Тепер людину знов викликають в податкову писати пояснення, що це за такі "права користування та реєстрації" у неї та де вона їх взяла.
Відтак взагалі незрозуміло, що ж тоді вказувати в електронній декларації у такому випадку,щоб потім не давати пояснень НАЗК.
Ось так все заплутано.
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Якщо на нерухоме майно у декларанта немає офіційних документів права власності або користування, то відповідно і права на це майно немає. Не бачу сенсу вказувати майно у користуванні тільки на підставі реєстрації в ньому. А ось якщо особа проживає в будинку/квартирі, то бажано вказувати це майно в декларації з поміткою "Користування" - "Проживання". Якщо немає проживання, то відповідно немає і користування. Хоча є і думка, що право прописки дає право на користування будинком/квартирою і потрібно таке зазначати в декларації. Але це абсурд. Всі десь зареєстровані, це є не означає що потрібно вказувати таке майно.
Але без офіційного розяснення НАЗК можна тільки гадати.
Але без офіційного розяснення НАЗК можна тільки гадати.
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
Довідка НАЗК щодо заповнення декларацій: +38(044)200-08-29; +38(044)200-06-88
Технічна допомога: +38(044)200-06-94 e-mail: support@nazk.gov.ua
Технічна допомога: +38(044)200-06-94 e-mail: support@nazk.gov.ua
Добрий день, звертаюсь з таким питанням. Я хочу заповнити та подати електронну декларацію за минулий рік як посадова особа юридичної особи публічного права (займаю посаду начальника відділу державного підприємства). При заповненні розділу 1 - Інформація про суб'єкта декларування, не маю можливості правильно заповнити обов'язкові графи: тип посади, категорія посади, адже моя посада не є посадою державної служби, ані посадою в органах місцевого самоврядування. Інших варіантів не має. З початку січня декілька разів спілкувалась з технічною підтримкою сайту НАЗК,кожен раз говорять, що ведуться роботи, через декілька днів усе з'явиться, але нічого не змінилось. На моє питання як заповнити декларацію посадовій особі при звільненні, у якої не має часу чекати, коли вони нарешті зроблять те, що повинні були зробити на 00 годин 00 хвилин 01 січня 2017 року мені порадили заповнювати неправильно, а потім, коли вони усе зроблять - виправити. Дуже цікаво. У кого є інформація з цього питання?
-
Вікторія 81
- Новачок

- Повідомлень: 9
- З нами з: 25 січня 2017, 16:15
- Регіон: Кировоградская область
В електронній декларації категорія посади заповнюється тільки у випадках, якщо це вас стосується. Якщо ви посадова особа юр особи публ права, то в полях "тип посади" і "категорія посади" треба обрати позначку "не застосовується". Тоді поле стає сірого кольору і вважається відпрацьованим. Тільки так ви зможете закінчити заповнення розділу.
- Chmil Lenchik
- Мандрівник

- Повідомлень: 19
- З нами з: 17 березня 2015, 17:07
- Звідки: Україна, Вольногорск
Дякую за швидку відповідь )) Вже проходимо декларування. А от підскажіть, будь ласка, посадові особи омс теж після прийняття на роботу заповнюють повторно декларації? А також цікавить таке питання: Кандидат на посаду подав електр.декларацію за 2016, але по конкурсу не пройшов, він же бажає прийняти участь в конкурсі на іншу вакантну посаду, як на Вашу думку, йому знов потрібно подавати електрон.декларацію за 2016 рік? Чи можливо Вам відомі розяснення з подібних питань?Дмитрий Иванович писав:Паперових декларацій з 1 січня не існує (не чинні). Відповідно кандидати повинні подавати електронні декларації на сайті НАЗК.Chmil Lenchik писав:Скажіть, будьласка, претенденти на заміщення вакантних посад в омс повинні подавати паперові декларації чи все ж таки елетронні??? Процедура ж конкурсу зосталась незмінна і тому перелік документів теж, чи можливо я чогось не розумію
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Посадові особи так як і державні службовці зобовязані подавати декларації до 1 квітня.Chmil Lenchik писав:Дякую за швидку відповідь )) Вже проходимо декларування. А от підскажіть, будь ласка, посадові особи омс теж після прийняття на роботу заповнюють повторно декларації? А також цікавить таке питання: Кандидат на посаду подав електр.декларацію за 2016, але по конкурсу не пройшов, він же бажає прийняти участь в конкурсі на іншу вакантну посаду, як на Вашу думку, йому знов потрібно подавати електрон.декларацію за 2016 рік? Чи можливо Вам відомі розяснення з подібних питань?
Кандидати подають декларацію, де зазначають місце роботи та посаду органу де будуть проходити конкурс. На кожен конкурс потрібно подавати нові декларацію кандидата. Але система декларування приймає тільки одну декларацію за конкретний період.
- Chmil Lenchik
- Мандрівник

- Повідомлень: 19
- З нами з: 17 березня 2015, 17:07
- Звідки: Україна, Вольногорск
Як я зрозуміла Закон та Вас, подавати декларацію за той самий період уже після призначення особи на посаду не потрібно. Вона подається 1 раз від кандидата (держ службовця/посадової особи омс) до конкурсу або до встановленої дати «01.04.»Дмитрий Иванович писав:Посадові особи так як і державні службовці зобовязані подавати декларації до 1 квітня.Chmil Lenchik писав:Дякую за швидку відповідь )) Вже проходимо декларування. А от підскажіть, будь ласка, посадові особи омс теж після прийняття на роботу заповнюють повторно декларації? А також цікавить таке питання: Кандидат на посаду подав електр.декларацію за 2016, але по конкурсу не пройшов, він же бажає прийняти участь в конкурсі на іншу вакантну посаду, як на Вашу думку, йому знов потрібно подавати електрон.декларацію за 2016 рік? Чи можливо Вам відомі розяснення з подібних питань?
Кандидати подають декларацію, де зазначають місце роботи та посаду органу де будуть проходити конкурс. На кожен конкурс потрібно подавати нові декларацію кандидата. Але система декларування приймає тільки одну декларацію за конкретний період.
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Джерелом доходу є підприємство, установа, організація з якої надійшов доход.Chernishenko Sasha писав:1. Підкажіть будь ласка, що вказувати у "права на цей об'єкт" - коли у доходах пишу про стипендію університета? Може власником є треба особа? І щом писати? Міністерство соціальної політики, чи хто там дає стипендію? Дякую.
2. Що писати у доходах про проценти у банку Приватбанк? У розділі джерело доходу? Та права на цей об'єкт? Дякую.
Стипендія: джерело доходу - навчальний заклад.
Проценти: джерело доходу - банківська установа.
Права на цей об'єкт належить власнику зарплати, процентів, стипендії тощо.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Позвонить на горячую линию, на техподдержку, они в телефонном режиме поправят
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Пишіть листа на support@nazk.gov.ua зазначивши своє П.І.Б., суть проблеми та адресу невірної електронної пошти.Ковалик Михайло писав:при вході до системи за допомогою ЕЦП введена невірна адреса електронної почти, лист з підтвердженням відправився а доступу до електронної почти немає підскажіть будь-ласка що робити?
Доброго дня. Скажіть, а якийсь наказ по установі робити з переліком хто має подавати декларації?
-
Helgama
- Мандрівник

- Повідомлень: 44
- З нами з: 17 лютого 2017, 13:12
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 1 раз
[font='Noto Sans', sans-serif]Як вказувати в е-декларації квартиру, яка не приватизована (є ордер), зареєстровані всі члени сім'ї. Я так розумію, що декларанту та членам сім'і зазначати цю квартиру потрібно як "Інше право користування", а далі в підпункті "інше право користування" зазначати яке саме: "реєстрація"? Далі виникає наступний пункт: вказати все ж таки власника та варіанти: один з членів сім'ї або третя особа. Після обрання "третя особа" випадають підпункти юридична особа приватного права України або іншої держави, а далі "ПІБ" такої особи або код ЄРДПУ. Питання - кого вказувати власником неприватизованої квартири? Варіанту - "державна власність" не має. Ще вимагає вказати частку, яку - не зрозуміло, якщо квартира державна.[/font]
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Ордер надає право на заселення (проживання) у квартирі. Якщо вона не приватизована, то відповідно і прав власності немає. Але право користування є. Вибираєте "Інше право користування", далі прописуєте "проживання". Власником є той у кого на балансі ця квартира. Можливо це міська рада чи інший орган. Треба виясняти. Користування бажано писати усім членам сім'ї, які там прописані.Helgama писав:[font='Noto Sans', sans-serif]Як вказувати в е-декларації квартиру, яка не приватизована (є ордер), зареєстровані всі члени сім'ї. Я так розумію, що декларанту та членам сім'і зазначати цю квартиру потрібно як "Інше право користування", а далі в підпункті "інше право користування" зазначати яке саме: "реєстрація"? Далі виникає наступний пункт: вказати все ж таки власника та варіанти: один з членів сім'ї або третя особа. Після обрання "третя особа" випадають підпункти юридична особа приватного права України або іншої держави, а далі "ПІБ" такої особи або код ЄРДПУ. Питання - кого вказувати власником неприватизованої квартири? Варіанту - "державна власність" не має. Ще вимагає вказати частку, яку - не зрозуміло, якщо квартира державна.[/font]
якщо сума, сплачена в погашення кредиту складає менше 50 НМГ, то чи треба її вказувати?
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Перед заповненням розділу є коротке роз'яснення:Елен1 писав:якщо сума, сплачена в погашення кредиту складає менше 50 НМГ, то чи треба її вказувати?
Суб’єкт декларування повинен задекларувати: отримані кредити, отримані позики, зобов’язання за договорами лізингу, розмір сплачених коштів в рахунок основної суми позики (кредиту) та процентів за позикою (кредитом), зобов’язання за договорами страхування та недержавного пенсійного забезпечення, кошти, позичені суб’єкту декларування або члену його сім’ї іншими особами, несплачені податкові зобов’язання, інше.
Інформація зазначається, лише якщо розмір зобов’язання перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановленних для працездатних осіб на 1 січня звітного року. Якщо розмір зобов’язання не перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановленних для працездатних осіб на 1 січня звітного року, зазначається лише загальний розмір такого фінансового зобов’язання (наприклад, якщо розмір сплачених коштів в рахунок основної суми позики (кредиту) у звітному році не перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановленних для працездатних осіб на 1 січня звітного року, то зазначається лише загальний розмір позики (кредиту)).
дякую. а по кредитних картках до зарплатних (типу-взяв-повернув), то зазначається тільки якщо є залишок кредиту на 31 грудня, так?
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Якщо взяв і повернув, то не зазначається. Якщо не повернув, то зазначається. Але чи борг станом на 31 грудня перед банком, чи скільки взяв у звітному році - чіткої відповіді немає. Я схиляюсь до першого варіанту.Елен1 писав:дякую. а по кредитних картках до зарплатних (типу-взяв-повернув), то зазначається тільки якщо є залишок кредиту на 31 грудня, так?
-
Helgama
- Мандрівник

- Повідомлень: 44
- З нами з: 17 лютого 2017, 13:12
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 1 раз
У випадку кредитних карток (до зарплатних) вказувати потрібно не ту суму, яка може бути доступною за кредитною карткою, а ту суму, яку протягом звітного року було знято з такої картки, тобто фактично отриману (доходи). Наприклад, якщо за умовами договору кредитний ліміт за карткою становить 10000 грн., а протягом року, за який звітуємо, було використано лише 3000 грн., то до декларації вноситься інформація саме у сумі 3000 грн. Щоб розрахувати цю суму потрібно в банку взяти інформацію про залишок кредиту станом на 31.12.2015 року та станом на 31.12.2016 року. Різниця між цими сумами й буде тією, що потрібно зазначити в декларації.
-
Helgama
- Мандрівник

- Повідомлень: 44
- З нами з: 17 лютого 2017, 13:12
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 1 раз
Якщо така кредитна картка в Приватбанку, то через Приват24: "Усі послуги" - "послуги"-"створити довідку"-"інформація для заповнення декларацій" (або по кредитах). В першому разі формуєте довідку за 2015 рік - для суми станом на 31.12.2015 року, далі - за 2016 рік - для суми станом на 31.12.2016 року. За інші банки - не знаю, мене цікавив тільки Приват.
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Ви маєте на увазі кредитні кошти як дохід в розділі 11 декларації. Кошти які знімав декларант з кредитної картки протягом року.Helgama писав:У випадку кредитних карток (до зарплатних) вказувати потрібно не ту суму, яка може бути доступною за кредитною карткою, а ту суму, яку протягом звітного року було знято з такої картки, тобто фактично отриману (доходи). Наприклад, якщо за умовами договору кредитний ліміт за карткою становить 10000 грн., а протягом року, за який звітуємо, було використано лише 3000 грн., то до декларації вноситься інформація саме у сумі 3000 грн. Щоб розрахувати цю суму потрібно в банку взяти інформацію про залишок кредиту станом на 31.12.2015 року та станом на 31.12.2016 року. Різниця між цими сумами й буде тією, що потрібно зазначити в декларації.
Але питання більше цікаве як заповнити 13 розділ декларації маючи кредитну картку...
-
Helgama
- Мандрівник

- Повідомлень: 44
- З нами з: 17 лютого 2017, 13:12
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 1 раз
Як я зрозуміла, якщо розмір зобов'язання не перевищує 50 МЗП, то його зазначати у розділі 13 не потрібно. Фінансовы зобов'язання по кредитним карткам, ті, що до зарплатних, зазвичай не перевищують 50 МЗП. В іншому випадку (більше 50 МЗП) декларант зобов’язаний надавати інформацію щодо фінансових зобов'язань - сплачених ним сум у рахунок погашення як основної суми позики (кредиту),так і суми процентів за користування позикою (кредитом).
-
Дмитрий Иванович
- Місцевий

- Повідомлень: 704
- З нами з: 24 березня 2015, 15:59
- Регіон: Черновцы
- Подякували: 77 разів
Потрібно. Кредитна картка це теж фінансове зобов'язання.Helgama писав:Як я зрозуміла, якщо розмір зобов'язання не перевищує 50 МЗП, то його зазначати у розділі 13 не потрібно.
А от загальний розмір фінансового зобов'язання це що? По звичайним кредитам це сума коштів яку отримує позичальник і вказана в договорі. По кредитній картці це яка сума - залишок боргу (мінусовий баланс) по картці на кінець звітного року? Як це технічно показати в декларації?Інформація зазначається, лише якщо розмір зобов’язання перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановленних для працездатних осіб на 1 січня звітного року. Якщо розмір зобов’язання не перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановленних для працездатних осіб на 1 січня звітного року, зазначається лише загальний розмір такого фінансового зобов’язання (наприклад, якщо розмір сплачених коштів в рахунок основної суми позики (кредиту) у звітному році не перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановленних для працездатних осіб на 1 січня звітного року, то зазначається лише загальний розмір позики (кредиту)).
-
Helgama
- Мандрівник

- Повідомлень: 44
- З нами з: 17 лютого 2017, 13:12
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 1 раз
Наприклад: встановлений кредитний ліміт за карткою у розмірі 10000 грн. Станом на 01.01.2016 року заборгованість складала 7000 грн., на 31.12.2016 року - 4000 грн. Як я розумію, загальний розмір зобов'язання - це залишок боргу на початок 2016 року, на 1 січня (7000грн.), оскільки далі, протягом року, саме з цієї суми виникли інші фінансові зобов'язання: витрачено 6000 на погашення основної суми позики та 2000 - на погашення суми процентів за позикою, знято (дохід) - 3000 грн. У такому випадку, я вважаю, що у розділі 11 необхідно зазначити інший вид доходу у розмірі 3000 UAH, джерело доходу - банк, у розділі 13 вказуємо вид зобов'язання "отримані кредити", розмір - 7000 UAH, особа на користь якої виникло зобов'язання - банк. Розмір сплачених коштів на погашення основної суми позики та розмір процентів не додаємо, оскільки розмір не перевищую 50 МЗП. Щодо дати виникнення саме такого фінансового зобов'язання - це питання. Або 01.01.2016р., з дати виникнення саме такого мінусового балансу - 7000, або з дати оформлення такої кредитної картки.... Важко буде гуманітаріям заповнювати декларацію...
-
Helgama
- Мандрівник

- Повідомлень: 44
- З нами з: 17 лютого 2017, 13:12
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 1 раз
Змінила точку зору - адже якщо кредит погашено - ми взагалі не зазначаємо його в декларації. Таким чином, загальною сумою позики (кредиту) буде мінусовий баланс по картці на кінець звітного періоду, на 31.12.2016 року. (у прикладі це - 4000 грн.), який ми і зазначаємо у розділі 13, а у розділі 11 - суму, яку було знято протягом року. Щодо дати виникнення фінансового зобов'язання - не знаю..