Все про ПММ

Обговрюємо бухоблік запасів від оприбуткування до списання
user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

На безкоштовні транспортні послуги необхідно оформляти акт як на безкоштовну допомогу і проводити по ф.4-2. Пальне передавати по накладній,довіреності, договору.

Добавлено (04.08.2012, 13:03)
---------------------------------------------
Щодо підписів лікаря і механіка. Зараз у них номерні штампи і вони навчаються на курсах і отримують відповідний дозвіл чи ліцензію, тому огляд водія і транспорту може проводити тільки сертифікований спеціаліст. Необхідно заключати договір з відповідними організаціями чи спецалістами на надання таких послуг. ДАІ зараз не контролює подорожні листи, але у випадку аварії , хоче це вже будуть не проблеми бухгалтерії

Добавлено (04.08.2012, 13:07)
---------------------------------------------
prombezpeka.com.ua/Zapitannya_Vidpovid?id=27 тут

Аватар користувача
elen_ubr
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 15 серпня 2011, 22:46
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення elen_ubr »

Здравствуйте, подскажите пожалуйста.
С нормами расхода бензина на 100 км понятно, а вот есть ли какие-то предельные нормы расхода за месяц в бюджетных организациях. Как на этот факт смотрит КРУ?

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

"КРУ" сидить поряд - каже що немає

Оксана@
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 28 квітня 2011, 22:52
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов

Повідомлення Оксана@ »

Добрый вечер!Требуется помощь-не мне,а моей "вышке".Я с таким не сталкивалась(к счастью).Водитель получил талон.Заправился и тупо потерял чек о заправке(с его слов).Лично я бы договорилась с заправкой и мне бы дали другой чек(не все берут при отоваривании).Но,тут ,почему-то, ни водитель ни бух-рия этого делать не хотят.Не знаю каким методом,но у них появился К-т на 235 сч.На мой взляд,факт на лицо-недостача талона в подотчёте водителя.Подскажите,как им правильно провести у себя недостачу по бухучёту.Сейчас идёт у них годовая инвентаризация ,плюс "прикольная" проверка.....Обзавидуешься...Буду благодарна за любую помощь,жаль девчёнок!Сума-250,72грн

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10693
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Оксана@, вот на такую статью только что налетел, она не для бюджетников но как рас почти ваш случай

Підзвітною особою було втрачено чек на придбання ТМЦ, постачальник видав копію чека з контрольної стрічки, засвідчену його печаткою.
Як в цьому випадку компенсувати витрачені кошти та відобразити податковий кредит і витрати у податковому обліку (податкова накладна наявна в оригіналі)?

 

Структура форми звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт (далі – звіт), затвердженої наказом ДПАУ від 23.12.2010 р. № 996, зобов’язує надавати разом зі звітом підтвердні документи.

По-перше, відповідно до п. 7.39 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 637, під час перевірки звітів про використання коштів для вирішення господарських питань особлива увага приділяється дотриманню підзвітними особами встановлених термінів складання та подання до бухгалтерії відповідних звітів, своєчасність повернення до каси підприємств залишку невикористаних коштів (одночасно з відповідним звітом), наявність оригіналів підтвердних документів, їх погашення тощо.

По-друге, відповідно до п. 138.2 ПКУ витрати, які враховуються для визначення об’єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II ПКУ.

По-третє, відповідно до п. 198.2 ПКУ датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: або дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг, або дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Таким чином, за відсутності оригіналу чека у підприємства відсутні права:

– на відшкодування витрат підзвітній особі згідно з поданим звітом;

– на віднесення зазначених сум до витрат у податковому обліку;

– на включення зазначених сум ПДВ до складу податкового кредиту на підставі податкової накладної (оскільки відсутнє документальне підтвердження факту отримання товару чи його оплати).

Шляхи вирішення. Оскільки фіскальний чек з касового апарата відновити неможливо, то для підтвердження факту отримання товару та його оплати у такому випадку слід зробити наступне:

1) або отримати від контрагента документ «Видаткова накладна» з переліком ТМЦ, підписом та печаткою постачальника та штампом «ОПЛАЧЕНО»;

2) або вважати, що оригінал зазначеного документа (чека) був на момент складання звіту про використання підзвітних коштів (авансового звіту), та з якихось причин зник після його здачі до бухгалтерії підприємства.

У першому випадку чек з касового апарата повністю замінюється на видаткову накладну, з переліком ТМЦ, яка разом зі штампом «ОПЛАЧЕНО», повністю відповідає ознакам підтвердного документа (можна відобразити витрати та погасити аванс/відшкодувати витрати працівнику). А податкова накладна, що підтверджується видатковою накладною, дає право на податковий кредит.

У другому варіанті слід вважати, що були підстави для включення сум за таким звітом до складу витрат у податковому обліку та для правомірного відшкодування витрат/погашення авансу працівнику. А в подальшому, скажімо, через місяць зазначений чек було за якихось причин втрачено.

При цьому слід керуватися пп. 139.1.9 ПКУ: у разі втрати, знищення або зіпсуття документів платник податку має право письмово заявити про це органу державної податкової служби та здійснити заходи, необхідні для поновлення таких документів. Письмова заява має бути надіслана до/або разом із поданням розрахунку податкових зобов’язань за звітний податковий період. Платник податків зобов’язаний відновити втрачені, знищені або зіпсовані документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження такої заяви до органу державної податкової служби, митного органу. Якщо платник податку поновить зазначені документи в наступних податкових періодах, підтверджені витрати включаються до витрат за податковий період, на який припадає таке поновлення.

Алгоритм дій у цьому випадку такий.

1. Оформити наказ по підприємству про втрату документів та вжиття заходів про відновлення втрачених документів (бажано, щоб було втрачено декілька документів, відновити які є можливість).

2. Подати до податкової служби заяву про втрату документів разом із податковою декларацією за звітний період.

3. Отримати від контрагента копію контрольної стрічки з підписом та печаткою постачальника (у цьому випадку бажано надіслати офіційний лист-запит).

Зазначені дії будуть підтвердженням виконання необхідних дій по відновленню документів та відображенню витрат за такими документами в податковому обліку.

У разі якщо подання заяви до податкової та відновлення документів відбудеться в межах одного кварталу (що теж бажано), то такі операції не призведуть до коригувань у податковому обліку.

 

Максим Торопов  
податковий консультант, ревізор
ТОВ «Аутсорсинговий центр «БУХГАЛТЕР»  

Оксана@
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 28 квітня 2011, 22:52
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов

Повідомлення Оксана@ »

Пасиб!

Диванова
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 26 листопада 2012, 12:29
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Диванова »

Подскажите, пожалуйста, очень нужна помощь!!!!! через арифметичну помилку: передано та списано бензин в грудні минулого року на 100 літрів більше, ніж підтверджують чеки на придбання палива. якими проводками відновити в обліку бензин (враховуючи, що якщо рік вже закрився)?  :(

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10693
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Диванова, теперь нужно менять результат виконання т.е. 431 или 432 счёт и добавлять бензин

Диванова
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 26 листопада 2012, 12:29
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Диванова »

EVGENIY писав:теперь нужно менять результат виконання т.е. 431 или 432 счёт и добавлять бензин
EVGENIY, а не могли бы Вы конкретнее расписать проводки (так как я начинающий бухгалтер и не особо еще в этом разбираюсь). Заранее благодарна!!!!!!!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10693
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Диванова, Дт 235 Кт431, 431 если приобретались по загальному фонду 432 если по спецфонду!

Valentina_

Повідомлення Valentina_ »

Помогите списать бензин. Ситуация ужасная. Начну сначала: в 2012 году весь учет был в управлении, на местах вели только первичку. В мае 2012 - сократили должность бухгалтера. Списание ПММ последнее в июне 2012 за 2-й квартал. После-ничего не списывалось, хотя техника выезжала!!!! В с 01.11.2012 на местах созданы отдельные юр. лица и все материалы и осн. средства переданы актом передачи, в т.ч. остаток бензина, включая использованный, но не списаный. Бухгалтер принят на работу в средине ноября. Могу ли я списывать бензин за 3-4 кварталы? Или должна списать только ноябрь-декабрь??? Тогда что делать с остальным бензином??? Очень прошу помочь...

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

Якщо створена юридична особа, то вам передали бензин по акту передачі. Хто прийняв той і відповідатиме. А списувати ви можете тільки з листопада. Виходів два: 
1. Законний - провести інвентаризацію, виявити недостачу у утримати з винних.
2. По-тихеньку списувати бензин, дописуючи кілометраж в листах.

Valentina_

Повідомлення Valentina_ »

user писав:По-тихеньку списувати бензин, дописуючи кілометраж в листах.
больше подходит этот вариант, так как за полгода недостача около 3-х тонн.Вопрос №2: если приходит КРУ, какой период будет проверять??? Ведь эксплуатацианные карточки за эти месяцы (июль-октябрь) не будут учтены??

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

Перевіряти будуть з моменту створення 1.11. Те що було до того можуть перевірити окремо якщо залишилася там юр.особа. Але це будуть дві різні ревізії. Якщо вам передали бензин по акту то в них проблем ніяких не буде. А подорожні листи просто повикидайте. Експлуатаційні картки я б радив завести з 1.11 нові і в них показати пробіг авто по спідометру станом на момент передачі. 99% що у ДФІ не буде часу розбиратися де і що - зазвичай якщо немає документів вони це питання обходять стороною бо важко щось доказати.

Valentina_

Повідомлення Valentina_ »

Большущщщщщее спасибочки!!

Добавлено (15.02.2013, 11:17)
---------------------------------------------
user писав:А подорожні листи просто повикидайте. Експлуатаційні картки я б радив завести з 1.11 нові
серйозно??????????

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

Valentina_ писав:серйозно??????????
У Вас нова організація. Для чого вам чужі документи??? Ви що приймали по опису подорожні листи і експлуатаційні картки? Ні? Тоді заводите все спочатку, можна ще оформити показники спідометрів комісією для підстраховки(це якщо в актах передачі не вказаний пробіг). Я Вам гарантую що ДФІ буде перевіряти тільки ті документи які оформили Ви, а ті за які спитати ні з кого їх не цікавлять - у них показники(кількість штрафів і сума незаконних видатків), все інше їм так для видимості проведеної роботи. А штраф за порушення правил ведення бухобліку вони вам по-любому випишуть - знайдуть за що. А от якщо знайдуться якісь документи про 3 тони бензину - це вже кримінальна справа і передається в прокуратуру, а там зовсім інша розмова і зовсім інша методика перевірки і слідства.

Valentina_

Повідомлення Valentina_ »

Може в когось є в Екселі "Накопичувальна зведена відомість даних шляхових листів"? Буду дуже вдячна.

HNA_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 28
З нами з: 01 квітня 2011, 10:11
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Горностаевка

Повідомлення HNA_ubr »

подскажите пожалуйста:  при расчете норм потреьления бензина, нужно ли учитывать возраст автомобиля и пробег?, Заранее спасибки!!!!

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

Valentina_, в мене ось така для вантажного авто, може переробите під легковий автомобіль і згодиться
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Valentina_

Повідомлення Valentina_ »

дякую, tinamar, як раз для вантажного і потрібно!

natts
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 21 березня 2013, 09:51
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье

Повідомлення natts »

Подскажите пожалуйста как оприходовать бензин по кассе, если первая накладная которую мы зарегистрировали в казне в 9 ноября 2012 года(на сумму 2120 грн.), деньги поступили 28 января 2013 года. Вторую накладную получили 29 января 2013 года (на суму 2080 грн. Цена на бензин упала. В каком месяце отразить приход бензина и на какую сумму? Через казну оплата прошла по 1 накладной (2120 грн). Что делать, если данные о полученых таланах на бензин отражены на развороте 2 накладной?

Аватар користувача
на_та
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 210
З нами з: 31 березня 2011, 20:24
Регіон: Николаевская область
Звідки: Снигиревка
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення на_та »

БАЛАНС-КЛУБ: новости от 09.04.2013

Отменена типовая форма путевого листа служебного легкового автомобиля

С целью приведения нормативно-правовых актов Госстата в соответствие с действующим законодательством признан утратившим силу приказ Госкомстата от 17.02.98 г. № 74«Об утверждении типовой формы первичного учета работы служебного легкового автомобиля и Инструкции о порядке ее применения».

Приказ Госстата от 19.03.13 г. № 95 вступает в силу со дня его официального опубликования (готовится к опубликованию в «Офіційному віснику України» № 27 от 16.04.13 г.).

К сведению:
С 14.08.11 г. вступил в силу Закон от 05.07.11 г. № 3565-VI, который предусматривает устранение чрезмерного государственного регулирования в сфере автомобильных перевозок. В частности, из перечня документов, которые водитель должен иметь при себе и предъявлять работникам милиции, исключены путевой лист и документы на груз, перевозимый автомобилем (ч. 2 ст. 16 Закона № 3353-XII).
Что же касается ведения бухгалтерского и налогового учета, то предприятие может самостоятельно разработать форму путевого листа, включив в него все необходимые для учета реквизиты, а также соблюдая требования к первичным документам, установленные Законом от 16.07.99 г. № 996-XIV «О бухгалтерском учете и финансовой отчетности в Украине» и Положением о документальном обеспечении записей в бухгалтерском учете, утвержденным приказом Минфина от 24.05.95 г. № 88.

Аватар користувача
Katenok
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 23 березня 2012, 12:47
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення Katenok »

Здравствуйте. Подскажите пожалуйста, когда водителю выдается талон на бензин должен он принести чек когда заправился или должен сделать только отметку в путевом листе. Если нужен чек, где это написано?

Klava
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 80
З нами з: 26 липня 2011, 16:12
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Klava »

В этом случае надо обратить внимание на то, что
- чек РРО является документом, подтверждающим использование талонов. Водитель сдает его в бухгалтерию учреждения и прилагает к отчету об использовании талонов.
-путевой лист - подтверждает фактически израсходованное количество ГСМ.
Т.е. эти два документа не являются взаимозаменяющими. Подробнее о том, как учитывать бензин, приобретенный по талонам, посмотрите в Бюджетной бухгалтерии № 13, 2011

Аватар користувача
Katenok
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 23 березня 2012, 12:47
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення Katenok »

Большое спасибо

Аватар користувача
ТерцентрКоростень
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 06 січня 2012, 15:25
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення ТерцентрКоростень »

Підскажіть, будь ласка як бути із списанням ПММ, коли в 43 наказі нема норм на автомобіль,  згідно заявки ДержавтотрансНДІпроект , ще не розробив норми для нашої установи?

подсолнух
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 05 квітня 2013, 13:55
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення подсолнух »

У мене є такі норми на списання матеріалів  ЗНАЙДЕНІ в інтернеті .
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

opuk
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 15 травня 2013, 15:38
Регіон: Крым
Звідки: Феодосия

Повідомлення opuk »

Подскажите, как учитывать бензин(талоны), если для оплаты в Казначейство необходимо предоставлять сразу накладную на получение, а поставщик выдает талоны только после оплаты.Фактически по накладной мы бензин(талоны) как бы получили, а талонов-то  нет.Как правильно отразить в учете , если на конец месяца талоны не получены а фин.обязательства в казначействе зарегистрированы и кредиторка на конец месяца висит.Спасибо!

Аватар користувача
lenchik2812
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 52
З нами з: 14 серпня 2012, 18:44
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення lenchik2812 »

Чтобы не рисковать, можно подписать доп. соглашение на уменшение сумы договора сделать возвратную накладную  и снять обязательств.

RADANEG
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 30 березня 2013, 17:31
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення RADANEG »

Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, як виправити помилку в обліку, коли виявлено, що не всі ПММ поставлені на облік, а точніше не правильно показано залишок ПММ на початок року. Дякую за допомогу.

Відповісти

Повернутись до “Облік запасів”