Оприбуткування основних засобів
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 16
- З нами з: 29 березня 2014, 18:12
- Регіон: Николаевская Область
- Звідки: Первомайск
Добрий день! Підкажіть, купили МФО(принтер) дорого іде як ОЗ. Потрібно обовязково Акт введення в експлуатацію? дуже маленька організація. І цей Акт куди підкладати до якого м /о?
- Goldfish
- Мешканець
- Повідомлень: 134
- З нами з: 03 вересня 2013, 23:14
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харьков
Думаю, да. Без такого акта это не основное, а только инвестиции.Центр-дети писав:Потрібно обовязково Акт введення в експлуатацію?
Добавлено (01.04.2015, 22:25)
---------------------------------------------
У нас это по форме 274, в этом ордере вводим в эксплуатацию, списываем копейки и начисляем 50 износ, если это 113.Центр-дети писав:І цей Акт куди підкладати до якого м /о?
Добавлено (01.04.2015, 22:25)
---------------------------------------------
У нас это по форме 274, в этом ордере вводим в эксплуатацию, списываем копейки и начисляем 50 износ, если это 113.Центр-дети писав:І цей Акт куди підкладати до якого м /о?
Підкажіть будь-ласка, як правильно оприбутковувати ОЗ та матеріализ ПДВ чи без ПДВ. Ми бюджетна організація -платники ПДВ. За основною діяльністю(навчання) звільнені від сплати ПДВ згідно ст.197. Всі ОЗ, що придбані для навчального процесу із ПДВ ми оприбутковували із ПДВ, а суму ПДВ при цьому відображали в графі 10,2 декларації з ПДВ.
Тепер, читаючи роз"яснення про заповнення декларації з ПДВ починаючи з 01 липня 2015р. всю суму податкового кредиту потрібно відображати в "загальному" податковому кредиті а потім виписувати "Умовну" податкову накладну. Тепер получається, якщо податковий кредит іде на загальних підставах , то чи буде коректно оприбутковувати основні засоби із ПДВ.?
А можливо ми і раніше не правильно робили, коли оприбутковували з ПДВ?Адже податковий кредит все ж відображали в податковій декларації, хоч і не користувались ним.
З нетерпінням чекаю відповіді.
Тепер, читаючи роз"яснення про заповнення декларації з ПДВ починаючи з 01 липня 2015р. всю суму податкового кредиту потрібно відображати в "загальному" податковому кредиті а потім виписувати "Умовну" податкову накладну. Тепер получається, якщо податковий кредит іде на загальних підставах , то чи буде коректно оприбутковувати основні засоби із ПДВ.?
А можливо ми і раніше не правильно робили, коли оприбутковували з ПДВ?Адже податковий кредит все ж відображали в податковій декларації, хоч і не користувались ним.
З нетерпінням чекаю відповіді.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 37
- З нами з: 05 березня 2015, 09:15
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Золотоноша
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 2 рази
Добрий день!
Підкажіть, будь ласка, якими проведеннями і за якою вартістю оприбуткувати котел, виявлений як лишки при інвентаризації?
Керуючись типовими проведеннями - 103/711, 811/401 і тут виникає багато запитань:
1. р.711 має назву "Доходи за коштами, отриманими як плата за послуги" - явно не туди???
2. Чому тут не користуємось р.141, 142 "Капітальні інвестиції", які проведення тоді маємо показати в Акті введення в експлуатацію, якщо наведені два, будуть в акті оприбуткування?
3. Не підуть фактичні доходи з касовими.
4. Не підуть наші дані з Казначейством, якщо не подати їм довідку. А якщо подати довідку то виникають зовсім інші проведення з р.712, 364, 324.
5. Котел знаходиться в установі з давніх давен, ніхто не знає коли і де він взявся, підозрюємо що разом з системою опалення, то яку вартість брати - справедливу (ринкову) чи цінити за початковою і придумувати ще й знос?
Підкажіть, будь ласка, якими проведеннями і за якою вартістю оприбуткувати котел, виявлений як лишки при інвентаризації?
Керуючись типовими проведеннями - 103/711, 811/401 і тут виникає багато запитань:
1. р.711 має назву "Доходи за коштами, отриманими як плата за послуги" - явно не туди???
2. Чому тут не користуємось р.141, 142 "Капітальні інвестиції", які проведення тоді маємо показати в Акті введення в експлуатацію, якщо наведені два, будуть в акті оприбуткування?
3. Не підуть фактичні доходи з касовими.
4. Не підуть наші дані з Казначейством, якщо не подати їм довідку. А якщо подати довідку то виникають зовсім інші проведення з р.712, 364, 324.
5. Котел знаходиться в установі з давніх давен, ніхто не знає коли і де він взявся, підозрюємо що разом з системою опалення, то яку вартість брати - справедливу (ринкову) чи цінити за початковою і придумувати ще й знос?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
При оприбуткуванні основних засобів, виявлених як лишки під час інвентаризації, слід формувати такі проводки:Елена4776 писав:Добрий день!
Підкажіть, будь ласка, якими проведеннями і за якою вартістю оприбуткувати котел, виявлений як лишки при інвентаризації?
Керуючись типовими проведеннями - 103/711, 811/401 і тут виникає багато запитань:
1. р.711 має назву "Доходи за коштами, отриманими як плата за послуги" - явно не туди???
2. Чому тут не користуємось р.141, 142 "Капітальні інвестиції", які проведення тоді маємо показати в Акті введення в експлуатацію, якщо наведені два, будуть в акті оприбуткування?
3. Не підуть фактичні доходи з касовими.
4. Не підуть наші дані з Казначейством, якщо не подати їм довідку. А якщо подати довідку то виникають зовсім інші проведення з р.712, 364, 324.
5. Котел знаходиться в установі з давніх давен, ніхто не знає коли і де він взявся, підозрюємо що разом з системою опалення, то яку вартість брати - справедливу (ринкову) чи цінити за початковою і придумувати ще й знос?
Оприбутковано лишки основних засобів (у Вашому випадку - котел), виявлені під час інвентаризації Дт 323 Кт 711;
Дт 364 Кт 323;
Дт 104 Кт 364.
Одночасно проведено запис Дт 811 Кт 401.
Зверніть увагу: у разі встановлення лишків за результатами інвентаризації обов’язково необхідно подати до органу Держказначейської служби Довідку про надходження в натуральній формі.
Що стосується оцінки, то в Положенні про інвентаризацію активів та зобов'язань чітко указано, що оцінювати такі основні засоби слід за справедливою вартістю (п. 15 Положення). Нагадаємо, що справедлива вартість - це сума, за якою можна продати актив або оплатити зобов'язання за звичайних умов на певну дату.
Таким чином, при оцінці котла інвентаризаційна комісія установи має виходити з припущення, скільки може коштувати аналогічний котел (з урахуванням його ступеня зносу і фактичного стану).
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 37
- З нами з: 05 березня 2015, 09:15
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Золотоноша
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 2 рази
Дякую, що відгукнулися!
1. Головний бухгалтер категорично проти 711, тому що це аж ніяк не плата за послуги, а більше по суті підходить до 712 "Доходи за іншими джерелами власних надхлджень". Цікава ваша думка чому саме 711, 323 і чи можна провести через 712, 324 відповідно?
2. Справедливу вартість встановили на рівні 2600, щоб все ж таки віднести його до основних засобів і ринкова ціна подібного приблизно така. Але ще хочемо відобразити повний знос так як котел вже використовувався більше 20 років і зараз ставити йому строк використання 10 років недоцільно, бо він вже ледве жевріє - 841/131; 401/841 - на всю справедливу вартість?
3. По документах пишем тільки Акт приймання-передачі без Акта введення в експлуатацію?
1. Головний бухгалтер категорично проти 711, тому що це аж ніяк не плата за послуги, а більше по суті підходить до 712 "Доходи за іншими джерелами власних надхлджень". Цікава ваша думка чому саме 711, 323 і чи можна провести через 712, 324 відповідно?
2. Справедливу вартість встановили на рівні 2600, щоб все ж таки віднести його до основних засобів і ринкова ціна подібного приблизно така. Але ще хочемо відобразити повний знос так як котел вже використовувався більше 20 років і зараз ставити йому строк використання 10 років недоцільно, бо він вже ледве жевріє - 841/131; 401/841 - на всю справедливу вартість?
3. По документах пишем тільки Акт приймання-передачі без Акта введення в експлуатацію?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10766
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1404 рази
- Контактна інформація:
Тут однозначно нужен 711, и даже не спорте, ведь такую проводку нам приводят в кореспонденции счетов! И раз уж в корреспонденции есть пункт 1.19Елена4776 писав:Дякую, що відгукнулися!
1. Головний бухгалтер категорично проти 711, тому що це аж ніяк не плата за послуги, а більше по суті підходить до 712 "Доходи за іншими джерелами власних надхлджень".
Можна провести через 712 і 324 відповідно?
2. Справедливу вартість встановили на рівні 2600, щоб все ж таки віднести його до основних засобів і ринкова ціна подібного приблизно така. Але ще хочемо відобразити повний знос так як котел вже використовувався більше 20 років і зараз ставити йому строк використання 10 років недоцільно, бо він вже ледве жевріє - 841/131; 401/841 - на всю справедливу вартість?
3. По документах пишем тільки Акт приймання-передачі без Акта введення в експлуатацію?
Оприбуткування лишків необоротних активів, виявлених під час інвентаризації
Дт 103 - 122,
Дт 811
Кр 711,
Кр 401
то я бы так и проводил!
Плюс чтоб учёт сходился с казначейством, подаём довидку про надходження и проводим её обычным проводками:
Дт 323 Кр 364 - отображаем в учёте надходження согласно выписке ДКСУ и довидке в натформе
Дт 364 Кр 323 - отображаем кассовіе расходы согласно выписке ДКСУ и довидке в натформе
П.С. Я категорически против проводки Дт 323 Кр 711, её не может быть в плате за услуги которые отражаются в форме 4.1 отчётности!!!

Доброго дня. ми бюджетна організація. інша бюджетна організація передає нам на баланс безкоштовно приміщення згідно акту прийому-передачі. ми провели його такими проводками Дт 103-Кт 713 Дт813-Кт401 і Дт401-Кт131(знос). Правильно?і мене ще цікавить чи потрібно робити в цьому випадку кошторис по спецфонду?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10766
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1404 рази
- Контактна інформація:
Так необхідно робити довідку про надходження та зміни до кошторису по спефонду! Якщо це не вмежах головного розпорядника!бухгалтер писав:Доброго дня. ми бюджетна організація. інша бюджетна організація передає нам на баланс безкоштовно приміщення згідно акту прийому-передачі. ми провели його такими проводками Дт 103-Кт 713 Дт813-Кт401 і Дт401-Кт131(знос). Правильно?і мене ще цікавить чи потрібно робити в цьому випадку кошторис по спецфонду?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 736
- З нами з: 21 січня 2014, 14:27
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 89 разів
- Подякували: 9 разів
EVGENIY,подскажите, а можно по спецфонду (плата за послуги )проводить натур довидку тоже , мы сдает в казну только по благод подарункам и никогда не сдавали по оприхованию от списания например ОС материалов, а надо было
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10766
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1404 рази
- Контактна інформація:
Если благотворительная помощь в натуральной форме то это инши джерела, ну а если оприходовали металолом от списания или запчасти то это плата за послуги (Від реалізації в установленому поряду майна (крім нерухомого майна))!buhg писав:EVGENIY,подскажите, а можно по спецфонду (плата за послуги )проводить натур довидку тоже , мы сдает в казну только по благод подарункам и никогда не сдавали по оприхованию от списания например ОС материалов, а надо было
12.7. У разі проведення операцій розпорядниками бюджетних коштів в натуральній формі відповідно до законодавства зазначені операції проводяться в межах планових показників та відображаються в бухгалтерському обліку виконання місцевих бюджетів. Розпорядники бюджетних коштів не пізніше останнього робочого дня місяця складають та подають до органів Казначейства довідку про надходження у натуральній формі (додаток 22 до цього Порядку).
12. Здійснення операцій за рахунок власних надходжень бюджетних установ
(Наказ|Порядок, Мінфін, від 23.08.2012, № 938 "Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів")
П.С. Проводка кстати тоже есть в кореспонденции и там 711 счёт (плата за услуги)
2.19
Оприбуткування сум вартості матеріалів, отриманих від ліквідації та розбирання необоротних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, які залишені для ремонту та інших потреб установи
231, 234, 235, 238, 239
711
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Так, давайте про все по порядку.Елена4776 писав:Дякую, що відгукнулися!
1. Головний бухгалтер категорично проти 711, тому що це аж ніяк не плата за послуги, а більше по суті підходить до 712 "Доходи за іншими джерелами власних надхлджень". Цікава ваша думка чому саме 711, 323 і чи можна провести через 712, 324 відповідно?
2. Справедливу вартість встановили на рівні 2600, щоб все ж таки віднести його до основних засобів і ринкова ціна подібного приблизно така. Але ще хочемо відобразити повний знос так як котел вже використовувався більше 20 років і зараз ставити йому строк використання 10 років недоцільно, бо він вже ледве жевріє - 841/131; 401/841 - на всю справедливу вартість?
3. По документах пишем тільки Акт приймання-передачі без Акта введення в експлуатацію?
1. Незважаючи навіть на категоричність Вашого головного бухгалтера порядок відображення на рахунках бухгалтерського обліку згаданих господарських операцій передбачений п. 1.19 Типової кореспонденції субрахунків. Тож слід чітко дотримуватися норм чинного законодавства.
2. Оприбуткувати лишки основних засобів, виявлених під час інвентаризації, Ви маєте оцінювати за справедливою вартістю - вартістю, за якою Ви б могли такі об’єкти продати (з урахуванням ступеня зношеності), якби продавали їх сьогодні. Але одночасно з оприбуткуванням таких основних засобів "штучно" нараховувати на них амортизацію вважаю недоцільним. Я б радила оприбуткувати котел за вартістю 2600 грн. на субрахунок 104, встановити очікуваний строк його експлуатації (нехай навіть 1 рік) і вже потім проводити нарахування амортизації (поступово, а не відразу всією сумою). Адже котел, навіть з урахуванням його солідного віку, і досі функціонує.
3. Для оформлення оприбуткування основного засобу, виявленого як лишки під час інвентаризації, достатньо скласти Акт введення в експлуатацію основних засобів.
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Хоча я і не EVGENIY, але із 100%-ою впевненістю можу сказати, що подібні операції відображаються на рахунках бухгалтерського обліку не так. Передусім зверніть увагу на те, що оприбутковувати вторинну сировину (метало-брухт, макулатуру), отриману в результаті ліквідації основних засобів, слід на субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу".buhg писав:спасибо ,EVGENIY значит Дт 239 Кт 711 и сдаем в казну натур довидку и змини до ричн кошторису
Також раджу ознайомитися з тим, що ми писали раніше з приводу аналогічних питань на нашому форумі:
А подавати Довідку про надходження в натуральній формі до органу Держказаначейської служби потрібно, якщо ці матеріали (деталі, вузли, запасні частини тощо) ми плануємо використовувати у подальшому для ремонту техніки, обладнання і т.д., тобто якщо такі матеріали залишаються в установі. А от вносити зміни до кошторису за спецфондом необхідно в будь-якому разі (і у випадку подальшої реалізації матеріалів, і у разі їх використання в установі).
Востаннє редагувалось 25 вересня 2015, 09:59 користувачем Крот Юлія, всього редагувалось 1 раз.
-
- Місцевий
- Повідомлень: 736
- З нами з: 21 січня 2014, 14:27
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 89 разів
- Подякували: 9 разів
спасибо большое, просто я никогда по спецфонду плата за послуги не сдавала натур довидку, только за подарен тмц по иншим власн надходжен ,значит давать на доход 25010300 и включ в форму 4,1Від додаткової (господарської) діяльності
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10766
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1404 рази
- Контактна інформація:
Я не говорил что нужно использовать эту проводку при оприходовании металлолома, это только по запчастям после списания ОС которые остаются в установе (не для реализации), хотя проводка мне эта тоже не нравится, но она есть в типовой корреспонденции!buhg писав:спасибо ,EVGENIY значит Дт 239 Кт 711 и сдаем в казну натур довидку и змини до ричн кошторису
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10766
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1404 рази
- Контактна інформація:
Вы кстати конкретно нигде не написали, что ж вы хотите провести по довидке был общий вопрос про власні надходження :)buhg писав:спасибо, я сильно сомневалась в довидке по послугам по коду25010300, тк не подавала ни разу
Вы не зря сомневались в этом коде 25010300 так как это плата за аренду :)
Думаю код 25010200 (Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності ) использовать тоже нельзя, не каждой бюджетной установе разрешена хоздеятельность в её учредительных документах! Лучше использовать 25010400 Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна)
Но опять мы говорим не понятно о чём :)
-
- Місцевий
- Повідомлень: 736
- З нами з: 21 січня 2014, 14:27
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 89 разів
- Подякували: 9 разів
я приходую дрова от списания мебели с кодом я ошиблась( у меня есть аренда и я по памяти написала), хотела указать вид додатков госп ,но вы говорите , что и этот нельзя, то воспользуюсь советом и сделаю 25010400, у меня раньше по ф4,1 всегда рвало м/ду доходами нарахов и поступивш, а если делать натур довидку, то все станет на место, хотя у нас в казне никто не сдает по этим доходам натур довидку
Доброго дня!!!!Така ситуація:
1)на баланс сільської ради житель села передає бетонні стічні канали, збудовані за власні кошти жителя села, вартістю 11598 грн., оформили актимо прийому-передачі. Допоможіть з проведеннями?
2)у жовтні 2014 року для дитячого садочка була придбана картофелечистка вартістю 14652,00 грн, у звязку з частими поломками,постачальник погодився її (картофелечистку) обміняти на морозильну шафу по такій же вартості.
Як документально ці операції оформити і відобразити у обліку? Дуже терміново!!!!Будь-ласочка допоможіть

1)на баланс сільської ради житель села передає бетонні стічні канали, збудовані за власні кошти жителя села, вартістю 11598 грн., оформили актимо прийому-передачі. Допоможіть з проведеннями?
2)у жовтні 2014 року для дитячого садочка була придбана картофелечистка вартістю 14652,00 грн, у звязку з частими поломками,постачальник погодився її (картофелечистку) обміняти на морозильну шафу по такій же вартості.
Як документально ці операції оформити і відобразити у обліку? Дуже терміново!!!!Будь-ласочка допоможіть





-
- Мандрівник
- Повідомлень: 37
- З нами з: 23 вересня 2015, 10:09
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 2 рази
Доброго дня, допоможіть будь ласка. ми бюджетна установа інша бюджетна установа безкоштовно передає нам на баланс програмно-апаратний комплекс та систему відеоспостереження, та відеозапису.(о.з),згідно акту приймання-передачі та накладної із зносом 10% допоможіть з проводками
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10766
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1404 рази
- Контактна інформація:
План рахунків пункт 1.6КСД писав:Доброго дня, допоможіть будь ласка. ми бюджетна установа інша бюджетна установа безкоштовно передає нам на баланс програмно-апаратний комплекс та систему відеоспостереження, та відеозапису.(о.з),згідно акту приймання-передачі та накладної із зносом 10% допоможіть з проводками
Безоплатне отримання необоротних активів (крім внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності)
101 - 122
364
Водночас проводиться другий запис
812
401,
131 - 133
Ну и довидку в казну! Если у вас не внутриведомственная передача!
-
- Квартирант
- Повідомлень: 57
- З нами з: 08 вересня 2015, 16:09
- Регіон: Винницкая область
добрий день! чи потрібно присвоювати нові інвентарні номери для оз,що перейшли до нас на баланс від сільских рад (велика ймовірність, що на початку наступного року ми їх будемо повертати)! Дякую
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10766
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1404 рази
- Контактна інформація:
на пару сообщений выше моё сообщениеІр4ик писав:Добрий день! Юридична установа безоплатно передала нам компютерний набір, вартістю 2600,00 грн. Підскажіть, яка має бути проводка. Дякую)
EVGENIY » 15 жовтня 2015, 13:46
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 19
- З нами з: 25 лютого 2013, 16:01
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
- Подякували: 1 раз
Добрий день, допоможіть будь-ласка, така ситуація: в 2014 році одна бюджетна установа передала на відповідальне зберігання з правом користування ( по договору і акту)другій бюдж. установі програмно-апаратний комплекс системи відеоспостереження, помилково бухгалтер оприходувала на субрах. 104, підскажіть будь-ласка як виправити помилку поставити обладнання на позабалансовий рахунок.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 28
- З нами з: 25 травня 2015, 13:11
- Регіон: Черновицкая область
- Дякував (ла): 4 рази
Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, поставити на облік систему опалення.
В установі здійснено капітальний ремонт системи опалення підрядною організацією (було пічне опалення, поставили котел і батареї). Всі видатки здійснювалися по КЕКВ 3132. Підрядчик дав Довідку КБ3, Акт приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та відомість ресурсів, де розписані всі використані матеріали, починаючи від котла, закінчуючи кранами і цвяхами. Як поставити все це на облік?
Наприклад котел і батареї (вони по вартості за одну 170 грн, але в сумі 35000, так само крани 1 шт. - 90 грн., а всього використано на 3500 грн.), тоді це основні засоби?
Проводки
141 675 сплачена сума
802 402 фактичні вид.
104 141 введено в експлуатацію
402 401 зміни в капіталі?
А все, що менше 2500 грн. як його оприбуткувати і чи треба ставити на рахунок, якщо воно пройшло по КЕКВ 3132?
Підкажіть, будь ласка, бо я недавно працюю, це роблю вперше, багато ще не знаю.
Облік ОЗ і ІНМА ведеться в грн. з копійками? (згідно наказу МФУ №664 від 23.07.2015)
І чи повинен підрядчик дати всі накладні на товар, і сума цих накладних має співпадати з сумою відомості ресурсів?
Де це можна почитати?
Гарно дякую.
В установі здійснено капітальний ремонт системи опалення підрядною організацією (було пічне опалення, поставили котел і батареї). Всі видатки здійснювалися по КЕКВ 3132. Підрядчик дав Довідку КБ3, Акт приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та відомість ресурсів, де розписані всі використані матеріали, починаючи від котла, закінчуючи кранами і цвяхами. Як поставити все це на облік?
Наприклад котел і батареї (вони по вартості за одну 170 грн, але в сумі 35000, так само крани 1 шт. - 90 грн., а всього використано на 3500 грн.), тоді це основні засоби?
Проводки
141 675 сплачена сума
802 402 фактичні вид.
104 141 введено в експлуатацію
402 401 зміни в капіталі?
А все, що менше 2500 грн. як його оприбуткувати і чи треба ставити на рахунок, якщо воно пройшло по КЕКВ 3132?
Підкажіть, будь ласка, бо я недавно працюю, це роблю вперше, багато ще не знаю.
Облік ОЗ і ІНМА ведеться в грн. з копійками? (згідно наказу МФУ №664 від 23.07.2015)
І чи повинен підрядчик дати всі накладні на товар, і сума цих накладних має співпадати з сумою відомості ресурсів?
Де це можна почитати?
Гарно дякую.
Розтолкуйте будь -ласка початківцю! При оприбуткуванні ОС по спец. коштам буде проводка:
141 364
одночасно 813 402 (401)
Питання, в яких віпадках 401, а в яких 402?
141 364
одночасно 813 402 (401)
Питання, в яких віпадках 401, а в яких 402?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
При оприбуткування ОЗ слід формувати такі проводки:bysinka писав:Розтолкуйте будь -ласка початківцю! При оприбуткуванні ОС по спец. коштам буде проводка:
141 364
одночасно 813 402 (401)
Питання, в яких віпадках 401, а в яких 402?
на суму придбання, створення (виготовлення власними силами) Дт 141-143 Кт 364, 675, 825;
водночас відображаємо фактичні видатки Дт 801, 802, 811-813 Кт 402.
Порядком застосування Плану рахунків передбачено, що субрахунок 402 "Фонд у незавершеному капітальному будівництві" використовується для обліку витрат з придбання, виготовлення власними силами необоротних активів та за виконаними будівельно-монтажними роботами з капітального будівництва (виготовлення, створення), добудови, поліпшення (дообладнання, модернізація) об'єктів необоротних активів, які на дату балансу не введені в експлуатацію.
Тобто до моменту введення в експлуатацію об’єкта ОЗ витрати на його придбання (створення) слід обліковувати на субрахунку 402.
При введенні в експлуатацію ОЗ відбувається зменшення фонду у незавершеному кап. будівництві і одночасне збільшення фонду в необоротних активах.
На рахунках бухобліку операцію з введення в експлуатацію ОЗ слід відображати так:
Дт 101-122 Кт 141 - 143;
одночасно Дт 402 Кт 401