victorsv, телефонуйте на службу підтримки 044-422-55-50. Мені відповіли, що методика переходу буде пізніше, так як редакція 1.0 буде підтримуватись лише до квітня 2017 року. Треба періодично їх турбувати. А поки треба знайомитись з новою редакцією.
Перехід на версію 2.0 виконав сам (можу допомогти). Залишки та основні довідники переніс програмним шляхом через xlsx та dbf файли. За бажанням можна перенести і документи, але тут мороки більше. Версія 2.0 це звичайно крок вперед, але трохи "сировата", як мені здається. Працювати звичайно набагато комфортніше.
Доброго дня всім!!! Хтось уже робив перехід з Компл.облік бюдж.України версія 1.0 на версію 2.0... поділіться методикою. Для мене саме головне перекинути працівників та їх нарахування,щоби у новій версії без проблем рахувати середній заробіток для лікарняних та відпускних.
Згідно з інформацією від розробника функціонал для перенесення залишків буде реалізований у листопаді 2016 р. Стосовно перенесення заробітної плати для розрахунку середньої - нічого робити не будуть. Є власні варіанти, як перенести нараховану зарплату за попередні періоди, але усе на стадії проектування. Хто працює на редакції 1.0 - планувати перехід не раніше 01.01.17 р.
Підскажіть компетентні контори з якими можна заключити договір на супроводження конфігурації Компл.облік для бюдж.організацій України. Більше цікавлять консультації по бухобліку в програмі,бо ті хто нам продав програму в цьому не розбираються,вони більше по програмній частині.
victorsv писав:Підскажіть компетентні контори з якими можна заключити договір на супроводження конфігурації Компл.облік для бюдж.організацій України. Більше цікавлять консультації по бухобліку в програмі,бо ті хто нам продав програму в цьому не розбираються,вони більше по програмній частині.
Посмотрите в конфигурации, кто ваш разработчик, стоимость по всей Украине одинаковая практически, доработки можно заказывать отдельно в либо кого.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
victorsv, добрый день! Если тема еще для вас актуальна, могу помочь по всем вопросам.
В нашей компании сейчас действуют скидки на техническое сопровождение, а первые 3 месяца бесплатны.
Обращайтесь, буду рада помочь liliasolovey@gmail.com
Самая большая команда сертифицированных специалистов 1С поможет вам справится с любым трудностями выбора и внедрения системы! http://medias.com.ua
Ваш личный менеджер Лилия liliasolovey@gmail.com
Доброго дня!
Для тих кому це цікаво, можу навести деякі помилки та "недоопрацьовані моменти" в конфігурації Комплексний облік для бюджетних установ України редакція 2.0:
- Відсутність можливості нарахування авансу.
- Відсутність розрахунково-платіжної відомості.
- Некоректно формується розрахунковий листок.
- При введенні нарахувань за попередній період не утримуються податки та утримання
- Некоректне відображення даних в звітах по штатному розпису.
- Некоректне формування звіту з ЄСВ.
- Неправильно нараховується ЄСВ по сумісникам
- Відсутність "особового рахунку працівника"
- Неправильно нараховується знос в документі "Списання НА"
- Неправильно розраховується інвентарний номер Необоротних активів
- Не вірно вивантажується інформація для оприлюднення на сайті Е-Дата
- Дати заборони зміни даних не працюють
- Не працює механізм розрахунку розміру тарифного розряду коефіцієнтом від базового розряду
- Не працює механізм перерахунку заробітної плати за попередній період в документах "Лікарняний лист" та "Відрядження"
- По кожній посаді працівника (внутрішнє сумісництво) потрібно окремо проводити нарахування лікарняного листа
- Не передбачено облік валюти
- Не передбачено пропорційне віднесення ПДВ на податковий кредит
Мабуть можна ще щось дописати, але я думаю для початку досить. Як в "цьому" працювати?
Я думаю, що навіть "Самая большая команда сертифицированных специалистов 1С" не допоможе, поки розробник не допише конфігурацію!
Всім гарного дня!
Radisna Tetyana писав:Доброго дня!
Для тих кому це цікаво, можу навести деякі помилки та "недоопрацьовані моменти" в конфігурації Комплексний облік для бюджетних установ України редакція 2.0:
- Відсутність можливості нарахування авансу.
- Відсутність розрахунково-платіжної відомості.
- Некоректно формується розрахунковий листок.
- При введенні нарахувань за попередній період не утримуються податки та утримання
- Некоректне відображення даних в звітах по штатному розпису.
- Некоректне формування звіту з ЄСВ.
- Неправильно нараховується ЄСВ по сумісникам
- Відсутність "особового рахунку працівника"
- Неправильно нараховується знос в документі "Списання НА"
- Неправильно розраховується інвентарний номер Необоротних активів
- Не вірно вивантажується інформація для оприлюднення на сайті Е-Дата
- Дати заборони зміни даних не працюють
- Не працює механізм розрахунку розміру тарифного розряду коефіцієнтом від базового розряду
- Не працює механізм перерахунку заробітної плати за попередній період в документах "Лікарняний лист" та "Відрядження"
- По кожній посаді працівника (внутрішнє сумісництво) потрібно окремо проводити нарахування лікарняного листа
- Не передбачено облік валюти
- Не передбачено пропорційне віднесення ПДВ на податковий кредит
Мабуть можна ще щось дописати, але я думаю для початку досить. Як в "цьому" працювати?
Я думаю, що навіть "Самая большая команда сертифицированных специалистов 1С" не допоможе, поки розробник не допише конфігурацію!
Всім гарного дня!
Ну так ми і можемо в цьому допомогти :)
Нажаль программа 1С не є ідеальною... Мабуть жодна программа такою ніколи не буде.
Але 1С має перевагу в тому що ії можна налаштувати під себе і зробити всі необхідні доробоки. Саме це і можуть зробити наші сертифіцовані спеціалісти.
Ну так ми і можемо в цьому допомогти :)
Нажаль программа 1С не є ідеальною... Мабуть жодна программа такою ніколи не буде.
Але 1С має перевагу в тому що ії можна налаштувати під себе і зробити всі необхідні доробоки. Саме це і можуть зробити наші сертифіцовані спеціалісти.
Налаштовувати - так! Ви це зробите! А виправляти помилки в конфігурації Ви теж будете? Чи залишите це все ж таки розробникам?
Доброго дня! Наша бюджетна організація хотіла б купити програму для ведення бух.обліку та ЗП в бюджетній установі( місцеве самоврядування) хтось можливо щось порадить, яку краще вибрати?
Лесичка писав:Доброго дня! Наша бюджетна організація хотіла б купити програму для ведення бух.обліку та ЗП в бюджетній установі( місцеве самоврядування) хтось можливо щось порадить, яку краще вибрати?
Комплексний облік для бюджетних установ України! звертайтесь zawod@ukr.net
Отримала таку відповідь стосовно переходу на 2,0 і новий план рахунків:
Добрый день!
Ваше сообщение зарегистрировано под номером UW0000409927
Для дальнейших консультаций по данной теме просьба ссылаться на него.
Не планируется добавлять новый план счетов в существующие редакции 1.0 и 2.0 конфигураций для бюджетной сферы. Мы планируем:
- До 01 февраля 2017 года выпустить новую редакцию 2.1 конфигурации "Комплексный учет для бюджетных учреждений Украины" с Новым планом счетов и поддержкой новых стандартов бухгалтерского учета для государственного сектора.
- В редакциях 1.0 и 2.0 конфигураций для бюджетной сферы на платформе "1С:Предприятие 8" будут поддерживаться формы отчетности и законодательные изменения за 2016 год (в том числе и годовые формы отчетности за 2016 год) достаточные для сдачи отчетности за 2016 год. После этого планируется прекратить поддержку редакций 1.0 и 2.0 конфигураций на платформе "1С:Предприятие 8" для бюджетной сферы (ориентировочно в апреле 2017 года).
Подробнее см. в информационном письме "О поддержке нового плана счетов бухгалтерского учета в решениях 1С:Предприятие для бюджетной сферы". http://1c.ua/news/detail/112393/
Конфигурация 2.1 выйдет как новая самостоятельная конфигурация. В ней будет реализован механизм переноса НСИ и остатков по необоротным активам, запасам и взаиморасчетов с контрагентами со старых редакций 1.0 и 2.0 под новый план счетов.