ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ
-
- Мешканець
- Повідомлень: 146
- З нами з: 07 травня 2015, 16:25
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Добрый день!
Бланки годовой инвентаризации не планируются меняться-никто не встречал информации по этому вопросу?
Бланки годовой инвентаризации не планируются меняться-никто не встречал информации по этому вопросу?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10562
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 148 разів
- Подякували: 1392 рази
- Контактна інформація:
На данный момент, нет никаких проектов по изменению бланков инвентаризации!Татьяна писав:Добрый день!
Бланки годовой инвентаризации не планируются меняться-никто не встречал информации по этому вопросу?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 146
- З нами з: 07 травня 2015, 16:25
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Спасибо! готовимся ))EVGENIY писав:На данный момент, нет никаких проектов по изменению бланков инвентаризации!Татьяна писав:Добрый день!
Бланки годовой инвентаризации не планируются меняться-никто не встречал информации по этому вопросу?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 30
- З нами з: 28 квітня 2014, 13:51
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Комсомольск
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи потрібно робити інвентаризацію при зміні керівника бюджетної установи. Договору про повну матеріальну відповідальність начальника немає, адже саме начальник укладав договори з іншими працівниками
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго ранку!Sveta_zhurba писав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи потрібно робити інвентаризацію при зміні керівника бюджетної установи. Договору про повну матеріальну відповідальність начальника немає, адже саме начальник укладав договори з іншими працівниками
Відповідно до п.7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879, проведення інвентаризації є обов’язковим:
- перед складанням річної фінансової звітності в обсязі, визначеному пунктом 6 розділу І, з урахуванням особливостей проведення інвентаризації і в строки, визначені пунктом 10 розділу І;
- у разі передачі майна державного підприємства або бюджетної установи в оренду, приватизації майна державного підприємства, перетворення державного підприємства, передачі державного підприємства (його структурних підрозділів) або бюджетної установи до сфери управління іншого органу управління (на дату передачі), крім передачі в межах одного органу управління, в інших випадках, визначених законодавством;
- у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні;
- у разі встановлення фактів крадіжок або зловживань, псування цінностей (на день встановлення таких фактів) в обсязі, визначеному керівником підприємства;
- за судовим рішенням або на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації. У цих випадках інвентаризація має розпочатися у термін та в обсязі, зазначених у належним чином оформленому документі цих органів, але не раніше дня отримання підприємством відповідного документа;
- у разі техногенних аварій, пожежі чи стихійного лиха (на день після закінчення явищ) в обсязі, визначеному керівником підприємства;
- у разі припинення підприємства в обсязі, визначеному пунктом 6 розділу І;
- у разі переходу на складання фінансової звітності за міжнародними стандартами (на дату такого переходу);
- в інших випадках, передбачених законодавством.
Як бачимо обов’язковості проведення інвентаризації при зміні керівника бюджетної установи не має.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Ніяких змін немає. З цього питання почитайте матеріал в "Бюджетній бухгалтерії", 2015, № 47, и № 42
Добрий день! Підскажіть, чи обов'язково заповнювати бланки звіряльної відомості, якщо розбіжностей між даними матеріально відповідальної особи та результатами інвентаризації немає?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!Morozov писав:Добрий день! Підскажіть, чи обов'язково заповнювати бланки звіряльної відомості, якщо розбіжностей між даними матеріально відповідальної особи та результатами інвентаризації немає?
Відповідно до п.20 розд. ІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 бухгалтерською службою складаються звіряльні відомості активів і зобов’язань, у яких відображаються розбіжності між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів (актів інвентаризації).
Таким чином, у разі відсутності розбіжностей між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів звіряльна відомість не заповнюється.
Дякую!!!Владислав Станкус писав:Доброго дня!Morozov писав:Добрий день! Підскажіть, чи обов'язково заповнювати бланки звіряльної відомості, якщо розбіжностей між даними матеріально відповідальної особи та результатами інвентаризації немає?
Відповідно до п.20 розд. ІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 бухгалтерською службою складаються звіряльні відомості активів і зобов’язань, у яких відображаються розбіжності між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів (актів інвентаризації).
Таким чином, у разі відсутності розбіжностей між даними бухгалтерського обліку і даними інвентаризаційних описів звіряльна відомість не заповнюється.
- ljanka2007
- Мандрівник
- Повідомлень: 36
- З нами з: 24 травня 2013, 13:56
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 1 раз
Скажіть, будь ласка, скільки в бюджетній установі Ви складаєте інвентаризаційних описівпри річній інвентаризації?Один для підшивки?
- elefseri
- Мандрівник
- Повідомлень: 37
- З нами з: 15 грудня 2015, 11:14
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань:ljanka2007 писав:Скажіть, будь ласка, скільки в бюджетній установі Ви складаєте інвентаризаційних описівпри річній інвентаризації?Один для підшивки?
п. 21 Матеріали інвентаризації (описи, акти, звіряльні відомості, протоколи) оформлюються не менше ніж у двох примірниках.
- ljanka2007
- Мандрівник
- Повідомлень: 36
- З нами з: 24 травня 2013, 13:56
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 1 раз
-
- Мешканець
- Повідомлень: 475
- З нами з: 15 березня 2012, 11:34
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 39 разів
Два, один в бухгалтерії, другий матеріально-відповідальній особіelefseri писав:Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань:ljanka2007 писав:Скажіть, будь ласка, скільки в бюджетній установі Ви складаєте інвентаризаційних описівпри річній інвентаризації?Один для підшивки?
п. 21 Матеріали інвентаризації (описи, акти, звіряльні відомості, протоколи) оформлюються не менше ніж у двох примірниках.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 215
- З нами з: 04 січня 2013, 11:06
- Регіон: Херсонская Область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 5 разів
Добрий день, колеги! Допоможіть, будь ласка ! При інвентаризації в сільраді виявлено лишки ТМЦ (стільці). Які проводки потрібно зробити?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 215
- З нами з: 04 січня 2013, 11:06
- Регіон: Херсонская Область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 5 разів
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Так, довідку необхідно подавати у звичайному порядку. Проводки ми наводили з прикладами в Бюджетній бухгалтерії № 42, 2015.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 215
- З нами з: 04 січня 2013, 11:06
- Регіон: Херсонская Область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 5 разів
-
- Мешканець
- Повідомлень: 215
- З нами з: 04 січня 2013, 11:06
- Регіон: Херсонская Область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 5 разів
Ознайомилась з проводками.У мене запитання, а чому на К 711 рахунок, а не на 712 Доходи за іншими джерелами власних надходжень?Матвєєва Вікторія писав:Так, довідку необхідно подавати у звичайному порядку. Проводки ми наводили з прикладами в Бюджетній бухгалтерії № 42, 2015.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
З цього питання див. лист Держказначейства від 25.11.2004 р. N 07-04/2378-10386 "Про порядок проведення інвентаризації майна бюджетними установами у 2004 році". З того часу й повелось, що лишки через 711
-
- Мешканець
- Повідомлень: 215
- З нами з: 04 січня 2013, 11:06
- Регіон: Херсонская Область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 5 разів
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
-
- Квартирант
- Повідомлень: 67
- З нами з: 04 травня 2015, 13:11
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 10 разів
Добрий день!На балансі установи станом на 01.11.2016 р. рахуються запаси для передачі іншій установі рахунок 261 (в складі комп'ютер, стіл, стілець).Якщо проводиться інвентаризація в установі станом на 01.11.2016 р. чи потрібно інвентаризувати запаси для передачі?Якщо потрібно інвентаризувати, то складаєтья інвентаризаційна відомість по запасам?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Оскільки такі запаси обліковуються на субрахунку запасів 261 у тому ж порядку, що й звичайні записи, то їх інвентаризацію проводять у загальному порядку та складають Інвентаризаційну опис по запасам, затвердженой наказом № 572
-
- Мешканець
- Повідомлень: 109
- З нами з: 17 січня 2015, 10:33
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 3 рази
Провожу инвентаризацию на новой работе. Обнаружила, что приобрели в прошлом году компьютеры (в составе как обычно клав.,мышь, монитор, процессор, а цена естественно одна). Наборы разукомплектовали: мониторы большие оставили в управлении, а процессоры со старыми мониторами поехали в районы. Естественно везде разные материальные лица.
Как теперь показывать в ведомостях по инвентаризации? Там ведь указывается сумма, а я не могу вычленить стоимость монитора...
Вернуть мониторы - не вариант, люди привыкли - не отдадут , а переписывать информацию на процессоры, переустанавливать систему - нет программиста.
Помогите, сушу голову
Как теперь показывать в ведомостях по инвентаризации? Там ведь указывается сумма, а я не могу вычленить стоимость монитора...
Вернуть мониторы - не вариант, люди привыкли - не отдадут , а переписывать информацию на процессоры, переустанавливать систему - нет программиста.
Помогите, сушу голову
-
- Квартирант
- Повідомлень: 67
- З нами з: 04 травня 2015, 13:11
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 10 разів
Дякую!Матвєєва Вікторія писав:Оскільки такі запаси обліковуються на субрахунку запасів 261 у тому ж порядку, що й звичайні записи, то їх інвентаризацію проводять у загальному порядку та складають Інвентаризаційну опис по запасам, затвердженой наказом № 572
-
- Мешканець
- Повідомлень: 109
- З нами з: 17 січня 2015, 10:33
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 3 рази
Ну, правда, может у кого такая ситуация, выручите советом! Оформлять ведомости уже надо :((hamster писав:Провожу инвентаризацию на новой работе. Обнаружила, что приобрели в прошлом году компьютеры (в составе как обычно клав.,мышь, монитор, процессор, а цена естественно одна). Наборы разукомплектовали: мониторы большие оставили в управлении, а процессоры со старыми мониторами поехали в районы. Естественно везде разные материальные лица.
Как теперь показывать в ведомостях по инвентаризации? Там ведь указывается сумма, а я не могу вычленить стоимость монитора...
Вернуть мониторы - не вариант, люди привыкли - не отдадут , а переписывать информацию на процессоры, переустанавливать систему - нет программиста.
Помогите, сушу голову
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10562
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 148 разів
- Подякували: 1392 рази
- Контактна інформація:
Ситуация более чем странная! А каким документом была оформлена передача и самое главное что ж вы указывали при передаче в районы? Писали в комплекте один монитор, а передали совсем другой??? Я бы на месте районов акт приёма не подписывал! И при чём тут переустановка системы?? Процесор это системный блок, если меняете монитор систему ненужно переустанавливать! Я лично не могу понять что у вас числится теперь и что числится в районах??hamster писав:Ну, правда, может у кого такая ситуация, выручите советом! Оформлять ведомости уже надо :((hamster писав:Провожу инвентаризацию на новой работе. Обнаружила, что приобрели в прошлом году компьютеры (в составе как обычно клав.,мышь, монитор, процессор, а цена естественно одна). Наборы разукомплектовали: мониторы большие оставили в управлении, а процессоры со старыми мониторами поехали в районы. Естественно везде разные материальные лица.
Как теперь показывать в ведомостях по инвентаризации? Там ведь указывается сумма, а я не могу вычленить стоимость монитора...
Вернуть мониторы - не вариант, люди привыкли - не отдадут , а переписывать информацию на процессоры, переустанавливать систему - нет программиста.
Помогите, сушу голову
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
описуйте по факту, що у вас вийде, звіряйте, що по бухгалтерському обліку, а саме в карточках у вас прописано = виводьте розбіжності, а потім уже якщо указані монітори розміри і т.інше рішайте комісійно, що робити, чи залишати так як є (по новому описуйте в карточку що відноситься до процесора, щоб був комплект, або все повертайте з районів). А ви не запитували, як вони проводять інвентаризацію. І правда, як приймали на баланс, які акти передачі були, з чого складався ОЗ. Повинна була бути заповнена інвентаризаційна картка з описом і ксерокопію передати до акта, от тоді мабуть і не було б такої путаниці. А тепер треба все розібрати по новому. Я б зробила так, вивела все як по документах обліковується і по факту.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
І ще, якщо у вас не прописано по якій ціні було придбано (мишки і т.п.) до комплекту, то треба було оцінити, або зараз це робити і цю розукомплектацію привести до порядку, тобто описати, що куди у вас перейшло. Зробіть хоч з одним так комплектом і вам стане ясно, що робити далі.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 109
- З нами з: 17 січня 2015, 10:33
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 3 рази
у нас централизованная бухгалтерия, мы сами и проводим инвентаризацию, все числится у нас в бухгалтерии. Я начисляю износ и т.п...
Просто в районах разные материальные лица. Я по-находила все мониторы и процессоры с комплектов. Все в наличии, просто разбито по районам.
Вообщем, решила оформлять сличительные ведомости, писать комплект и там и там (по двум мат.лицам), просто делать сноску о разукомлектации, чтоб сумма не задвоилась.
Просто в районах разные материальные лица. Я по-находила все мониторы и процессоры с комплектов. Все в наличии, просто разбито по районам.
Вообщем, решила оформлять сличительные ведомости, писать комплект и там и там (по двум мат.лицам), просто делать сноску о разукомлектации, чтоб сумма не задвоилась.