Автоматизована система «Є-Звітність»
-
Allochk@
- Мандрівник

- Повідомлень: 10
- З нами з: 27 грудня 2017, 16:21
- Регіон: Сумская область
- Подякували: 1 раз
Elena_Ruslanovna, у меня подобная ситуация, диагностику прошла, ключи видит, но не пускает. Пишет неверный идентификатор пользователя или пароль. Вы решили проблему? Напишите пожалуйста как.
-
Dim_On
- Квартирант

- Повідомлень: 66
- З нами з: 15 січня 2018, 14:47
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 64 рази
ІДД ДФС - 3004751def2c78ae01000000010000004d000000TALA6371 писав:Допоможіть, хто знає серійний номер сертифікату Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС CZOROOT ? ну ніяк неможу знайти
CZOROOT - 3004751def2c78ae010000000100000001000000
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Востаннє редагувалось 21 лютого 2018, 12:08 користувачем Dim_On, всього редагувалось 1 раз.
-
Dim_On
- Квартирант

- Повідомлень: 66
- З нами з: 15 січня 2018, 14:47
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 64 рази
Я уже отвечал на такой вопрос, и не один раз. Если "Сторінку діагностики" Вы проходите успешно - проблема на стороне казначейства!!!Allochk@ писав:Elena_Ruslanovna, у меня подобная ситуация, диагностику прошла, ключи видит, но не пускает. Пишет неверный идентификатор пользователя или пароль. Вы решили проблему? Напишите пожалуйста как.
-
Allochk@
- Мандрівник

- Повідомлень: 10
- З нами з: 27 грудня 2017, 16:21
- Регіон: Сумская область
- Подякували: 1 раз
Спасибо за помощь. Казначейство вообще не поймет, в чем проблема, драйвера установлены, Хром соответствует, Барскриптор обновлен, проверен, все ключи видит,у себя проверяют по ЕДРПОУ, все подключено. Зашла в тупик ((Dim_On писав:Я уже отвечал на такой вопрос, и не один раз. Если "Сторінку діагностики" Вы проходите успешно - проблема на стороне казначейства!!!Allochk@ писав:Elena_Ruslanovna, у меня подобная ситуация, диагностику прошла, ключи видит, но не пускает. Пишет неверный идентификатор пользователя или пароль. Вы решили проблему? Напишите пожалуйста как.
-
Dim_On
- Квартирант

- Повідомлень: 66
- З нами з: 15 січня 2018, 14:47
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 64 рази
Allochk@, Вот, что я писал по этому поводу:
Dim_On 20 лютого 2018, 16:22 писав:Справа в тому, що з подібною ситуацією я зіштовхнувся - коли в казначействі опрацювали заявку на підключення без втягування сертифікатів. Тобто, вони внесли в себе серійний номер сертифіката вручну. Після того, як ця організація занесла їм сертифікати - вони їх підтягнули і все запрацювало.Elena_Ruslanovna писав:Dim_On, yaoleg в списку тих, кому надали доступ до Є-звітність, наша організація є (без особистого кабінету поки що), вже мабуть два тижні тому я давала заявки на доступ і мені відразу їх опрацювали. При підключенні в мене теж виникає помилка "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль", сьогодні була у программіста в казначействі, він все перевірив, все у нас вірно, доступ є. Але зайти все ж не виходить..
Може зв'язатись з головним управлінням, як вважаєте?
-
Elena_Ruslanovna
- Мандрівник

- Повідомлень: 29
- З нами з: 16 січня 2017, 14:51
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 2 рази
Allochk@, проблема осталась, но еще ничего не решала. В казначействе бываю редко, так как работаем по сдо. Если наберусь смелости и наглости, позвоню нашему программисту с казначейства, уточню втягивал ли он сами сертификаты, либо просто внес данные сертификата, как писал Dim_On. Если узнаю, то напишу сюда. Вы тоже дайте знать, пожалуйста, если решите проблему )
-
Анна Малиновская
- Мандрівник

- Повідомлень: 25
- З нами з: 20 лютого 2017, 17:29
- Регіон: Черниговская область
- Подякували: 1 раз
Ура! Я зашла через хром. У нас ключи ДКСУ. Может кому я помогу. Справа внизу на компьютере обязательно должно быть "Використовувати у вигляді файлу". Заходим в на сайт . Тут тоже обязательно должно внизу справа BarsCryptor 3.0.0.0. Выбираем носій таємного ключа "Токе Автор". Нажимаем на файл таємного ключа. Там 2 файла и методом тыка подбираем нужный ключ.[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]
ar[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Barscryptor ver. 3.0.0.0[/font]scryptor ver. 3.0.0.0[/font]
ar[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]Barscryptor ver. 3.0.0.0[/font]scryptor ver. 3.0.0.0[/font]
Востаннє редагувалось 21 лютого 2018, 14:28 користувачем Анна Малиновская, всього редагувалось 1 раз.
-
Анна Малиновская
- Мандрівник

- Повідомлень: 25
- З нами з: 20 лютого 2017, 17:29
- Регіон: Черниговская область
- Подякували: 1 раз
Востаннє редагувалось 21 лютого 2018, 14:46 користувачем Анна Малиновская, всього редагувалось 1 раз.
- nps-licey
- Мандрівник

- Повідомлень: 22
- З нами з: 05 квітня 2012, 10:24
- Регіон: Николаевская область
- Звідки: Николаев
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 13 разів
Лише в кого АЦСК "Україна". Архів папки з сертифікатами (My Certificates and CRLs 13) працює .Лише додайте сюди свої особисті сертифікати (з АЦСК Україна" - скачайте через пошук сертифікатів.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
Natali16
- Новачок

- Повідомлень: 6
- З нами з: 20 лютого 2018, 13:43
- Регіон: Ровенская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 2 рази
А що робити, якщо на сторінці діагностики пропускає через ініціалізацію, а при перевірці ключа вказує "помилка накладення ЄЦП, зверніться до адміністратора, сертифікат не знайдено". Хоча я в папку внесла і сертифікат ЦЗО, і з сайту АЦСК "Україна", і особисті. При тому, що перейменовувала і через Тotal Kommander, і через інструкцію в інтернеті (формат змінений на cer).Dim_On писав:Я уже отвечал на такой вопрос, и не один раз. Если "Сторінку діагностики" Вы проходите успешно - проблема на стороне казначейства!!!Allochk@ писав:Elena_Ruslanovna, у меня подобная ситуация, диагностику прошла, ключи видит, но не пускает. Пишет неверный идентификатор пользователя или пароль. Вы решили проблему? Напишите пожалуйста как.
-
Natali16
- Новачок

- Повідомлень: 6
- З нами з: 20 лютого 2018, 13:43
- Регіон: Ровенская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 2 рази
Дякую за відповідь. Але я додала всі сертифікати із завантаженого вами архіву. А воно всеодно не пускає. Можливо, це казначейство його ще не втягло?nps-licey писав:Natali16, додай те у папку сертифікатів ще з ЦЗО у папку My Certificates and CRLs 13 посилання
-
Dim_On
- Квартирант

- Повідомлень: 66
- З нами з: 15 січня 2018, 14:47
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 64 рази
А казна хоче, щоб бухгалтер, сам налаштував Bars Cryptor.nps-licey писав:Dim_On, а де ж повідомлення
Ваші приватні повідомлення в Вашому кабінеті користувача на форумі.
- nps-licey
- Мандрівник

- Повідомлень: 22
- З нами з: 05 квітня 2012, 10:24
- Регіон: Николаевская область
- Звідки: Николаев
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 13 разів
в Моєму кабінеті користувача чомусь немає повідомлень. А людям-бухгалтерам треба допомагати!Dim_On писав:А казна хоче, щоб бухгалтер, сам налаштував Bars Cryptor.nps-licey писав:Dim_On, а де ж повідомлення
Ваші приватні повідомлення в Вашому кабінеті користувача на форумі.
-
Dim_On
- Квартирант

- Повідомлень: 66
- З нами з: 15 січня 2018, 14:47
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 64 рази
nps-licey, вибачаюсь. В приват написав Natali16 пропозицію віддаленої допомоги з номером тел. А на форумі промазав і написав Вам.
Natali16, прочитайте приватне повідомлення.
Natali16, прочитайте приватне повідомлення.
-
ck_dstomat
- Новачок

- Повідомлень: 6
- З нами з: 21 лютого 2018, 16:45
- Регіон: Черкасская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 2 рази
Доброго дня! Можливо хтось знає що може бути - сторінку діагностики пройдено, все добре, а коли за посиланням намагаюся увійти в кабінет то просить пароль, а після введення паролю нічого не відбувається, тобто кнопка "вхід до системи" не активна. Ніяких помилок не з'являється, оновлюю сторінку і теж саме.
-
Elena_Ruslanovna
- Мандрівник

- Повідомлень: 29
- З нами з: 16 січня 2017, 14:51
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 2 рази
ck_dstomat, було подібне. Спробуйте через інший браузер або зачекайте. Можливо низька швидкість інтернету, а може щось з сайтом. В мене, наприклад, після такої паузи з'являлась вже рідна мені помилка
- ssvet_ubr
- Мешканець

- Повідомлень: 209
- З нами з: 07 липня 2011, 17:37
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 5 разів
Через браузер Хром бачить і ключ і файл, вношу пароль- помилки не видає, але ... крутить, крутить і повертається назад в положення як і було. Пробувала декілька разів різними ключами - те саме.
Перевірку підписів пройшла успішно.
На Опері так само, що і у Хромі. На інших брайзерах не бачить нової версії Барс взагалі.
Перевірку підписів пройшла успішно.
На Опері так само, що і у Хромі. На інших брайзерах не бачить нової версії Барс взагалі.
-
novi4ok
- Квартирант

- Повідомлень: 77
- З нами з: 12 жовтня 2012, 08:21
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 5 разів
маю таку ж проблемуNatali16 писав:Дякую за відповідь. Але я додала всі сертифікати із завантаженого вами архіву. А воно всеодно не пускає. Можливо, це казначейство його ще не втягло?nps-licey писав:Natali16, додай те у папку сертифікатів ще з ЦЗО у папку My Certificates and CRLs 13 посилання