Автоматизована система «Є-Звітність»
yaoleg, На дату початку 01.01.2018 установа включена в мережу установи: Ошихлібська сільська рада Для зміни підпорядкування потрібно проставити дату завершення включення в мережу установи: Ошихлібська сільська рада Підскажіть що робити не можу ввести нове КПК . вибиває от таке помилку
-
- Новачок
- Повідомлень: 8
- З нами з: 12 травня 2016, 10:56
- Звідки: Украина, Гайворон
- Дякував (ла): 1 раз
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 05 липня 2018, 16:23
- Регіон: Кировоградская область
- Подякували: 5 разів
Дело в том что здесь даже бубен не поможет. Уважаемые форумчане, проблема не в вашем железе или ПО, проблема именно в кривожопости этого программного продукта. И пока его не допилят по-человечески до ума.... вы так и будете мучатся и ломать себе голову почему не заходит, почему вылетает и так далее.
-
- Новачок
- Повідомлень: 8
- З нами з: 12 травня 2016, 10:56
- Звідки: Украина, Гайворон
- Дякував (ла): 1 раз
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 21
- З нами з: 15 листопада 2016, 21:37
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 5 разів
трохи не зрозуміле питання, Якщо мається на увазі: змінити в відправленому документі - НІЯК. Якщо новий ще створити потрібно, то в довідниках додаєте ще одного розпорядника. В нас місцевий розпорядник та міністерство, два разом існує й "не сваряться".Oksana111 писав:Підскажіть будь ласка, як поміняти головного розпорядника після відправки звітності до УДКСУ. Можливо ще якісь управління соціального захисту столкнулися з такою проблемою.
-
- Новачок
- Повідомлень: 7
- З нами з: 05 липня 2018, 14:55
- Подякували: 9 разів
я набираю в ворде. потом оттуда копирую в колонку и только так получается. иначе зависает4285997 писав:Не можу заповнити додаток 10, допоможіть, будь ласка. Ввожу дані, а вони не зберігаються
-
- Новачок
- Повідомлень: 1
- З нами з: 06 липня 2018, 23:27
- Звідки: Ukraine, Trostjanez
Проблема: відправила посилку з фінасовою звітністю, її повернули з казни, як з'ясувалося невірно вказано ЄДРПОУ розпорядника вищого рівня. Зараз захожу у форму і ЄДРПОУ не знаю як змінити. У довіднику вже змінила. Вирішила створити нову, повідомило, що в мене вже така форма є, а видалити теж не можу, бо вона вже відправлялася у пакеті. Як виправити ЄДРПОУ розпорядника вищого рівня у самій формі??
-
- Новачок
- Повідомлень: 7
- З нами з: 19 січня 2013, 19:29
- Регіон: Кировоградская область
- Звідки: Кіровоград
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 4 рази
Подскажите, пожалуйста, в чем может быть проблема.
Обновила Барскриптор.
В "Є-Звітність" заходит только с токена керівника.
Токен главбуха - "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому".
Снесла старый Барскриптор. Еще раз установила обновленный Барскриптор. Перезагружалась.
По инструкции еще раз настроила все это безобразие для Є-Звітності и для СДО.
(на всякий случай). Загрузила файл с ключами, распаковала, скачала заново сертификаты с сайта АЦСК,
скопировала в папку (с нужным расширением), перезагружалась, чистила кеш и т.д.
Если что-то я сделала не так- то и токен керівника не работал бы, я так понимаю.
На СДО и Є-Звітність заходит только керівником.
Первый квартал отправляла - токен главбуха работал.
Сейчас Є-Звітність определяет, что это Токен Автор.
Ввожу пароль - и "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому".
Пароль правильный точно, т.к. я его не меняла после выдачи флешек Казной.
Обновила Барскриптор.
В "Є-Звітність" заходит только с токена керівника.
Токен главбуха - "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому".
Снесла старый Барскриптор. Еще раз установила обновленный Барскриптор. Перезагружалась.
По инструкции еще раз настроила все это безобразие для Є-Звітності и для СДО.
(на всякий случай). Загрузила файл с ключами, распаковала, скачала заново сертификаты с сайта АЦСК,
скопировала в папку (с нужным расширением), перезагружалась, чистила кеш и т.д.
Если что-то я сделала не так- то и токен керівника не работал бы, я так понимаю.
На СДО и Є-Звітність заходит только керівником.
Первый квартал отправляла - токен главбуха работал.
Сейчас Є-Звітність определяет, что это Токен Автор.
Ввожу пароль - и "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому".
Пароль правильный точно, т.к. я его не меняла после выдачи флешек Казной.

-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 01 жовтня 2017, 11:42
- Регіон: Житомирская область
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 5 разів
я з вами 100% згодна. я на цих нервах коли пробувала цілодобово заходити відправити, навіть не перепровірила пояснювальну записку, за що отримала протокол. То, якщо "Оте програмне забезпечення" недороблене для чого його випускати в люди, а потім звинувачувати нас що ПК не такий, відовс не та, як це вже дістало, не вже ми не люди.....а моментами і вірилось що дійсно ПК е тей і т д....bodrebels писав:Дело в том что здесь даже бубен не поможет. Уважаемые форумчане, проблема не в вашем железе или ПО, проблема именно в кривожопости этого программного продукта. И пока его не допилят по-человечески до ума.... вы так и будете мучатся и ломать себе голову почему не заходит, почему вылетает и так далее.
-
- Новачок
- Повідомлень: 7
- З нами з: 05 липня 2018, 14:55
- Подякували: 9 разів
мені от інше цікаво, я сиджу, сутками намагаюсь здати звіти, по стопітцот раз викидає з системи, всі круги ада з недосипом вкупі, в пятницю ранком здаю і досі не маю результату перевірки. Тоєсть хтось сутками сидить, щоб здати, по суті єрундові звіти, на підготовку яких пішло півгодини праці, а на відправку дві доби, а хтось, що розказував мені: нє видумивайтєвсьоработаєт, тепер навіть не спішить їх перевірити, бо Конституцію треба соблюдать і робочий час не резиновий. Бісить. Вже б отримала результат перевірки і забула к чортям собачим, нє, сижу і раз позраз захожу в цю гребану програму, відриваючись від іншої роботи.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 21
- З нами з: 15 листопада 2016, 21:37
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 5 разів
Вам нужно посмотреть в консоль барскриптора. Так же вызывается как и диагностическая страница. В консоли увидите когда идет запрос на токен команда, потом увидите ли он его или нет.Karri писав:Подскажите, пожалуйста, в чем может быть проблема.
Обновила Барскриптор.
В "Є-Звітність" заходит только с токена керівника.
Токен главбуха - "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому".
Снесла старый Барскриптор. Еще раз установила обновленный Барскриптор. Перезагружалась.
По инструкции еще раз настроила все это безобразие для Є-Звітності и для СДО.
(на всякий случай). Загрузила файл с ключами, распаковала, скачала заново сертификаты с сайта АЦСК,
скопировала в папку (с нужным расширением), перезагружалась, чистила кеш и т.д.
Если что-то я сделала не так- то и токен керівника не работал бы, я так понимаю.
На СДО и Є-Звітність заходит только керівником.
Первый квартал отправляла - токен главбуха работал.
Сейчас Є-Звітність определяет, что это Токен Автор.
Ввожу пароль - и "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому".
Пароль правильный точно, т.к. я его не меняла после выдачи флешек Казной.
То-есть: Подключаете сперва ключ по которому хочет работать, видите как должно работать в консоли. Потом вытягиваете и вставляете тот не рабочий и смотрите заходя на е-звітність какие команды проходят, а что не так.
Сравнив покажите скрины или напишите что не так.
Тогда сможем понять, что у вас с ключем?
Есть еще спец утилита для проверка работы токенов. её выдают(точнее могут дать, а могут не дать в местном казначействе ИТ-отделе).
- berezka_ubr
- Мешканець
- Повідомлень: 131
- З нами з: 31 січня 2013, 20:26
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 4 рази
Звітуємо по ДБ та МБ. У казну треба відправляти звіти в одній посилці, чи по кожному бюджету окремо?
І ще питання, Ми об"єднана ОТГ, хто в нас по держбюджету розпорядник вищого рівня? Я вибрала свою селищну раду; думала обрати Мінфін, але не пускає.
Допоможіть, будь ласка, з відповіддю, здаю перший раз, дуже хвилююсь.
І ще питання, Ми об"єднана ОТГ, хто в нас по держбюджету розпорядник вищого рівня? Я вибрала свою селищну раду; думала обрати Мінфін, але не пускає.
Допоможіть, будь ласка, з відповіддю, здаю перший раз, дуже хвилююсь.

-
- Мандрівник
- Повідомлень: 41
- З нами з: 16 травня 2017, 15:32
- Регіон: Тернопольская область
- Дякував (ла): 3 рази
Доброго дня! Як виправити (або видалити) підписаний керівником звіт? Знайшла помилку.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 184
- З нами з: 27 січня 2012, 22:31
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 61 раз
Добрый день. Создайте посылку для отправки отчета, добавьте в нее этот отчет, а потом удалите из посылки. В результате он вернется на этап введения данных.dussh-2@ukr.net писав:Доброго дня! Як виправити (або видалити) підписаний керівником звіт? Знайшла помилку.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 184
- З нами з: 27 січня 2012, 22:31
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 61 раз
Создаются две посылки - одна по ДБ, вторая по МБ. Что касается вышестоящего розпорядника - это нужно смотреть Вашу мережу по ДБ, уточните в своем казначействе.berezka_ubr писав:Звітуємо по ДБ та МБ. У казну треба відправляти звіти в одній посилці, чи по кожному бюджету окремо?
І ще питання, Ми об"єднана ОТГ, хто в нас по держбюджету розпорядник вищого рівня? Я вибрала свою селищну раду; думала обрати Мінфін, але не пускає.
Допоможіть, будь ласка, з відповіддю, здаю перший раз, дуже хвилююсь.
Наташа 87, Поставте дату в мережі 01.06.2018 по 30.06.2018. В нас пішло.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 184
- З нами з: 27 січня 2012, 22:31
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 61 раз
Они по-моему в той посылке, которую Вам вернули, уже исправленные и подписанные. Зайдите, проверьте. Если да - ту посылку и переотправляйте. Новую нужно делать, если проверенные отчеты удалены казначейством полностью.ValyaBuh писав:Відправили посилку, казначей відправив назад, виправили помилки, перепідписали бух і керівником, створили нову посилку, а там ноль форм. Що робити?
- Ярина
- Квартирант
- Повідомлень: 62
- З нами з: 20 серпня 2012, 15:41
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Днепропетровск
- Дякував (ла): 31 раз
- Подякували: 4 рази
[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]soer_forms.create_forms_reporting ORA-01688: unable to extend table CORE.SOER_FORMS_STATUS partition P20180701 by 128 in tablespace COREBIGD_2018 ORA-06512: at "CORE.SOER_CHK", line 388 ORA-06512: at "CORE.SOER_FORMS", line 1162 ----- PL/SQL Call Stack ----- object line object handle number name 00000010076F4F28 1185 package body CORE.SOER_FORMS 0000000FFFC41FA0 3 anonymous block[/font]
ЩО ЦЕ МОЖЕТ БЫТЬ? ПОДСКАЖИТЕ ПОЖАЛУЙСТА!!!!!
ЩО ЦЕ МОЖЕТ БЫТЬ? ПОДСКАЖИТЕ ПОЖАЛУЙСТА!!!!!
- ОКДБІ Мельнице-Подільський
- Новачок
- Повідомлень: 1
- З нами з: 09 липня 2018, 13:27
- Дякував (ла): 1 раз
[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]ORA-01688: unable to extend table CORE.SOER_FORMS_STATUS partition P20180701 by 128 in tablespace COREBIGD_2018ORA-06512: at "CORE.SOER_CHK", line 618ORA-06512: at line 2 в мене таке вискочило, я спробував виконати деякі дії з іншої флешки (надіслав на підпис звіт з флешки директора) - і відпустило. ще спробуйте перезапустити пк "на всякий пожарний"[/font]Ярина писав:[font="Open Sans", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif]soer_forms.create_forms_reporting ORA-01688: unable to extend table CORE.SOER_FORMS_STATUS partition P20180701 by 128 in tablespace COREBIGD_2018 ORA-06512: at "CORE.SOER_CHK", line 388 ORA-06512: at "CORE.SOER_FORMS", line 1162 ----- PL/SQL Call Stack ----- object line object handle number name 00000010076F4F28 1185 package body CORE.SOER_FORMS 0000000FFFC41FA0 3 anonymous block[/font]
ЩО ЦЕ МОЖЕТ БЫТЬ? ПОДСКАЖИТЕ ПОЖАЛУЙСТА!!!!!
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 04 червня 2018, 12:15
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 2 рази
если подписано бухгалтер и директор как исправить ошибку подскажыте пожалуста
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 21
- З нами з: 15 листопада 2016, 21:37
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 5 разів
Как уже написал Snemanbuxgalter909 писав:если подписано бухгалтер и директор как исправить ошибку подскажыте пожалуста
Sneman писав:Добрый день. Создайте посылку для отправки отчета, добавьте в нее этот отчет, а потом удалите из посылки. В результате он вернется на этап введения данных.dussh-2@ukr.net писав:Доброго дня! Як виправити (або видалити) підписаний керівником звіт? Знайшла помилку.
-
- Новачок
- Повідомлень: 7
- З нами з: 19 січня 2013, 19:29
- Регіон: Кировоградская область
- Звідки: Кіровоград
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 4 рази
Der_Clown, спасибо за подсказку!Der_Clown писав:Вам нужно посмотреть в консоль барскриптора. Так же вызывается как и диагностическая страница. В консоли увидите когда идет запрос на токен команда, потом увидите ли он его или нет.Karri писав:Подскажите, пожалуйста, в чем может быть проблема.
Обновила Барскриптор.
В "Є-Звітність" заходит только с токена керівника.
Токен главбуха - "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому".
Снесла старый Барскриптор. Еще раз установила обновленный Барскриптор. Перезагружалась.
По инструкции еще раз настроила все это безобразие для Є-Звітності и для СДО.
(на всякий случай). Загрузила файл с ключами, распаковала, скачала заново сертификаты с сайта АЦСК,
скопировала в папку (с нужным расширением), перезагружалась, чистила кеш и т.д.
Если что-то я сделала не так- то и токен керівника не работал бы, я так понимаю.
На СДО и Є-Звітність заходит только керівником.
Первый квартал отправляла - токен главбуха работал.
Сейчас Є-Звітність определяет, что это Токен Автор.
Ввожу пароль - и "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому".
Пароль правильный точно, т.к. я его не меняла после выдачи флешек Казной.
То-есть: Подключаете сперва ключ по которому хочет работать, видите как должно работать в консоли. Потом вытягиваете и вставляете тот не рабочий и смотрите заходя на е-звітність какие команды проходят, а что не так.
Сравнив покажите скрины или напишите что не так.
Тогда сможем понять, что у вас с ключем?
Есть еще спец утилита для проверка работы токенов. её выдают(точнее могут дать, а могут не дать в местном казначействе ИТ-отделе).
Пыталась вчера проверить флешку в консоле барскриптора.
Скан не сохранила, но ответ был типа "неверный пароль". Но я-то знаю, что пароль самый что ни на есть правильный.
Сегодня взяла эту флешку и обратилась в отдел Казны, где мы получали ключи на токенах.
Специалист ИТ-отдела сказал, что почему-то ключ оказался заблокирован. И теперь все норм, т.е. он разблокировал.
Хочу сказать, что ИТ-специалисты в нашей Казне всегда стараются разобраться и помочь.
(кстати, блокировка ключа может быть еще в случае многократного ввода неверного пароля, как мне сказали (но это не мой случай))
Так что, смысл идти в Казну с подобными проблемами есть.
Флешку проверила - теперь работает.