Текущие и капитальные ремонты
- mulberry
- Місцевий

- Повідомлень: 527
- З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
- Регіон: Cortés
- Звідки: Barrio San Antonio
- Подякували: 2 рази
Нат, питання авансування робіт, послуг тощо регламентується Постановою КМУ від 9 жовтня 2006 р. № 1404 "Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" ось тут посилання:
, а механізм представлення документів та реєстрації зобов"язань в органах ДКСУ -наказом
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ НАКАЗ від 14 вересня 2010 року N 330 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів, які надаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів
на стадії реєстрації зобов'язань та оплати рахунків
( можливо, є поновлений ).
Якщо не помиляюсь, авансують згідно договорів підряду, але не більш як 30 відсотків суми договору. Принаймні, минулих років ми так оплачували.
, а механізм представлення документів та реєстрації зобов"язань в органах ДКСУ -наказом
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ НАКАЗ від 14 вересня 2010 року N 330 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів, які надаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів
на стадії реєстрації зобов'язань та оплати рахунків
( можливо, є поновлений ).
Якщо не помиляюсь, авансують згідно договорів підряду, але не більш як 30 відсотків суми договору. Принаймні, минулих років ми так оплачували.
-
ксюша76
- Мандрівник

- Повідомлень: 15
- З нами з: 12 грудня 2012, 22:29
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 1 раз
Согласно Постановы 943 "Про економію державних коштів" запрещено использование бюджетных средств для проведения праздничных мероприятий.Не будет ли расценено покупка по КФКВ 010116 нагрудных знаков,медалей,значков к празднованию дня города(юбилей)как корупция?Может кто- то уже сталкивался?Спасибо!
- Нат
- Квартирант

- Повідомлень: 82
- З нами з: 05 березня 2012, 09:25
- Регіон: Винницкая Область
- Звідки: Винница
- Дякував (ла): 2 рази
Підкажіть будь-ласка, хто проводив аванові платежі по капітальному ремонту, ми перераховуємо аванс для придбання матеріалів, якщо я правильно зрозуміла фінансові я пеєструю на підставі рахунка, який виписує виконавець робіт, а казначеї хотять щоб я реєструвала акт виконаних робіт на всю суму ремонту, там вказувала суму попередньої оплати і на авансування давала платіжне доручення, але як я можк реєструвати акт виконаних робіт якщо роботи ще не виконані?? Підкажіть як діяти.
Вже вияснили, виявляється при реєстрації договору вказуємо суму авансу і разом з договором подаємо фінансові на суму авансу, а через місяць звітуємо в казначейство по авансу, тобто надаємо акт виконаних робіт на суму авансу! Отак нам пояснили.
Вже вияснили, виявляється при реєстрації договору вказуємо суму авансу і разом з договором подаємо фінансові на суму авансу, а через місяць звітуємо в казначейство по авансу, тобто надаємо акт виконаних робіт на суму авансу! Отак нам пояснили.
- Miki
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 16 листопада 2012, 13:14
- Регіон: Черниговская Область
- Звідки: Чернигов
Здрс, может кто-то подскажет, услуги на проектную документацию по пожарной сигнализации оплачиваются отдельно согласно дог. и акта, или при установке пожарной сигнализации должны входить в акт КБ-2в + все ДБНы + дог. ? В каких нормативных документах это можно прочитать?
-
Olga2012
- Мандрівник

- Повідомлень: 25
- З нами з: 06 листопада 2012, 22:39
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
А причем КФКВ 010116? У нас в октябре 2012 года тоже был юбилей и мы все расходы (подарки, цветы, услуги артистов и т.д.), согласно принятой программы, проводили по КФКВ 110502 "Інші культурно-освітні заклади та заходи". А вы какой бюджет? Мы - местный и нам сказали в финотделе, что мы имеем право использовать средства на такие мероприятия, деньги наши, а не гос.бюджета.ксюша76 писав:ксюша76
-
Барбариска
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 16 травня 2011, 10:56
- Регіон: Луганская Область
- Звідки: Луганск
добрый день, может кто подскажет, услуги по замене электросчетчика относятся к тек. или кап., если работы стоят 3650,00 грн.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10838
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Барбариска, помоему замена счётчика к ремонту вобще не относится!! Вобщем КЕКВ 2240!
- Радистка_Кэт
- Коронована особа

- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
[url=javascript://]Olga2012[/url], потому, что у вас,видимо, отдел культуры, а там речь идет совсем о другом - приобреталась наградная атрибутика для вручения головой рады.
[url=javascript://]ксюша76[/url] - должно быть распоряжение рады, где указывается источник и цель, обязательно должно быть видно, что вручает голова, пропишите еще положение о вручении этих наград. Не вижу тут коррупции
Добавлено (16.05.2013, 23:15)
---------------------------------------------
Подскажите, пожалуйста, коллеги
Капитальный ремонт (без тендера), прошли экспертизу, заключили на эту сумму договор. В смете осталось 1800 грн.
В процессе ремонта выяснилось, что нужно провести дополнительные работы на эту сумму (1,8 тыс.). Заключаем допсоглашение. Можно так?
Вроде, не вижу препятствий...
[url=javascript://]ксюша76[/url] - должно быть распоряжение рады, где указывается источник и цель, обязательно должно быть видно, что вручает голова, пропишите еще положение о вручении этих наград. Не вижу тут коррупции
Добавлено (16.05.2013, 23:15)
---------------------------------------------
Подскажите, пожалуйста, коллеги
Капитальный ремонт (без тендера), прошли экспертизу, заключили на эту сумму договор. В смете осталось 1800 грн.
В процессе ремонта выяснилось, что нужно провести дополнительные работы на эту сумму (1,8 тыс.). Заключаем допсоглашение. Можно так?
Вроде, не вижу препятствий...
Добрий день , допоможіть будь- ласка розібратися по результатах перевірки Фінансової інспекції в акті прописане порушення по капітальному ремонту який проводився в минулому році, первірка виявила завищення підрядником розцінок на виконані роботи. Після детальних підрахунків перевіряючі визначили суму на яку зобов'язали підрядника виконати роботу. А замовника відобразити дебіторську заборговність в обліку.Питання:яким чином відобразити дебіторську заборгованісь,на підставі чого, якого документа(копії акту ДФІ)? чи зачіпає вона кошторисні призначення цього року?ДОПОМОЖІТЬ!!!Якщо я правильно розумію підрядник просто повинен був повернути кошти замовнику на розрахунковий рахунок?
А поки роботи будуть виконані як зареєструванти дебіторську заборгованість ? на підставі чого, чи зачіпає вона кошторисні призначення цього року?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10838
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Цветочек, она цепляет ваш результат выконання кошторису, в казне вы её не регистрируете а показываете в отчёте (ф7) и обязательно пояснения что она восстановлена согласно акта КРУ!
Т.е. сейчас в учёте её вешаете на 675 и 431(2), после сделанных работ Акт работ списываете на фактические выдатки 801(2)!
Вроде так, под вечер уже голова не соображает, но вроде правильно всё думаю
Т.е. сейчас в учёте её вешаете на 675 и 431(2), после сделанных работ Акт работ списываете на фактические выдатки 801(2)!
Вроде так, под вечер уже голова не соображает, но вроде правильно всё думаю
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10838
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Цветочек, ДА, и в конце года спишутся на результат, и всё выровняется!
-
boba
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 31 березня 2011, 12:23
- Регіон: Черниговская Область
- Звідки: Нежин
Підскажіть будь-ласка, хто може: які документи подаються до органів казначейської служби при реєстрації капітального ремонту? Чи потрібно на всі роботи по капітальному ремонту робити проект (не проектно-кошторисну документацію) та проводити держ.експертизу?
- ssvet_ubr
- Мешканець

- Повідомлень: 209
- З нами з: 07 липня 2011, 17:37
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 5 разів
Подскажите, когда правильно показать в учете фактические расходы по капитальному ремонту. В инструкции корреспонденции счетов указаны проводки:
аванс Дт364 Кт 326
фактические расходы Дт 813 Кт 364
Когда я регистрирую авансовый платеж 30% я тогда ставлю на расходы? или же когда уже получу акт выполненных работ? Аванс зарегистрировали в июне. Платеж скорее всего не проведут в этом месяце. Нужно квартальный сдавать, как же правильно показать фактические расходы по специальному фонду?
аванс Дт364 Кт 326
фактические расходы Дт 813 Кт 364
Когда я регистрирую авансовый платеж 30% я тогда ставлю на расходы? или же когда уже получу акт выполненных работ? Аванс зарегистрировали в июне. Платеж скорее всего не проведут в этом месяце. Нужно квартальный сдавать, как же правильно показать фактические расходы по специальному фонду?
-
economist102
- Квартирант

- Повідомлень: 86
- З нами з: 17 травня 2013, 12:47
- Регіон: Черновицкая Область
- Звідки: Черновцы
ssvet, витрати ви можете показати тільки після виконаних робіт. Тобто коли буде акт - тоді і будуть витрати. Якщо ви провели частину робіт, то нехай підрядник надасть вам акт на суму проведеного ремонту, а рахунок зніміть з реєстрації в казначействі. Або ж можете нічого не робити і чекати доки пропустять авансовий платіж. Все залежить від того, що у вас прописано в договорі і чи почались уже ремонтні роботи.
ssvet, я не знімала рахунок з реєстрації в казні, в фомі 7 показувала формальні зобов'язання, колонка 13.
- ssvet_ubr
- Мешканець

- Повідомлень: 209
- З нами з: 07 липня 2011, 17:37
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 5 разів
economist102, Цветочек, спасибо!
Думаю так показать в учете:
на суму полученого аванса Дт 326 Кт 713
на сумму оплаченой предоплаты Дт 364 Кт 326
по факту выполнения работ на всю сумму договора Дт 813 Кт 675
закрытие суммы аванса после выполнения работ Дт 675 Кт 364
сумма финансирования остатка Дт 326 Кт 713
Оплата остатка по ремонту Дт 675 Кт 326
Может что-то упустила?
Думаю так показать в учете:
на суму полученого аванса Дт 326 Кт 713
на сумму оплаченой предоплаты Дт 364 Кт 326
по факту выполнения работ на всю сумму договора Дт 813 Кт 675
закрытие суммы аванса после выполнения работ Дт 675 Кт 364
сумма финансирования остатка Дт 326 Кт 713
Оплата остатка по ремонту Дт 675 Кт 326
Может что-то упустила?
-
economist102
- Квартирант

- Повідомлень: 86
- З нами з: 17 травня 2013, 12:47
- Регіон: Черновицкая Область
- Звідки: Черновцы
ssvet, Ніби все правильно. Правда в нас "не заохочують" допущення дебіторки.
- ssvet_ubr
- Мешканець

- Повідомлень: 209
- З нами з: 07 липня 2011, 17:37
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 5 разів
economist102, в цьому місяці навряд чи проведе аванс казначейство (все надовго зависає, зараз навіть комунальні не проводять ). Тому дебіторки і не буде. А в наступному думаю вже зможемо акт виконаних робіт отримати.
Дякую за допомогу (а то трохи заплуталася)!
Цветочек, як показали фінансові зобов"язання тільки в колонці 13?
Мені сказали в казначействі, що так не вийде. Програма автоматично формує кредиторку після втягування реєстрів і треба буде показувати кредиторку і відповідно ставити на витрати (хоч ще нічого не проплачено)
Дякую за допомогу (а то трохи заплуталася)!
Цветочек, як показали фінансові зобов"язання тільки в колонці 13?
Мені сказали в казначействі, що так не вийде. Програма автоматично формує кредиторку після втягування реєстрів і треба буде показувати кредиторку і відповідно ставити на витрати (хоч ще нічого не проплачено)
-
Natka_111
- Мандрівник

- Повідомлень: 18
- З нами з: 20 лютого 2013, 16:30
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
Доброго дня! Допоможіть будь-ласка, в нас така ситуація: під час проведення капремонту був укладений договір на певну суму, ми зареєстрували юридичні зобов'язання на ту суму, але після завершення ремонтних робіт був складений акт виконаних робіт на меншу суму. Тепер нам потрібно на ту різницю зняти юридичні зобовязання, але Казна хоче щоб фірма виконавець робіт видала нам якийсь додаток до договору на підставі якого можна буде повернути гроші в бюджет. Може хтось стикався що це за додаток до договору?
- mulberry
- Місцевий

- Повідомлень: 527
- З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
- Регіон: Cortés
- Звідки: Barrio San Antonio
- Подякували: 2 рази
Natka_111, додаткова угода довільної форми, приблизно наступного змісту:
п. такий-то (де вказана вартість робіт) викласти в наступній редакції:_____ (вказуєте суму за актом виконаних робіт) . Підписи сторін та їх юридичні адреси з реквізитами. Все.
Тільки не зрозуміла, як за юридичними зобов"язаннями ви збираєтесь щось повертати в бюджет? Можливо, за фінансовими зобов"язаннями?. Тоді чому ви іх реєстрували без акту виконаних робіт?
Добавлено (13.09.2013, 15:35)
---------------------------------------------
Natka_111, в заголовку договору обов"язково вказуєте: додаткова угода до договору №___ від____.А також нижче:
дата складання та місце складання
п. такий-то (де вказана вартість робіт) викласти в наступній редакції:_____ (вказуєте суму за актом виконаних робіт) . Підписи сторін та їх юридичні адреси з реквізитами. Все.
Тільки не зрозуміла, як за юридичними зобов"язаннями ви збираєтесь щось повертати в бюджет? Можливо, за фінансовими зобов"язаннями?. Тоді чому ви іх реєстрували без акту виконаних робіт?
Добавлено (13.09.2013, 15:35)
---------------------------------------------
Natka_111, в заголовку договору обов"язково вказуєте: додаткова угода до договору №___ від____.А також нижче:
дата складання та місце складання
-
Natka_111
- Мандрівник

- Повідомлень: 18
- З нами з: 20 лютого 2013, 16:30
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
Ми реєстрували на повну суму юридичні зобовязання на підставі загального кошторису, а фінансові тільки на 30% передоплати від тієї суми. А в акті виконаних робіт написано на 1,5тис. менше.Тепер маємо проблему з тими 1,5тис
Добавлено (14.09.2013, 22:16)
---------------------------------------------
mulberry, дуже дякую за допомогу!!!
Добавлено (14.09.2013, 22:16)
---------------------------------------------
mulberry, дуже дякую за допомогу!!!
- IRENE
- Мешканець

- Повідомлень: 188
- З нами з: 19 травня 2011, 10:44
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 1 раз
Natka_111, це не проблема. Знімаєте юридичні на підставі додаткової угоди до договору, в дод.угоді зменьшуєте суму договору на 1,5тис. грн. Фінансові реєструєте згідно з актом викон.робіт за мінусом суми авансу.
Ніяких переплат у вас немає, тому до бюджету ви нічого не можете повернути.
Якщо дасте адресу ел.пошти, скину зразок додаткової угоди.
Ніяких переплат у вас немає, тому до бюджету ви нічого не можете повернути.
Якщо дасте адресу ел.пошти, скину зразок додаткової угоди.
- tinamar
- Мешканець

- Повідомлень: 459
- З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
- Регіон: Полтавская область
- Звідки: Полтавська область
- Дякував (ла): 18 разів
- Подякували: 6 разів
Цитата tinamar
Цитата Ivanka
Ivanka,платилося у 2012 році по КЕКВ 2143, поставили на баланс як окремий об"єкт основних засобів, чи правильно, чи ні не знаю, ніякої інформації не знайшла, але питання залишилось відкритим...
Цитата писав:Реконструкція вуличного освітлення: КТП не має на балансі сільської ради, вони на балансі обленерго, а сільською радою було оплачена реконструкція вуличного освітлення згідно кошторису підрядника. Як я повинна цю суму відобразити в балансі, якщо на балансі с/ради немає КТП?
Цитата Ivanka
Цитата писав:tinamar, на мою думку кошти йдуть як послуги (675), а з РЕМом має бути документ (і дозвіл в т.ч.) на реконструкцію вуличного освітлення. А по якому КЕКВ ви платили?
Ivanka,платилося у 2012 році по КЕКВ 2143, поставили на баланс як окремий об"єкт основних засобів, чи правильно, чи ні не знаю, ніякої інформації не знайшла, але питання залишилось відкритим...
-
Zoya3726
- Новачок

- Повідомлень: 6
- З нами з: 09 січня 2014, 21:36
- Регіон: Харьковская Область
- Звідки: Харьков
Допоможіть розібратися будь-ласка. Проводиться капітальний ремонт будівлі ДНЗ в частині заміни вікон на пластикові. Є проектна документація. Як правильно потрібно провести по бухгалтеріїї - на збільшення вартості будівлі чи на фактичні витрати ? Якщо на збільшення вартості то які види робіт відносяться на збільшення, а які не відносяться?
- вишня
- Квартирант

- Повідомлень: 63
- З нами з: 09 серпня 2013, 12:26
- Регіон: Харьковская Область
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 1 раз
Привет всему сообществу! Вчера операционист казначейства вернула платежки по капитальному ремонту КЕКВ 3132 с надписью на обратной стороне "Повернуто без виконання згідно постанови КМУ № 65 від 01.03.2014р."Вот сижу и смотрю...Думаю,что не так єто делается,нужно письмо за подписью начальника казначейства,да и финансирование у нас из местного бюджета... Не знаю как реагировать... Сумма то больше 100 тисяч и подрядчик может подать в суд. Кредиторская задолженность с прошлого года ,финансирование получено, деньги на счете висят ,а платежки вернули... У кого есть такая ситуация и все кто не занят отзовитесь,пожалуйста!
Згідно постанови КМУ 65 від 01.03.14 пункт 11 підпункт 2) здійснювати операції з погашення кредиторської заборгованості за капітальними видатками станом на 1 березня 2014 р. виключно в обсягах, що відповідають обсягам, встановленим за результатами контрольних заходів Державної фінансової інспекції. Тобто протягом березня травня 2014 року потрібно запросити до себе ДФІ для підтвердження достовірності кредиторської заборгованості, потім ДФІ направе згідно акту перевірки до ДКУ листа про те що перевірка здійснена, кредиторка дісно є і лише після цього ДКУ має право пропустити платіж.