Добрый день! У нас такая ситуация електронные ключи договора подписывает, а отчет нет. Пишет "Помилка при підписанні звіту". Подскажите может кто сталкивался с такой ситуацией.
viktoryshevchuk писав:Добрий день!
Підскажіть будь-ласка, ато не зовсім зрозуміла, код державного класифікатора прописувать у специфікації тільки для тендерних договорів чи для всіх?
Я пишу тільки для тендерних, адже в звичайному типовому договорі не зазначається код класифікатора.
Підкажіть,будь ласка, якщо тендерні договори в 2015 році були укладені на початку року, і кожен місяць були акти виконаних робіт, то всіх їх потрібно заносити??за ввесь 2015 рік??
Кажуть люди,які були на семінарі, що рахунки вносити не потрібно. Тільки акти та накладні. А комуналка вся проплачувалась по рахунках. То їх,виявляється, не потрібно вносити?всі видалити? Просто є собі договір,і все?
Все глючит, но пока один принципиальный вопрос - видела обсуждение, но не помню, к чему пришли:
Подскажите, плиз, вот сейчас мне надо вносить и данные с 01.10.2015? Или можно уже 2016 год только?
Радистка_Кэт писав:Вот и я добралась до сайта этого :) :(
Все глючит, но пока один принципиальный вопрос - видела обсуждение, но не помню, к чему пришли:
Подскажите, плиз, вот сейчас мне надо вносить и данные с 01.10.2015? Или можно уже 2016 год только?
Катерина Рачук писав:Добрый день! У меня совсем дурацкий вопрос. Кто должен вносить все в Е-дату?ГлавБух или кассир, или кто вообще?
Яка різниця хто. Мені, особисто здається, що краще, щоб вносив той, хто працює з договорами,веде їх реєстр. Цій же ж людині буде легше, знає всі нюанси.
Катерина Рачук писав:Добрый день! У меня совсем дурацкий вопрос. Кто должен вносить все в Е-дату?ГлавБух или кассир, или кто вообще?
Яка різниця хто. Мені, особисто здається, що краще, щоб вносив той, хто працює з договорами,веде їх реєстр. Цій же ж людині буде легше, знає всі нюанси.
А я думаю що все оце мало б вносити Казначейство.
Можу навіть обгрунтувати свою думку.
По перше звітність по всіх розпорядниках знаходиться в казначействі, при тому її не потрібно вносити, вона формується на будь яку дату в результаті виконання бюджетів за видатками в Казні, і навіть при прийнятті звітів казначейство лише перевіряє розпорядника наскільки правильно він зробив те що у них і так є. Немає лише фактичних та можливо не всі дані по власних доходах але... саме ці звітні дані не дуже сильно потрібні для контролю прозорого використання коштів, головне касові. Так от ці дані витягти з Казни і оприлюднити це лише технічна робота для IT відділу, але чомусь цю рооботу вирішили покласти на крайніх...
По друге всі договори, додаткові угоди також реєструюються в Казні в обовязковому порядку, при тому в процесі реєстрації перевіряються кілька разів... навіщо це саме ще раз нести всім на якийсь сайт де немє ніякого захисту від помилок, ні до чого не звіряється... взагалі хто що вніс те і буде. Невже щоб потім звинувачувати виконавців у невірному поданні інформації? Так он же в Казні вірна інформація є, чому її звідти взяти не можна?
Акти і накладні також реєструються до наявних договорів, при тому дуже точно, з переглядом підтвердних документів, щоб все було як годиться? Ну так чому б оце все перевірене і нормалізоване в певні формати не оприлюднити централізовано не заставляючи виконавців ще раз робити непотрібну роботу, при тому без контролюючих алгоритмів, перевіряючи все "на глаз".
Чомусь мені здається що все це результат чийогось спотвореного розуміння електронного документообігу. Щоб впроваджувати якісь нововведення потрібно багато думати, перевіряти, тестувати удосконалювати щобдійсно всім ставало легше і зручніше ніж було до цього. А не зробити закон, голосно і красиво відзвітувати про пророблену законодавчу роботу а потім кинути, нате, реалізуйте, як получиться а ми потім подивимось, може ще щось придумаємо.
Катерина Рачук писав:Добрый день! У меня совсем дурацкий вопрос. Кто должен вносить все в Е-дату?ГлавБух или кассир, или кто вообще?
Яка різниця хто. Мені, особисто здається, що краще, щоб вносив той, хто працює з договорами,веде їх реєстр. Цій же ж людині буде легше, знає всі нюанси.
А я думаю що все оце мало б вносити Казначейство.
Можу навіть обгрунтувати свою думку.
По перше звітність по всіх розпорядниках знаходиться в казначействі, при тому її не потрібно вносити, вона формується на будь яку дату в результаті виконання бюджетів за видатками в Казні, і навіть при прийнятті звітів казначейство лише перевіряє розпорядника наскільки правильно він зробив те що у них і так є. Немає лише фактичних та можливо не всі дані по власних доходах але... саме ці звітні дані не дуже сильно потрібні для контролю прозорого використання коштів, головне касові. Так от ці дані витягти з Казни і оприлюднити це лише технічна робота для IT відділу, але чомусь цю рооботу вирішили покласти на крайніх...
По друге всі договори, додаткові угоди також реєструюються в Казні в обовязковому порядку, при тому в процесі реєстрації перевіряються кілька разів... навіщо це саме ще раз нести всім на якийсь сайт де немє ніякого захисту від помилок, ні до чого не звіряється... взагалі хто що вніс те і буде. Невже щоб потім звинувачувати виконавців у невірному поданні інформації? Так он же в Казні вірна інформація є, чому її звідти взяти не можна?
Акти і накладні також реєструються до наявних договорів, при тому дуже точно, з переглядом підтвердних документів, щоб все було як годиться? Ну так чому б оце все перевірене і нормалізоване в певні формати не оприлюднити централізовано не заставляючи виконавців ще раз робити непотрібну роботу, при тому без контролюючих алгоритмів, перевіряючи все "на глаз".
Чомусь мені здається що все це результат чийогось спотвореного розуміння електронного документообігу. Щоб впроваджувати якісь нововведення потрібно багато думати, перевіряти, тестувати удосконалювати щобдійсно всім ставало легше і зручніше ніж було до цього. А не зробити закон, голосно і красиво відзвітувати про пророблену законодавчу роботу а потім кинути, нате, реалізуйте, як получиться а ми потім подивимось, може ще щось придумаємо.
По-перше, інтеграцію звітності обіцяли в другій половині року, але спершу треба відпрацювати саме форму оприлюднення, не говорячи про вічні проблеми "швидкої" взаємодії між різними відомствами.
По-друге, (і це дуже поверхнево, не заглиблюючись у всі нюанси) рівень деталізації документів, що реєструється в Казні, і що оприлюднюється на порталі, досить суттєво відрізняється. В казначействі більшість з того, що приноситься установою, лише перевіряється. Звідки все перевірене і нормалізоване має взятися в казначействі??? Всі ті папірці (накладні/договори) не стануть раптом самі по собі електронними даними (невідсканованими!). Можна дискутувати, не погоджуватися, шукати оптимальні форми оприлюднення, але величезна проблема саме у відсутності електронних даних в первинному обліку бюджетних установ. Коли буде знайдено більш-менш оптимальні форми оприлюднення, а бюджетні установи масово вестимуть облік в бух.ПЗ, то буде все одно куди ті дані надавати: в казначейство чи на портал.
Щодо спотвореного розуміння: а чому тут дивуватися? Участь в розробці закону приймали активісти, які намагалися отримати прозорість використання коштів у закритій корумпованій бюджетній системі (так, можна стверджувати, що кожен з нас окремо білий і пухнастий, але бюджетна система себе за багато років дискредитувала - це факт). От і маємо непоганий закон з точки зору прозорості, але такий, що важко реалізувати на практиці... Багато чого "вспливло" в процесі його впровадження, але й треба бути відвертим: на ранніх етапах бюджетники вели себе пасивно за принципом "аби мене не чіпали"(це ще не враховую не чистих на руку явних противників прозорості), тому тепер і важко.
На жаль поняття "бюджетна установа" дуже розтягнуте. Є установи з повним штатом в кілька десятків бухгалтерів а є установи з одним працівником який робить все. Тому важко якось уявити той час коли облік в ПЗ буде масовим. А звідси і всі проблеми. Хоча суть правильна. Чим швидше буде первинне ведення в ПЗ тим швидше запрацює і все інше.
А казначейство я виділив тільки тому що це чи не єдина установа яка дуже "щільно" співпрацює з контингентом бухгалтерів і має бути систематизуючою в плані обліку даних про виконання бюджету
Якщо конкретніше розглядати речі то що такого важкого в реалізації прозорого оприлюднення звітів установ, коли звітні дані по кожному рахунку є в Казні? При тому ці дані є первинними і єдино правильними. Невже це не технічна робота яка не потребує ні створення сайту з механізмом реєстрації, вводу, корегування, перевірки, експорту, захсту від помилок?