Облік харчування у ДНЗ

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

yfnfifu писав:Добрий день! Склалася ситуація В ДНЗ на 6 груп(140 дітей) Посада Комірника відсутня (економія) Завгосп виконував обовязки комірника. Замовляв,зберігав,видавав продукти .З переходом дошкільних закладів до громади, зобовязали ще ведення Накопичувальної відомості з надходження продуктів харчування ,Накопичувальної відомості з витрачання продуктів харчування, Заповнення накладних, Поціновування продуктів харчування по меню. Питання: Чи має право робити це завгосп? Чи ці дії в рамках правового поля?
Право робити звісно що має, але чи зобовязаний?
Думаю це залежить від розподілу обовязків у конкретній установі так як є різні варіанти взаємодії людини яка безпосередньо повязана з продуктами з людьми які ведуть бухгалтерський облік.

yfnfifu
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 31 січня 2018, 09:40
Регіон: Сумская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення yfnfifu »

VOV писав: Право робити звісно що має, але чи зобовязаний?

Дуже вдячна за відповідь!Я правильно розумію: юридично і логічно все законно. У КРУ до цього питань не буде? Чи може керівник прописати ці обовязки в інструкції...як це контролювати? Чи є ще де такі випадки по Україні?

Аватар користувача
VOV
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1142
З нами з: 11 січня 2016, 18:51
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення VOV »

yfnfifu писав:
VOV писав: Право робити звісно що має, але чи зобовязаний?

Дуже вдячна за відповідь!Я правильно розумію: юридично і логічно все законно. У КРУ до цього питань не буде? Чи може керівник прописати ці обовязки в інструкції...як це контролювати? Чи є ще де такі випадки по Україні?
В КРУ виникають питання коли щось не зроблено або зроблено не правильно. Питання хто це все зробив взагалі не суттево, нехай хоч прибиральниця веде всю бухгалтерію, аби людина це робила. Якщо комірник згоден вести всі вищеназвані документи нехай веде. Хоча зазвичай конкретно документів у інструкції не прописують. Тому що зараз у Вас такий комірник і такий бухгалтер що домовилися про певний розподіл обовязків а завтра він звільниться і доведеться шукати іншого комірника який скаже що буде робити мешу кількість документів (наприклад відмовиться робити накопичувальні відомості) і доведеться перерозподіляти обовязки.
Випадки бувають різні. Коли в установі меньше одна-дві людини працюють з продуктами то основну масу документів робить бухгалтерія. Якщо ж людей достатньо то вони можуть робити всі документи по продуктах навіть включаючи відповідні меморіальні ордери.

Tataryn Mariana
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 09 січня 2018, 11:56
Звідки: Ukraine, Stryj
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Tataryn Mariana »

Працюю бухгалтером в ДНЗ. Зацікавила програма РБюджет. Хтось працює? Нам ніякі Паруси і 1С не світять, не дадуть кошти.

ltv777
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 22 жовтня 2018, 16:39
Регіон: Полтавская область

Повідомлення ltv777 »

Tataryn Mariana писав:Працюю бухгалтером в ДНЗ. Зацікавила програма РБюджет. Хтось працює? Нам ніякі Паруси і 1С не світять, не дадуть кошти.
Мене також цікавить програма РБюджет для обліку харчування в освітніх закладах. Хто працює? Поділіться досвідом.

tganna
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 06 листопада 2015, 10:51
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення tganna »

Добрый день, подскажите, пожалуйста, как правильно списать продукты питания в Дошкольных учебных заведениях, которые испортились в связи с объявленным карантином?

Відповісти

Повернутись до “Освіта”