Крот Юлія, дайте, будь-ласка, відповідь: було подаровано бюджетній організації фізичною особою стіл письмовий. Із документів тільки дарча в якій вказується вартість подарунка - первинні документи з вартістю відсутні. Можемо ми комісійно вказати в акті приймання-передачі, що первісна вартість становить на рівні справедливої вартості на дату прийняття, вказаній в дарчій??????
Анатоль писав:Крот Юлія, дайте, будь-ласка, відповідь: було подаровано бюджетній організації фізичною особою стіл письмовий. Із документів тільки дарча в якій вказується вартість подарунка - первинні документи з вартістю відсутні. Можемо ми комісійно вказати в акті приймання-передачі, що первісна вартість становить на рівні справедливої вартості на дату прийняття, вказаній в дарчій??????
Пунктом 7 розд. ІІ НП(С)БО 121 "Основні засоби" передбачено, що первісною вартістю основних засобів, отриманих безоплатно від фізичних та юридичних осіб, є їх справедлива вартість на дату отримання з урахуванням витрат на доведення такого об'єкта до стану, придатного для використання в запланованих цілях (витрати на доставку, монтаж, налагодження тощо).
Водночас первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від фізичних та юридичних осіб, може бути визначена на рівні вартості, щодо якої є достовірна інформація, зокрема згідно з відповідними первинними документами.
Отже, якщо комісія установи вважає, що вартість об'єкта необоротних активів, указана в первинних документах, не є достовірною, або такі документи взагалі відсутні, то комісія повинна самостійно оцінити такий об'єкт виходячи із його справедливої (реальної ринкової) вартості на відповідну дату. Результати оцінки слід зафіксувати в Акті про оцінку матеріальних цінностей довільної форми.
Благодійна допомога то великий клопіт.Нам волонтери подарували дитячі іграшки в дитячу бібліотеку.Документи які у нас є це тільки копії накладних отриманих волонтерами при купівлі іграшок у магазині.Вартість іграшок від 50 до 1000 грн.Як нам визначити вартість ? Скористатись накладними чи своєю комісією.Офіційно документа на передачу вони не залишили.Віддали іграшки та копії накладних.Як зробити усе правильно? На які рахунки оприбуткувати іграшки які знаходять у постійному користуванні.
Grosbuxxx писав:Благодійна допомога то великий клопіт.Нам волонтери подарували дитячі іграшки в дитячу бібліотеку.Документи які у нас є це тільки копії накладних отриманих волонтерами при купівлі іграшок у магазині.Вартість іграшок від 50 до 1000 грн.Як нам визначити вартість ? Скористатись накладними чи своєю комісією.Офіційно документа на передачу вони не залишили.Віддали іграшки та копії накладних.Як зробити усе правильно? На які рахунки оприбуткувати іграшки які знаходять у постійному користуванні.
Нічого особливо складного у оформленні благодійної допомоги немає. Оцінку іграшок має провести комісія установи на рівні їх справедливої вартості. Звісно, при цьому комісія може орієнтуватися на вартість іграшок, указану в копіях накладних, або ж виходячи із реальних цін на аналогічні іграшки на момент їх оприбуткування. Результати оцінки, як завжди, відображаємо в Акті про оцінку матеріальних цінностей (довільної форми).
Не забудьте також і про Довідку про надходження в натуральній формі. Її слід подати до Держказначейської служби до кінця відповідного звітного місяця.
Що стосується обліку таких іграшок, то Ви тут вже самі має вирішити, який субрахунок для цього застосовувати. Якщо строк їх експлуатації (очікуваний) становить понад один рік, тоді їх слід оприбутковувати на 113 субрахунок.
У разі ж якщо очікуваний строк служби іграшок є меншим, ніж один рік, тоді їх доцільно зарахувати на 221 субрахунок.
Отримана благодійна допомога на школу від фізичних осіб по основних засобах та Інші необоротні матеріальні активи. Підскажіть будь-ласка , які потрібно зробити бухгалтерські проводки.
bilka810810 писав:Отримана благодійна допомога на школу від фізичних осіб по основних засобах та Інші необоротні матеріальні активи. Підскажіть будь-ласка , які потрібно зробити бухгалтерські проводки.
Підкажіть будь ласка, які довідки потрібно подавати до головного розпорядникана затвердження і до казначейства для оприбуткування благодійної допомоги?)
державна реєстрація не здійснена, казначейство не приймає довідку про надходження в натуральній формі. Як здійснити бухалтерський облік отриманого за данною Грантовою угодою майна?
bilka810810 писав:Отримана благодійна допомога на школу від фізичних осіб по основних засобах та Інші необоротні матеріальні активи. Підскажіть будь-ласка , які потрібно зробити бухгалтерські проводки.
Евгений так надежнее,сейчас все в чат поперебегали,а здесь никто ничего непишет.каждый день пресматривала темы по своему вопросуи ничего.спасибо за ответ,я уже увидела.
Допоможіть будь ласка!!!!!!!!! Отримали гуманітарну допомогу благодійно від благодійного фонду (одяг б/у, взуття б/у) на суму 16000,00грн., буде роздано сім’ям в складних життєвих обставинах.
Які проводки, як обліковувати?
Дякую.
Євгеній. Я дуже вибачаюсь, але пішла за Вашим посиланням три повідомлення назад... там дуже багато спорів, але ж... навіщо в благодійній допомозі чіпляти цільове фінансування взагалі? Ніхто ж кошти на це не виділяв... на те вона і благодійна...
2313-7511 - нарахували дохід (довідка в казну)
2117-2313 - витратили благодійку
10,11-2117 - отримали цінності
7511-51 - збільшили капітал
Ні?))
РАЙОН писав:Допоможіть будь ласка!!!!!!!!! Отримали гуманітарну допомогу благодійно від благодійного фонду (одяг б/у, взуття б/у) на суму 16000,00грн., буде роздано сім’ям в складних життєвих обставинах.
Які проводки, як обліковувати?
Дякую.
З журналу : 1815 - 2117 отримана гуманітарна допомога ( одяг, взуття)
2313 - 7511 відображено дохід
2117 - 2313 відображено касові видатки
8511 - 1815 видано одяг взуття на основі видаткових відомостей чи актів. На це все, я так розумію потрібно в казначейство робити Довідку про благодійні надходження, раз в проводках задіяний банк ( 2313 )
Востаннє редагувалось 30 травня 2017, 16:27 користувачем EVGENIY, всього редагувалось 1 раз.
Причина:реклама видань заборонена
Установою від благодійної організації отримано комп'ютер та програмну продукцію до нього. Як оприбуткувати комп'ютер ми розібралися, а от з програмним продуктом питання. Знаю що таке треба списувати на видатки, які зробити проведення?
2313 - 7511 відображено дохід
2117 - 2313 відображено касові видатки
8013??? - 2117 списано на фактичні видатки.
так чи я помиляюсь?
Людмила87 писав:Установою від благодійної організації отримано комп'ютер та програмну продукцію до нього. Як оприбуткувати комп'ютер ми розібралися, а от з програмним продуктом питання. Знаю що таке треба списувати на видатки, які зробити проведення?
2313 - 7511 відображено дохід
2117 - 2313 відображено касові видатки
8013??? - 2117 списано на фактичні видатки.
так чи я помиляюсь?
Людмила87 писав:Установою від благодійної організації отримано комп'ютер та програмну продукцію до нього. Як оприбуткувати комп'ютер ми розібралися, а от з програмним продуктом питання. Знаю що таке треба списувати на видатки, які зробити проведення?
2313 - 7511 відображено дохід
2117 - 2313 відображено касові видатки
8013??? - 2117 списано на фактичні видатки.
так чи я помиляюсь?