Добрий день. Підкажіть, купили решітки на вікна кожна по 900грн . Потім для установки їх на вікна використали електроди на суму 200грн із запасів установи. Установку проводили власними силами. Чи треба ці 200 грн включати до вартості решіток при вводі в експлуатацію?
Востаннє редагувалось 04 січня 2018, 14:34 користувачем Тетяна-бух, всього редагувалось 2 разів.
Допоможіть із проводками будь-ласка! під час інвентаризації було виявлено неоприбуткований компютер та принтер. Зробили натуральну форму в казначейство,платіжки.
я зробила так:
оприбуткування- Дт 10148 Кт 5111- 6010 грн;Дт 11137 Кт 5111-5250;
касові Дт 2313 Кт 2117- 11260 грн;
Дт 2117 Кт 2313-11260 грн;
Дт 7211 Кт 5411-11260 грн;
Дт 5411 Кт 5111-11260.
А як ця операція буде привязана до фінансового результату?
Буду вдячна за відповідь.
2. Юридична особа подарувала міській раді дитячі майданчики на суму 46200.
Дт 10149 Кт 2117-46200 грн;
Дт 2311 Кт 7511-46200 грн;
Дт 7511 Кт 5111-46200 грн; А фінансовий результат?
Чи такі проводки по оприбуткуванню та натуральній оплаті,а також по касових видаткам по натуральній формі.
3. Від списання дерев отримали дрова на суму 80600 грн,а дрова роздали малозабезпеченим громадянам. Зробили довідку в натуральній формі,платіжки.
А з проводками не можу ніяк розібратися.
EVGENIY, Матвєєва Вікторія, підкажіть, будь ласка, купили решітки на вікна кожна по 900грн . Потім для установки їх на вікна використали електроди на суму 200грн із запасів установи (приварили). Установку проводили власними силами. Чи треба ці 200 грн включати до вартості решіток при вводі в експлуатацію?
kazna-orexov@ukr.net писав:Доброго дня.
Допоможіть будь ласка у вирішені такого питання. Нашою бюджетною установою отримана благодійна допомога медичні засоби (глюкометри в комплекті) на суму 600 000 грн. 108 комплектів.
Провели довідкою про натуралку в казначействі. Як правильно відобразити в обліку?
Так я думаю чи ні: Можливо чогось не вистачає.??
Дт Кт
1113 2111 600 000
2111 2313 600 000
2313 7511 600 000
7511 5111 600 000
8014 1412 300 000
Заздалегідь вдячна.
ответ есть
в бюджетной бухгалтерии №23 стр 11-12 и 34 стр 27
Матвєєва Вікторія писав:А по благотворительной помощи по1113 проводки1113 2117 100
2313 7511 100
7511 5111 100
2117 2313 100
8114 1412 50
5111 7511 50
5511 8114 50
7511 5511 50
Получается 10+11 не равен 5111 на сумму начисленной амортизации? и это будет только по благотворительной помощи? с 2017 года???
Доброго ранку. Хто допоможе. Право на постійне користування земельною ділянкою обліковується як основний засіб "Земельна ділянка" чи нематеріальний актив. В нацстандартах бухобліку 121 та 122 сказано не зрозуміло. В 121 цього не знайшла зовсім, а в 122 написано "крім права н=постіного користування земельною ділянкою". Дякую за допомогу.
rayrada писав:Доброго ранку. Хто допоможе. Право на постійне користування земельною ділянкою обліковується як основний засіб "Земельна ділянка" чи нематеріальний актив. В нацстандартах бухобліку 121 та 122 сказано не зрозуміло. В 121 цього не знайшла зовсім, а в 122 написано "крім права н=постіного користування земельною ділянкою". Дякую за допомогу.
Згідного з Порядком застосування Плану рахунків облік земельних ділянок, отриманих суб'єктом державного сектору згідно з законодавством, зокрема на праві постійного користування, ведеться на субрахунках 1011 "Земельні ділянки".
Доброго дня!
Прошу допомогти в оприбуткуванні помилково списаного в минулому році монітору (1113 рах.).
Списано помилково дві одиниці замість однієї. Потрібно відновити одну одиницю в обліку.
(в минулому році, при списанні: Д-т 5111 - К-т 5512 - віднес.до фін.результату первісн. вартості 100%,
а в цьому році корегуємо фін.рез-т на суму 50% амортиз...?
не використ. проводку Д-т 8014 К-т 1412 на відновлення 50% амортиз.?)
п.1.14 Типової кореспонденції "Оприбуткування раніше не врахованих на балансі основних засобів, які виявлені в результаті інвентаризації та будуть використовуватись для потреб установи" (Д-т 1113 К-т 7112; Д-т 7112 К-т 5111) не зовсім підходить, т.к. НМА уже були оприбутковані у минулих роках.... ??? При відновленні помилково списаних у минулих роках запасів також корегується фінрезультат: Д-т 15.. К-т 5512, а як правильно відновити НМА..?
Karri писав:Доброго дня!
Прошу допомогти в оприбуткуванні помилково списаного в минулому році монітору (1113 рах.).
Списано помилково дві одиниці замість однієї. Потрібно відновити одну одиницю в обліку.
(в минулому році, при списанні: Д-т 5111 - К-т 5512 - віднес.до фін.результату первісн. вартості 100%,
а в цьому році корегуємо фін.рез-т на суму 50% амортиз...?
не використ. проводку Д-т 8014 К-т 1412 на відновлення 50% амортиз.?)
п.1.14 Типової кореспонденції "Оприбуткування раніше не врахованих на балансі основних засобів, які виявлені в результаті інвентаризації та будуть використовуватись для потреб установи" (Д-т 1113 К-т 7112; Д-т 7112 К-т 5111) не зовсім підходить, т.к. НМА уже були оприбутковані у минулих роках.... ??? При відновленні помилково списаних у минулих роках запасів також корегується фінрезультат: Д-т 15.. К-т 5512, а як правильно відновити НМА..?
Доброго дня!
Ваша правда. Дійсно, при відновленні в обліку помилково списаних необоротних активів не потрібно показувати дохід. Адже це не лишки, а об’єкти, які раніше вже обліковуватися на балансі установи.
Ваш перший варіант відображення цієї операцій в бухобліку - абсолютно правильний. Отже, для відновлення ІНМА спочатку складаємо проводку Дт 1113 Кт 5111 на суму первісної вартості об'єкта. А потім зменшуємо фінрезультат на суму помилково нарахованого зносу (50 % первісної вартості) Дт 5512 Кт 1412.
Якими документами оформлювати видачу зі складу оз. На складі рах. як кап. інв., при видачі оформлюю акт введення в експлуатацію. Для МВО який документ оформлювати накладну (вимогу)?
Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую
Светуля писав:Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую
Доброго дня!
Всю сантехніку - обладнання санітарно-технічної системи (умивальники, унітази, ванни, змішувачі тощо) слід обліковувати у складі будівлі. А от бойлери, котли тощо можна зарахувати на баланс і окремо, і в складі будівлі. Помилкою це не буде. Обидва варіанти мають право на життя. Тож тут вирішуйте на власний розсуд. Окремо обліковувати таке обладнання дещо зручніше з урахування перспективи їх ремонту та заміни у майбутньому.
татаяна писав:Добрий день! Организация купила токены 3 шт. общей стоимостью 2895 ( 965 х3), проводки
1113 1312 -2895,00
5411 5111- 2895,00
7011 5411 - 2895,00
8014 1412 - 1447,50
Меня смущают копейки, мы их округляем или оставляем? Спасибо.
Доброго дня!
Починаючи ще з 04.09.2015 р. всі необоротні активи (у тому числі й малоцінні необоротні матеріальні активи) слід обліковувати у гривнях з копійками. Нічого округлювати не потрібно.
Светуля писав:Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую
Доброго дня!
Всю сантехніку - обладнання санітарно-технічної системи (умивальники, унітази, ванни, змішувачі тощо) слід обліковувати у складі будівлі. А от бойлери, котли тощо можна зарахувати на баланс і окремо, і в складі будівлі. Помилкою це не буде. Обидва варіанти мають право на життя. Тож тут вирішуйте на власний розсуд. Окремо обліковувати таке обладнання дещо зручніше з урахування перспективи їх ремонту та заміни у майбутньому.
Дякую! Ще таке питання. Будівлю передали Управління кап.будівництва. Фінансування через нашу установу не проводилось, яка кореспонденція має бути при оприбуткуванні -
Дт 1013 Кт 1311
Дт 1311 кт 5111 ?
Светуля писав:Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую
Доброго дня!
Всю сантехніку - обладнання санітарно-технічної системи (умивальники, унітази, ванни, змішувачі тощо) слід обліковувати у складі будівлі. А от бойлери, котли тощо можна зарахувати на баланс і окремо, і в складі будівлі. Помилкою це не буде. Обидва варіанти мають право на життя. Тож тут вирішуйте на власний розсуд. Окремо обліковувати таке обладнання дещо зручніше з урахування перспективи їх ремонту та заміни у майбутньому.
Дякую! Ще таке питання. Будівлю передали Управління кап.будівництва. Фінансування через нашу установу не проводилось, яка кореспонденція має бути при оприбуткуванні -
Дт 1013 Кт 1311
Дт 1311 кт 5111 ?
Це внутрівідомча передача чи дарунок? Чи як воно оформлене? Може вони на вас і касові видатки передадуть? так іноді роблять!
Светуля писав:Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую
Доброго дня!
Всю сантехніку - обладнання санітарно-технічної системи (умивальники, унітази, ванни, змішувачі тощо) слід обліковувати у складі будівлі. А от бойлери, котли тощо можна зарахувати на баланс і окремо, і в складі будівлі. Помилкою це не буде. Обидва варіанти мають право на життя. Тож тут вирішуйте на власний розсуд. Окремо обліковувати таке обладнання дещо зручніше з урахування перспективи їх ремонту та заміни у майбутньому.
Дякую! Ще таке питання. Будівлю передали Управління кап.будівництва. Фінансування через нашу установу не проводилось, яка кореспонденція має бути при оприбуткуванні -
Дт 1013 Кт 1311
Дт 1311 кт 5111 ?
Це внутрівідомча передача чи дарунок? Чи як воно оформлене? Може вони на вас і касові видатки передадуть? так іноді роблять!
Передача УКБ оформлена АВІЗО в якому відображено передача балансової вартості виконаних робіт по будівництву.Це не дарунок і не внутрівідомча передача.
Аві́зо (від італ. avviso) — у банківській, комерційній, бухгалтерській практиці — офіційне письмове повідомлення одного контрагента іншому про здійснення розрахункових операцій або про зміни у взаєморозрахунках чи відправці товарів; повідомлення про перерахунки грошей (зняття з рахунку тощо), залишки коштів на рахунку, про відкриття акредитива.
Залежно від характеру операцій авізо бувають дебетові і кредитові. В А. зазначаються його номер, дата, характер виконаної операції, сума, номер рахунку платника й організації, котра одержує кошти тощо. У банківській практиці найчастіше застосовується у взаємних розрахунках так зване МФО авізо. СМФО — міжфіліальний оборот. Таке авізо є розпорядженням однієї установи банку іншій здійснити банківські операції (перерахувати на рахунки клієнтів кошти), або списати з його рахунку відповідні суми. Для оптимізації операцій застосовуються зведені авізо, складені на підставі багатьох розрахункових документів. https://uk.wikipedia.org/wiki/Авізо
як це стосується вашої операцїї?
Добрий день. Я новачок на форумі і новачок у бухгалтерії. Підскажіть будь ласка, які я проводки маю зробити , щоб оприбуткувати ОЗ ТА МНМА, які передаються по акту передачі від сільської ради, яка є вищестоячим органом , дит. садку. Наперед дякую.
Юля2606 писав:Добрий день. Я новачок на форумі і новачок у бухгалтерії. Підскажіть будь ласка, які я проводки маю зробити , щоб оприбуткувати ОЗ ТА МНМА, які передаються по акту передачі від сільської ради, яка є вищестоячим органом , дит. садку. Наперед дякую.
Доброго дня!
Вам потрібно зробити проводки, передбачені п. 1.12 Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами, затвердженої наказом Мінфіну від 29.12.2015 р. № 1219.
Взагалі, Типова кореспонденція має стати для Вас "настільною книгою" або таким собі "дороговказом" у питаннях порядку відображення господарських операцій на рахунках бухобліку. Саме вцьому нормативному документі є відповіді на більшість питань щодо кореспонденції субрахунків.
Юля2606 писав:Добрий день. Я новачок на форумі і новачок у бухгалтерії. Підскажіть будь ласка, які я проводки маю зробити , щоб оприбуткувати ОЗ ТА МНМА, які передаються по акту передачі від сільської ради, яка є вищестоячим органом , дит. садку. Наперед дякую.
Доброго дня!
Вам потрібно зробити проводки, передбачені п. 1.12 Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами, затвердженої наказом Мінфіну від 29.12.2015 р. № 1219.
Взагалі, Типова кореспонденція має стати для Вас "настільною книгою" або таким собі "дороговказом" у питаннях порядку відображення господарських операцій на рахунках бухобліку. Саме вцьому нормативному документі є відповіді на більшість питань щодо кореспонденції субрахунків.
Якщо я правильно зрозуміла, то я маю зробити такі проводки
По ОЗ
Дт 1014 Кт 5111
1016 5111
Знос на ОЗ 10% поквартально Дт 8014 Кт 1411
ПО МНМА
Дт 1113 Кт 5111
Знос 50% 8014 1412 і ці всі проводки я відображаю у 17 МО чи в якомусь іншому?