Оприбуткування основних засобів

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Тетяна-бух
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 144
З нами з: 30 березня 2016, 09:57
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Тетяна-бух »

Добрий день. Підкажіть, купили решітки на вікна кожна по  900грн . Потім для установки їх на вікна використали електроди на суму 200грн із запасів установи. Установку проводили власними силами. Чи треба ці 200 грн включати до вартості решіток при вводі в експлуатацію?
Востаннє редагувалось 04 січня 2018, 14:34 користувачем Тетяна-бух, всього редагувалось 2 разів.

viktoriaivancho
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 25 червня 2017, 14:20
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення viktoriaivancho »

Допоможіть із проводками будь-ласка! під час інвентаризації було виявлено неоприбуткований компютер та принтер. Зробили натуральну форму в казначейство,платіжки.
 я зробила так:
 оприбуткування- Дт 10148  Кт 5111- 6010 грн;Дт 11137 Кт 5111-5250;
касові  Дт 2313 Кт 2117- 11260 грн;
           Дт 2117  Кт 2313-11260 грн;
           Дт 7211  Кт 5411-11260 грн;
           Дт 5411 Кт 5111-11260.

А як ця операція буде привязана до фінансового результату? 
 Буду вдячна за відповідь.

viktoriaivancho
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 25 червня 2017, 14:20
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення viktoriaivancho »

Допоможіть із проводками,будь-ласка!
1. Района рада передала безоплатно міській раді будівлю . Вартість будівлі 108000 грн без зносу.

  Дт 10131 Кт 2117-108000 грн;
  Дт 2311  Кт 7511-108000 грн;
  Дт 7511 Кт 5111-108000 грн; А фінансовий результат?

2. Юридична особа подарувала міській раді дитячі майданчики на суму 46200.
 Дт 10149 Кт 2117-46200 грн;
  Дт 2311  Кт 7511-46200 грн;
  Дт 7511 Кт 5111-46200 грн; А фінансовий результат?

Чи такі проводки по оприбуткуванню та натуральній оплаті,а також по касових видаткам по натуральній формі.

3. Від списання дерев отримали дрова на суму 80600 грн,а дрова роздали малозабезпеченим громадянам. Зробили довідку в натуральній формі,платіжки.
А з проводками не можу ніяк розібратися.

Дт 1017 кт 7112
Дт 7112 Кт5111

superbuh
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 15 вересня 2016, 13:45
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення superbuh »

Підкажіть, що робити, будь ласка. Установа передала нам безоплатно ОЗ. Я їх не провела через казну. Що тепер мені робити?

Тетяна-бух
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 144
З нами з: 30 березня 2016, 09:57
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Тетяна-бух »

EVGENIY, Матвєєва Вікторія, підкажіть, будь ласка, купили решітки на вікна кожна по  900грн . Потім для установки їх на вікна використали електроди на суму 200грн із запасів установи (приварили). Установку проводили власними силами. Чи треба ці 200 грн включати до вартості решіток при вводі в експлуатацію?

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

kazna-orexov@ukr.net писав:Доброго дня.
Допоможіть будь ласка у вирішені такого питання. Нашою бюджетною установою отримана благодійна допомога медичні засоби (глюкометри в комплекті) на суму 600 000 грн. 108 комплектів.
Провели довідкою про натуралку в казначействі. Як правильно відобразити в обліку? 
Так я думаю чи ні: Можливо чогось не вистачає.??
Дт         Кт
1113     2111   600 000
2111     2313   600 000
2313     7511   600 000
7511     5111   600 000
8014     1412   300 000
Заздалегідь вдячна.
ответ есть 
в бюджетной бухгалтерии №23 стр 11-12 и 34 стр 27

Iaroslavka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 03 листопада 2015, 10:00
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Iaroslavka »

Матвєєва Вікторія писав:А по благотворительной помощи по1113 проводки1113  2117 100
2313  7511 100
7511 5111  100
2117  2313  100
8114  1412  50
5111  7511  50
5511  8114  50
7511  5511 50
Получается 10+11 не равен 5111 на сумму начисленной амортизации? и это будет только по благотворительной помощи? с 2017 года???

rayrada
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 188
З нами з: 17 жовтня 2013, 09:23
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення rayrada »

Доброго ранку. Хто допоможе. Право на постійне користування земельною ділянкою обліковується як основний засіб "Земельна ділянка" чи нематеріальний актив. В нацстандартах бухобліку 121 та 122 сказано не зрозуміло. В 121 цього не знайшла зовсім, а в 122 написано "крім права н=постіного користування земельною ділянкою". Дякую за допомогу.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

rayrada писав:Доброго ранку. Хто допоможе. Право на постійне користування земельною ділянкою обліковується як основний засіб "Земельна ділянка" чи нематеріальний актив. В нацстандартах бухобліку 121 та 122 сказано не зрозуміло. В 121 цього не знайшла зовсім, а в 122 написано "крім права н=постіного користування земельною ділянкою". Дякую за допомогу.
Згідного з Порядком застосування Плану рахунків  облік земельних ділянок, отриманих суб'єктом державного сектору згідно з законодавством, зокрема на праві постійного користування, ведеться на субрахунках 1011 "Земельні ділянки".

jaryna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 12 вересня 2017, 13:19
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 51 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення jaryna »

Допоможіть ,будь ласка, до якої підгрупи субрахунку 1014 віднести газовий конвектор (опалюється приміщення установи)

Karri
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 19 січня 2013, 19:29
Регіон: Кировоградская область
Звідки: Кіровоград
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Karri »

Доброго дня!
Прошу допомогти в оприбуткуванні помилково списаного в минулому році монітору (1113 рах.).
Списано помилково дві одиниці  замість однієї. Потрібно відновити одну одиницю в обліку.
(в минулому році, при списанні:  Д-т 5111 - К-т 5512 - віднес.до фін.результату первісн. вартості 100%,
а в цьому році корегуємо фін.рез-т на суму 50% амортиз...? 
не використ. проводку Д-т 8014 К-т 1412 на відновлення 50% амортиз.?)

  Д-т              К-т
1113      -      5111    -  1000,00 грн.  - відновили первісну вартість 
5512      -      1412    -    500,00 грн.  - відновили амортиз. 50%

Та, наприклад, якщо помилково списано в минулих роках ОЗ (100% знос):

Д-т                К-т
1014     -     5111     -  8000,00 грн.  -  відновили первісну вартість  
5512     -     1411     -  8000,00 грн.  -  відновили амортиз. (100%)

п.1.14 Типової кореспонденції "Оприбуткування раніше не врахованих на балансі основних засобів, які виявлені в результаті інвентаризації та будуть використовуватись для потреб установи" (Д-т 1113  К-т 7112;  Д-т 7112   К-т 5111)  не зовсім підходить, т.к.  НМА уже були оприбутковані у минулих роках.... ???
При відновленні помилково списаних у минулих роках запасів також корегується фінрезультат: Д-т 15..  К-т 5512, а як правильно відновити НМА..?

 

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Karri писав:Доброго дня!
Прошу допомогти в оприбуткуванні помилково списаного в минулому році монітору (1113 рах.).
Списано помилково дві одиниці  замість однієї. Потрібно відновити одну одиницю в обліку.
(в минулому році, при списанні:  Д-т 5111 - К-т 5512 - віднес.до фін.результату первісн. вартості 100%,
а в цьому році корегуємо фін.рез-т на суму 50% амортиз...? 
не використ. проводку Д-т 8014 К-т 1412 на відновлення 50% амортиз.?)

  Д-т              К-т
1113      -      5111    -  1000,00 грн.  - відновили первісну вартість 
5512      -      1412    -    500,00 грн.  - відновили амортиз. 50%

Та, наприклад, якщо помилково списано в минулих роках ОЗ (100% знос):

Д-т                К-т
1014     -     5111     -  8000,00 грн.  -  відновили первісну вартість  
5512     -     1411     -  8000,00 грн.  -  відновили амортиз. (100%)

п.1.14 Типової кореспонденції "Оприбуткування раніше не врахованих на балансі основних засобів, які виявлені в результаті інвентаризації та будуть використовуватись для потреб установи" (Д-т 1113  К-т 7112;  Д-т 7112   К-т 5111)  не зовсім підходить, т.к.  НМА уже були оприбутковані у минулих роках.... ???
При відновленні помилково списаних у минулих роках запасів також корегується фінрезультат: Д-т 15..  К-т 5512, а як правильно відновити НМА..?

 
Доброго дня!
Ваша правда. Дійсно, при відновленні в обліку помилково списаних необоротних активів не потрібно показувати дохід. Адже це не лишки, а об’єкти, які раніше вже обліковуватися на балансі установи.
Ваш перший варіант відображення цієї операцій в бухобліку - абсолютно правильний. Отже, для відновлення ІНМА спочатку складаємо проводку Дт 1113 Кт 5111 на суму первісної вартості об'єкта. А потім зменшуємо фінрезультат на суму помилково нарахованого зносу (50 % первісної вартості) Дт 5512 Кт 1412.

Karri
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 19 січня 2013, 19:29
Регіон: Кировоградская область
Звідки: Кіровоград
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Karri »

Крот Юлія, дуже дякую Вам за оперативні відповіді!
Для нас, бюджетників, роз'яснення надходять дуже повільно...  
а  перевіряючі  майже на  порозі...

Диванова
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 26 листопада 2012, 12:29
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Диванова »

Якими документами оформлювати видачу зі складу оз. На складі рах. як кап. інв., при видачі оформлюю акт введення в експлуатацію. Для МВО який документ оформлювати накладну (вимогу)?

Светуля
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 травня 2012, 15:25
Регіон: Черновицкая Область
Звідки: Черновцы
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Светуля »

Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Светуля писав:Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад  у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую
Доброго дня!
Всю сантехніку - обладнання санітарно-технічної системи (умивальники, унітази, ванни, змішувачі тощо) слід обліковувати у складі будівлі. А от бойлери, котли тощо можна зарахувати на баланс і окремо, і в складі будівлі. Помилкою це не буде. Обидва варіанти мають право на життя. Тож тут вирішуйте на власний розсуд. Окремо обліковувати таке обладнання дещо зручніше з урахування перспективи їх ремонту та заміни у майбутньому.

татаяна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 24 січня 2012, 12:03
Регіон: Черниговская Область
Подякували: 1 раз

Повідомлення татаяна »

Добрий день! Организация купила токены 3 шт. общей стоимостью 2895 ( 965 х3), проводки
1113 1312 -2895,00
5411 5111- 2895,00
7011 5411 - 2895,00
8014 1412 - 1447,50
Меня смущают копейки, мы их округляем или оставляем? Спасибо.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

татаяна писав:Добрий день! Организация купила токены  3  шт. общей стоимостью 2895 ( 965 х3), проводки
1113  1312 -2895,00
5411  5111- 2895,00
7011 5411 - 2895,00
8014 1412 - 1447,50
Меня смущают копейки, мы их округляем или оставляем? Спасибо.
Доброго дня!
Починаючи ще з 04.09.2015 р. всі необоротні активи (у тому числі й малоцінні необоротні матеріальні активи) слід обліковувати у гривнях з копійками. Нічого округлювати не потрібно.

Аватар користувача
vodolejka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 16 травня 2012, 22:12
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення vodolejka »

А як бути з тими, що до 04.09.2015 обліковувались без копійок?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

vodolejka писав:А як бути з тими, що до 04.09.2015 обліковувались без копійок?
Так закон обратной силы не имеет

Аватар користувача
vodolejka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 16 травня 2012, 22:12
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення vodolejka »

Радистка_Кэт писав:
vodolejka писав:А як бути з тими, що до 04.09.2015 обліковувались без копійок?
Так закон обратной силы не имеет
Чи буде помилкою, якщо проводкою поставити на облік ті копійки?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

vodolejka писав:
Радистка_Кэт писав:
vodolejka писав:А як бути з тими, що до 04.09.2015 обліковувались без копійок?
Так закон обратной силы не имеет
Чи буде помилкою, якщо проводкою поставити на облік ті копійки?
Какие копейки, вы ведь пишете, что как раз без копеек учитывались.
Все, что было раньше - так и висит в учете

Светуля
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 травня 2012, 15:25
Регіон: Черновицкая Область
Звідки: Черновцы
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Светуля »

Крот Юлія писав:
Светуля писав:Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад  у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую
Доброго дня!
Всю сантехніку - обладнання санітарно-технічної системи (умивальники, унітази, ванни, змішувачі тощо) слід обліковувати у складі будівлі. А от бойлери, котли тощо можна зарахувати на баланс і окремо, і в складі будівлі. Помилкою це не буде. Обидва варіанти мають право на життя. Тож тут вирішуйте на власний розсуд. Окремо обліковувати таке обладнання дещо зручніше з урахування перспективи їх ремонту та заміни у майбутньому.
Дякую! Ще таке питання. Будівлю передали Управління кап.будівництва. Фінансування через нашу установу не проводилось, яка кореспонденція має бути при оприбуткуванні -
Дт 1013 Кт 1311
Дт 1311 кт 5111 ?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10692
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Светуля писав:
Крот Юлія писав:
Светуля писав:Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад  у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую
Доброго дня!
Всю сантехніку - обладнання санітарно-технічної системи (умивальники, унітази, ванни, змішувачі тощо) слід обліковувати у складі будівлі. А от бойлери, котли тощо можна зарахувати на баланс і окремо, і в складі будівлі. Помилкою це не буде. Обидва варіанти мають право на життя. Тож тут вирішуйте на власний розсуд. Окремо обліковувати таке обладнання дещо зручніше з урахування перспективи їх ремонту та заміни у майбутньому.
Дякую! Ще таке питання. Будівлю передали Управління кап.будівництва. Фінансування через нашу установу не проводилось, яка кореспонденція має бути при оприбуткуванні -
Дт 1013 Кт 1311
Дт 1311 кт 5111 ?
Це внутрівідомча передача чи дарунок? Чи як воно оформлене? Може вони на вас і касові видатки передадуть? так іноді роблять!

Светуля
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 травня 2012, 15:25
Регіон: Черновицкая Область
Звідки: Черновцы
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Светуля »

EVGENIY писав:
Светуля писав:
Крот Юлія писав:
Светуля писав:Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад  у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую
Доброго дня!
Всю сантехніку - обладнання санітарно-технічної системи (умивальники, унітази, ванни, змішувачі тощо) слід обліковувати у складі будівлі. А от бойлери, котли тощо можна зарахувати на баланс і окремо, і в складі будівлі. Помилкою це не буде. Обидва варіанти мають право на життя. Тож тут вирішуйте на власний розсуд. Окремо обліковувати таке обладнання дещо зручніше з урахування перспективи їх ремонту та заміни у майбутньому.
Дякую! Ще таке питання. Будівлю передали Управління кап.будівництва. Фінансування через нашу установу не проводилось, яка кореспонденція має бути при оприбуткуванні -
Дт 1013 Кт 1311
Дт 1311 кт 5111 ?
Це внутрівідомча передача чи дарунок? Чи як воно оформлене? Може вони на вас і касові видатки передадуть? так іноді роблять!
Передача УКБ оформлена АВІЗО в якому відображено передача балансової вартості виконаних робіт по будівництву.Це не дарунок і не внутрівідомча передача.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10692
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Аві́зо (від італ. avviso) — у банківській, комерційній, бухгалтерській практиці — офіційне письмове повідомлення одного контрагента іншому про здійснення розрахункових операцій або про зміни у взаєморозрахунках чи відправці товарів; повідомлення про перерахунки грошей (зняття з рахунку тощо), залишки коштів на рахунку, про відкриття акредитива.

Залежно від характеру операцій авізо бувають дебетові і кредитові. В А. зазначаються його номер, дата, характер виконаної операції, сума, номер рахунку платника й організації, котра одержує кошти тощо. У банківській практиці найчастіше застосовується у взаємних розрахунках так зване МФО авізо. СМФО — міжфіліальний оборот. Таке авізо є розпорядженням однієї установи банку іншій здійснити банківські операції (перерахувати на рахунки клієнтів кошти), або списати з його рахунку відповідні суми. Для оптимізації операцій застосовуються зведені авізо, складені на підставі багатьох розрахункових документів.
https://uk.wikipedia.org/wiki/Авізо
як це стосується вашої операцїї?

Юля2606
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 12 листопада 2017, 07:46
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Юля2606 »

Добрий день. Я новачок на форумі і новачок у бухгалтерії. Підскажіть будь ласка, які я проводки маю зробити , щоб оприбуткувати ОЗ ТА МНМА, які передаються по акту передачі  від сільської ради, яка є вищестоячим органом , дит. садку. Наперед дякую.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Юля2606 писав:Добрий день. Я новачок на форумі і новачок у бухгалтерії. Підскажіть будь ласка, які я проводки маю зробити , щоб оприбуткувати ОЗ ТА МНМА, які передаються по акту передачі  від сільської ради, яка є вищестоячим органом , дит. садку. Наперед дякую.
Доброго дня!
Вам потрібно зробити проводки, передбачені п. 1.12 Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами, затвердженої наказом Мінфіну від 29.12.2015 р. № 1219.
Взагалі, Типова кореспонденція має стати для Вас "настільною книгою" або таким собі "дороговказом" у питаннях порядку відображення господарських операцій на рахунках бухобліку. Саме вцьому нормативному документі є відповіді на більшість питань щодо кореспонденції субрахунків.

Юля2606
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 12 листопада 2017, 07:46
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Юля2606 »

Крот Юлія писав:
Юля2606 писав:Добрий день. Я новачок на форумі і новачок у бухгалтерії. Підскажіть будь ласка, які я проводки маю зробити , щоб оприбуткувати ОЗ ТА МНМА, які передаються по акту передачі  від сільської ради, яка є вищестоячим органом , дит. садку. Наперед дякую.
Доброго дня!
Вам потрібно зробити проводки, передбачені п. 1.12 Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами, затвердженої наказом Мінфіну від 29.12.2015 р. № 1219.
Взагалі, Типова кореспонденція має стати для Вас "настільною книгою" або таким собі "дороговказом" у питаннях порядку відображення господарських операцій на рахунках бухобліку. Саме вцьому нормативному документі є відповіді на більшість питань щодо кореспонденції субрахунків.
Якщо я правильно зрозуміла, то я маю зробити такі проводки
По ОЗ
             Дт 1014    Кт   5111
                   1016           5111
Знос  на ОЗ 10% поквартально  Дт 8014  Кт 1411
 
ПО МНМА
                 Дт   1113  Кт 5111
Знос 50%   8014      1412     і ці всі проводки я відображаю у 17 МО  чи в якомусь іншому?

Юля2606
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 12 листопада 2017, 07:46
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Юля2606 »

Підскажіть ще будь   ласочка , як правильно у дитячому садку віднести  по  підгрупах ОЗ -  м"ясорубку (вартість14200 грн) , овочерізку (23100 грн),  плиту електричну  (14500),    холодильник (8 тис), холодильну шафу  (21600 грн)- 1014 чи 1016.......щиро  вдячна.

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”