Програма Payments
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 09 вересня 2014, 20:49
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Днепродзержинск
- Дякував (ла): 4 рази
Здравствуйте, подскажите почему при формировании финанс. и юр. обязательств и выборе "1 - кошти загального фонду" на печать выдает всё равно "0", но прописывает "кошти загального фонду". Наших бухгалтеров смущает "0", должна быть "1".
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
elena_glad, 0 - ЗФ і 1 - СФ
Наказ Державної казначейської служби України від 27.12.2013 № 217 "Про затвердження Порядку відкриття аналітичних рахунків для обліку операцій в системі Державної казначейської служби України"
Наказ Державної казначейської служби України від 27.12.2013 № 217 "Про затвердження Порядку відкриття аналітичних рахунків для обліку операцій в системі Державної казначейської служби України"
- Sanyek
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 26 серпня 2014, 18:51
- Регіон: Винницкая Область
- Звідки: Винница
Доброго дня, при збереженні кошторису видає наступну помилку, хоча по спеціальному фонду кошторис не створюється, тільки річний і помісячний загального фонду. Що робити в такому випадку, зберігати ігноруючи помилку чи щось потрібно виправити?
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 30 вересня 2014, 14:51
- Контактна інформація:
Sanyek, У мене з Вами аналогічна проблема. Все ніяк не можу розібратись як виправити. Надіюсь на допомогу, адже вже заново набирала кошторис і все ніяк...
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 30 вересня 2014, 14:51
- Контактна інформація:
yaoleg, Справа в тому, що при натисканні "Так" програма не хоче зберігати дані. а викидає нове вікно із помилкою "відсутній файл 15 148 fzdb" (пишу по пам'яті). Можливо це щось не так із програмою (невірно налаштована і тд). Не знаю звідки починати шукати(((
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 30 вересня 2014, 14:51
- Контактна інформація:
Ось посиланняyaoleg писав:завантажте програму на файлообмінник, подивлюся що не так
пароль 1234
Вибачайте, якщо щось не так, я початківець
Добавлено (19.01.2015, 10:41)
---------------------------------------------
yaoleg, Доброго дня!
Щось можете підказати? Чи як і я зайшли в глухий кут)
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 18
- З нами з: 25 грудня 2014, 16:49
- Регіон: Харьковская Область
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 3 рази
Здравствуйте! Помогите, пожалуйста!
Я работаю в управлении социальной защиты. Казначейство требует от нас, чтобы мы в течение часа после того, как финуправление даст им розпис, принесли им кошториси в электронном виде. Физически бегать в казну, финуправление и потом еще раз - нести свои файлы - мы не успеем. Кто-то сталкивался с таким. Вопрос - есть ли возможность взять файл розпису у какой-то из тих организаций, чтобы все успеть.
В программе "для платежек ведь предусмотрено внесение кошторисов и планов, а еще есть возможность загрузки розписа. Где его можно взять, подскажите!!!
Я работаю в управлении социальной защиты. Казначейство требует от нас, чтобы мы в течение часа после того, как финуправление даст им розпис, принесли им кошториси в электронном виде. Физически бегать в казну, финуправление и потом еще раз - нести свои файлы - мы не успеем. Кто-то сталкивался с таким. Вопрос - есть ли возможность взять файл розпису у какой-то из тих организаций, чтобы все успеть.
В программе "для платежек ведь предусмотрено внесение кошторисов и планов, а еще есть возможность загрузки розписа. Где его можно взять, подскажите!!!
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
BODYA, Дрон, спочатку бюджетного року краще встановлювати нову програму із УСІМА оновленнями, які були протягом року. Тоді й не буду от таких помилок.
Дякую за відповідь, встановив нову програму, але в ній не можу ввести кошторис по СФ (не вводиться сума)yaoleg писав:спочатку бюджетного року краще встановлювати нову програму із УСІМА оновленнями, які були протягом року. Тоді й не буду от таких помилок. smile
Які файли потрібно перенести зі старої програми щоб перемістити Юридичні Фінансові зоб-ння та Плат доручення створені на початку року?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 18
- З нами з: 25 грудня 2014, 16:49
- Регіон: Харьковская Область
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 3 рази
Здравствуйте! Помогите, пожалуйста!
Я работаю в управлении социальной защиты. Казначейство требует от нас,
чтобы мы в течение часа после того, как финуправление даст им розпис,
принесли им кошториси в электронном виде. Физически бегать в казну,
финуправление и потом еще раз - нести свои файлы - мы не успеем. Кто-то
сталкивался с таким. Вопрос - есть ли возможность взять файл розпису у
какой-то из тих организаций, чтобы все успеть.
В программе "для платежек ведь предусмотрено внесение кошторисов и планов, а еще есть
возможность загрузки розписа. Где его можно взять, подскажите!!!
Я работаю в управлении социальной защиты. Казначейство требует от нас,
чтобы мы в течение часа после того, как финуправление даст им розпис,
принесли им кошториси в электронном виде. Физически бегать в казну,
финуправление и потом еще раз - нести свои файлы - мы не успеем. Кто-то
сталкивался с таким. Вопрос - есть ли возможность взять файл розпису у
какой-то из тих организаций, чтобы все успеть.
В программе "для платежек ведь предусмотрено внесение кошторисов и планов, а еще есть
возможность загрузки розписа. Где его можно взять, подскажите!!!
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
Alisa7670, значить домовляйтесь із фінуправлінням для одночасного подання документів. Наприклад, вони готують розпис після чого телефонують Вам, і вже за ними готуєте кошториси. А взагалі ці документи "раптом" ніколи не робляться, вони плануються, підписуються та затверджуються. І тим більше щодня їх теж ніхто не робить.
Дуже дякую! Всі проблеми вирішено: Встановив програму з нуля, скопіював налаштування зі старої, кошторис ввівся без жодних помилокyaoleg писав:Дрон, urzb.dbf та finzb.dbf smile
Здравствуйте! Не могу поставить PM.exe (фіндокументи). Win 7 (32). После обновления до 43 версии не работает. Не могу завести юр. обязательства.
Можно порядок первичной установки для "чайника")
Спсб.
Можно порядок первичной установки для "чайника")
Спсб.
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
BM, очевидно Ви не повністюб встановили оновлення за листопад 2014 року. Знайдіть на головній сторінці цього сайту оголошення про те оновлення і виконайте зазначені там рекомендації по встановленню.
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
koliivec, Вам як одержувачу казначейство надавало Реєстраційну картку, де і вказано хто Ваш головний розпорядник. А щодо FPO.DBF, то казначейство може Вам його надати із свого Єдиного реєстру мережі установ
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
BM, mdsturzb.exe вносить зміни у файл з юридичними зобов'язаннями, якщо Ви його не запустите у директорії С:\MeregaM, то Ви не зможете зберегти жодного юридичного зобов'язання.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 17
- З нами з: 24 січня 2015, 11:16
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
Якщо я правильно зрозуміла, то навіть якщо я обнулю програму а потім скопіюю вищезазначені файли, то в мене в нульовій програмі будуть і юридичні і фінансові, а чи не "потяне" туди весь минулий рік?yaoleg писав:Дрон, urzb.dbf та finzb.dbf
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
voutyk84, Якщо Ви очистите базу даних, то у Вас взагалі не буде документів. Хіба що, перед очищенням Ви зробите архів із програмою.
Програма очищає усі записи, а не лише за минулий рік.
Програма очищає усі записи, а не лише за минулий рік.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 17
- З нами з: 24 січня 2015, 11:16
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
yaoleg писав:voutyk84, Якщо Ви очистите базу даних, то у Вас взагалі не буде документів. Хіба що, перед очищенням Ви зробите архів із програмою. Програма очищає усі записи, а не лише за минулий рік.
Та я розумію, але чи можливо потім якось "втянути" туди 2015 рік, чи простіше перебрати заново
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
voutyk84, завантажте програму на файлообмінник і я спробую допомогти. Звичайними засобами програми це зробити можна лише вручну видаляючи кожен документ
Добрий день!допоможіть будь ласка!!! коли встановила обновлення захожу в програму а мені видає ФАЙЛ Budget.dbf не згайдено.Перевірте його існування в папці NDI! що це таке??
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2485
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Винницкая область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 450 разів
ааа6741, візміть мій файл бюджетів, розархівуйте і скопіюйте у папку NDI
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.