Автоматизована система «Є-Звітність»
-
ymka_85-85
- Мандрівник

- Повідомлень: 36
- З нами з: 10 березня 2017, 15:41
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 1 раз
-
ck_dstomat
- Новачок

- Повідомлень: 6
- З нами з: 21 лютого 2018, 16:45
- Регіон: Черкасская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 2 рази
А хто знає чому в кабінет доступ є і можна вже там працювати, а в реєстрі УДКСУ досі пише що кабінет не створений?
-
ymka_85-85
- Мандрівник

- Повідомлень: 36
- З нами з: 10 березня 2017, 15:41
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 1 раз
Derkach Max, ну если бы не хватало сертификатов....то и тест бы я не прошла...а так определяет токен....кому принадлежит....но не входит
у полі Файл ключа потрібно зі списку вибрати нижню людинуNatalich писав:У кого есть прогресс в продвижении дальше после сообщения "Невірний ідентифікатор користувача або пароль"?
От казначеев толку мало. Использую токин АСК казначейства. Если есть хоть какая то информация поделитесь, пли
-
ymka_85-85
- Мандрівник

- Повідомлень: 36
- З нами з: 10 березня 2017, 15:41
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 1 раз
Любов82, тоже без успешно..... ошибка "Невірний ідентифікатор користувача або пароль"
-
Derkach Max
- Мандрівник

- Повідомлень: 27
- З нами з: 21 серпня 2017, 09:13
- Звідки: Ukraine, Dnepropetrovsk
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 5 разів
У меня 44, где вы взяли аж 200 ?ymka_85-85 писав:Derkach Max, та дофига....около 200
-
ovolga1
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 31 січня 2017, 09:23
- Регіон: Черкасская область
- Подякували: 2 рази
У меня така ж ситуація не можу ввести ні в фін звітності , ані в бюджетній звітності ніяких даних. Де знаходиться ця мережа консолідації звітності. Може є іще якась інструкція.Допоможітьkapusta1 писав:Люди, у кого при вводе фин звитности выскакивала ошибка "В довіднику підпорядкованості установи не заповнено Розпорядник вищого рівня для консолідації фінансової звітності МБ" - что надо делать для её устранения? - у меня довидника пидпорядкованости нету вообще, а главного распорядителя внесла
-
ymka_85-85
- Мандрівник

- Повідомлень: 36
- З нами з: 10 березня 2017, 15:41
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 1 раз
Derkach Max, называется...все що бачила....все сертификаты что были всё положила :).....больше не меньше
-
Derkach Max
- Мандрівник

- Повідомлень: 27
- З нами з: 21 серпня 2017, 09:13
- Звідки: Ukraine, Dnepropetrovsk
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 5 разів
ymka_85-85, Вы я вижу с Днепр области, откуда, если не секрет ?
-
ymka_85-85
- Мандрівник

- Повідомлень: 36
- З нами з: 10 березня 2017, 15:41
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 1 раз
-
Dim_On
- Квартирант

- Повідомлень: 66
- З нами з: 15 січня 2018, 14:47
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 64 рази
qazwerty, Читайте приватне повідомлення.
Оголошення! До деякий час можу надати допомогу в налаштуванні Bars Crypto через програму віддаленої підтримки TeamViewer.
Кого цікаве допомога - пишіть приватне повідомлення. Дам свій номер телефону для зв'язку.
Оголошення! До деякий час можу надати допомогу в налаштуванні Bars Crypto через програму віддаленої підтримки TeamViewer.
Кого цікаве допомога - пишіть приватне повідомлення. Дам свій номер телефону для зв'язку.
-
andrey2588
- Новачок

- Повідомлень: 9
- З нами з: 26 лютого 2018, 12:05
- Регіон: Днепропетровская область
- Подякували: 2 рази
Так, налаштований. Дзвонив в казну, в них таж сама біда з файловими ключами.ymka_85-85 писав:andrey2588, ну да...а барскриптор включен, запущен и настроен на використання ключів у вигляді файлу?
-
Наталекс
- Мешканець

- Повідомлень: 143
- З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
- Регіон: Кировоградская область
- Звідки: Кіровоградська область
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 12 разів
Пропоную всім щасливчикам, що вже створили кабінет створити ще й окрему гілку обговорення на форумі:))) А то в нас різні проблеми і різні шляхи вирішення.
Підтримую, давайте вже заповнювати довідники та звітність. Хто не може розібратись з ключами -бажаю всім скорішого розв"язання цієї проблеми.Наталекс писав:Пропоную всім щасливчикам, що вже створили кабінет створити ще й окрему гілку обговорення на форумі:))) А то в нас різні проблеми і різні шляхи вирішення.
-
Dim_On
- Квартирант

- Повідомлень: 66
- З нами з: 15 січня 2018, 14:47
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 64 рази
hospital17,
Оголошення! До деякий час можу надати допомогу в налаштуванні Bars Crypto через програму віддаленої підтримки TeamViewer.
Кого цікаве допомога - пишіть приватне повідомлення. Дам свій номер телефону для зв'язку.
Оголошення! До деякий час можу надати допомогу в налаштуванні Bars Crypto через програму віддаленої підтримки TeamViewer.
Кого цікаве допомога - пишіть приватне повідомлення. Дам свій номер телефону для зв'язку.
-
Minzdrav
- Мешканець

- Повідомлень: 117
- З нами з: 02 листопада 2015, 14:06
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 37 разів
Я так понял, что этот реестр формируется по тем, у кого есть СДО... То есть те, у кого есть СДО - напротив этих организаций стоит "так". У нас кабинет создан ещё 13 февраля, но до сих пор в реестре стоит отметка "ні" (СДО у нас нет). Потому узнавать нужно непосредственно в своём Казначействе.ck_dstomat писав:А хто знає чому в кабінет доступ є і можна вже там працювати, а в реєстрі УДКСУ досі пише що кабінет не створений?
-
Dim_On
- Квартирант

- Повідомлень: 66
- З нами з: 15 січня 2018, 14:47
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 64 рази
У кого проблема с левой колонкой (точнее с ее отсутствием) объясняю:
Скорее всего Вы зашли в настройки пользователя и перенесли все модули из пункта "Видані модулі" в "Доступні модулі" и сохранили пользователя.
Исправить можно таким способом:
1. Авторизоваться в кабинете начальником.
2. Перейти по ссылке
3. Вернуть модули обратно!
Скорее всего Вы зашли в настройки пользователя и перенесли все модули из пункта "Видані модулі" в "Доступні модулі" и сохранили пользователя.
Исправить можно таким способом:
1. Авторизоваться в кабинете начальником.
2. Перейти по ссылке
3. Вернуть модули обратно!
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
Кабінет створюється у тих хто прописує налаштування у профілі установи, а казначейство лише надає доступ до АС "Є-Звітність".Minzdrav писав:Я так понял, что этот реестр формируется по тем, у кого есть СДО... То есть те, у кого есть СДО - напротив этих организаций стоит "так". У нас кабинет создан ещё 13 февраля, но до сих пор в реестре стоит отметка "ні" (СДО у нас нет). Потому узнавать нужно непосредственно в своём Казначействе.ck_dstomat писав:А хто знає чому в кабінет доступ є і можна вже там працювати, а в реєстрі УДКСУ досі пише що кабінет не створений?
-
Motrenko Oxana
- Квартирант

- Повідомлень: 68
- З нами з: 08 червня 2015, 08:17
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 16 разів
у начальника теж пустоDim_On писав:У кого проблема с левой колонкой (точнее с ее отсутствием) объясняю:
Скорее всего Вы зашли в настройки пользователя и перенесли все модули из пункта "Видані модулі" в "Доступні модулі" и сохранили пользователя.
Исправить можно таким способом:
1. Авторизоваться в кабинете начальником.
2. Перейти по ссылке
3. Вернуть модули обратно!
-
TanGTan
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 26 лютого 2018, 13:41
- Регіон: Тернопольская область
- Дякував (ла): 1 раз
Ключі ДКСУ (Токени). Пробували зайти в Є-Звітність, на 4 компютерах (Win XP, 7, 10), в різних браузерах. Діагностику Барсу по ключах пройдено. На XP взагалі при включеному Барсі 3.0 видає що він не включений. На решта компах - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". В списку ДКСУ підключених ми є. В казні кажуть, що з їхнього боку все добре зробили (підключення). Як з цим боротися?
- yaoleg
- Коронована особа

- Повідомлень: 2490
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 453 рази
TanGTan, можете спробувати надати інформацію про налаштування до свого казначейства згідно рекомендацій ДКСУ.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
-
Minzdrav
- Мешканець

- Повідомлень: 117
- З нами з: 02 листопада 2015, 14:06
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 37 разів
Под XP браузеры не обновляются (поддержка ОС официально завершена), потому Барс и не работает. Если диагностика на вашей стороне пройдена, то звоните в казначейство. У нас тоже было такое "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". Звонком в IT-отдел казначейства всё решили. Но кроме самих заявок, мы носили им и наши сертификаты.TanGTan писав:Ключі ДКСУ (Токени). Пробували зайти в Є-Звітність, на 4 компютерах (Win XP, 7, 10), в різних браузерах. Діагностику Барсу по ключах пройдено. На XP взагалі при включеному Барсі 3.0 видає що він не включений. На решта компах - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". В списку ДКСУ підключених ми є. В казні кажуть, що з їхнього боку все добре зробили (підключення). Як з цим боротися?
- Bux6109
- Мешканець

- Повідомлень: 134
- З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
- Регіон: Донецкая Область
- Звідки: Донецк
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 5 разів
Любов82 писав:у полі Файл ключа потрібно зі списку вибрати нижню людинуNatalich писав:У кого есть прогресс в продвижении дальше после сообщения "Невірний ідентифікатор користувача або пароль"?
От казначеев толку мало. Использую токин АСК казначейства. Если есть хоть какая то информация поделитесь, пли
вибору немає.
-
Dim_On
- Квартирант

- Повідомлень: 66
- З нами з: 15 січня 2018, 14:47
- Регіон: Кировоградская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 64 рази
Спробую пояснити ситуацію.TanGTan писав:Ключі ДКСУ (Токени). Пробували зайти в Є-Звітність, на 4 компютерах (Win XP, 7, 10), в різних браузерах. Діагностику Барсу по ключах пройдено. На XP взагалі при включеному Барсі 3.0 видає що він не включений. На решта компах - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". В списку ДКСУ підключених ми є. В казні кажуть, що з їхнього боку все добре зробили (підключення). Як з цим боротися?
З нашої сторони поля для вводу "ідентифікатора користувача та паролю" не має - виходить, що авторизація проходить за допомогою ЕЦП.
Якби ми не вірно вводили пароль до нашого ЕЦП - ми б не змогли пройти сторінку діагностики - виходить система ЕЦП читає вірно.
Далі повинна пройти авторизація - система Є-Звітність повинна знайти сертифікат того, хто авторизувався і дати доступ до його кабінету.
Якщо система видала "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль" - виходить вона не знає чий це ЕЦП намагається авторизуватись. Вказати системі, що цей ЕЦП наш можливо тільки в казначействі. Тому треба добиватися, щоб вони Вас ВІРНО зареєстрували! Не вміють вони - думаю на стороні області зможуть прояснити ситуацію!!!
-
buhgalter999
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 17 серпня 2015, 14:15
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 2 рази
а далі? звіти вже вносяться?cbosvita писав:Ділюсь досвідом!
Маю ключі податкової!!! 1. Подала заявки в казначейство на керівника і бухгалтера. 2. Встановила BarsCryptor на диск С (налаштувала Використовувати ключ у вигляді файлу) 3. Занесла сертифікати на керівника і бухгалтера в казначейство. 4. Перейменувала сертифікати згідно інструкції казначейства і закинули собі на диск С у папку сертифікатів. 5. У папку BarsCryptor/Key закинула ключ керівника. 6. Увійшла на 7. Вввела пароль і вуаля... 8. Якщо треба зайти під бухгалтером спочатку треба замінити в папці BarsCryptor/Key ключ з керівника на бухгалтера (Це напевно єдиний великий мінус!!!) 10. Дані по установі заносяться під керівником, а звіти під бухгалтером.... Всім УСПІХУ!
-
TaniaVashchuk
- Мандрівник

- Повідомлень: 11
- З нами з: 06 грудня 2015, 18:21
- Регіон: Львовская область
-
kar1kam1
- Квартирант

- Повідомлень: 76
- З нами з: 09 червня 2016, 11:56
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 11 разів
- Подякували: 3 рази
Всем привет!
Подскажите, зашли под начальником, заполнили профиль, зашли под гл.бух и попробовали создать Фінансову звітність, но после вібора пишет "В довіднику підпорядкованості установи не заповнено Розпорядник вищого рівня для консолідації фінансової звітності МБ"
Куда смотреть?
Подскажите, зашли под начальником, заполнили профиль, зашли под гл.бух и попробовали создать Фінансову звітність, но после вібора пишет "В довіднику підпорядкованості установи не заповнено Розпорядник вищого рівня для консолідації фінансової звітності МБ"
Куда смотреть?
- tsuaf
- Мешканець

- Повідомлень: 369
- З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 103 рази
Здравствуйте. У меня нет данного меню почему-то, хотя авторизацию проходит, но снова в обычный аккаунт. Не пойму ничего.Dim_On писав:Motrenko Oxana, 2. Перейти по ссылке
Скажу ещё, что как только первый раз зашли под ключом Директора, то сразу никакого меню уже не было. Может там под другим ключом надо заходить или ещё что-то в этом духе?