Автоматизована система «Є-Звітність»

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
TanGTan
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 26 лютого 2018, 13:41
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення TanGTan »

Ключі ДКСУ (Токени). Пробували зайти в Є-Звітність, на 4 компютерах (Win XP, 7, 10), в різних браузерах. Діагностику Барсу по ключах пройдено. На XP взагалі при включеному Барсі 3.0 видає що він не включений. На решта компах - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". В списку ДКСУ підключених ми є. В казні кажуть, що з їхнього боку все добре зробили (підключення). Як з цим боротися?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2490
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Вінницька область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 453 рази

Повідомлення yaoleg »

TanGTan, можете спробувати надати інформацію про налаштування до свого казначейства згідно рекомендацій ДКСУ.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Minzdrav
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 117
З нами з: 02 листопада 2015, 14:06
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 37 разів

Повідомлення Minzdrav »

TanGTan писав:Ключі ДКСУ (Токени). Пробували зайти в Є-Звітність, на 4 компютерах (Win XP, 7, 10), в різних браузерах. Діагностику Барсу по ключах пройдено. На XP взагалі при включеному Барсі 3.0 видає що він не включений. На решта компах - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". В списку ДКСУ підключених ми є. В казні кажуть, що з їхнього боку все добре зробили (підключення). Як з цим боротися?
Под XP браузеры не обновляются (поддержка ОС официально завершена), потому Барс и не работает. Если диагностика на вашей стороне пройдена, то звоните в казначейство. У нас тоже было такое "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". Звонком в IT-отдел казначейства всё решили. Но кроме самих заявок, мы носили им и наши сертификаты.

Аватар користувача
Bux6109
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Bux6109 »

Любов82 писав:
Natalich писав:У кого есть прогресс в продвижении дальше после сообщения "Невірний ідентифікатор користувача або пароль"?
От казначеев толку мало.  Использую токин АСК казначейства. Если есть хоть какая то информация поделитесь, пли
у полі Файл ключа потрібно зі списку вибрати нижню людину
 
вибору немає.

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

TanGTan писав:Ключі ДКСУ (Токени). Пробували зайти в Є-Звітність, на 4 компютерах (Win XP, 7, 10), в різних браузерах. Діагностику Барсу по ключах пройдено. На XP взагалі при включеному Барсі 3.0 видає що він не включений. На решта компах - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль". В списку ДКСУ підключених ми є. В казні кажуть, що з їхнього боку все добре зробили (підключення). Як з цим боротися?
Спробую пояснити ситуацію.

З нашої сторони поля для вводу "ідентифікатора користувача та паролю" не має - виходить, що авторизація проходить за допомогою ЕЦП.
Якби ми не вірно вводили пароль до нашого ЕЦП - ми б не змогли пройти сторінку діагностики - виходить система ЕЦП читає вірно. 
Далі повинна пройти авторизація - система Є-Звітність повинна знайти сертифікат того, хто авторизувався і дати доступ до його кабінету.

Якщо система видала "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль" - виходить вона не знає чий це ЕЦП намагається авторизуватись. Вказати системі, що цей ЕЦП наш можливо тільки в казначействі. Тому треба добиватися, щоб вони Вас ВІРНО зареєстрували! Не вміють вони - думаю на стороні області зможуть прояснити ситуацію!!!

buhgalter999
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 17 серпня 2015, 14:15
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення buhgalter999 »

cbosvita писав:Ділюсь досвідом!

Маю ключі податкової!!! 1. Подала заявки в казначейство на керівника і бухгалтера. 2. Встановила BarsCryptor на диск С (налаштувала Використовувати ключ у вигляді файлу) 3. Занесла сертифікати на керівника і бухгалтера в казначейство. 4. Перейменувала сертифікати згідно інструкції казначейства і закинули собі на диск С у папку сертифікатів. 5. У папку BarsCryptor/Key закинула ключ керівника. 6. Увійшла на https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp 7. Вввела пароль і вуаля... 8. Якщо треба зайти під бухгалтером спочатку треба замінити в папці BarsCryptor/Key ключ з керівника на бухгалтера (Це напевно єдиний великий мінус!!!) 10. Дані по установі заносяться під керівником, а звіти під бухгалтером.... Всім УСПІХУ!
а далі? звіти вже вносяться?

TaniaVashchuk
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 06 грудня 2015, 18:21
Регіон: Львовская область

Повідомлення TaniaVashchuk »

Dim_On, допоможіть будь ласка

kar1kam1
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 76
З нами з: 09 червня 2016, 11:56
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення kar1kam1 »

Всем привет!
Подскажите, зашли под начальником, заполнили профиль, зашли под гл.бух и попробовали создать Фінансову звітність, но после вібора пишет "В довіднику підпорядкованості установи не заповнено Розпорядник вищого рівня для консолідації фінансової звітності МБ"
Куда смотреть?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

Dim_On писав:Motrenko Oxana, 2. Перейти по ссылке https://ezvit.treasury.gov.ua/barsapp/Users/AdmUsers
Здравствуйте.  У меня нет данного меню почему-то, хотя авторизацию проходит, но снова в обычный аккаунт. Не пойму ничего.
Скажу ещё, что как только первый раз зашли под ключом Директора, то сразу никакого меню уже не было. Может там под другим ключом надо заходить или ещё что-то в этом духе?

Switlana
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 11 березня 2013, 10:13
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов

Повідомлення Switlana »

Не можу зайти в е-звітність, вибиває, що не вірний пароль

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

Switlana, Оксана111, будь ласка, прочитайте моє повідомлення вище про цю помилку!!!
Читайте, будь ласка, трохи форум!!! Відповідати одне і теж через повідомлення - відбиває бажання взагалі допомагати!!!

leno4ka_l
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 07 лютого 2017, 21:37
Регіон: Винницкая область

Повідомлення leno4ka_l »

все працює під ХР ставте драйвер токена, використовуйте браузер опера (чистіть кукіси) памятайте, що на токені два ключа (вибір у віконечці прізвищ)
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Любов82
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 05 березня 2015, 09:50
Подякували: 2 рази

Повідомлення Любов82 »

kar1kam1 писав:Всем привет!
Подскажите, зашли под начальником, заполнили профиль, зашли под гл.бух и попробовали создать Фінансову звітність, но после вібора пишет "В довіднику підпорядкованості установи не заповнено Розпорядник вищого рівня для консолідації фінансової звітності МБ"
Куда смотреть?
той самий прикол

Rodind1
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 09 січня 2018, 17:38
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Rodind1 »

Dim_On, Огромнейшее Вам спасибо за помощь !!!

zorsil23@meta.ua
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 16 серпня 2017, 12:14
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення zorsil23@meta.ua »

Помилка накладення ЕЦП. Зверніться до адміністратора. Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа з носія ключової інформації

svitlana_amcu
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 26 лютого 2018, 17:16
Регіон: Харьковская область

Повідомлення svitlana_amcu »

Доброго дня усім! "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому." Може хтось допоможе?

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

svitlana_amcu писав:Доброго дня усім! "Не знайдено НКІ або сертифікати на ньому." Може хтось допоможе?
Здравствуйте. Вам нужно перечитать начало ветки. Скорее всего у вас нет нужных сертификатов или их вообще нет и они не там, где нужно находятся.
На 6-й странице там есть в посте с картинками. Показано какие сертификаты и куда нужно забрасывать. Плюс ключ, сконвертированный в формат key-6.dat, нужно забросить  в папку c:\BarsCryptor\Key\
Востаннє редагувалось 26 лютого 2018, 17:59 користувачем tsuaf, всього редагувалось 1 раз.

TanGTan
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 26 лютого 2018, 13:41
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення TanGTan »

leno4ka_l писав:все працює під ХР ставте драйвер токена, використовуйте браузер опера (чистіть кукіси) памятайте, що на токені два ключа (вибір у віконечці прізв
На одному компі (ХР) Драйвер для токена поставлений, при запуску Є Звітність не бачить Барс Криптору в любому браузері крім IE, та як для XP немає  IE11.
На другому компі (XP) драйвер для токена теж присутній, при запуску Є Звітність (всі браузери, крім IE...) Барс Криптор вже "відчувається", але - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль".
Від чого це все залежить одному ... IT відділу Казначейства відомо. Але коли до них звониш і кажеш, щоб перевірили реєстрацію токенів (сертифікатів), кажуть що і так знають що все добре. Сертифікати їм не носили, казали що їм не треба, самі качають. Ось такий ситуейшн...

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

TanGTan писав:
leno4ka_l писав:все працює під ХР ставте драйвер токена, використовуйте браузер опера (чистіть кукіси) памятайте, що на токені два ключа (вибір у віконечці прізв
На одному компі (ХР) Драйвер для токена поставлений, при запуску Є Звітність не бачить Барс Криптору в любому браузері крім IE, та як для XP немає  IE11.
На другому компі (XP) драйвер для токена теж присутній, при запуску Є Звітність (всі браузери, крім IE...) Барс Криптор вже "відчувається", але - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль".
Від чого це все залежить одному ... IT відділу Казначейства відомо. Але коли до них звониш і кажеш, щоб перевірили реєстрацію токенів (сертифікатів), кажуть що і так знають що все добре. Сертифікати їм не носили, казали що їм не треба, самі качають. Ось такий ситуейшн...
У меня такая ситуация была, когда я неправильный пароль вводил.

TanGTan
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 26 лютого 2018, 13:41
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення TanGTan »

tsuaf писав:
TanGTan писав:
leno4ka_l писав:все працює під ХР ставте драйвер токена, використовуйте браузер опера (чистіть кукіси) памятайте, що на токені два ключа (вибір у віконечці прізв
На одному компі (ХР) Драйвер для токена поставлений, при запуску Є Звітність не бачить Барс Криптору в любому браузері крім IE, та як для XP немає  IE11.
На другому компі (XP) драйвер для токена теж присутній, при запуску Є Звітність (всі браузери, крім IE...) Барс Криптор вже "відчувається", але - "Не вірний ідентифікатор користувача або пароль".
Від чого це все залежить одному ... IT відділу Казначейства відомо. Але коли до них звониш і кажеш, щоб перевірили реєстрацію токенів (сертифікатів), кажуть що і так знають що все добре. Сертифікати їм не носили, казали що їм не треба, самі качають. Ось такий ситуейшн...
У меня такая ситуация была, когда я неправильный пароль вводил.
Ну... пароль не складний...  на СДО працює. Якби неправильно ввівся стільки раз, скільки пробували, то певно вже заблокували ключі )

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

TanGTan, на самом деле нет. Ничего не заблокируют, потому что вход вы по сути не осуществляете, до него просто не доходит. Всё происходит пока что на вашей машине. Значит, что-то другое не дает. Возможно система XP, поскольку она уже не поддерживается, поэтому на ней всё возможно.
Ну и дело может быть в том, что не тот пароль вообще используете. Если сертификаты у вас от [font="Open Sans", Arial, Tahoma, sans-serif]АЦСК «Украина», то должно всё работать нормально.[/font]

kolodij555
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 39
З нами з: 06 червня 2016, 16:30
Регіон: Киевская область

Повідомлення kolodij555 »

Доброго вечора. Допоможіть з входом є звітність. Якщо в мене є фрешки з ЕЦП, то мені не потрібно нічого скачувати і встановлювати? Чи я щось не розумію???

Аватар користувача
tsuaf
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 369
З нами з: 26 лютого 2018, 16:18
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 103 рази

Повідомлення tsuaf »

kolodij555 писав:Доброго вечора. Допоможіть з входом є звітність. Якщо в мене є фрешки з ЕЦП, то мені не потрібно нічого скачувати і встановлювати? Чи я щось не розумію???
А вы попробуйте. С токенами дела не имел. По идее всё уже должно быть на флешке. Только в Барскрипто выбираете использование токенов, а не файл.

Bootsik
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 14 листопада 2016, 17:07
Регіон: Сумская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Bootsik »

для Dim_On , настроил уже около 20 кабинетов , но с одним проблема. Прохожу страничку диагностику , кабинет подготовлен для работы. Фаервол отключён , браузеры Мозилла , Гугл , ИЕ, Пароль знаю , сертификаты в папке , кей-6 также в нужной папке.
Установка и запуск Барса с правами админа , куда копать? Помилка не вірний ідентифікатор користувача або пароль
Востаннє редагувалось 26 лютого 2018, 18:50 користувачем Bootsik, всього редагувалось 1 раз.

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

Bootsik писав:для Dim_On , настроил уже около 20 кабинетов , но с одним проблема. Прохожу страничку диагностику , кабинет подготовлен для работы. Фаервол отключён , браузеры Мозилла , Гугл , ИЕ, Пароль знаю , сертификаты в папке , кей-6 также в нужной папке .
Установка и запуск Барса с правами админа , куда копать?
А проблема то какая?

kolodij555
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 39
З нами з: 06 червня 2016, 16:30
Регіон: Киевская область

Повідомлення kolodij555 »

Пише не знайдено таємних ключів( Що робити?

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

АЦСК какой? С какой даты действуют сертификаты?

kolodij555
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 39
З нами з: 06 червня 2016, 16:30
Регіон: Киевская область

Повідомлення kolodij555 »

АЦСК ДФСУ Україна з 13.02.18... Можливо драйвера не встановлені...

Dim_On
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 15 січня 2018, 14:47
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 64 рази

Повідомлення Dim_On »

kolodij555, давайте уже завтра. Напишите мне в приват после 9-ти.

Наталекс
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 143
З нами з: 16 грудня 2011, 23:25
Регіон: Кировоградская область
Звідки: Кіровоградська область
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 12 разів

Повідомлення Наталекс »

після двох неділь постійних експериментів таки вдалося створити кабінет (Ура!!!) Тепер без емоцій, ключі АЦСК "Україна" файлові, заявки подані давно, з допомогою Dim_On (дякую безмежно!) встановили Барскрипто, діагностику проходить відмінно, далі зловіще повідомлення "не вірний ідентифікатор.....", стоп'ятдесят разів "шаманила" з сертифікатами і ключами - результату "нуль". місцевий казначейський "комп'ютерщик" допомогти не зміг, все, що запропонував: везти йому комп (!!!). Зателефонувала в обласне казначейство, спеціаліст каже, що з АЦСК "Україна" вони не дружать і що ніхто не зайшов з цими сертифікатами (?!), але після мого настійливого прохання допомогти, таки щось там "пошаманила" - і все запрацювало! Всім бажаю успіху!

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”