Ремонт в бюджетній організації
Шановний Владислав Станкус.
В одній з консультацій знайшла таке, що при проведенні ремонту власними силами (господарським способом) для списання матеріалів недостатньо лише акту списання. "... в обов’язковому порядку має бути складено кошторисну документацію на проведення ремонтних робіт, яка, у свою чергу, заповнюється на підставі діючих цін, норм, розцінок та тарифів, установлених відповідними документами у сфері будівництва". Підкажіть, будь ласка, яка це документація,за якою формою повинна бути складена? Дякую.
В одній з консультацій знайшла таке, що при проведенні ремонту власними силами (господарським способом) для списання матеріалів недостатньо лише акту списання. "... в обов’язковому порядку має бути складено кошторисну документацію на проведення ремонтних робіт, яка, у свою чергу, заповнюється на підставі діючих цін, норм, розцінок та тарифів, установлених відповідними документами у сфері будівництва". Підкажіть, будь ласка, яка це документація,за якою формою повинна бути складена? Дякую.
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!kuhmenko писав:Шановний Владислав Станкус.
В одній з консультацій знайшла таке, що при проведенні ремонту власними силами (господарським способом) для списання матеріалів недостатньо лише акту списання. "... в обов’язковому порядку має бути складено кошторисну документацію на проведення ремонтних робіт, яка, у свою чергу, заповнюється на підставі діючих цін, норм, розцінок та тарифів, установлених відповідними документами у сфері будівництва". Підкажіть, будь ласка, яка це документація,за якою формою повинна бути складена? Дякую.
Вважаю, що мова йшла саме про кошторисну документацію, яка визначає вартість виконаних будівельних робіт і складається за примірною формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та примірною формою № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати».
Порядок заповнення та форми цих документів наведені в національному стандарті ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженому наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Владислав, дякую за відповідь. Справа в тому, що у нас ремонтні роботи проводяться власними силами, без залучення підрядних організацій. В листах Міністерства регіонального розвитку та будівництва (наприклад від 06.05.2010 №2/12-20/4993) йдеться про те, що при здійсненні поточного ремонту господарським способом застосування типових форм не обов'язкове. Я у Вас хочу спитати, як КРУ відноситься до цих витрат та їх списання (витрати на поточний ремонт), які вимагає документи? Чи достатньо акту обстеження та акту списання використаних матеріалів? Чи можна скласти кошторисну документацію в довільній формі? Дякую.
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
На мою думку нехтувати роз’ясненнями Міністерства регіонального розвитку та будівництва не можна. Дійсно в листі від 06.05.2010 №2/12-20/4993 зазначено, що при здійсненні поточного ремонту господарським способом застосування типових форм не обов'язкове. Це пов’язано перш за все з тим, що не потрібно вираховувати для оплати трудовитрати, роботу машин і механізмів і т.д.kuhmenko писав:Владислав, дякую за відповідь. Справа в тому, що у нас ремонтні роботи проводяться власними силами, без залучення підрядних організацій. В листах Міністерства регіонального розвитку та будівництва (наприклад від 06.05.2010 №2/12-20/4993) йдеться про те, що при здійсненні поточного ремонту господарським способом застосування типових форм не обов'язкове. Я у Вас хочу спитати, як КРУ відноситься до цих витрат та їх списання (витрати на поточний ремонт), які вимагає документи? Чи достатньо акту обстеження та акту списання використаних матеріалів? Чи можна скласти кошторисну документацію в довільній формі? Дякую.
Наскільки мені відомо при проведенні перевірки поточного ремонту господарським способом перевіряються наявні документи, що підтверджують необхідність проведення таких ремонтів (ати обстеження, дефектні акти), а також акти фактичного використання матеріалів на проведення робіт та данні бухгалтерського обліку.
Зрозуміло, що особлива увага приділяється саме списанню матеріалів.
Зокрема досліджується дотримання норм витрат матеріалів нормам затвердженим в ресурсних елементних кошторисних нормах, враховуючи види виконаних робіт (шпаклювання, оклеювання шпалер, фарбування тощо). Також проводяться контрольні обміри фактично виконаних робіт.
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
-
galina2902
- Мандрівник

- Повідомлень: 12
- З нами з: 16 лютого 2017, 11:07
- Регіон: Львовская область
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 1 раз
Прошу підкажіть,чи всі ремонти що проводяться по коду 3142 рахуються ,як реконструкція і відповідно треба збільшувати первісну вартість об"єкта ?
-
tatyanaw1@ukr.net
- Мешканець

- Повідомлень: 221
- З нами з: 10 липня 2015, 21:29
- Регіон: Житомирская область
- Дякував (ла): 53 рази
- Подякували: 29 разів
здравствуйте.бюджетная организация находится в 5етажном здании,в котором уйма комнат.
в одной из них нужно сделать ремонт,сума примерно 100 тис.
ремонт заключается в следующем-натяжные потолки,выравнивание стен,поклейка обоев под покраску,замена пола,,замена окон и дверей(7шт),замена сантехники,установка бойлера,облицовка плиткой ванной-это поточный или капитальный ремонт.заранее благодарна за ответ.
в одной из них нужно сделать ремонт,сума примерно 100 тис.
ремонт заключается в следующем-натяжные потолки,выравнивание стен,поклейка обоев под покраску,замена пола,,замена окон и дверей(7шт),замена сантехники,установка бойлера,облицовка плиткой ванной-это поточный или капитальный ремонт.заранее благодарна за ответ.
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!tatyanaw1@ukr.net писав:здравствуйте.бюджетная организация находится в 5етажном здании,в котором уйма комнат.
в одной из них нужно сделать ремонт,сума примерно 100 тис.
ремонт заключается в следующем-натяжные потолки,выравнивание стен,поклейка обоев под покраску,замена пола,,замена окон и дверей(7шт),замена сантехники,установка бойлера,облицовка плиткой ванной-это поточный или капитальный ремонт.заранее благодарна за ответ.
Для відповіді на це запитання Вам необхідно ознайомитись з Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України 10.08.2004 № 150.
При цьому слід чітко розуміти, що представляє собою поточний та капітальний ремонти.
Зокрема, до поточного ремонту належать роботи, які передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання.
Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників.
Виходячи з такого комплексу робіт, який зазначено у Вашому запитанні на мою думку це капітальний ремонт.
Так чи інакше остаточне рішення щодо віднесення робіт до поточного чи капітального ремонту приймає керівник установи.
-
tatyanaw1@ukr.net
- Мешканець

- Повідомлень: 221
- З нами з: 10 липня 2015, 21:29
- Регіон: Житомирская область
- Дякував (ла): 53 рази
- Подякували: 29 разів
спасибо огромное за ответ.скажите пожалуйста а ответственость на главбухе лежит какая либо,за неправильное вызначення виду ремонта или только на керівнику установи.Владислав Станкус писав:Доброго дня!tatyanaw1@ukr.net писав:здравствуйте.бюджетная организация находится в 5етажном здании,в котором уйма комнат.
в одной из них нужно сделать ремонт,сума примерно 100 тис.
ремонт заключается в следующем-натяжные потолки,выравнивание стен,поклейка обоев под покраску,замена пола,,замена окон и дверей(7шт),замена сантехники,установка бойлера,облицовка плиткой ванной-это поточный или капитальный ремонт.заранее благодарна за ответ.
Для відповіді на це запитання Вам необхідно ознайомитись з Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України 10.08.2004 № 150.
При цьому слід чітко розуміти, що представляє собою поточний та капітальний ремонти.
Зокрема, до поточного ремонту належать роботи, які передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання.
Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників.
Виходячи з такого комплексу робіт, який зазначено у Вашому запитанні на мою думку це капітальний ремонт.
Так чи інакше остаточне рішення щодо віднесення робіт до поточного чи капітального ремонту приймає керівник установи.
-
Молчанова Анна
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 26 січня 2017, 10:18
- Звідки: Ukraine, Chernigov
Так-же очень волнует вопрос про ответственность гл.буха.Руководители не хотят заморачиваться с капремонтом, но что в таком случае делать гл.буху?Как себя подстраховать в этом вопросе?Может нужен приказ от руководителя ?
-
tatyanaw1@ukr.net
- Мешканець

- Повідомлень: 221
- З нами з: 10 липня 2015, 21:29
- Регіон: Житомирская область
- Дякував (ла): 53 рази
- Подякували: 29 разів
вот вот.ждем ответМолчанова Анна писав:Так-же очень волнует вопрос про ответственность гл.буха.Руководители не хотят заморачиваться с капремонтом, но что в таком случае делать гл.буху?Как себя подстраховать в этом вопросе?Может нужен приказ от руководителя ?
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго ранку!
Насправді прикро коли в установі бухгалтер та керівник не знаходять спільної мови і керівник не прислуховується к порадам бухгалтера. Найчастіше це призводить до допущення значної кількості порушень.
В зв’язку з цим цілком зрозуміло бажання кожного з учасників бюджетного процесу знати міру своєї відповідальності.
Отже кожен з працівників установи виконує свою роботу виходячи з своїх посадових обов’язків, які відображені в посадових інструкціях. Не слід нехтувати цим документом, адже в ньому зазначені права та обов’язки працівника.
Крім того, обов’язки керівника та головного бухгалтера передбачені вимогами Закону України 16.07.1999 N 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон N 996-XIV).
Зокрема, відповідно до Закону N 996-XIV керівник підприємства зобов'язаний створити необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів.
Головний бухгалтер або особа, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку підприємства:
- забезпечує дотримання на підприємстві встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності;
- організує контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
- бере участь в оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів підприємства;
- забезпечує перевірку стану бухгалтерського обліку у філіях, представництвах, відділеннях та інших відокремлених підрозділах підприємства;
- подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Як відомо підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи.
Первинний документ поряд з іншими обов'язковими реквізитами повинен мати данні щодо посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, а також особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
При цьому, відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці документи.
Враховуючи наведене вище, в кожному окремому випадку можливо визначити хто саме відповідає за ті чи інші дії проведені в установі.
Стосовно питання відповідальності за ремонтні роботи можливо визначити таке коло осіб:
- головний інженер, начальних господарчої групи, завгосп, які відповідальні за утримання будівлі в належному технічному стані, беруть участь в прийманні рішення щодо необхідності проведення ремонту (складають дефектні акти), та визначають його тип (капітальний або поточний);
- начальних планового відділу, або економіст, який також приймає рішення при визначенні типу ремонту та підготовки бюджетного запиту на затвердження асигнувань щодо проведення ремонтних робіт;
- керівник, який затверджує дефектні акти, підписує бюджетні запити, договори на проведення капітального або поточного ремонту, платіжні доручення на перерахування коштів підрядним організаціям, тощо.
- головний бухгалтер, який підписує платіжні доручення на перерахування коштів підрядним організаціям.
Як бачимо, відповідальність головного бухгалтера теж присутня, проте перерахування коштів це вже кінцевий результат, якому передує оформлення та підписання відповідальними особами великої кількості документів.
Зокрема, при проведенні ремонтних робіт за бюджетні кошти застосовують кошторисну документацію, яка визначає вартість виконаних будівельних робіт і складається за примірною формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та примірною формою № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Саме на підставі цих документів здійснюється оплата за виконані роботи, проте підписання цих документів головним бухгалтером не передбачено.
Насправді прикро коли в установі бухгалтер та керівник не знаходять спільної мови і керівник не прислуховується к порадам бухгалтера. Найчастіше це призводить до допущення значної кількості порушень.
В зв’язку з цим цілком зрозуміло бажання кожного з учасників бюджетного процесу знати міру своєї відповідальності.
Отже кожен з працівників установи виконує свою роботу виходячи з своїх посадових обов’язків, які відображені в посадових інструкціях. Не слід нехтувати цим документом, адже в ньому зазначені права та обов’язки працівника.
Крім того, обов’язки керівника та головного бухгалтера передбачені вимогами Закону України 16.07.1999 N 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон N 996-XIV).
Зокрема, відповідно до Закону N 996-XIV керівник підприємства зобов'язаний створити необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів.
Головний бухгалтер або особа, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку підприємства:
- забезпечує дотримання на підприємстві встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності;
- організує контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій;
- бере участь в оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів підприємства;
- забезпечує перевірку стану бухгалтерського обліку у філіях, представництвах, відділеннях та інших відокремлених підрозділах підприємства;
- подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Як відомо підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи.
Первинний документ поряд з іншими обов'язковими реквізитами повинен мати данні щодо посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, а також особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
При цьому, відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці документи.
Враховуючи наведене вище, в кожному окремому випадку можливо визначити хто саме відповідає за ті чи інші дії проведені в установі.
Стосовно питання відповідальності за ремонтні роботи можливо визначити таке коло осіб:
- головний інженер, начальних господарчої групи, завгосп, які відповідальні за утримання будівлі в належному технічному стані, беруть участь в прийманні рішення щодо необхідності проведення ремонту (складають дефектні акти), та визначають його тип (капітальний або поточний);
- начальних планового відділу, або економіст, який також приймає рішення при визначенні типу ремонту та підготовки бюджетного запиту на затвердження асигнувань щодо проведення ремонтних робіт;
- керівник, який затверджує дефектні акти, підписує бюджетні запити, договори на проведення капітального або поточного ремонту, платіжні доручення на перерахування коштів підрядним організаціям, тощо.
- головний бухгалтер, який підписує платіжні доручення на перерахування коштів підрядним організаціям.
Як бачимо, відповідальність головного бухгалтера теж присутня, проте перерахування коштів це вже кінцевий результат, якому передує оформлення та підписання відповідальними особами великої кількості документів.
Зокрема, при проведенні ремонтних робіт за бюджетні кошти застосовують кошторисну документацію, яка визначає вартість виконаних будівельних робіт і складається за примірною формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та примірною формою № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Саме на підставі цих документів здійснюється оплата за виконані роботи, проте підписання цих документів головним бухгалтером не передбачено.
-
tatyanaw1@ukr.net
- Мешканець

- Повідомлень: 221
- З нами з: 10 липня 2015, 21:29
- Регіон: Житомирская область
- Дякував (ла): 53 рази
- Подякували: 29 разів
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Нема за що. Завжди радий допомогти.tatyanaw1@ukr.net писав:спасибо огромнейшее за ответ.
-
Ulyasya
- Мешканець

- Повідомлень: 184
- З нами з: 22 серпня 2012, 17:32
- Регіон: Львовская область
- Звідки: Львов
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 3 рази
Чи правильно я розумію:
для оформлення поточного ремонту господарським способом (заміна частини вікон у будівлі, частини електропроводки, розеток, вимикачів, санітарна побілка - матеріали буде придбано за КЕКВ 2210)
1. керівник видає наказ про огляд об'єкта комісією (чи може бути інвентаризаційна?);
2. комісія складає дефектний акт
3. проводиться закупівля матеріалів
4. списання по акту З-2 за нормами витрат матеріалів, які затверджено в ресурсних нормах елементних.........., враховуючи види робіт.
Чи мають бути ще документи?
для оформлення поточного ремонту господарським способом (заміна частини вікон у будівлі, частини електропроводки, розеток, вимикачів, санітарна побілка - матеріали буде придбано за КЕКВ 2210)
1. керівник видає наказ про огляд об'єкта комісією (чи може бути інвентаризаційна?);
2. комісія складає дефектний акт
3. проводиться закупівля матеріалів
4. списання по акту З-2 за нормами витрат матеріалів, які затверджено в ресурсних нормах елементних.........., враховуючи види робіт.
Чи мають бути ще документи?
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Так, Ви все вірно розумієте.Ulyasya писав:Чи правильно я розумію:
для оформлення поточного ремонту господарським способом (заміна частини вікон у будівлі, частини електропроводки, розеток, вимикачів, санітарна побілка - матеріали буде придбано за КЕКВ 2210)
1. керівник видає наказ про огляд об'єкта комісією (чи може бути інвентаризаційна?);
2. комісія складає дефектний акт
3. проводиться закупівля матеріалів
4. списання по акту З-2 за нормами витрат матеріалів, які затверджено в ресурсних нормах елементних.........., враховуючи види робіт.
Чи мають бути ще документи?
Комісія, яка буде визначати необхідні об’єми робіт та складати дефектні акти повинна бути максимально компетентна в цьому питанні. До складу комісії поряд з завідувачем господарством, бухгалтером матеріалістом обов’язково слід включити робітників з обслуговування будівлі - електрика , слюсаря сантехніка тощо, які розуміються в питаннях утримання будівлі.
Не буде зайвим скласти детальний план проведення поточного ремонту, в розрізі приміщень, який надасть можливість в подальшому з легкість скласти акти на списання матеріалів.
Чим ретельніше та детальніше будуть складені акти на списання, тим легше в подальшому при проведенні ревізії буде проводити контрольні огляди та обміри, ат же з часом все забувається.
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня! Складайтe у довільній формі, виходячи з обєму та нeобхідності.
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня, скажіть будь-ласка, чи може одна будівельна організація розробити проектно-кошторисну документацію та надавати свої послуги для проведення капітального ремонту? (заміна віконних блоків)
-
Тетяна Бондар
- Новачок

- Повідомлень: 7
- З нами з: 11 серпня 2016, 16:44
- Регіон: Луганская область
Владислав Станкус, підскажіть будь-ласка Капітальний ремонт даху в ДНЗ (заміна зношеного шиферу на метало-черепицю) це модернізація об'єкту чи ремонт? Вартість будівлі збільшуємо?
Щиро вдячна.
Щиро вдячна.
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго ранку!Тетяна Бондар писав:Владислав Станкус, підскажіть будь-ласка Капітальний ремонт даху в ДНЗ (заміна зношеного шиферу на метало-черепицю) це модернізація об'єкту чи ремонт? Вартість будівлі збільшуємо?
Щиро вдячна.
На мою думку заміна зношеного шиферу на метало-черепицю це не модернізація, оскільки такі роботи здійснюються для підтримання об'єкта в придатному для використання стані та одержання первісно визначеної суми майбутніх економічних вигод від його використання.
Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
-
Тетяна Бондар
- Новачок

- Повідомлень: 7
- З нами з: 11 серпня 2016, 16:44
- Регіон: Луганская область
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Нема за що, завжди радий допомогти!Тетяна Бондар писав:Владислав Станкус, Дуже вдячна!!!
-
mezz07
- Мешканець

- Повідомлень: 125
- З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 1 раз
Доброго дня, плануємо кап. ремонт (заміна вікон, дверей, труб) . таке питання - спочатку зробили деф. акт, потім потрібна проектно-кошторисна документація? Хто її має робити? Організація , що буде робити ремонт ? Але нам потрібно проводити тендер. тоді спочатку тендер?
-
Владислав Станкус
- Місцевий

- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!mezz07 писав:Доброго дня, плануємо кап. ремонт (заміна вікон, дверей, труб) . таке питання - спочатку зробили деф. акт, потім потрібна проектно-кошторисна документація? Хто її має робити? Організація , що буде робити ремонт ? Але нам потрібно проводити тендер. тоді спочатку тендер?
Після складання дефектного акту слід виготовити проектно-кошторисну документацію. Виготовити її може будь яка організація, яка має відповідних фахівців. Вартість визначену в проектно-кошторисній документації слід буде взяти як очікувану вартість при проведенні закупівлі робіт з капітального ремонту. Переможець торгів буде проводити роботи виходячи з проектно-кошторисної документації.
-
mezz07
- Мешканець

- Повідомлень: 125
- З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 1 раз
Дуже дякую, але ось тут про те ,що проектно-кошторисної документацію робить саме та організація , що буде проводити роботи, якщо її робила інша організація, то треба переробляти.
Тоді як, самим прораховувати приблизно, але можемо щось не взяти до уваги....
Тоді як, самим прораховувати приблизно, але можемо щось не взяти до уваги....
-
mezz07
- Мешканець

- Повідомлень: 125
- З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 1 раз
Ось цитати
накрапас
Підкажіть будь-ласка! Проектно-кошторисна документація на проведення капітального ремонту виготовлена одним підрядником, а змушують працювати з іншим, той інший каже, що ціни в кошторисі вже не актуальні. Маємо ми право робити відхилення від кошторису чи ні?
Станкус Тетяна
Потрібно робити нову проектно-кошторисну документацію. Але тут виникає запитання - на розроблення попередньої ж також були втричені бюджетні кошти, виходить - марно?
накрапас
Підкажіть будь-ласка! Проектно-кошторисна документація на проведення капітального ремонту виготовлена одним підрядником, а змушують працювати з іншим, той інший каже, що ціни в кошторисі вже не актуальні. Маємо ми право робити відхилення від кошторису чи ні?
Станкус Тетяна
Потрібно робити нову проектно-кошторисну документацію. Але тут виникає запитання - на розроблення попередньої ж також були втричені бюджетні кошти, виходить - марно?