Клієнт Казначейства - Казначейство поділіться досвідом
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 14
- З нами з: 27 січня 2016, 15:31
- Регіон: Херсонская область
Ір4ик, Все получилоооооооосьььь! Дуже дякую. Зараз звяжусь з казною і спробую відправити їм платіжку. А що ще потрібно їм відправляти крім платіжного доручення? І потім потрібно отримати якесь підтвердження від них?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 17
- З нами з: 17 лютого 2014, 18:18
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
- Подякували: 2 рази
Коли ви здійснюєте вхід по новому ключу у вам у вікні вхід по ключу (робота з ключем) в графі файл таємного ключа (там де ПІБ) є збоку стрілочка коли її натиснути випливає два однакових ПІБ - попробуйте раз зайти по одному, якщо не пропустить попробуйте зайти по іншому випливаючому ПІБбухгалтер Ната писав:Motrenko Oxana, Дякую за підказку, вийшла з програми, вставила новий ключ, а зайти в програму мене не пускає, пише "у системі не зареєстровано вказаний носій.... Зверніться до адміністратора". Заходжу в програму тільки через свій ключ - користувача (бухгалтер). І підкажіть будьласка, звідки або як імпортувати платіжки?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 17
- З нами з: 17 лютого 2014, 18:18
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
- Подякували: 2 рази
Якщо це не лікарняні і потрібно підтверджуючі документи то необхідно скинути їм скан-копію. Але якщо Ви раніше їм вже показували підтверджуючі документи то можливо не треба їх скан-копії. Уточніть це в казначействі. І до речі, скан-копія має бути пдф-форматі і одним документом. Підтвердження буде виписка про проведений документ. Друкувати і нести їм платіжки не треба (мені їх вернули не проштампованими).бухгалтер Ната писав:Ір4ик, Все получилоооооооосьььь! Дуже дякую. Зараз звяжусь з казною і спробую відправити їм платіжку. А що ще потрібно їм відправляти крім платіжного доручення? І потім потрібно отримати якесь підтвердження від них?
-
- Квартирант
- Повідомлень: 68
- З нами з: 08 червня 2015, 08:17
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 16 разів
бухгалтер Ната, Платіжні доручення, фінансові, юридичні набирайте у програмі і імпортуїте, як раніше. Потім через СДО Введення документів - імпорт документів - вибираєте потрібний тип файлу і імпортуєте
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 13
- З нами з: 17 серпня 2016, 09:38
- Регіон: Винницкая область
- Дякував (ла): 1 раз
Доброе утро! При запуске клиентской части клиент казначейства-казначейство (сервер загружен, клиент подключен) получаю сообщение: НТТР 404 не найдено, не удается найти ВЕБ-страницу. Опыт установки есть, на двух других компьютерах эта программа успешно работает, здесь использую Int Explorer 8, ввод адреса проверяла, клиентская часть после установки не запустилась ни разу. Если сталкивались с такой ситуацией, пожалуйста, помогите. Спасибо
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 13
- З нами з: 17 серпня 2016, 09:38
- Регіон: Винницкая область
- Дякував (ла): 1 раз
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10629
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1396 разів
- Контактна інформація:
maksim4ik писав:Наше казначейство требует распечатать и привезти им все документы: и юридические, и финансовые и платежки. Как мне им доказать, что это не нужно, или все-же нужно?
3. Організація роботи органів Казначейства та розпорядників бюджетних коштів щодо реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань в електронній…
3.1. Для реєстрації бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань в електронній формі розпорядник бюджетних коштів здійснює формування та подання документів до системи Казначейства в електронному вигляді за переліком та у строки, визначені пунктами 2.2, 2.4 глави 2 та/або пунктом 4.1 глави 4 цього Порядку, протягом операційного дня в межах операційного часу, визначеного органом Казначейства. Документи, що надійшли після операційного часу, опрацьовуються наступного операційного дня.
3.2. Казначейство забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті Казначейства інформації про порядок подання документів в електронному вигляді для реєстрації бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань в електронній формі та контактні телефони відповідальних осіб.
3.3. Документи в електронному вигляді, отримані органами Казначейства після строку, встановленого пунктами 2.2, 2.4 глави 2 та пунктом 4.1 глави 4 цього Порядку, вважаються поданими з порушенням строку.
3.4. Підтвердженням для розпорядника бюджетних коштів успішної передачі його електронних документів до системи Казначейства є відповідне сповіщення системи Казначейства.
3.5. У разі невдалої спроби передавання документів в електронному вигляді до системи Казначейства розпорядником бюджетних коштів здійснюються заходи щодо повторного їх передавання.
У разі неможливості передавання документів в електронному вигляді до системи Казначейства з технічних причин або в інших випадках, визначених законодавством, до органу Казначейства подаються документи у порядку та у строки, визначені пунктами 2.2, 2.4 глави 2 та пунктом 4.1 глави 4 цього Порядку.
Датою та часом отримання документів в електронному вигляді органом Казначейства є дата та час, зафіксовані в повідомленні системи Казначейства про отримання цих документів.
Документи в електронному вигляді, надані розпорядником бюджетних коштів, опрацьовуються органами Казначейства у строки, визначені пунктом 2.3 глави 2 цього Порядку.
Відлік строку опрацювання органом Казначейства документів в електронному вигляді, переданих розпорядником бюджетних коштів до системи Казначейства, починається з дати та часу, зафіксованих у повідомленні системи Казначейства про їх отримання.
3.6. Після перевірки документів в електронному вигляді, переданих розпорядником бюджетних коштів, на відповідність вимогам законодавства, в тому числі цього Порядку, бюджетні зобов'язання та бюджетні фінансові зобов'язання реєструються органом Казначейства з накладанням ЕЦП, про що розпорядник бюджетних коштів інформується засобами системи Казначейства.
Якщо надіслані в електронному вигляді документи сформовано з порушенням вимог законодавства, в тому числі цього Порядку, то орган Казначейства інформує розпорядника бюджетних коштів засобами системи Казначейства про їх нереєстрацію із зазначенням причин.
Орган Казначейства не реєструє бюджетні зобов'язання та бюджетні фінансові зобов'язання в електронній формі у випадках, визначених пунктом 2.9 цього Порядку, та застосовує заходи впливу за порушення бюджетного законодавства, визначені Бюджетним кодексом України.
3.2. Казначейство забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті Казначейства інформації про порядок подання документів в електронному вигляді для реєстрації бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань в електронній формі та контактні телефони відповідальних осіб.
3.3. Документи в електронному вигляді, отримані органами Казначейства після строку, встановленого пунктами 2.2, 2.4 глави 2 та пунктом 4.1 глави 4 цього Порядку, вважаються поданими з порушенням строку.
3.4. Підтвердженням для розпорядника бюджетних коштів успішної передачі його електронних документів до системи Казначейства є відповідне сповіщення системи Казначейства.
3.5. У разі невдалої спроби передавання документів в електронному вигляді до системи Казначейства розпорядником бюджетних коштів здійснюються заходи щодо повторного їх передавання.
У разі неможливості передавання документів в електронному вигляді до системи Казначейства з технічних причин або в інших випадках, визначених законодавством, до органу Казначейства подаються документи у порядку та у строки, визначені пунктами 2.2, 2.4 глави 2 та пунктом 4.1 глави 4 цього Порядку.
Датою та часом отримання документів в електронному вигляді органом Казначейства є дата та час, зафіксовані в повідомленні системи Казначейства про отримання цих документів.
Документи в електронному вигляді, надані розпорядником бюджетних коштів, опрацьовуються органами Казначейства у строки, визначені пунктом 2.3 глави 2 цього Порядку.
Відлік строку опрацювання органом Казначейства документів в електронному вигляді, переданих розпорядником бюджетних коштів до системи Казначейства, починається з дати та часу, зафіксованих у повідомленні системи Казначейства про їх отримання.
3.6. Після перевірки документів в електронному вигляді, переданих розпорядником бюджетних коштів, на відповідність вимогам законодавства, в тому числі цього Порядку, бюджетні зобов'язання та бюджетні фінансові зобов'язання реєструються органом Казначейства з накладанням ЕЦП, про що розпорядник бюджетних коштів інформується засобами системи Казначейства.
Якщо надіслані в електронному вигляді документи сформовано з порушенням вимог законодавства, в тому числі цього Порядку, то орган Казначейства інформує розпорядника бюджетних коштів засобами системи Казначейства про їх нереєстрацію із зазначенням причин.
Орган Казначейства не реєструє бюджетні зобов'язання та бюджетні фінансові зобов'язання в електронній формі у випадках, визначених пунктом 2.9 цього Порядку, та застосовує заходи впливу за порушення бюджетного законодавства, визначені Бюджетним кодексом України.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 55
- З нами з: 10 липня 2014, 15:26
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 3 рази
Доброго дня. У форматі назви файлу реєстру виплат (додаток 2 до Порядку) де ВВВВВВВ - Код програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету. Що мені туди вписати, якщо наша установа, міська рада і ми місцевий бюджет, а не державний, в нас цього коду немає, я написав сім нулів.
А там де RRRR- код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету (я так розумію це КФК і воно шестицифрове, але там є "Код функціональної класифікації, що відповідає даному коду" наприклад КФК 090416=1090) То я пишу де RRRR - 1090. Хто як робить і чи правильно це?
А там де RRRR- код функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету (я так розумію це КФК і воно шестицифрове, але там є "Код функціональної класифікації, що відповідає даному коду" наприклад КФК 090416=1090) То я пишу де RRRR - 1090. Хто як робить і чи правильно це?
В Windows 10 эта система работает ? Проблемма в следующем : в семерке не хочет грузится апплет Джавы, а в 10 не выходит на сайт казны.
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2487
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 452 рази
Працює на операційних системах від Windows XP до Windows 10!
1. Подивітьська яка розрядність системи і всновіть Java 7.79 x86 та запускайте сайт через Internet Explorer x86.
2. У Windows 10 можливо зайнятий 80-й порт зайнятий Skype чи іншою програмою або навіть службою.
P.S. Сдо коректно працює лише через ПЗ Internet Explorer!!!
1. Подивітьська яка розрядність системи і всновіть Java 7.79 x86 та запускайте сайт через Internet Explorer x86.
2. У Windows 10 можливо зайнятий 80-й порт зайнятий Skype чи іншою програмою або навіть службою.
P.S. Сдо коректно працює лише через ПЗ Internet Explorer!!!
всновіть Java 7.79 !!!! а зачем это старье ? И вообще ПО для работы должно трудится априори без различных танцев с бубнами. А как быть, если надо поставить этот сервис на Линукс ?
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2487
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 452 рази
Тому, що Java 7.79 рекомендує встановлювати ДКСУ, яка розміщена на диску із криптосервером. І тому що, після оновлення СДО не працює ВЗАГАЛІ!!!
Уважно читайте умови в договорі СДО, тоді не буде таких простих запитань.
І щодо танців... оскільки ДКСУ бюджетна організація - відповідно і фінансування електронних сервісів "бюджетне", тобто розроблення і впровадження відбувається практично на "голому" ентузіазмі. Тому під час використання даного програмному продукти Ви маєте це враховувати. Тим більше, що система постійно вдосконалюється, хоч і не так швидко як нам би всім цього хотілось.
Уважно читайте умови в договорі СДО, тоді не буде таких простих запитань.
І щодо танців... оскільки ДКСУ бюджетна організація - відповідно і фінансування електронних сервісів "бюджетне", тобто розроблення і впровадження відбувається практично на "голому" ентузіазмі. Тому під час використання даного програмному продукти Ви маєте це враховувати. Тим більше, що система постійно вдосконалюється, хоч і не так швидко як нам би всім цього хотілось.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 13
- З нами з: 17 серпня 2016, 09:38
- Регіон: Винницкая область
- Дякував (ла): 1 раз
Добрый день! Устанавливаю СДО"Клиент казначейства-казначейство". Windows 7 32-bit. При первом же запуске приложения CryptoServer появляется сообщение "Цілісність програмного забезпечення порушена. Робота модуля буде завершена". Установленная СДО с тех же носителей на XP работает нормально. Подскажите, пожалуйста, в чем может быть дело. Спасибо.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 13
- З нами з: 17 серпня 2016, 09:38
- Регіон: Винницкая область
- Дякував (ла): 1 раз
Антивирусник не установлен. Запускаю из Панель упр-защита-программы-программы и компоненты-выполнять программы, созданные для предыдущих версий Windows. Криптосервер запускается, ввожу пароль, ответ-подключенных сервисов 0, иногда всплывает сообщение, что отсутствует файл ini, хотя в соотв.директории есть файл конфигурации. Спасибо.
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2487
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 452 рази
Як варіант перевірити або скопіювати повторно файл ініціалізації у папку з криптосервером.
Напевне нічого не скажу. Знаю лише, що на всіх версія Windows даний продукт працює нормально. Тут треба дивитись Ваші налаштування на місці.
Напевне нічого не скажу. Знаю лише, що на всіх версія Windows даний продукт працює нормально. Тут треба дивитись Ваші налаштування на місці.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 68
- З нами з: 08 червня 2015, 08:17
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 16 разів
я обновила, у меня Java 8 update111 (build 1.8.0_111-b14). СДО работает отлично и в мазиле и в експлоереyaoleg писав:Тому, що Java 7.79 рекомендує встановлювати ДКСУ, яка розміщена на диску із криптосервером. І тому що, після оновлення СДО не працює ВЗАГАЛІ!!!
Уважно читайте умови в договорі СДО, тоді не буде таких простих запитань.
І щодо танців... оскільки ДКСУ бюджетна організація - відповідно і фінансування електронних сервісів "бюджетне", тобто розроблення і впровадження відбувається практично на "голому" ентузіазмі. Тому під час використання даного програмному продукти Ви маєте це враховувати. Тим більше, що система постійно вдосконалюється, хоч і не так швидко як нам би всім цього хотілось.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 47
- З нами з: 17 листопада 2015, 09:26
- Регіон: Хмельницкая область
- Подякували: 3 рази
Доброго дня! вже місяць працюємо з даною програмою, все нормально було.. Від учора не підключається криптосервер. Відкриваю, ввожу пароль, пише - клієнт подключається до сервісу і зразу ж клієнт відключено від сервісу і нижче - помилка підключення (сервер неактивний) Що робити, куди звертатись???
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 13
- З нами з: 17 серпня 2016, 09:38
- Регіон: Винницкая область
- Дякував (ла): 1 раз
Добрый день! С импортом платежек проблем нет. Но при попытке импортировать юридические обязательства получаю сообщение, что в списке банков отсутствует МФО, а финансовые не импортируются вообще. Подскажите, как исправить, если можно. Список счетов (дод 3) в казначейство отправили, виписки через СДО получаем. При импорте выбираю файл ДКСУ dbf. Спасибо.
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2487
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 452 рази
У Вас в ПТК "Клієнт-Казначейства- Казначейство" має бути АРМ "Введення документів" та пункт "Імпорт документів". І тільки через цей пункт можна реєструвати зобов'язання. Просто через "Імпорт" лише платіжні доручення з рахунку групи 3711, тобто лікарняні.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 13
- З нами з: 17 серпня 2016, 09:38
- Регіон: Винницкая область
- Дякував (ла): 1 раз
Спасибо! Оказывается, функция Введення документів предоставляется областным казначейством дополнительно, у нас в ПТК такая фукция отсутствовала...
Это все слова, особенно о том, что система создается и запускается в работу на голом энтузиазме. Если уж такая солидная организация, как ДКСУ предоставляет продукт для работы, то он должен быть вылизан таким образом, что-бы никаких вопросов у пользователей не было :). Вот уже какой день бьюсь с Win10, а аплет все никак нехочет загрузится ...yaoleg писав:Тому, що Java 7.79 рекомендує встановлювати ДКСУ, яка розміщена на диску із криптосервером. І тому що, після оновлення СДО не працює ВЗАГАЛІ!!!
Уважно читайте умови в договорі СДО, тоді не буде таких простих запитань.
І щодо танців... оскільки ДКСУ бюджетна організація - відповідно і фінансування електронних сервісів "бюджетне", тобто розроблення і впровадження відбувається практично на "голому" ентузіазмі. Тому під час використання даного програмному продукти Ви маєте це враховувати. Тим більше, що система постійно вдосконалюється, хоч і не так швидко як нам би всім цього хотілось.
- yaoleg
- Коронована особа
- Повідомлень: 2487
- З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
- Регіон: Вінницька область
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 452 рази
Хочте вірте, хочте ні, справа Ваша. Але бюджетне фінансування - це бюджетне фінансування. Також є велика проблема кадрів, постійно змінюються працівники. І т.д. і т.п. Не потрібно порівнювати бюджетну установу із КОМЕРЦІЙНОЮ установою - це зовсім різні кошториси на розробку програмних продуктів!
А щодо встановлення на ОС Windows 10 все працює, якщо використовувати Internet Explorer x32 + Java x32 + увімкнути режим сумісності.
А щодо встановлення на ОС Windows 10 все працює, якщо використовувати Internet Explorer x32 + Java x32 + увімкнути режим сумісності.