EVGENIY :08:02
Доброго ранку, всім гарного дня :)
Людмила :08:07
Доброго ранку!
Віра :09:26
Доброго ранку. педагог пішов на лікарняний , його навантаження розділли на інших вчителів. Питання доплату 5200, додатково до основних ставок, треба розраховувати по фактично відпрацьованим годинам заміни?
натли :09:50
вітаю.** Інвентаризаційну комісію очолює керівник підприємства**якщо він є МВО,чи правомірно щоб він був головою.?
Оксана :09:52
Доброго дня, у працівника довідка по інвалідності була до 30.09.2025р. Комісія буде 26.12.2025р, але на цей період йому видана довідка про надання відстрочки від призову, в якій вказано визнані в установленому порядку особами з інвалідністю. Як нарахувати ЄСВ?
Світлана :09:53
Добрий день, придбали набір Нумікон, для занять з математики, вартість 14500,00 грн. Складається із: лінійок, трубочок для лічби, спінерів, карток з числами від 1 до 100, лічильних паличок, фішек. По наповнюваності це 1812. Але бентежить вартість. Чи вірно буде такий набір взяти на 1812?
керр :10:47
Оксана, належний для питання ЄСВ документ вказує до 30.09.2025
Юрій :10:48
Доброго дня, склалася така ситуація - створюємо систему управління доступом (турнікет) в приміщення, окремо купуємо матеріали (2210) і окремо договір на встановлення (2240). Можливо є якась стаття, де прописано як правильно обліковувати і поставити на облік як окремий об'єкт основних засобів?
EVGENIY :10:49
Світлана, треба визначити об'єкт обліку НАБІР чи все ОКРЕМО, думаю що в накладній написано НАБІР тому мабуть і брати треба на 1113, або хай ставлять все окремо тоді все окремо поставити на МШП
EVGENIY :10:52
Юрій, так само як комп або сигналізацію, все відносите на капінвестиції (1311) і потім вводите в експлуатацію
EVGENIY :10:53
Юрій, пошукайте в пошуку СИГНАЛІЗАЦІЯ або ЗАБОР суть та сама
Світлана :11:07
EVGENIY, так в накладній прописали "набір".
Наталія :11:26
Добрий день! Підкажіть будь ласка, забула поповнити карту з якої списується оплата за доступ досайту. Як відновити оплату?
Тетяна :12:53
Доброго дня, шановні колеги:) кто займається закупівлями, який тариф будете закладати на закупівлю електричної енергії на 2026 рік?)
EVGENIY :13:38
Наталія, я точно не знаю але здаться там кожен день банк буде пробувати списати, краще запитайте в техпідтримці
Тетяна :14:10
Доброго дня. При розрахунку тарифів на платні послуги на 2026 рік, беремо штатний за 2025 рік чи на 01.01.2026р.?
Светлана :14:38
Доброго дня, а на якому рахунку обліковувати мати спортивні? Дякую
EVGENIY :14:43
Светлана, ну вони бувають різні і по якості і вартості і ще по багато чому
EVGENIY :14:44
Светлана, 1113 або 1812 або навіть 1816
Аня :14:45
Така ситуація: підрядна організація здійснила поточний ремонт санвузла. В акті виконаних робіт було указано щодо установки дзеркала і указано вартість дзеркала. Чи потрібно присвоїти йому номенклатурний номер чи списати на витрати?
Аня :14:48
натли, матеріально-відповідальна особа не може бути головою або членом комісії
EVGENIY :14:48
Аня, а раніше там були дзеркала? Теоретично вони типу у вартості будівлі але мало інформації, скоріш за все на витрати
Аня :14:50
EVGENIY, раніше не було дзеркала. Справа в тому, що дзеркало не вбудоване в стінку, а на гачках, що його можна перенестикуди завгодно, тому сумніваюся.
Оксана :14:54
Чи може дитячий садок працювати без медичної сестри??
Анжела :14:54
Купили котел, поставила на рахунок 1311, так як коштує 30000 грн. Зараз надали акт розробки проектно-кошторисної документації спеціально для цьог котла. Потрібно збільшувати вартість котла?
Олена :15:05
Аня, не може бути МВО членом РОБОЧОЇ інвентаризаційної комісії, а звичайної може
Світлана :15:06
Оксана, подивіться наказ МОН від 12.06.2025 № 844, там є нормативи, в тому числі і по медичній сестрі.
Олена :15:06
Тетяна, штатний на 01.01.2026 р
Катя :15:13
Підкажіть будь-ласка, як оплачується робота погодинного зовнішнього сумісника-викладача? За додатком 16 до наказу МОН 557, чи відповідно категорії працівника?
Світлана :15:18
EVGENIY, дякую, треба думати
Юлія :15:27
Добрий день. Чи може головний бухгалтер прийнятися внутрішнім сумісником в ту ж установу на посаду економіста? Посада підпорядкована головбуху. Вакантна з 01.11, але керівник прийняв рішення поки що не шукати людину до кінця року. А виконувати роботу за спасіба не хочу.
Юлія :15:33
Доповню:Про зняті обмеження - знаю, але все таки сумніваюсь...
Галина :15:39
Юлія, розписати робочий час зможете? Якщо так, то чому б і ні
Галина :15:42
Катя, а чому він погодинник, а не в тарифікації? його на заміну взяли на якийсь період?
Юлія :15:42
Галина, звичайно можу)) переживаю, щоб потім не отримати на горіхи)
керр :15:44
Юлія, обмеження існують - така робота виконується у вільний від основної час, і звісно в межах робочого часу установи згідно з режимом роботи , ПВТР
Люся :15:49
Добрий день хтось вже вносив в мережу нову програму0611702
EVGENIY :15:57
Люся, в яку мережу? В мережу пейментс чи в мережу установ?
EVGENIY :15:58
Люся, якщо пейментс то ось файл з цим КПК
Люся :15:58
В довідники програми МБ
Люся :15:58
В РМ
EVGENIY :15:59
Люся, да є там цей код, на форумі дивіться я виклав окремо довідник з цим кодом
Люся :15:59
Дякую зараз подивлюся
Тетяна :16:04
Олена, Дякую
Люся :16:05
EVGENIY, Я ненайшла файлика щоб закинути
EVGENIY :16:07
Люся, я вам дав посилання прям на повідомлення на форумі в якому цей файл, просто авторизуйтеся на форумі або зареєструйтеся
Люся :16:13
EVGENIY, Щось не получається
EVGENIY :16:20
Люся, зареєструватись?
EVGENIY :16:21
Люся, ось той файл із форума, розархівуйте в папку НДІ
Архів чату за 28.10.2025 Вт (49)
Тут зберігається архів спілкування в чаті на порталі
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Повернутись до “Архів чату buhgalter.com.ua”
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням