Добавлено (22.03.2011, 23:39)
---------------------------------------------
При вивченні Постанови виникають такі питання :
1.Є чітко написано,що бухгалтера бюджетної установи ,яка є головним розпорядником коштів місцевого бюджету - погоджує орган Державної казначейської служби України за місцем обслуговування бюджетної установи - тут ясно ;
2. А от вимоги до бухгалтерів прописані так ( п,11 Положення про бух.службу) : головний бухгалтер повинен мати:
- повну вищу освіту в галузі економіки та фінансів, стаж роботи на державній службі, за фахом та на керівних посадах не менш як п'ять років - для особи, що претендує на посаду головного бухгалтера бюджетної установи, якій підпорядковані інші бюджетні установи;
- повну вищу освіту в галузі економіки та фінансів, стаж роботи за фахом та на керівних посадах не менш як три роки - для особи, що претендує на посаду головного бухгалтера бюджетної установи, яка підпорядкована іншій бюджетній установі;
Питання : а як бути з особою,яка претендує га посаду головного бухгалтера бюджетної установи,яка є головним розпорядником ( ні перший варіант,ні другий) ??? - а це якраз бухгалтера с/рад
на мой взгляд первый пункт подходит, поскольку в с/советах не только органы управления, а и библиотеки, дома культури и прочее. Но не обязательно главный бухгалтер должен иметь высшее образование и иметь государственую службу. В деревнях где взять таких людей.
Пишу как объясняли нам в казне, новшество будет касаться вновь принятых, для гос службы первый пункт, для остальных второй.Дублируются все документы которые идут в кадры, потом еще те додатки, которые идут к наказу№214.Но для гос службы сначала конкурс потом погодження.
Не обязательно дублировать по Постанове убирайне ненужное или что Вам не подходит и вставляйте свое. Вы разрабатываете свое и на основе его будут подбирать Вам рабочих (или на Ваше место замену).
Можливо я не так пояснила що саме мене цікавить.Те що казначейство погожує всіх бухгалтерів,які будуть прийняті після 1 березня - це ясно.мене цікавить чи повинні ми при погодженні звертати увагу на освіту і стаж у претендентів на гол.бухгалтера с/ради.(вони ж головні розпорядникики,але вони не мають у підпорядкуванні інші бюджетні установи). Виходить що для них вимоги щодо освіти і стажу не прописані.
Було б логічно - тому що знайти гол.бух. в с/раду такого щоб і вищу освіту мав по фаху+стаж роботи принаймі 3 роки - важкувато
А я как говориться за рыбу деньги, опять про облікову політику,кто-то вносил изменения в наказ в связи с принятыми нашим дорогим государством,которое любит бухгалтеров,изменений.Мне кажется в нашем государстве можно всю жизнь учить бухучет и не выучить.
Что то я не понял зачем это всё? Тупо переписаны все инструкции ДКУ по учёту активов, списанию и т.д.! Ведь совокупность всех инструкций ДКУ и составляют учётную политику!
облікова політика - сукупність принципів, методів і процедур, що використовуються підприємством для складання та подання фінансової звітності;
Всё это изложено в наказах ДКУ бюджетным установам ненужна учётная политика её определяет ДКУ и она у всех одинаковая!
4. Порядок ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності про виконання бюджетів та госпрозрахункових операцій бюджетних установ установлюється Державним казначейством України відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку за погодженням з Міністерством фінансів України.
Бюджетний кодекс
Порядок ведення бухгалтерського обліку бюджетних установ установлюється Державним казначейством України відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку за погодженням з Міністерством фінансів України.
Интересно кто автор вот этой статьи?
ОБЛІКОВА ПОЛІТИКА В БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ
„Податки та бухгалтерський облік”
N 100, від 15 грудня 2005 р.
П.С. Я бы этому дяде с большими ушами..... Здаётся мне это препод какой то, который не имеет отношения к бюджетникам, однобокая статья у меня вызывает больше вопросов чем ответов!
У меня то же самое желание, что у вас , может вам и не надо этот чудо-наказ, а нам типовое положение нужно на сессию выносить и к нему чудо-политику.мало нам работы еще и бумагу из-за этого чуда переводить... Слов нету
Якщо читати нормативні документи - то в кожній бюджетній установі повинен бути наказ про облікову політику,в якому ( тут ви абсолютно праві) переписані всі документи,якими ми користуємось в роботі. До тепер ніхто у нас не вимагав такого наказу,але вже кілька установ звертались з таким питанням,так як їх вищестоячі орг.вимагають таки його наявність.
"Во избежание...." :-) також такий наказ маю + графік документообігу...
а нам надо так срочно вносить, времени нету завал за завалом, думала может кто-то шустрей оказася
Добавлено (24.03.2011, 22:56)
---------------------------------------------
GalinaT, а как на счет инвентаризации по состоянию на 01.04.11 мы кажется не попадаем, но переспрошу на всякий случай
Добавлено (24.03.2011, 23:06)
---------------------------------------------
Лист ДПА України від 09.02.2011 р. N 3610/7/15-0317 "Щодо застосування та уточнення п. 6 підрозідлу 4 розділу ХХ Податкового кодексу України"
Державна податкова адміністрація України розглянула лист <...> щодо застосування та уточнення п. 6 підрозділу 4 розділу XX Податкового кодексу України і повідомляє.
Згідно з п. 6 підрозділу 4 розділу XX Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. N 2755-VI (далі - Кодекс) визначено, що з дати набрання чинності розділом III Кодексу (01.04.2011) для визначення переліку об'єктів основних засобів, інших необоротних та нематеріальних активів за групами відповідно до пункту 145.1 статті 145 Кодексу з метою нарахування амортизації з дати набрання чинності розділом III Кодексу застосовуються дані інвентаризації, проведеної станом на 1 квітня 2011 року.
так группы посмотрите по-моему для тех кто платит налог на прибыль, что-то казна никаких разъяснений не дает
Добавлено (24.03.2011, 23:31)
---------------------------------------------
якщо загальна вартість усіх груп основних засобів за даними бухгалтерського обліку менша, ніж загальна вартість усіх груп основних фондів за даними податкового обліку на дату набрання чинності розділом III цього Кодексу, то тимчасова податкова різниця, яка виникає в результаті такого порівняння, амортизується як окремий об'єкт із застосуванням прямолінійного методу протягом трьох років.
При цьому, якщо загальна вартість усіх груп основних засобів за даними бухгалтерського обліку більша, то різниця, яка виникає, амортизується на загальних підставах.
Добавлено (24.03.2011, 23:38)
---------------------------------------------
Завтра для наверняка спрошу в своей налоговой, думаю к нам это не относиться, но в нашем государстве....
Добавлено (25.03.2011, 17:35)
---------------------------------------------
пишу как и пообещала, мне сказали так : инвентаризация нас не касается , она нужна предприятиям для уточнения группы основных средств и размера амортизационных отчислений которые входят в себестоимость продукции
так, что вздохнули.....
Добавлено (25.03.2011, 18:29)
---------------------------------------------
Еще забыла в баланс-бюджет №32 за 2010 год есть все по учетной политике бюджетных установ