Наказ про списання матерiальних цiнностей
- Барабаш Елена
- Новачок

- Повідомлень: 7
- З нами з: 11 квітня 2012, 15:41
- Звідки: Украина, Херсон
Подскажите пожалуйста где можно найти наказ про списание материальных ценностей 2012 года.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10801
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
- Барабаш Елена
- Новачок

- Повідомлень: 7
- З нами з: 11 квітня 2012, 15:41
- Звідки: Украина, Херсон
-
Тиманова
- Мандрівник

- Повідомлень: 32
- З нами з: 15 травня 2012, 11:07
- Регіон: Николаевская Область
- Звідки: Николаев
Постанова КМУ від 26.12.2012 №1199 вносить зміни в №1314
Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів суб’єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого суб’єкта відповідно до цього Порядку
Не вірю своєму щастю. Можна списувати?
Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів суб’єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого суб’єкта відповідно до цього Порядку
Не вірю своєму щастю. Можна списувати?
- nechivan
- Мешканець

- Повідомлень: 388
- З нами з: 28 жовтня 2011, 20:02
- Регіон: Житомирская Область
- Звідки: Коростень
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 17 разів
Тиманова, и правильно что не верите - счастья нет. Ибо при сдаче годового отчета было указано что стул и стол неправильно были списаны так как не были поданы документы на согласование по списанию в вышестоящую организацию. Оказывается, надо внимательнее читать "ПОРЯДОК списання об'єктів державної власності" ПОСТАНОВИ від 8 листопада 2007 р. N1314.
Это может для местного бюджета спасение, а вот тому кто на гособеспечении - все осталось по старому.
Это может для местного бюджета спасение, а вот тому кто на гособеспечении - все осталось по старому.
-
Тиманова
- Мандрівник

- Повідомлень: 32
- З нами з: 15 травня 2012, 11:07
- Регіон: Николаевская Область
- Звідки: Николаев
Бог з ним - з річним звітом. А на майбутнє? В січні, наприклад?
Добавлено (17.01.2013, 15:32)
---------------------------------------------
Добавлено (17.01.2013, 15:32)
---------------------------------------------
А де в Порядку ділять на місцевий і державний?nechivan писав:Это может для местного бюджета спасение, а вот тому кто на гособеспечении - все осталось по старому
- nechivan
- Мешканець

- Повідомлень: 388
- З нами з: 28 жовтня 2011, 20:02
- Регіон: Житомирская Область
- Звідки: Коростень
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 17 разів
Тиманова, собственно говоря, что нашел в инете то и выложил, тут тоже обсуждение было. Пока неизвестно как и что - идет принятие бюджета и сдача отчета. Закончится эта невеселая пора и будем тормошить вышестоящих "что да как".
- на_та
- Мешканець

- Повідомлень: 210
- З нами з: 31 березня 2011, 20:24
- Регіон: Николаевская область
- Звідки: Снигиревка
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
И мне вот пришли новости :" Постановление КМУ от 26.12.12 г. № 1199 уже вступило в силу с 03.01.13 г.("Урядовий кур'єр" от 03.01.13 г. № 1). Опубликовано в
«БАЛАНС-БЮДЖЕТ» № 3, 2013 с комментарием."
«БАЛАНС-БЮДЖЕТ» № 3, 2013 с комментарием."
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10801
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
на_та, и что там комментируют? теперь и калькуляторы будем списывать через кучу бумаг?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10801
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Talya, я вот не понимаю ведь в корне абзац этот не поменяли он звучал так же само а погоджувать уже ненадо
-
Тиманова
- Мандрівник

- Повідомлень: 32
- З нами з: 15 травня 2012, 11:07
- Регіон: Николаевская Область
- Звідки: Николаев
Журнал баланс-Бюджет №41/2012 стор. 25 останній абзац
Стаття Наталії Сушко, начальника Управління методології і прочая
"Що стосується інших необоротних активів, то на сьогодні розглянуто питання щодо внесення уточнень до Порядку 1314... передбачають право керівника приймати таке рішення без погодження. Ці зміни також передбачають за рішенням керівника списання основних засобів, на які повністю нарахований знос і первісна варість яких менше 10 тис"
Стаття Наталії Сушко, начальника Управління методології і прочая
"Що стосується інших необоротних активів, то на сьогодні розглянуто питання щодо внесення уточнень до Порядку 1314... передбачають право керівника приймати таке рішення без погодження. Ці зміни також передбачають за рішенням керівника списання основних засобів, на які повністю нарахований знос і первісна варість яких менше 10 тис"
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10801
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Вот так было:
Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів) державного комерційного підприємства, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника підприємства відповідно до цього Порядку (за винятком підприємств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію).
Вот так стало:
Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів суб'єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого суб'єкта відповідно до цього Порядку (за винятком підприємств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію).
Я вот этого непонимю ведь ничего не изменилось а откуда такие выводы?? Это мои мысли в слух Ну не могу понять почему раньше погоджували а теперь нет, или я что то не так понял в постанове! Но других измений она не внесла :(
Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів) державного комерційного підприємства, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника підприємства відповідно до цього Порядку (за винятком підприємств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію).
Вот так стало:
Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів суб'єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого суб'єкта відповідно до цього Порядку (за винятком підприємств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію).
Я вот этого непонимю ведь ничего не изменилось а откуда такие выводы?? Это мои мысли в слух Ну не могу понять почему раньше погоджували а теперь нет, или я что то не так понял в постанове! Но других измений она не внесла :(
-
Тиманова
- Мандрівник

- Повідомлень: 32
- З нами з: 15 травня 2012, 11:07
- Регіон: Николаевская Область
- Звідки: Николаев
Змінили державне комерційне підприємство (і тільки) на суб"єкти господарювання (тобто і державна, бюджетна установа також). Відчуваєте різницю?
Також до основних добавили малоцінні необоротні.
Також до основних добавили малоцінні необоротні.
- AliLit
- Новачок

- Повідомлень: 7
- З нами з: 21 лютого 2013, 13:44
- Регіон: Винницкая Область
- Звідки: Винница
Дану постанову вивчила і хочу вас попросити допомогти мені і роз"яснити наступне: Ми навчальний заклад який є структурним підрозділом вище стоящої організації. Чи маємо ми право списувати основні засоби вартість яких не перевищує 10 тис. грн списувати без дозволу керівника вище стоящої організації???? Допоможіть хто знає!!!! Розібратися не можу. А КРУ на перевірці!!! Дякую!
-
user
- Мешканець

- Повідомлень: 475
- З нами з: 15 березня 2012, 11:34
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 39 разів
Якщо у Вас комунальна власність то керуватися треба Положенням про списання затвердженим власником майна(відповідною Радою). Там вказана сума, у нас наприклад 3000 грн.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10801
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
AliLit, ну на сколько мне обьяснили, то теперь списываем сами но вышестоящей подаём:
Суб'єкти господарювання, на балансі яких перебувало майно, подають суб'єктам управління у місячний строк після закінчення процедури розбирання, демонтажу та оприбуткування звіт про списання майна згідно з додатком 3.
Суб'єкти господарювання, на балансі яких перебувало майно, подають суб'єктам управління у місячний строк після закінчення процедури розбирання, демонтажу та оприбуткування звіт про списання майна згідно з додатком 3.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10801
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
-
Yasha
- Новачок

- Повідомлень: 9
- З нами з: 14 березня 2013, 15:29
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
Здравствуйте. Помогите, пожалуйста,в решении вопроса. В дошкольном учреждении списаны аварийные деревья наосновании актов обследования зеленых насаждений. После сноса и списания
образовалось большое количество дров, которые были поставлены на учет. Т.к. в учреждениях отсутствует необходимость в дальнейшем использовании дров для хозяйственных нужд, имеет ли право бюджетное учреждение передать безвозмездно эти дрова инвалиду или ветерану войны на основании решения исполнительной власти? Какими законодательными актами необходимо руководствоваться?
образовалось большое количество дров, которые были поставлены на учет. Т.к. в учреждениях отсутствует необходимость в дальнейшем использовании дров для хозяйственных нужд, имеет ли право бюджетное учреждение передать безвозмездно эти дрова инвалиду или ветерану войны на основании решения исполнительной власти? Какими законодательными актами необходимо руководствоваться?
- Роман
- Мандрівник

- Повідомлень: 11
- З нами з: 23 грудня 2012, 22:22
- Регіон: Черниговская Область
- Звідки: Новгород-Северский
Кто вразумит. Мне нужно списать телефонные аппараты, принтер и монитор, амортизация 100%. В Постановлении 1314 речь идет только обо акте технического состояния. Никаких экспертных заключений , экспертиз и т.д. В связи с этим вопрос , какое требование предъявляется к акту технического состояния имущества. Кто может дать такой акт, нужна ли лицензия? Что то вокруг этого акта темный лес и путаница.
-
Тиманова
- Мандрівник

- Повідомлень: 32
- З нами з: 15 травня 2012, 11:07
- Регіон: Николаевская Область
- Звідки: Николаев
9. Для встановлення факту непридатності майна і неможливості
та/або неефективності проведення його відновного ремонту чи
неможливості його використання іншим чином, а також для оформлення
документів на списання майна утворюється комісія
13. Комісія:
3) визначає економічну (технічну) доцільність чи
недоцільність відновлення та/або подальшого використання майна і
вносить відповідні пропозиції;
4) установлює конкретні причини списання майна (моральна
застарілість чи фізична зношеність, непридатність для подальшого
використання суб'єктом господарювання)
Коміся сама все і робить, я так розумію
та/або неефективності проведення його відновного ремонту чи
неможливості його використання іншим чином, а також для оформлення
документів на списання майна утворюється комісія
13. Комісія:
3) визначає економічну (технічну) доцільність чи
недоцільність відновлення та/або подальшого використання майна і
вносить відповідні пропозиції;
4) установлює конкретні причини списання майна (моральна
застарілість чи фізична зношеність, непридатність для подальшого
використання суб'єктом господарювання)
Коміся сама все і робить, я так розумію
- Роман
- Мандрівник

- Повідомлень: 11
- З нами з: 23 грудня 2012, 22:22
- Регіон: Черниговская Область
- Звідки: Новгород-Северский
Если следовать букве закона , то да. Все можно решить комиссией. Но КРУ и вышестоящая требует акт экспертизы технического состояния, что, в свою очередь тянет за собой дополнительные расходы. Как поступить правильно , кто конкретно даст ответ? Нужен ли какой либо акт сторонней организации? Или это все для подстраховки . Если делать такие акты, КРУ , со своей стороны, может признать эти расходы не целевыми ....Как быть?