Благодійна допомога

Відповісти
tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 217
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 52 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

EVGENIY писав:
mdbi53@ukr.net писав:
EVGENIY писав:
mdbi53@ukr.net писав:Добрий день.Підскажіть проводки будь ласка.Отримано благодійну допомогу б/у одягом.Як оприбуткувати?
https://buhgalter.com.ua/dovidnik/prikl ... oplatnogo/
Вибачте,але не зрозумілі проводки.Даний одяг я оприбутковую по накладній на рахунок 1114 на склад по м/о 9.Де в тих проводках вказано що це благодійна допомога?
А ви це написали в своєму повідомленні? Я думав ви його на МШП оприбуткуєте! Тоді вам ось це! 
https://buhgalter.com.ua/dovidnik/prikl ... tkuvannya/
mdbi53@ukr.net
зачем его на 1114 оприходывать.
на 1815 для подальшой передачи.это ведь одяг бв.

Тетяна-бух
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 144
З нами з: 30 березня 2016, 09:57
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Тетяна-бух »

Добрий ранок :10: Шановні колеги, підкажіть. В 2018 році благодійником був наданий котел нашій установі, вартість котла становить 4000грн. Оприбуткували його на 1113, але не ввели в експлуатацію. В 2019 році роботи по установці котла в сумі 5000 грн оплатили з загального фонду. Витрати на установку котла треба віднести на збільшення вартості котла. Тоді вартість котла буде становити 9000 грн,а це вже ОЗ (10). Як вводити в експлуатацію цей котел? як 1113 чи як 10?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8911
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 118 разів
Подякували: 1214 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Тетяна-бух писав:Добрий ранок :10: Шановні колеги, підкажіть. В 2018 році благодійником був наданий котел нашій установі, вартість котла становить 4000грн. Оприбуткували його на 1113, але не ввели в експлуатацію. В 2019 році роботи по установці котла в сумі 5000 грн оплатили з загального фонду. Витрати на установку котла треба віднести на збільшення вартості котла. Тоді вартість котла буде становити 9000 грн,а це вже ОЗ (10). Як вводити в експлуатацію цей котел? як 1113 чи як 10?
https://budget.factor.ua/viewtopic.php? ... 659#p97659

Ol4ik.kis
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 142
З нами з: 27 січня 2017, 13:44
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ol4ik.kis »

EVGENIY писав:
Тетяна-бух писав:Добрий ранок :10: Шановні колеги, підкажіть. В 2018 році благодійником був наданий котел нашій установі, вартість котла становить 4000грн. Оприбуткували його на 1113, але не ввели в експлуатацію. В 2019 році роботи по установці котла в сумі 5000 грн оплатили з загального фонду. Витрати на установку котла треба віднести на збільшення вартості котла. Тоді вартість котла буде становити 9000 грн,а це вже ОЗ (10). Як вводити в експлуатацію цей котел? як 1113 чи як 10?
https://budget.factor.ua/viewtopic.php? ... 659#p97659
Подскажите пожалуйста. Получили безвозмездную помощь деньгами (субвенция). Потом наша организация купила МНМА за эти средства. Проводки будут какие и в каких журналах? спасибо большое!

Natalija13
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 38
З нами з: 08 липня 2018, 14:47
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення Natalija13 »

Доброго дня, Допоможіть, будь ласка, ми бюджетна установа та отримали від батьків в садочок килими, які документи я маю мати на руках, щоб провести натур оплату?????

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8911
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 118 разів
Подякували: 1214 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Natalija13 писав:Доброго дня, Допоможіть, будь ласка, ми бюджетна установа та отримали від батьків в садочок килими, які документи я маю мати на руках, щоб провести натур оплату?????
Основні засоби, отримані безоплатно у вигляді безповоротної допомоги, дарунка, приймаються комісією, створеною наказом керівника суб'єкта державного сектору, до складу якої обов'язково входить працівник бухгалтерської служби. 
Комісія складає відповідний документ, в якому зазначаються найменування і вартість отриманих основних засобів на підставі якого операції з безоплатного отримання відображаються в бухгалтерському обліку. Бухгалтерський облік надходження, переміщення та вибуття гуманітарної допомоги бухгалтерська служба та матеріально відповідальні особи відображають в облікових регістрах, але окремо від матеріальних цінностей, придбаних за рахунок коштів інших джерел надходжень. 
Первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів, за якою основні засоби обліковувались у суб'єкта державного сектору, що їх передав, з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу, з наведенням нарахованої суми зносу за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/metod-recomendacii-buhobliku-subjektiv-derjavnogo-sektoru/metodichni-rekomendatsiyi-z-bo-osnovnih-zasobiv/

Natalija13
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 38
З нами з: 08 липня 2018, 14:47
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення Natalija13 »

EVGENIY писав:
Natalija13 писав:Доброго дня, Допоможіть, будь ласка, ми бюджетна установа та отримали від батьків в садочок килими, які документи я маю мати на руках, щоб провести натур оплату?????
Основні засоби, отримані безоплатно у вигляді безповоротної допомоги, дарунка, приймаються комісією, створеною наказом керівника суб'єкта державного сектору, до складу якої обов'язково входить працівник бухгалтерської служби. 
Комісія складає відповідний документ, в якому зазначаються найменування і вартість отриманих основних засобів на підставі якого операції з безоплатного отримання відображаються в бухгалтерському обліку. Бухгалтерський облік надходження, переміщення та вибуття гуманітарної допомоги бухгалтерська служба та матеріально відповідальні особи відображають в облікових регістрах, але окремо від матеріальних цінностей, придбаних за рахунок коштів інших джерел надходжень. 
Первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів, за якою основні засоби обліковувались у суб'єкта державного сектору, що їх передав, з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу, з наведенням нарахованої суми зносу за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/metod-recomendacii-buhobliku-subjektiv-derjavnogo-sektoru/metodichni-rekomendatsiyi-z-bo-osnovnih-zasobiv/
Коли ми запитали аудиторів чи можемо ми оприбуткувати килими. то вони сказали, що коври, килими оприбутковувати неможна, тому що вони являються б/у, а в дитячі садочки такого неможна стелити, на це повинен бути дозвіл відповідної інстанції. Хоча я не можу зрозуміти чого неможна??? такого ніде не пише (я не знайшла), тим більше, що в нас є накладна з магазину де купували килими (це не доказ того що килими не б/у???).

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8911
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 118 разів
Подякували: 1214 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

У ваших аудиторів "Горе от ума"
Якщо килим батьки купили і надають вам і чек і ще й накладну, а ще якщо ви це вкажете в акті при оприбуткуванні, то я не бачу жодних підстав вважати цей килим Б/У

Natalija13
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 38
З нами з: 08 липня 2018, 14:47
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення Natalija13 »

EVGENIY писав:У ваших аудиторів "Горе от ума"
Якщо килим батьки купили і надають вам і чек і ще й накладну, а ще якщо ви це вкажете в акті при оприбуткуванні, то я не бачу жодних підстав вважати цей килим Б/У
Дуже дякую за допомогу!!!

Людмила87
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 28 червня 2016, 12:51
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення Людмила87 »

Добрий день. Що робити у випадку, якщо отримано благодійну допомогу у натуральній формі (ліки, які вже приймають пацієнти лікарні, та основні засоби), а головний розпорядник у цьому місяці відмовляється затверджувати зміни до спецфонду???? пропонує поки що обліковувати на позабалансових рахунках, але в мене це не вкладається у голові (які для цього є підстави, якщо в наявності і накладні, і товар?!)

oksana_burco
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 11 вересня 2017, 10:34
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення oksana_burco »

Доброго дня. Територіальний цент отримав благодійну допомогу від ТОВ "АТБ" , пакети продуктів. Видали накладні без суми, вказана лише найменування товару та кількість. Які наші наступні дії ? Підкажіть будь-ласка . Не можу знайти бланк довідки про надходження у натуральній формі

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8911
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 118 разів
Подякували: 1214 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

oksana_burco писав:Доброго дня. Територіальний цент отримав благодійну допомогу від ТОВ "АТБ" , пакети продуктів. Видали накладні без суми, вказана лише найменування товару та кількість. Які наші наступні дії ? Підкажіть будь-ласка . Не можу знайти бланк довідки про надходження у натуральній формі
ось довідка про надходження в натуралній формі
https://buhgalter.com.ua/download/?file ... _forme.doc

lenok81
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 09 червня 2013, 19:33
Регіон: Винницкая область
Звідки: Винница
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 4 рази
Контактна інформація:

Повідомлення lenok81 »

oksana_burco написав:Доброго дня. Територіальний цент отримав благодійну допомогу від ТОВ "АТБ" , пакети продуктів. Видали накладні без суми, вказана лише найменування товару та кількість. Які наші наступні дії ? Підкажіть будь-ласка . Не можу знайти бланк довідки про надходження у натуральній формі
А чи Ви впевненні, що потрібно проводити по натуральній формі?????

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”