PiT_Stop писав:Дуже прошу роз"яснення!ми бюджетна установа і в нас вийшли з ладу 3 комп"ютера, 2 принтера та 7 відеокамер. Чи вірні наші дії?
1)Ми шукаємо фірму( яка має ліцензію)щоб вона зробила експертний висновок, і в разі неможливості відновлення все передаємо на утілізацію відходів.
Але якщо там є пластик, стекло и чормет, що робити з цим?Нам все це повинна повернути організація яка утилізує, а ми беремо на баланс вторсировину?
2)А якщо техніка підлягає використанню (відновленню) як її передають і кому?Які на це потрібно оформлювати документи?
3)Чи можна засторілі камери які отримані від модернізації оприбуткувати на склад як аварійний запас?
Дуже прошу роз"яснити!Дякую
Насамперед варто розуміти, що вимоги щодо необхідності отримання експертного висновку для списання комп'ютерної техніки
чинне законодавство не містить. Тож якщо такий висновок у Вас буде - добре, а як ні, то цілком
достатньо буде й висновку комісії установи.
Усі вузли та деталі, придатні для подальшого використання (для ремонту комп’ютерної техніки) слід оприбуткувати на баланс установи (на
субрахунок 1515). А вузли і деталі, які містять метали кольорові, чорні чи дорогоцінні,
підлягають задаванню спеціалізованому підприємству (до пункту прийому брухту). Ці деталі оприбутковують як вторинну сировину
на субрахунок 1518 слід оприбуткувати.
Що стосується морально застарілої техніки, яка придатна для використання, то відповідно до
абз. 3 п. 4 Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.2007 р., таке майно може передаватися до сфери управління місцевих органів виконавчої влади з подальшим його закріпленням за відповідними закладами, установами та організаціями.