Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель. Чи потрібна паперова форма?

Відповісти
vch2161
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 40
З нами з: 02 серпня 2018, 11:27
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 15 разів

Повідомлення vch2161 »

Наказом МЕРТу 490 від22.03.2016  затверджено форми документів у сфері публічних закупівель: річний план та додаток до річного плану, звіт про укладений договір, звіт про виконання договору і т.д. Питання – ці документи повинні мати лише електронний вигляд чи повинні бути продубльовані на папері за підпису голови тендерного комітету, з мокрими печатками?

Oleg1971
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 418
З нами з: 18 грудня 2017, 08:33
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 185 разів

Повідомлення Oleg1971 »

vch2161 писав:Наказом МЕРТу 490 від22.03.2016  затверджено форми документів у сфері публічних закупівель: річний план та додаток до річного плану, звіт про укладений договір, звіт про виконання договору і т.д. Питання – ці документи повинні мати лише електронний вигляд чи повинні бути продубльовані на папері за підпису голови тендерного комітету, з мокрими печатками? 
електронного вигляду достатньо

Відповісти

Повернутись до “Закупівлі за рахунок бюджетних коштів”