Бухгалтерська служба бюджетних установ
-
- Мешканець
- Повідомлень: 112
- З нами з: 31 травня 2012, 22:04
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 3 рази
Підскажіть будьласка. Чи повина централізована бухгалтерія надавати виписки по реєстраціним рахункам, відкритим в органах Державного казначейства, директорам закладів, які ця централізована бухгалтерія обслуговує? Директори закладів не є: головними розпорядниками коштів, розпорядниками нижчого рівня, одержувачами коштів. З пояснень директорів "вони хочуть контролювати рух коштів". А бухгалтерія проти!!!!!! Вистачає інших контролюючих органів.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 18 березня 2015, 13:21
- Регіон: Ивано-Франковская область
Підкажіть будь ласка який порядок звільнення головного бухгалтера бюджетної установи (тер.органу), в зв'язку із досягенням 65 р. віку(п.3ч.1 ст.30 ЗУ "Про державну службу)? Внутрішнього аудиту в нас немає, хто може провести внутрішню перевірку і чи потрібно погодження казначейства на звільнення?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10561
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 148 разів
- Подякували: 1392 рази
- Контактна інформація:
Світусик78 писав:Підкажіть будь ласка який порядок звільнення головного бухгалтера бюджетної установи (тер.органу), в зв'язку із досягенням 65 р. віку(п.3ч.1 ст.30 ЗУ "Про державну службу)? Внутрішнього аудиту в нас немає, хто може провести внутрішню перевірку і чи потрібно погодження казначейства на звільнення?
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 18 березня 2015, 13:21
- Регіон: Ивано-Франковская область
Щиро Вам дякую, а чи не потрібно проводити внутрішню перевірку відповідно до п.12 типового положення про бухгалтерську службу бюджетних установ ? І як краще поступити коли в нас іншого бухгалтера немає, і перевести на цю посаду немає кого, тобто поки що немає кому передавати? в управлінні почався процес ліквідації.
- НаталіяЛучик
- Квартирант
- Повідомлень: 71
- З нами з: 20 серпня 2015, 11:21
- Регіон: Черновицкая область
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 6 разів
Доброго дня! Підскажіть, будь-ласка, чи може бюджетна організація (школа мистецтв) взяти на роботу бухгалтера по Договору ЦПХ. В навч. закладі працює головний бухгалтер, але йому треба поїхати на 2 місяці (відпустка щорічна і відпустка без збереження зп.), а права 2-го Казначейського підпису більше ні в кого немає. Організація невелика.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10561
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 148 разів
- Подякували: 1392 рази
- Контактна інформація:
Думаю, ні! ну якщо ніяких змін не вноситься то і перезатверджувати не потрібно!11Вика писав:Шановні колеги, підскажіть будь-ласка, чи потрібно перезатверджувати посадові інструкції при зміні керівника?
Посадові інструкції затверджуються наказом керівника. Доцільно одним наказом затверджувати одразу усі посадові інструкції. При цьому у правому верхньому куті першої сторінки посадової інструкції вказується слово «Затверджено», підпис керівника про затвердження, зазначається посада, ініціали та прізвище керівника, а також дата затвердження. Посадову інструкцію після її затвердження слід обов’язково довести до відома працівника під розпис. Зміни та доповнення до посадових інструкцій вносяться також наказом керівника, причому такі зміни допускаються лише за згодою працівника, інакше це вважатиметься односторонньою зміною умов трудового договору та примусовою працею з боку керівництва. Виняток з цього правила – зміна істотних умов праці в процесі змін в організації виробництва і праці, але запровадження таких змін можливе лише з дотриманням передбаченої законодавством процедури. Не потребує згоди працівника внесення до посадової інструкції змін, обумовлених зміною назви підприємства, структурного підрозділу або посади.
- Людмила_К
- Мандрівник
- Повідомлень: 14
- З нами з: 24 червня 2015, 09:34
- Регіон: Черниговская область
- Дякував (ла): 3 рази
Доброго дня!Підкажіть, будь ласка, чи можна головного бухгалтера бюджетної установи призначити ще і головою тендерного комітету?І для цього ще треба і якесь навчання пройти,чи необов"язково?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Так, може призначити його головою ТК. Навчання проходити не обов*язково (ст. 11 Закону № 922), це питання вирушуєте на свій розсуд
- Natashika
- Мандрівник
- Повідомлень: 23
- З нами з: 05 листопада 2015, 00:24
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 4 рази
Доброго дня. Чи відноситься головний бухгалтер установи до Керівників? Спір виник із фінансовим управлінням при виконанні Мережі. Ми посилаємось на Державний класифікатор професій п. 1231, який розшифровується Додатком А, та фінуправління з нами не погоджується тому що наша бухгалтерія не є структурним підрозділом, і відносить головного бухгалтера до спеціалістів. Дякую!
Доброго времени суток. Подскажите, пожалуйста, увольняется главный бухгалтер сельского совета по соглашению сторон и других бухгалтеров нет. Нам объяснили, что нужно подать объявление в местную газету о вакансии, но только после увольнения главного бухгалтера и через месяц проводить конкурс на замещение вакантной должности. И еще не все, человек должен пройти спецпроверку и только тогда может приступать к обязанностям главного бухгалтера сельсовета. Как организовать работу этого сельсовета при отсутствии главного бухгалтера, если исполнять его обязанности некому, так как в штате кроме главного бухгалтера только председатель, землеустроитель и секретарь? Спасибо.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 46
- З нами з: 12 серпня 2013, 15:27
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 3 рази
Доброго дня! Працюю в сільській раді на посаді спеціалістаібухгалтера з 2011 року. А в цьому році казначейство зробило зауваження, що з 19 сільських рад нашого району я одна спеціаліст-бухгалтер. У 2009 році всих спеціалістів зробили головними бухгалтерами. І щоб ми виправили це. Підкажіть, будь-ласка, що це за постанова була в 2009 році і як написати розпорядження про переведення?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10561
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 148 разів
- Подякували: 1392 рази
- Контактна інформація:
Lyubo4ka писав:Доброго дня! Працюю в сільській раді на посаді спеціалістаібухгалтера з 2011 року. А в цьому році казначейство зробило зауваження, що з 19 сільських рад нашого району я одна спеціаліст-бухгалтер. У 2009 році всих спеціалістів зробили головними бухгалтерами. І щоб ми виправили це. Підкажіть, будь-ласка, що це за постанова була в 2009 році і як написати розпорядження про переведення?
-
- Квартирант
- Повідомлень: 56
- З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Кобеляки
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 1 раз
EVGENIY! Якщо взяти Схему посадових окладів керівних працівників і спеціалістів апарату сільських і селищних рад та їх виконавчих органів(крім сільських, селищних рад і їх виконавчих органів, що представляють інтереси об’єднаних територіальних громад), наведену в додатку 54 до постанови КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 № 268 то в ній є посади «Головний бухгалтер», «Спеціаліст I категорії», «Спеціаліст II категорії».
Відповідно до підпункту 5 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР питання затвердження за пропозицією сільського, селищного голови структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів вирішується винятково на пленарних засіданнях сільської, селищної ради.
Тож створення структурного підрозділу з ведення бухгалтерського обліку віддано на розсуд сільських та селищних рад.
За відсутності бухгалтерської служби вводиться посада спеціаліста, на якого покладається виконання обов’язків бухгалтерської служби, тобто бухгалтера. Посадову інструкцію такого спеціаліста також має затвердити керівник бюджетної установи. А чи можна вводити посаду головного бухгалтера, якщо в установі не створено бухгалтерську службу?
Як я розумію посаду «головний бухгалтер» доцільно вводити, коли у штаті установи є й інші спеціалісти, до функціональних обов’язків яких належить ведення бухгалтерського обліку в установі. Але ж в сільській раді є лише одна людина, на яку покладено ці обов"язки. Казна вимагає щоб в сільській раді повинен бути обов"язково "головний бухгалтер", а як же бути із структурним підрозділом?
Відповідно до підпункту 5 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР питання затвердження за пропозицією сільського, селищного голови структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів вирішується винятково на пленарних засіданнях сільської, селищної ради.
Тож створення структурного підрозділу з ведення бухгалтерського обліку віддано на розсуд сільських та селищних рад.
За відсутності бухгалтерської служби вводиться посада спеціаліста, на якого покладається виконання обов’язків бухгалтерської служби, тобто бухгалтера. Посадову інструкцію такого спеціаліста також має затвердити керівник бюджетної установи. А чи можна вводити посаду головного бухгалтера, якщо в установі не створено бухгалтерську службу?
Як я розумію посаду «головний бухгалтер» доцільно вводити, коли у штаті установи є й інші спеціалісти, до функціональних обов’язків яких належить ведення бухгалтерського обліку в установі. Але ж в сільській раді є лише одна людина, на яку покладено ці обов"язки. Казна вимагає щоб в сільській раді повинен бути обов"язково "головний бухгалтер", а як же бути із структурним підрозділом?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 106
- З нами з: 06 лютого 2015, 08:40
- Регіон: Сумская область
Добрій день . Нам нужно поменять должность начальника бухгалтерского отдела на главного бухгалтера коммунального ужреждения? Помогите пожайлуста счего начать ?
- НаталіяЛучик
- Квартирант
- Повідомлень: 71
- З нами з: 20 серпня 2015, 11:21
- Регіон: Черновицкая область
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 6 разів
Доброго дня. Підскажіть, чи обов"язкова наявність Положення про відділ економіки, бух.обліку та звітності чи Положення про бухгалтерську службу у комунальному закладі, де працює один бухгалтер (посада назв. Головний бухгалтер).
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!ndymchuk писав:Доброго дня! Чи може заступник головного бухгалтера бюджетної установи виконувати обовязки касира?
Відповідно до абз. 5 п. 45 розд. IV Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 29.12.2017 р. № 148, установи/підприємства, штатним розписом яких не передбачено посади касира, виконання його обов'язків покладають на бухгалтера чи іншого працівника, з яким укладається договір про повну матеріальну відповідальність, відповідно до письмового розпорядження керівника.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 76
- З нами з: 24 січня 2016, 08:43
- Регіон: Черновицкая область
- Дякував (ла): 11 разів
- Подякували: 1 раз
а п.15. Головний бухгалтер або особа, яка його заміщує, не може
отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові
кошти і товарно-матеріальні цінності, а також виконувати обов'язки
керівника бюджетної установи на період його тимчасової
відсутності. Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи
Кабінет Міністрів України; Постанова, Положення від 26.01.2011 № 59 ? Ця заборона не відмінена?
отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові
кошти і товарно-матеріальні цінності, а також виконувати обов'язки
керівника бюджетної установи на період його тимчасової
відсутності. Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи
Кабінет Міністрів України; Постанова, Положення від 26.01.2011 № 59 ? Ця заборона не відмінена?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Дійсно, ця норма чинна. Тому краще все таки виконання обов’язків касира покласти на іншого працівника, ніж на заступника головного бухгалтера.ndymchuk писав:а п.15. Головний бухгалтер або особа, яка його заміщує, не може
отримувати безпосередньо за чеками та іншими документами готівкові
кошти і товарно-матеріальні цінності, а також виконувати обов'язки
керівника бюджетної установи на період його тимчасової
відсутності. Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи
Кабінет Міністрів України; Постанова, Положення від 26.01.2011 № 59 ? Ця заборона не відмінена?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Офіційних роз’яснень з цього приводу немає. Але логічно припустити, що обмеження, передбачене п. 15 Положення про бухгалтерську службу, стосується передусім випадків заміщення (фактичного виконання обов’язків) головбуха. Водночас якщо у Вас у штаті є посада головного бухгалтера і його заступника, то вочевидь є й інші працівники бухгалтерської служби. З огляду на це, доцільніше обов'язки касира покласти на іншого працівника.ndymchuk писав:Підскажіть ця норма діє на заступника постійно, чи лише коли він безпосередньо заміняє голбуха на період відпустки чи лікарняного?
- Ларэна
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 25 вересня 2012, 07:47
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Цюрупинск
Доброго дня, підскажіть будь-ласка, чи може бути в районній раді відділ фінансово-господарський без начальника відділу, без головного бухгалтера, тільки головний спеціаліст, бухгалтер та технічні працівникі ( всього 7 осіб)? як вийти з такої ситуації, як довести керівнику та депутатам( бо вони голосують за структуру апарату ради.
Доброго дня, підкажіть, будь ласка, чи можна зробити перерозподіл обов'язків між головним спеціалістом і головним бухгалтером. Головний спеціаліст веде облік по державному бюджету а головний бухгалтер по місцевому. Зараз головний бухгалтер звільнився, мають оголошувати конкурс на його посаду. Чи має право головний спеціаліст, який виконує обов'язки головного бухгалтера зробити перерозподіл і покласти на себе ведення місцевого бюджету. Якщо може, то як це зробити. Дуже прошу відповісти, будь ласка!