ДКСУ звертає увагу на необхідність термінового приведення функціонування бухгалтерських служб до норм Типового положення про бухгалтерську службу

Державна казначейська служба України звертає увагу розпорядників бюджетних коштів на необхідність термінового приведення функціонування бухгалтерської служби бюджетних установ до норм Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2011 №59 (далі – Типове положення).



Зокрема, мова йде про порушення Пункту 2 Типового положення, де визначено, що бухгалтерська служба утворюється як самостійний структурний підрозділ бюджетної установи – департамент, управління, відділ, сектор або в бюджетній установі вводиться посада спеціаліста, на якого покладається виконання обов’язків бухгалтерської служби.

Відповідно до Пункту 3 Типового положення бухгалтерська служба підпорядковується безпосередньо керівникові бюджетної установи або його заступникові.

Керівником бухгалтерської служби є головний бухгалтер, який підпорядковується та є підзвітним керівникові бюджетної установи або його заступникові (Пункт 9 Типового положення).

Органами Казначейства встановлено, що у низки розпорядників бюджетних коштів функції бухгалтерської служби виконує структурний підрозділ, який не є самостійним структурним підрозділом, а входить до складу департаменту (управління), що є порушенням вимог Пункту 2 Типового положення.

У 23 розпорядників бюджетних коштів, що обслуговуються у Центральному апараті Казначейства та у 746 розпорядників бюджетних коштів державного бюджету, які обслуговуються в територіальних органах Казначейства, керівником структурного підрозділу, який виконує функції бухгалтерської служби, є не «головний бухгалтер», що є порушенням Пункту 9 Типового положення.

Крім того, наявні випадки порушення розпорядниками бюджетних коштів усіх трьох вищезазначених пунктів Типового положення.

ДКСУ

 


Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Коментарі (23)
Інна
14.11.2017
Таки да...
Порохобот
14.11.2017
Чомусь про це ніхто не думав при створенні нових відділів і покладанні на них обов*язків ліквідованих установ в результаті реформи децентралізації. А тепер згадали про типове положення яке вже "приший - пристібай". Як завжди в нашій країні все через Ж*ПУ!
Тетяна
14.11.2017
а як бути коли в типових штатних нормативах відсутня посада головного бухгалтера, а э начальник відділу
Олег Тетяна
14.11.2017
Буде начальник відділу - головний бухгалтер
Ольга Олег
15.11.2017
Посаду "Начальник відділу-головний бухгалтер" наш фін.департамент не дозволив ввести до штатного розпису. Як пояснили, що таку посаду можливо ввести лише у ОМС, а ми комунальна установа. А у типовому штатному розписі посади головного бухгалтера немає
Олена
14.11.2017
А якщо в департамент лише головной специалист-бухгалтер в одном лице
Вона
15.11.2017
Якщо в установі є посада - «головний спеціаліст-бухгалтер»?.))))) то як привести до «норм» у маленькому структурному підрозділі РДА? .)))) так і залишиться.)) оскільки головним бухгалтером може бути в держ.службі виклбчно начальник відділу.)))) а ви-працюйте «спеціалісти». ))))) вас вже привели у відповідність Закону «про держ.службу».))))
Олена
15.11.2017
дивно, алє всю роботу робиш головного бухгалтера , а працюєшь просто бухгалтером, чомуб не ввести просто посаду головний бухгалтер
Вона Олена
15.11.2017
Отож.) от і я «про що».
Тат_яна
15.11.2017
Коли в типових штатних центрів СССДМ прибрали на обласному та районному рівні головних бухгалтерів, ніхто не подумав ні про яку невідповідність. По штатному "бухгалтер", а по факту - вся бухгалтерия, функції економіста, системного адміністратора (бо інакше ж ніфіга не здаси). За мінімалку, бо оклад ще доводиться дотягувать до МЗП. Заберіть нах... на Київ бухгалтерські служби, і грайтеся з складанням облікової політики, е-датою, прозором, і всим, що ви намудрували на наші голови. А нам дайте нормальну бухгалтерську програму, оплачену з бюджету (маю на увазі доступ), оновлюйте її вчасно при кожному вашому наближенню до евростандартів, і залиште нам первічку. Все рівно більш, ніж мінімалка, ви нам не заплатите.
Наталя Тат_яна
15.11.2017
підтримую крик душі - 19 років головні, а тепер просто ), а відповідальність-функціїї ще більші ))))) клас
вікторія Тат_яна
15.11.2017
Добре коли тільки бухгалтер......Інколи і кадровик, і військовий облік, відписка листів. розпоряджень, сам собі юрист. Знаю точно, що є такі РЦ СССДМ, де бухгалтер і ФСР, і психолог...... Звичайно було б непогано у районних центрах ввести посаду головного бухгалтера, була б інша зарплата. Можливо є в когось думки по цьому поводу. Ми ж саме зараз формуємо бюджет на 2018 рік, можна було б і новий штатний затвердити. ПОТРІБНА ПІДСТАВА!!!!!!
Тат_яна вікторія
15.11.2017
Пізно пити Боржомі, та й Поляна квасова не допоможе... ЛІКВІДАЦІЯ!
вікторія Тат_яна
15.11.2017
Не розумію про що ви. Ліквідація кого? чи чого?
Поділіться якщо щось знаєте. Дякую.
Тат_яна вікторія
15.11.2017
центру соціальних служб
вікторія Тат_яна
15.11.2017
Вибачте, але я не розумію, що ви маєте на увазі. Поділіться як маєте інформацію. Центри взагалі ліквідовують чи приєднують ..........Що саме?
Тат_яна вікторія
15.11.2017
Ви район, область чи який інший рівень? У нас після створення об"єднаних громад районні центри зайві. Реформи, однако, не чули?
Карл
15.11.2017
Боже мой какое казначейство наивное, всем пофиг на это, если дали указание и даже затвердили уменьшить штаты сверху, то никакого самостоятельного структурного отдела не может быть например на 3 человека согласно новому Закону, типа сектор 2 бухгалтера и начальник что ли. Возможно нужно было конечно изменить это положение и сделать одну центральную бухгалтерию в РДА. Но верхам в нашей стране по барабану, они плевать хотели на простых людей, на на этом денег не заработаешь и не украдешь. Никто сверху ничего не анализирует, не думает и не ищет логику. Сейчас главное децентрализация, там хоть в местных бюджетах можно украсть и списать под улучшение благоустройства . Увы продолжается деградация нации. Старую систему развалят, а новую не построят.
Вера
15.11.2017
Что-то я не поняла... У нас нет бух.службы, все ведет один бухгалтер. В штатном посада называется - главный бухгалтер. Это что не правильно?
Іра
15.11.2017
У нас в районі у 9 школах весь облік ведуть просто бухгалтери і коли ми заговорили про переведення нас на головних бухгалтерів, то керівництво району сказало щоб навіть не думали, бо нас 9чоловік ,а це потягне великі розтрати на оплату праці.Район розбагатіє на тих копійках, які могли б доотримувати гол.бухгалтери ;)
Тат_яна Іра
16.11.2017
Співчуваю та дякую за інформацію про рівень оплати у вашому випадку. Таке ж саме було і при переведенні ЦСССДМ із держслужби на ЄТС-ку. Навіть для одного бухгалтера не знайшли ніяких вагомих підстав платити йому більше мінімалки. А у вас аж дев"ять. Це ж які збитки для громади! Після скорочення у зайнятості відбиватимусь руками, ногами, можливо, навіть кусатимусь, щоб із заянятості не направили бухгалтером в одну із шкіл.
бухгалтерія-це любов
16.11.2017
шановні колеги. Ми з 1 січня обєднуємося в ОТГ, облік веде ЦБ відділу освіти , бухгалтерія 9 осіб - то що необхідно робити в процесі обєднання з головним і іншими бухгалтерами, ПІДСКАЖІТЬ, БУДЬ ЛАСКА!!!!!!
Валентина
21.11.2017
Оn читаю і дивуюся! А у нас на 35 осіб головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера та провідний бухгалтер, і зарплату у всіх трьох далеко не мінімальна. І нікого це не дивує.
Залишити коментарі:
Ваше ім`я
Коментарі