А у нас засада вообще. Поставщик не имеет в наличии компьютеров, поэтому подписать Договор о хранении не может. Тупик какой-то. Будем, наверное, вообще отказываться от этих денег, поскольку выхода я не вижу. Петлю на шею в размере 80 000 грн. вешать ни я ни директор не хотим(((
Lana5260 писав:Можно ли делать предоплату по тендерному договору (бензин и ДТ) сумма договора 400 тыс.грн.
Я думаю,что нет. Одним из необходимых условий предоплаты являются и договорные отношения, а именно: в договоре должно быть предусмотрено, что оплата осуществляется по предоплате (сроки поставки товара после предоплаты и ответственность за несвоевременную поставку, условия возврата предоплаты тоже необходимо предусмотреть) и регистрировать обязательства в казне по такому договору нужно как на предоплату. Поэтому, я
думаю, что условие предоплаты необходимо применять к договору в целом, что делает невозможным применение предоплаты к тендерному договору.
девочки,кто работает по счетам-как вы отражаете счета в мемордерах и в квартале считаете фактические?а если проплатилась часть товара по счту-и его не дали до отчета -тогда это дебиторка?
Добрий день. Підкажіть, будь ласка, в Постанові №117 в п.1.1 по передплаті на один місяць написано "інших робіт і послуг, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків їх вартості": які це інші роботи, якщо не будівництво, реконструкція, кап.ремонт?
Добрый день! Очень нужна помощь! Подскажите, пожалуйста, как правильно отразить в бух.учете (проводки) предоплату в следующих случаях:
1)В декабре 2015г. Была осуществлена предоплата подписки на 2016 г. с общего фонда в размере 8926,44 грн.
2)С общего фонда была сделана предоплата бензина на сумму 4967,50
3)В декабре была осуществлена предоплата кап.ремонта по спец. Фонду на сумму 294932,00 грн. Общая сумма договора 983000 грн.
З цього питання раджу звернутися до Плану рахунків № 611
На субрахунку 851 "Витрати майбутніх періодів" ведеться облік сум здійснених витрат у звітному періоді, які підлягають віднесенню на витрати в майбутніх звітних періодах (сплачені авансом орендні платежі, передплата на газети, журнали, періодичні та довідкові видання тощо).
Тобто 851 у вашій ситуації використовуємо при здійсненні передоплати, а у всіх інших випадках - у звичайному порядку
Востаннє редагувалось 14 грудня 2015, 14:00 користувачем Матвєєва Вікторія, всього редагувалось 1 раз.
Матвєєва Вікторія писав:З цього питання раджу згадати по Плану рахунків № 611
На субрахунку 851 "Витрати майбутніх періодів" ведеться облік сум здійснених витрат у звітному періоді, які підлягають віднесенню на витрати в майбутніх звітних періодах (сплачені авансом орендні платежі, передплата на газети, журнали, періодичні та довідкові видання тощо).
Тобто 851 у вашій ситуації використовуємо при здійсненні передоплати, а у всіх інших випадках - у звичайному порядку
В случае предоплаты подписки по бюджету, я должна сделать проводки:
1. перечислены деньги за предоплату - Д364 К321 - в каком ордере?
2. отображены затраты - Д851 К364 - ордер 4?
3. и в 2016 г я должна делать проводки каждый квартал до полного списания затрат, я правильно поняла- Д802 К851?
EVGENIY писав:http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 360#p46358
1. МО 2
2. МО 4
3. МО 17
Нічого що кварталу не потрібно списувати, один раз на початку однією сумою все з 851 рахунку списуєте (виняток якщо попередня оплата ще й на наступний рік переходе)
EVGENIY писав:http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 360#p46358
1. МО 2
2. МО 4
3. МО 17
Нічого що кварталу не потрібно списувати, один раз на початку року однією сумою все з 851 рахунку списуєте (виняток якщо попередня оплата ще й на наступний рік переходе)
так делать и для услуги прийома по подписке? или только по стоимости самых газет и журналов?
EVGENIY писав:http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 360#p46358
1. МО 2
2. МО 4
3. МО 17
Нічого що кварталу не потрібно списувати, один раз на початку року однією сумою все з 851 рахунку списуєте (виняток якщо попередня оплата ще й на наступний рік переходе)
так делать и для услуги прийома по подписке? или только по стоимости самых газет и журналов?
Услуги вы сразу относите на фактические их не нужно на расходы будущих периодов относить!
Скажите пожалуйста разрешение на предоплату казна требует с конкретным указанием "статей" по которым разрешена предоплата да еще и с суммой, разве это правильно? Может я вообще не буду пользоваться предоплатой и как я могу расчитать суммы....наперед
Пожалуйста, уточните какую "статью" Вы имели в виду?
Кроме того не понятно, почему вы не знаете сумму? Ведь сумма предоплаты берется не с потолка, а например, с договора.
Скажите, а за что конкретно Вы собирались сделать предоплату? Есть ли для этого основания в постановлении КМУ № 117?
Ми головні розпорядники бюджетних коштів. Зробили дозвіл на предоплату "взагалі" згідно постанови. Казна вимагає конкретно по напрямкам та ще і суму вказати...... Це ж неправильно.... Як я можу наперед знати яку предоплату прийдеться робити
Доброго дня, колеги! Потрібна Ваша допомога! Проводимо поточний ремонт приміщення. Здійснили попередню оплату виконавцю в розмірі 30% кошторисної вартості. Які проводки та в яких ордерах проводити? Обіцяють завершити ремонт вцілому до кінця місяця та закрити актом виконаних робіт.
ton писав:Доброго дня, колеги! Потрібна Ваша допомога! Проводимо поточний ремонт приміщення. Здійснили попередню оплату виконавцю в розмірі 30% кошторисної вартості. Які проводки та в яких ордерах проводити? Обіцяють завершити ремонт вцілому до кінця місяця та закрити актом виконаних робіт.
Добрий день. Установа орендує частину приміщення та відшкодовує вартість фактично спожитих комунальних послуг. У цьому місяці орендар наполягає на здійсненні попередньої оплати за електропостачання. Мене турбує чи правомірно в договір про відшкодування комунальних послуг вносити зміни, що передбачають проведення попередньої оплати? Буду дуже вдячна за допомогу.
Юлька2015 писав:Добрий день. Установа орендує частину приміщення та відшкодовує вартість фактично спожитих комунальних послуг. У цьому місяці орендар наполягає на здійсненні попередньої оплати за електропостачання. Мене турбує чи правомірно в договір про відшкодування комунальних послуг вносити зміни, що передбачають проведення попередньої оплати? Буду дуже вдячна за допомогу.
Доброго дня! Прошу Вас уточнити хто все ж таки орендар, а хто орендодавець приміщення.
Доброго дня!
Прошу звернути Вашу увагу, що орендар саме відшкодовує орендодавцеві понесені ним витрати на утримання майна, це обумовлено насамперед умовами Примірного договору про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю, затвердженого наказом Фонду держмайна від 23.08.2000 р. № 1774 (далі - Примірний договір).
Зокрема відповідно до п.1.1. Примірного договору балансоутримувач забезпечує обслуговування, експлуатацію та ремонт будівлі, а також утримання прибудинкової території, а Орендар бере участь у витратах Балансоутримувача на виконання вказаних робіт пропорційно до займаної ним площі в цій Будівлі, якщо інше не випливає з характеру послуг, наданих Балансоутримувачем за цим Договором.
Також, згідно з п 2.2.3. Примірного договору орендар зобовязується не пізніше __________ числа місяця, наступного за звітним місяцем, вносити плату на рахунок Балансоутримувача Будівлі, або організації, що обслуговує Будівлю, за санітарне обслуговування прибудинкової території та допоміжних приміщень Будівлі, технічне обслуговування Будівлі відповідно до загальної площі Приміщення, на ремонт відповідно до відновної вартості Приміщення, а також за комунальні послуги.
Але все ж таки за умови вснесення в договір про відшкодування послуг змін в частині визначення попередньої оплати, слід пом”ятати про вимоги постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», п.1 якої передбачено, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі інших робіт і послуг, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків їх вартості, на строк не більше одного місяця.