Проектная документация.

Аватар користувача
Дёмина Татьяна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 06 листопада 2014, 14:36
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Украина, Павлоград

Повідомлення Дёмина Татьяна »

Здравствуйте! Подскажите нужно ли ставить проектную документацию на приход?Какие проводки при этом делать?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Дёмина Татьяна писав:Здравствуйте! Подскажите нужно ли ставить проектную документацию на приход?Какие проводки при этом делать?
Позиція Мінфіну з цього приводу була опублікована на сторінках нашої газети у консультації "Мінфін відповідає на актуальні запитання" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2015, № 21).

Якщо коротко, то ні, оприбутковувати проектно-кошторисну документацію (якщо не йдеться про типову проектну документацію) на баланс установи не потрібно. Витрати на її виготовлення слід обліковувати на субрахунку 141 "Капітальні інвестиції в основні засоби".

Аватар користувача
Дёмина Татьяна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 06 листопада 2014, 14:36
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Украина, Павлоград

Повідомлення Дёмина Татьяна »

Подскажите, если у нас есть рабочий проэкт ,сопровождение экспертизы,кошторысная документация, куда нам её поставить? это ведь документы немалолважные?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Дёмина Татьяна писав:Подскажите, если у нас есть рабочий проэкт ,сопровождение экспертизы,кошторысная документация, куда нам её поставить? это ведь документы немалолважные?

Согласна, что документы это важные, но от этого позиция Минфина не меняется, то есть как отдельный объект их учитывать не нужно.

Аватар користувача
bysinka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 23 червня 2015, 13:23
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення bysinka »

Добрий день! За іншими надходженнями спеціального фонду , було сплачено за проектно-кошторисну документацію до капітального ремонту будівель у розмірі 16000 грн. без ПДВ. Підкажіть, будь ласка, які проведення для відображення в бухобліку?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

bysinka писав:Добрий день! За іншими надходженнями спеціального фонду , було сплачено за проектно-кошторисну документацію до капітального ремонту будівель у розмірі 16000 грн. без ПДВ. Підкажіть, будь ласка, які проведення для відображення в бухобліку?
Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду. На це чітко вказує п. 2 розд. ІІІ НП(С)БО 121 "Основні засоби".

Тому операції з виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт будівлі на рахунках бухгалтерського обліку слід відображати таким чином:
1. Перераховані кошти за виготовлення проектно-кошторисної документації Дт 675 Кт 326;
2. Виконано роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації згідно з актом виконаих робіт Дт 813 Кт 675.

hamster
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 109
З нами з: 17 січня 2015, 10:33
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення hamster »

Прошу уточнить, что такое типовая проектно-сметная документация? Если у нас строительство объекта "с нуля" - объект парк. Не реконструкция, не капитальный ремонт. Такую документацию учитывать на 109 счете? Или все равно накапливать на 141 и списать затем на 103?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 139 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Не могу понять, откуда Вы взяли 109 субсчет для проектно-сметной документации? Советую повнимательнее посмотреть его последнюю редакцию.
Это совершенно разные документы. Подробно о разграничении таких понятий мы писали в "Бюджетной бухгалтерии" 2012, № 21, с. 8.
Теперь что касается учета. Все расходы на приобретение, строительство ОС нужна накапливать на субсчете 141, а потом списывать на 103 (при введении в эксплуатацию).

Тиррей
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 25 лютого 2016, 20:36
Регіон: Одесская область

Повідомлення Тиррей »

Помогите, пожалуйста, подскажите, как правильно списать с 141  проектну-смету документацию (работы по которой не выполнены и не будут выполняются)?

цветуля
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 25 квітня 2012, 20:01
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення цветуля »

чи повинні витрати на виготовлення кошторисної документації бути включені до зведеного кошторисного розрахунку?

Littlegirlua
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 08 вересня 2015, 16:09
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Littlegirlua »

чи потрібно вартість пкд ставити на баланс (наприклад на 109 рах) як документацію? дякую

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 139 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Відповідь на Ваше запитання читайте вище :33:у цій же гілці.

Littlegirlua
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 08 вересня 2015, 16:09
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Littlegirlua »

Матвєєва Вікторія писав:Відповідь на Ваше запитання читайте вище :33:у цій же гілці.
чи не можете підказати проводки та чим керуватись? дякую!

Марушка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 51
З нами з: 05 листопада 2013, 15:29
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Марушка »

Тиррей писав:Помогите, пожалуйста, подскажите, как правильно списать с 141  проектну-смету документацию (работы по которой не выполнены и не будут выполняются)?
Тот же вопрос...

31.lecz.62
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 23 березня 2016, 11:06
Регіон: Полтавская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення 31.lecz.62 »

Хотіла уточнити такий момент: у нас на балансі обліковуються проекти та проектні роботи ще з 2000 року, як писали і вище - це "заслуга" ревізорів, заставили всі проекти поставити на облік на рах.109 і вони до цього часу значаться в обліку. По рішенню виконкому вартістю до 2,5 тисяч ми списали раніше. Є такі проекти, що відбувається корегування і виготовляється новий, вартість їх значна, подали на виконком один з таких і нам його не погодили на списання. В роботі вони нікому не потрібні. Чи можемо ми під час інвентаризації описати, що не придатні такі проекти для роботи, а от списати як можна самим без погодження???? Може якоюсь бух.довідкою, але суми великі і не хочеться викликати вогонь при перевірці та якісь підозри ревізорів. Може в когось була така ситуація, то поділіться. Дякую.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

У меня висят. 

400 тыс., ну его нафиг.

Аватар користувача
ANNA6724
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 116
З нами з: 19 вересня 2014, 11:32
Регіон: Сумская область
Звідки: Сумы

Повідомлення ANNA6724 »

А по нових рахунках з 2017 року, які будуть проводки при введенні в експлуатацію ПКД ?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

ANNA6724 писав:А по нових рахунках з 2017 року, які будуть проводки при введенні в експлуатацію ПКД ?
Безпосередньо проектно-кошторисна документація не вводиться в експлуатацію. В експлуатацію вводять об’єкт будівництва.
Також проектна документація не є окремим об’єктом обліку. Вартість послуг із її виготовлення слід обліковувати у складі капітальних інвестицій (субрахунок 1311 "Капітальні інвестиції в основні засоби"). А після введення об’єкта будівництва в експлуатацію об'єкт капітальних інвестицій (у тому числі і вартість проектної документації) зараховують до складу основних засобів (Дт 1013 Кт 1311).

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Злийко Анна писав:дякую.  а якщо виготовлення ПКД та реконструкція об"єкта здійснювалось за рахунок благодійної допоги, а об"єкт орендований (рахується на позабалансі) ?
Аналогічна ситуація вже була описана на сторінках нашої газети у консультації "Заміна газової котельні в орендованому приміщенні: як обліковувати витрати" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2017, № 33). Там все дуже детально описано і пояснено на прикладі.
Якщо коротко, то витрати орендаря на поліпшення об’єкта операційної оренди (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо), що приводять до збільшення майбутніх економічних вигід,  слід відображати  як капітальні інвестиції з подальшим зарахуванням до складу основних засобів як окремого об’єкта. Цього вимагає п. 3 розд. IV Методрекомендацій з обліку ОЗ.

Калинка
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 08 червня 2017, 11:23
Регіон: Черновицкая область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Калинка »

Доброго дня. Робимо поточний ремонт дороги. Для цього виготовили проектно-кошторисну документацію на поточний ремонт. Як правельно провести в обліку?
Дт 8013 КТ6211 1931грн. і все?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Калинка писав:Доброго дня. Робимо поточний ремонт дороги. Для цього виготовили проектно-кошторисну документацію на поточний ремонт. Як правельно провести в обліку?
Дт 8013    КТ6211 1931грн. і все?
Доброго дня!
Якщо це дійсно поточний ремонт і якщо ця дорога обліковується у Вас на балансі, тоді все вірно.

Депбух
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 03 липня 2017, 20:30
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Депбух »

Крот Юлія писав:
Калинка писав:Доброго дня. Робимо поточний ремонт дороги. Для цього виготовили проектно-кошторисну документацію на поточний ремонт. Як правельно провести в обліку?
Дт 8013    КТ6211 1931грн. і все?
Доброго дня!
Якщо це дійсно поточний ремонт і якщо ця дорога обліковується у Вас на балансі, тоді все вірно.
А якщо капітальний ремонт?Накопичувати?

Natalija13
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 38
З нами з: 08 липня 2018, 14:47
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення Natalija13 »

Доброго дня!!! Підскажіть будь ласка, ми заплатили за виготовлення робочого проекту на ремонт доріг з відновленням тротуарів, і робимо проводки Дт1311 Кт5411 ???? і як правильно мені показати ці проводки в 6 ордері?????

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 9320
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 129 разів
Подякували: 1268 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Natalija13 писав:Доброго дня!!! Підскажіть будь ласка, ми заплатили за виготовлення робочого проекту на ремонт доріг з відновленням тротуарів, і робимо проводки Дт1311 Кт5411 ???? і як правильно мені показати ці проводки в 6 ордері?????
Проводки дт1311 кр5411 не існує! Чому ви її робите?

Ганна Петришин
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 03 січня 2018, 21:24
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Ганна Петришин »

Під час ревізії у 2012 ревізори поставили на баланс 109 рах ПКД по кількох об'єктах. Знос на не нараховувався, сума  25000.00 Як її списати і якими проводками відобразити?

LYNA
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 28 листопада 2013, 19:16
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення LYNA »

Також цікавить питання щодо списання документації яка в попередні роки була зачислена на баланс по рах.1018 (а саме технічні паспорти на суму 598787,00грн) Знос нараховується щоквартально з давніх-давен (10%). Як списати дані технічні паспорти та що робити із зносом (сума 466465,00грн) і залишковою вартістю (сума 132302,00грн)

Надійка
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 20 серпня 2021, 09:35
Регіон: Львівська

Повідомлення Надійка »

Цікавить, як списати документацію яка була передана нам на баланс по рах.1018 (а саме технічні паспорти, детальний план території та ін) Знос не нараховувався. Як списати дані технічні паспорти, детального плану та ін.

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”