Проектная документация.
- Дёмина Татьяна
- Мандрівник
- Повідомлень: 43
- З нами з: 06 листопада 2014, 14:36
- Регіон: Днепропетровская область
- Звідки: Украина, Павлоград
Здравствуйте! Подскажите нужно ли ставить проектную документацию на приход?Какие проводки при этом делать?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Позиція Мінфіну з цього приводу була опублікована на сторінках нашої газети у консультації "Дёмина Татьяна писав:Здравствуйте! Подскажите нужно ли ставить проектную документацию на приход?Какие проводки при этом делать?
Якщо коротко, то ні, оприбутковувати проектно-кошторисну документацію (якщо не йдеться про типову проектну документацію) на баланс установи не потрібно. Витрати на її виготовлення слід обліковувати на субрахунку 141 "Капітальні інвестиції в основні засоби".
- Дёмина Татьяна
- Мандрівник
- Повідомлень: 43
- З нами з: 06 листопада 2014, 14:36
- Регіон: Днепропетровская область
- Звідки: Украина, Павлоград
Подскажите, если у нас есть рабочий проэкт ,сопровождение экспертизы,кошторысная документация, куда нам её поставить? это ведь документы немалолважные?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Дёмина Татьяна писав:Подскажите, если у нас есть рабочий проэкт ,сопровождение экспертизы,кошторысная документация, куда нам её поставить? это ведь документы немалолважные?
Согласна, что документы это важные, но от этого позиция Минфина не меняется, то есть как отдельный объект их учитывать не нужно.
Добрий день! За іншими надходженнями спеціального фонду , було сплачено за проектно-кошторисну документацію до капітального ремонту будівель у розмірі 16000 грн. без ПДВ. Підкажіть, будь ласка, які проведення для відображення в бухобліку?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду. На це чітко вказує п. 2 розд. ІІІ НП(С)БО 121 "Основні засоби".bysinka писав:Добрий день! За іншими надходженнями спеціального фонду , було сплачено за проектно-кошторисну документацію до капітального ремонту будівель у розмірі 16000 грн. без ПДВ. Підкажіть, будь ласка, які проведення для відображення в бухобліку?
Тому операції з виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт будівлі на рахунках бухгалтерського обліку слід відображати таким чином:
1. Перераховані кошти за виготовлення проектно-кошторисної документації Дт 675 Кт 326;
2. Виконано роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації згідно з актом виконаих робіт Дт 813 Кт 675.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 109
- З нами з: 17 січня 2015, 10:33
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 3 рази
Прошу уточнить, что такое типовая проектно-сметная документация? Если у нас строительство объекта "с нуля" - объект парк. Не реконструкция, не капитальный ремонт. Такую документацию учитывать на 109 счете? Или все равно накапливать на 141 и списать затем на 103?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Не могу понять, откуда Вы взяли 109 субсчет для проектно-сметной документации? Советую повнимательнее посмотреть его последнюю редакцию.
Это совершенно разные документы. Подробно о разграничении таких понятий мы писали в "Бюджетной бухгалтерии" 2012, № 21, с. 8.
Теперь что касается учета. Все расходы на приобретение, строительство ОС нужна накапливать на субсчете 141, а потом списывать на 103 (при введении в эксплуатацию).
Это совершенно разные документы. Подробно о разграничении таких понятий мы писали в "Бюджетной бухгалтерии" 2012, № 21, с. 8.
Теперь что касается учета. Все расходы на приобретение, строительство ОС нужна накапливать на субсчете 141, а потом списывать на 103 (при введении в эксплуатацию).
Помогите, пожалуйста, подскажите, как правильно списать с 141 проектну-смету документацию (работы по которой не выполнены и не будут выполняются)?
чи повинні витрати на виготовлення кошторисної документації бути включені до зведеного кошторисного розрахунку?
-
- Квартирант
- Повідомлень: 57
- З нами з: 08 вересня 2015, 16:09
- Регіон: Винницкая область
чи потрібно вартість пкд ставити на баланс (наприклад на 109 рах) як документацію? дякую
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
-
- Квартирант
- Повідомлень: 57
- З нами з: 08 вересня 2015, 16:09
- Регіон: Винницкая область
чи не можете підказати проводки та чим керуватись? дякую!Матвєєва Вікторія писав:Відповідь на Ваше запитання читайте вищеу цій же гілці.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
Хотіла уточнити такий момент: у нас на балансі обліковуються проекти та проектні роботи ще з 2000 року, як писали і вище - це "заслуга" ревізорів, заставили всі проекти поставити на облік на рах.109 і вони до цього часу значаться в обліку. По рішенню виконкому вартістю до 2,5 тисяч ми списали раніше. Є такі проекти, що відбувається корегування і виготовляється новий, вартість їх значна, подали на виконком один з таких і нам його не погодили на списання. В роботі вони нікому не потрібні. Чи можемо ми під час інвентаризації описати, що не придатні такі проекти для роботи, а от списати як можна самим без погодження???? Може якоюсь бух.довідкою, але суми великі і не хочеться викликати вогонь при перевірці та якісь підозри ревізорів. Може в когось була така ситуація, то поділіться. Дякую.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Безпосередньо проектно-кошторисна документація не вводиться в експлуатацію. В експлуатацію вводять об’єкт будівництва.ANNA6724 писав:А по нових рахунках з 2017 року, які будуть проводки при введенні в експлуатацію ПКД ?
Також проектна документація не є окремим об’єктом обліку. Вартість послуг із її виготовлення слід обліковувати у складі капітальних інвестицій (субрахунок 1311 "Капітальні інвестиції в основні засоби"). А після введення об’єкта будівництва в експлуатацію об'єкт капітальних інвестицій (у тому числі і вартість проектної документації) зараховують до складу основних засобів (Дт 1013 Кт 1311).
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Аналогічна ситуація вже була описана на сторінках нашої газети у консультації "Заміна газової котельні в орендованому приміщенні: як обліковувати витрати" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2017, № 33). Там все дуже детально описано і пояснено на прикладі.Злийко Анна писав:дякую. а якщо виготовлення ПКД та реконструкція об"єкта здійснювалось за рахунок благодійної допоги, а об"єкт орендований (рахується на позабалансі) ?
Якщо коротко, то витрати орендаря на поліпшення об’єкта операційної оренди (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо), що приводять до збільшення майбутніх економічних вигід, слід відображати як капітальні інвестиції з подальшим зарахуванням до складу основних засобів як окремого об’єкта. Цього вимагає п. 3 розд. IV Методрекомендацій з обліку ОЗ.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 14
- З нами з: 08 червня 2017, 11:23
- Регіон: Черновицкая область
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 1 раз
Доброго дня. Робимо поточний ремонт дороги. Для цього виготовили проектно-кошторисну документацію на поточний ремонт. Як правельно провести в обліку?
Дт 8013 КТ6211 1931грн. і все?
Дт 8013 КТ6211 1931грн. і все?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!Калинка писав:Доброго дня. Робимо поточний ремонт дороги. Для цього виготовили проектно-кошторисну документацію на поточний ремонт. Як правельно провести в обліку?
Дт 8013 КТ6211 1931грн. і все?
Якщо це дійсно поточний ремонт і якщо ця дорога обліковується у Вас на балансі, тоді все вірно.
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 03 липня 2017, 20:30
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 1 раз
А якщо капітальний ремонт?Накопичувати?Крот Юлія писав:Доброго дня!Калинка писав:Доброго дня. Робимо поточний ремонт дороги. Для цього виготовили проектно-кошторисну документацію на поточний ремонт. Як правельно провести в обліку?
Дт 8013 КТ6211 1931грн. і все?
Якщо це дійсно поточний ремонт і якщо ця дорога обліковується у Вас на балансі, тоді все вірно.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 38
- З нами з: 08 липня 2018, 14:47
- Регіон: Ровенская область
- Дякував (ла): 6 разів
Доброго дня!!! Підскажіть будь ласка, ми заплатили за виготовлення робочого проекту на ремонт доріг з відновленням тротуарів, і робимо проводки Дт1311 Кт5411 ???? і як правильно мені показати ці проводки в 6 ордері?????
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10611
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1395 разів
- Контактна інформація:
Проводки дт1311 кр5411 не існує! Чому ви її робите?Natalija13 писав:Доброго дня!!! Підскажіть будь ласка, ми заплатили за виготовлення робочого проекту на ремонт доріг з відновленням тротуарів, і робимо проводки Дт1311 Кт5411 ???? і як правильно мені показати ці проводки в 6 ордері?????
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 03 січня 2018, 21:24
- Регіон: Львовская область
- Дякував (ла): 2 рази
Під час ревізії у 2012 ревізори поставили на баланс 109 рах ПКД по кількох об'єктах. Знос на не нараховувався, сума 25000.00 Як її списати і якими проводками відобразити?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 12
- З нами з: 28 листопада 2013, 19:16
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 4 рази
Також цікавить питання щодо списання документації яка в попередні роки була зачислена на баланс по рах.1018 (а саме технічні паспорти на суму 598787,00грн) Знос нараховується щоквартально з давніх-давен (10%). Як списати дані технічні паспорти та що робити із зносом (сума 466465,00грн) і залишковою вартістю (сума 132302,00грн)
Цікавить, як списати документацію яка була передана нам на баланс по рах.1018 (а саме технічні паспорти, детальний план території та ін) Знос не нараховувався. Як списати дані технічні паспорти, детального плану та ін.
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 07 січня 2024, 23:06
- Регіон: Закарпатська область
- Дякував (ла): 1 раз
Добрий день. Чи можна обліковувати детальні плани території як нематеріальний актив?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10611
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1395 разів
- Контактна інформація:
Який же він не матеріальний якщо його можна пощупати на бумазіNatali4858 писав: ↑21 лютого 2024, 10:03Добрий день. Чи можна обліковувати детальні плани території як нематеріальний актив?
Ось колись була думка казначейства
але лист старий