Переход из хозрасчетной организации в бюджетную
-
Anna uks
- Новачок

- Повідомлень: 1
- З нами з: 20 березня 2019, 10:55
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 1 раз
Подскажите пожалуйста, как правильно начислять износ, если на здание управления с 2002 по 2018 год начислялась амортизация квартальная, т. к. управление было хозрасчетным, а с января 2019 управление стало бюджетной организацией и нужно начислять износ 2%? Мне нужно брать первоначальную стоимость здания или остаточную?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10820
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
не поверите но бюджетники тоже поквартально начисляют! Сроки использования можно посмотретьAnna uks писав:Подскажите пожалуйста, как правильно начислять износ, если на здание управления с 2002 по 2018 год начислялась амортизация квартальная, т. к. управление было хозрасчетным, а с января 2019 управление стало бюджетной организацией и нужно начислять износ 2%? Мне нужно брать первоначальную стоимость здания или остаточную?
читайте как начислять амортизацию
Вартість, яка амортизується, складається з первісної або переоціненої вартості основних засобів за вирахуванням їх ліквідаційної вартості.
Подробиці:
Вартість об'єкта основних засобів розподіляється на систематичній основі протягом строку його корисного використання (експлуатації) шляхом нарахування амортизації на дату балансу щокварталу діленням річної суми амортизації на 4. За рішенням керівника суб'єкта державного сектору у розпорядчому документі про облікову політику може бути передбачено нарахування амортизації на річну дату балансу.
Подробиці: