В тему Облік та списання ТМЦ
Подскажите, пожалуйста, какие проводки делаются при списании МШП, которые пришли в негодность? Только Дб 411- Кр 221 или нужна вторая запись?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10611
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1395 разів
- Контактна інформація:
Так, один запис!Beti писав:Подскажите, пожалуйста, какие проводки делаются при списании МШП, которые пришли в негодность? Только Дб 411- Кр 221 или нужна вторая запись?
- panyutinorada
- Коронована особа
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
Як бюджетній установі списати електроплитку та ел. обігрівач ?
Чи потрібні висновки експертів про їх непридатність ?
Дякую.
Чи потрібні висновки експертів про їх непридатність ?
Дякую.
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!panyutinorada писав:Як бюджетній установі списати електроплитку та ел. обігрівач ?
Чи потрібні висновки експертів про їх непридатність ?
Дякую.
З метою визначення непридатності основних засобів керівником суб'єкта державного сектору створюється відповідна комісія.
Саме ця комісія :
- здійснює безпосередній огляд об'єкта, що підлягає списанню;
- встановлює причини невідповідності критеріям активу;
- визначає осіб, з вини яких відбулося передчасне вибуття основних засобів із експлуатації, вносить пропозиції щодо їх відповідальності;
- визначає можливість продажу (передачі) об'єкта іншим підприємствам, організаціям та установам або використання окремих вузлів, деталей, матеріалів, що можуть бути одержані при демонтажі, розбиранні (ліквідації) основних засобів, встановлює їх кількість і вартість;
- складає і підписує акти про списання основних засобів.
В актах про списання наводяться дані, що характеризують об'єкти основних засобів: рік виготовлення або будівництва об'єкта, дата його надходження до суб'єкта державного сектору і початок експлуатації, первісна (переоцінена) вартість об'єкта, сума нарахованого зносу, проведені ремонти, причини вибуття тощо.
У разі списання основних засобів, які вибувають в результаті аварії, до акта додається копія акта про аварію.
У разі списання основних засобів, які вибувають в результаті стихійного лиха, до акта додається інформація стосовно обставини стихійного лиха.
Складені комісією акти про списання основних засобів затверджуються керівником суб'єкта державного сектору.
Суб'єктами державного сектору прийняття рішення про списання з бухгалтерського обліку основних засобів, які належать до об'єктів державної власності, здійснюється відповідно до вимог Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 листопада 2007 року N 1314, а ті що належать до об'єктів комунальної власності, здійснюється відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Що ж стосується заключення спеціалістів при списання електропліти та обігрівача, то воно не потрібно оскільки зазначене майно не перебуває під наглядом державних інспекцій.
- panyutinorada
- Коронована особа
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
Комісія з числа співробітників ?
Електрика в штаті нема. Хто саме має визначити, що прилади не працюють ? Як визначити не фахівцям причину поломки ?
Плитка та обігрівач металеві, чи потрібно здавати їх на металобрухт ?
Електрика в штаті нема. Хто саме має визначити, що прилади не працюють ? Як визначити не фахівцям причину поломки ?
Плитка та обігрівач металеві, чи потрібно здавати їх на металобрухт ?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Оскільки в штаті не має електрика, я пропоную Вам звернутись до спеціалізованої організації, яка проводить ремонт електроприладів. За результатами дослідження Ваших електроприладів фахівці або відремонтують їх або зазначать причину поломки та неможливості ремонту. Бажано що б таке заключення вони зробили в письмовому вигляді, воно і буде підставою для списання цінностей.panyutinorada писав:Комісія з числа співробітників ?
Електрика в штаті нема. Хто саме має визначити, що прилади не працюють ? Як визначити не фахівцям причину поломки ?
Плитка та обігрівач металеві, чи потрібно здавати їх на металобрухт ?
Для встановлення факту непридатності майна і неможливості та/або неефективності проведення його відновного ремонту чи неможливості його використання іншим чином, а також для оформлення документів на списання майна утворюється комісія із списання майна, головою якої є заступник керівника суб'єкта господарювання, а членами - головний бухгалтер або його заступник, працівники інженерних, технічних, технологічних, будівельних, обліково-економічних та інших служб суб'єкта господарювання, а також залучені за вимогою суб'єкта управління його представники та інші фахівці.
Металобрухт від списаних цінностей, повинен бути оприбуткований на рахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" за ціною металобрухту, та в подальшому реалізований спеціалізованому підприємству.
- panyutinorada
- Коронована особа
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
А если все же такую организацию мы найти не сможем ( скорей всего), то комиссии из перечисленого Вами числа сотрудников невозможно списать эти приборы без вывода специалиста-электрика об их непригодности ?звернутись до спеціалізованої організації, яка проводить ремонт електроприладів. За результатами дослідження Ваших електроприладів фахівці або відремонтують їх або зазначать причину поломки та неможливості ремонту. Бажано що б таке заключення вони зробили в письмовому вигляді, воно і буде підставою для списання цінностей.
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Зрозумійте, щоб в подальшому не було неприємностей з контролюючими органами бажано все ж таки пошукати спеціалізовану організацію, яка проводить ремонт електроприладів. Можливо в ваших приладах не значна поломка і їх ще можливо відремонтувати та використовувати в подальшому.panyutinorada писав:А если все же такую организацию мы найти не сможем ( скорей всего), то комиссии из перечисленого Вами числа сотрудников невозможно списать эти приборы без вывода специалиста-электрика об их непригодности ?звернутись до спеціалізованої організації, яка проводить ремонт електроприладів. За результатами дослідження Ваших електроприладів фахівці або відремонтують їх або зазначать причину поломки та неможливості ремонту. Бажано що б таке заключення вони зробили в письмовому вигляді, воно і буде підставою для списання цінностей.
В іншому випадку в комісії повинен бути працівник, який може обґрунтовано зазначити причину поломки, неможливість або неефективність ремонту.
В противному випадку підстав для списання цінностей не має.
- panyutinorada
- Коронована особа
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
Дякую, переконали.Зрозумійте, щоб в подальшому не було неприємностей з контролюючими органами бажано все ж таки пошукати спеціалізовану організацію, яка проводить ремонт електроприладів. Можливо в ваших приладах не значна поломка і їх ще можливо відремонтувати та використовувати в подальшому.
В іншому випадку в комісії повинен бути працівник, який може обґрунтовано зазначити причину поломки, неможливість або неефективність ремонту.
В противному випадку підстав для списання цінностей не має.
Якщо ситуація прийме вірний напрямок, тобто фахівець надасть висновок щодо непригодності, комісія спише відповідно.
Потім обов'язково потрібно комісії зважити ел. прилади і
Металобрухт від списаних цінностей, повинен бути оприбуткований на рахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" за ціною металобрухту, та в подальшому реалізований спеціалізованому підприємству.
Тільки так вірно ?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Вибачте я не зрозумів запитання.panyutinorada писав:Дякую, переконали.Зрозумійте, щоб в подальшому не було неприємностей з контролюючими органами бажано все ж таки пошукати спеціалізовану організацію, яка проводить ремонт електроприладів. Можливо в ваших приладах не значна поломка і їх ще можливо відремонтувати та використовувати в подальшому.
В іншому випадку в комісії повинен бути працівник, який може обґрунтовано зазначити причину поломки, неможливість або неефективність ремонту.
В противному випадку підстав для списання цінностей не має.
Якщо ситуація прийме вірний напрямок, тобто фахівець надасть висновок щодо непригодності, комісія спише відповідно.
Потім обов'язково потрібно комісії зважити ел. прилади іМеталобрухт від списаних цінностей, повинен бути оприбуткований на рахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" за ціною металобрухту, та в подальшому реалізований спеціалізованому підприємству.
Тільки так вірно ?
- panyutinorada
- Коронована особа
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
Списані відповідним чином ел.прилади металичні обов'язково потрібно сдавати на металобрухт ?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Відповідно до п.23 Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 листопада 2007 року N 1314 усі вузли, деталі, матеріали та агрегати розібраного та демонтованого обладнання, придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання, а також матеріали, отримані в результаті списання майна, оприбутковуються з відображенням на рахунках бухгалтерського обліку запасів.panyutinorada писав:Списані відповідним чином ел.прилади металичні обов'язково потрібно сдавати на металобрухт ?
Непридатні для використання вузли, деталі, матеріали та агрегати оприбутковуються як вторинна сировина (металобрухт тощо).
В подальшому металобрухт реалізовується спеціалізованому підприємству.
Взагалі то ви можете залишити його в установі але навіщо це Вам коли можливо отримати додаткові кошти для установи.
- panyutinorada
- Коронована особа
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
нема у нашій місцевості такого підприємства ( офіційного).В подальшому металобрухт реалізовується спеціалізованому підприємству.
Якщо ми списані відповідним чином єл.прилади залишимо в установі, то їх потрібно зберігати для ревізії ( списані, але в наявності) чи можна викинути на смітник, щоб не займали місця у приміщенні ?Взагалі то ви можете залишити його в установі
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Якщо комісія вирішить, що в списаних цінностях є метал, який необхідно оприбуткувати як металобрухт, то його необхідно буде обліковувати і зберігати до здачі в спеціалізоване підприємство. Якщо такого підприємства нема то металобрухт слід зберігати то того моменту доки воно не з’явиться.panyutinorada писав:нема у нашій місцевості такого підприємства ( офіційного).В подальшому металобрухт реалізовується спеціалізованому підприємству.Якщо ми списані відповідним чином єл.прилади залишимо в установі, то їх потрібно зберігати для ревізії ( списані, але в наявності) чи можна викинути на смітник, щоб не займали місця у приміщенні ?Взагалі то ви можете залишити його в установі
- panyutinorada
- Коронована особа
- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!solovey писав:Подскажите, пожалуйста,нужно ли составлять акт списания основного средства при его краже? Справка из милиции есть про кражу.
Так, для будь якого списання необхідно буде складати акт, більш детально пропоную дослідити механізм списання основних засобів та інших необоротних матеріальних активів, в тому числі виявлених в результаті інвентаризації як недостача, які перебувають у державній власності передбачений Порядком списання об’єктів державної власності, затвердженим постановою КМУ від 08.11.2007 р. № 1314. Що ж стосується об’єктів комунального майна, виявлених під час інвентаризації як недостача, слід керуватися рішеннями (положеннями) про порядок списання комунального майна органів, уповноважених приймати рішення про управління об’єктами комунальної власності.
Також нагадаю, що відповідно до п.4. розд. ІV Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 виявлені при інвентаризації розбіжності між фактичною наявністю активів і зобов’язань і даними бухгалтерського обліку регулюються підприємствами в такому порядку:
- нестача цінностей понад норми природного убутку, а також втрати від псування цінностей списуються з балансу та відносяться на рахунок винних осіб у розмірі, визначеному відповідно до законодавства, у разі якщо винні особи не встановлені, вони зараховуються на позабалансовий рахунок до моменту встановлення винних осіб або закриття справи згідно із законодавством.
Бюджетними установами у разі встановлення нестач або втрат, які виникли внаслідок зловживань, відповідні матеріали протягом 5 днів після встановлення нестач і втрат передаються правоохоронним органам, а на суму виявлених нестач і втрат подається цивільний позов.
Підкажіть для списання продуктів харчування достатньо щоденної меню-вимоги + накопичувальної відомості витрачання продуктів, чи потрібен обов"язково бути акт списання???
- Bux6109
- Мешканець
- Повідомлень: 134
- З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
- Регіон: Донецкая Область
- Звідки: Донецк
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 5 разів
Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, имеет ли право бюджетная организация продавать населению дрова, оприходованные по результату замены окон? Заранее спасибо!
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго ранку!Bux6109 писав:Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, имеет ли право бюджетная организация продавать населению дрова, оприходованные по результату замены окон? Заранее спасибо!
Вважаю, що дрова які залишились від заміни вікон бюджетна організація має право реалізувати.
Майте на увазі, що такі дрова повинні враховуватись до моменту реалізації на субрахунку 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу".
До речі кошти від реалізації дров, відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, будуть вважатися власними надходженнями установи.
Такі кошти будуть відноситись до 4 підгрупи першої групи власних надходжень - надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна).
Кошти можуть бути використані на :
- ремонт, модернізацію чи придбання нових необоротних активів та матеріальних цінностей, покриття витрат, пов'язаних з організацією збирання і транспортування відходів і брухту на приймальні пункти;
- господарські потреби бюджетних установ, включаючи оплату комунальних послуг і енергоносіїв.
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 06 грудня 2016, 16:26
- Регіон: Житомирская область
доброго дня, підкажіть будь ласка, ми проводимо модернізацію комп"ютера, купленого в 2010 році, з нього було вийнято деталі, які входили в заг.вартість, а саме системна плата, пам"ять, процесор і замінено на більш сучасні. З вийняті пригодні для подальшої експлуатації лише пам"ять. Як ми маємо оприбуткувати вийняті деталі, якими документами все оформити, модернізацію робили своїми силами. На суму вставлених деталей ми збільшуваємо вартість ОЗ, а зменшувати на вартість вийнятих не потрібно?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10611
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1395 разів
- Контактна інформація:
tanyushamas писав:доброго дня, підкажіть будь ласка, ми проводимо модернізацію комп"ютера, купленого в 2010 році, з нього було вийнято деталі, які входили в заг.вартість, а саме системна плата, пам"ять, процесор і замінено на більш сучасні. З вийняті пригодні для подальшої експлуатації лише пам"ять. Як ми маємо оприбуткувати вийняті деталі, якими документами все оформити, модернізацію робили своїми силами. На суму вставлених деталей ми збільшуваємо вартість ОЗ, а зменшувати на вартість вийнятих не потрібно?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 15
- З нами з: 26 серпня 2016, 23:34
- Регіон: Луганская область
Бюджетна установа придбала світодіодні лампи вартістю 49 грн кожна. Підкажіть як вести їх облік ?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 15
- З нами з: 26 серпня 2016, 23:34
- Регіон: Луганская область