Вирішуємо кадрові питання в ОМС

Осинівська сільська рада
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 20 листопада 2015, 09:06
Регіон: Луганская область

Повідомлення Осинівська сільська рада »

Скажіть будь лазка, попереджувати про вивільнення у звязку з реорганізацією шляхом приєднання необхідно  працівників лише тієї ради що припиняється чи і працівників головної садиби??

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Осинівська сільська рада писав:Скажіть будь лазка, попереджувати про вивільнення у звязку з реорганізацією шляхом приєднання необхідно  працівників лише тієї ради що припиняється чи і працівників головної садиби??
Працівників ради-головної садиби не потрібно попереджувати тільки у разі, якщо у них не відбувається жодних змін істотних умов праці.
Відповідно до ст. 32 Кодексу законів про працю України істотними умовами праці є зміна систем та розмірів оплати праці, пільг, режиму роботи, встановлення або скасування неповного робочого часу, суміщення професій, зміна розрядів і найменування посад та інші.

Ямпільська с/р
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 11 листопада 2015, 10:12
Регіон: Донецкая область

Повідомлення Ямпільська с/р »

Зараз  в усіх об'єднаних громадах виникло дуже важливе питання, яке потребує якомога скорішого вирішення. Це затвердження штатного розпису громади. Зрозуміло, що дане рішення досить індивідуальне. але ж все - таки чи існує якась примірна структура чисельності у радах, які приєдналися? Чи можливо ввести у штати заступника старости, секретаря, діловода, спеціаліста з громадськістю?... І на яку заробітну плату розраховувати цим працівникам? Чи планується законодавчо встановити оклад в.о. старости та іншим працівникам на місцях?

cherkaskaotg
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 23 листопада 2015, 09:50
Регіон: Донецкая область

Повідомлення cherkaskaotg »

Доброго дня, шановні колеги! 
Підскажіть будь ласка, на кого можна покласти виконання обов'язків старости, якщо той склав повноваження в зв'язку з переходом на іншу посаду (наприклад заступника голови ОТГ)? Чи до виборів населений пункт залишається без в.о. старости?
Дякуємо!

ludavyazivok@i.ua
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 03 грудня 2015, 20:33
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення ludavyazivok@i.ua »

Доброго дня! Дякую за підтримку і розуміння. Може дуже часто задаю питання, але хочеться щоб не було помилок. Вертаюсь до постанови  від 09 грудня 2015 року. Які оклади підвищуються на 25 %? Уже майже в усіх спеціалістів - оклади мінімальна зарплата. Фінуправління трактує, що треба брати оклади ще до підвищень, збільшувати на всі підвищення які відбулися і тоді на 25%. Виходить, що оклади спеціалістів зовсім не підвищуються (бухгалтер, землевпорядник,інспектор ВОС, касир). Що їм так і платимо індексацію?

Аватар користувача
Замазий Светлана
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 04 вересня 2015, 12:51
Регіон: Харьковская область
Контактна інформація:

Повідомлення Замазий Светлана »

подивіться статтю з цього приводу:

https://buhgalter.com.ua/articles/oplat ... odarok-ot/

Olena_Oleksandrivna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
Регіон: Запорожская область

Повідомлення Olena_Oleksandrivna »

Підскажіть , яка повинна бути структура бухгалтерії в громаді. Чи це централізована може бути?

Аватар користувача
Замазий Светлана
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 04 вересня 2015, 12:51
Регіон: Харьковская область
Контактна інформація:

Повідомлення Замазий Светлана »

ludavyazivok@i.ua »

За роз'ясненнями Мінсоцполітики у листі від 16.12.2015 р. № 19113/0/14-15/13 (див. газету «Бюджетна бухгалтерія», 2015, № 47, с. 3) підвищенню підлягають оклади, встановлені у штатних розписах, в розмірах згідно з постановою № 482 (дотягнуті до мінімалки). Тобто, якщо у працівників був оклад 1378 грн. ( з 1 вересня-2015), то новий підвищений на 25 % оклад складе 1723 грн.

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Olena_Oleksandrivna писав:Підскажіть , яка повинна бути структура бухгалтерії в громаді. Чи це централізована може бути?
Доброго дня! Якщо бухгалтерія окрім виконкому планує вести облік бюджетних організацій, то вона має бути централізованою. Але ж майте на увазі, що тоді працівники такої бухгалтерії не будуть посадовими особами місцевого самоврядування і будуть отримувати заробітну плати як працівники централізованої бухгалтерії.

ludavyazivok@i.ua
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 03 грудня 2015, 20:33
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення ludavyazivok@i.ua »

Добрий вечір! Не можу ніяк довести фінансовому управлінню, що підвищуються посадові оклади з "мінімалки". Сьогодні вони дзвонили в обласне фінуправління і дали відповідь, що збільшуються посадові оклади на 25% у сільського голови, секретаря, головного бухгалтера, а у бухгалтера, землевпорядника, касира, інспектора ВОС так і залишаються 1378 грн. Індексацію прибираємо, оце підвищення!!!!

Olena_Oleksandrivna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
Регіон: Запорожская область

Повідомлення Olena_Oleksandrivna »

Підскажіть будь ласка! Нам з 1 січня переходить медицина та освіта. Як приймати працівників цих закладів? Хто ставитиме записи в трудових книжках? Та де зберігатимуться ТК ?

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

cherkaskaotg писав:Доброго дня, шановні колеги! 
Підскажіть будь ласка, на кого можна покласти виконання обов'язків старости, якщо той склав повноваження в зв'язку з переходом на іншу посаду (наприклад заступника голови ОТГ)? Чи до виборів населений пункт залишається без в.о. старости?
Дякуємо!
Доброго дня, навзаєм шановні колеги!
Із тексту п. 3 Прикінцевих положень Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" випливає, що ОТГ вправі покласти виконання обов'язків старости до проведення перших виборів старост на конкретно визначених осіб (далі - цитата) "..., обов'язки старости до обрання на перших виборах старости виконує особа, яка здійснювала повноваження сільського, селищного голови відповідної територіальної громади до об'єднання."
Як бачите, інших варіантів немає.
Тому у разі, якщо особа, на яку ОТГ покладено виконання обов'язків старост до перших виборів, звільняється з посади з будь-яких підстав, населені пункти, на які поширювалася його компетенція як в.о. старости, залишаться без в.о. старости до проведення перших виборів старост.
Це якщо ми говоримо виключно про посаду "в.о. старости".

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Olena_Oleksandrivna писав:Підскажіть будь ласка! Нам з 1 січня переходить медицина та освіта. Як приймати працівників цих закладів? Хто ставитиме записи в трудових книжках? Та де зберігатимуться ТК ?
Уточніть, будь ласка, Ваше запитання - який орган місцевого самоврядування Ви представляєте (сільська, селищна, міська рада) та куди плануєте приймати працівників закладів?

Olena_Oleksandrivna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
Регіон: Запорожская область

Повідомлення Olena_Oleksandrivna »

Нам (ОТГ)  район з нового року передає заклади освіти та медицини. У нас в структурі є голова та відділи. Хото робить в трудові книжки записи про прийняття. Голова ? чи начальники відповідних відділів, але вони юридично не зареєстровані

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Olena_Oleksandrivna писав:Нам (ОТГ)  район з нового року передає заклади освіти та медицини. У нас в структурі є голова та відділи. Хото робить в трудові книжки записи про прийняття. Голова ? чи начальники відповідних відділів, але вони юридично не зареєстровані
Якщо структурні підрозділи (відділи) не є юридичними особами - записи вносяться особою, на яку покладено обов'язки з ведення кадрової роботи в раді ОТГ, а роботодавцем у розумінні законодавства про працю буде ОТГ в особі керівника (голови ради ОТГ).
"Район передає заклади освіти і медицини" - лише в частині фінансування чи повністю передає у комунальну власність ОТГ?

Осинівська сільська рада
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 20 листопада 2015, 09:06
Регіон: Луганская область

Повідомлення Осинівська сільська рада »

Яке має бути розпорядження голови ОТГ про переведення працівників в звязку з реорганізацією та які записи в трудових книжках?

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Осинівська сільська рада писав:Яке має бути розпорядження голови ОТГ про переведення працівників в звязку з реорганізацією та які записи в трудових книжках?
Щодо переведення працівників сільських, селищних рад, які увійшли до складу ОТГ, у штат ради ОТГ, звертаю Вашу увагу на важливі моменти:
1)  так як припинення сільських, селищних рад як юридичних осіб відповідно до отсанніх змін у законодавстві здійснюється шляхом реорганізації (приєднання), категорично заборонено звільняти з роботи працівників, які перебувають у відпустках для догляду за дитиною до 3 чи 6 років (звільнення цих категорій працівників допускається виключно у разі повної  ліквідації юридичної особи (тобто, коли не має правонаступника, а у нашому випадку правонаступником всіх рад-юросіб є рада ОТГ) - тому таких працівників обов'язково переводимо у ОТГ, а по закінченню їх відпустки маємо право їх звільнити;
2) звісно, навряд чи рада ОТГ має реальні можливості працевлаштувати всіх без виключення працівників сільських, селищних рад, що увійшли до складу ОТГ, тому все ж таки, когось мусимо звільнити з роботи. Проте, варто знати, що звільнення з роботи у зв'язку із реорганізацією можливе лише у разі скорочення чисельності або штату працівників. 
3) перш ніж починати процес переведення працівників, маємо розробити та затвердити структуру ради ОТГ.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Осинівська сільська рада писав:Яке має бути розпорядження голови ОТГ про переведення працівників в звязку з реорганізацією та які записи в трудових книжках?
Тепер перейдемо ближче до самого розпорядження про переведення працівників.
У разі, якщо цим розпорядженням здійснюється не лише переведення працівників у раду ОТГ, а й, можливо, звільнення деяких працівників, рекомендую назвати розпорядження, наприклад, "Про кадрові питання", тощо.
Текст розпорядження може бути приблизно такий:

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

(дата)                                                                                                                                                       № _______

Про кадрові питання

На підставі структури _________________ (назва ради ОТГ), затвердженої рішенням ________________ (дата та № рішення ради ОТГ про затвердження структури):

1. Призначити на відповідні посади у _______________________ (назва ради ОТГ) по переведенню працівників-посадових осіб місцевого самоврядування:

1) ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ; ранг та категорія посадової особи місцевого самоврядування) на посаду _________________ (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом __________ грн.;

2)  ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ; ранг та категорія посадової особи місцевого самоврядування) на посаду _________________ (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом __________ грн.;

3) ............

4) ........

2. Прийняти у _______________________ (назва ради ОТГ) по переведенню працівників-службовців:

1) ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ) _________  (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом __________ грн.;

2) ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ) _________  (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом __________ грн.;

3) ....

3. Прийняти у _______________________ (назва ради ОТГ) по переведенню працівників:

1) ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ) _________  (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом (або - заробітною платою) __________ грн.;

2) ____________________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ) _________  (повна назва посади у раді ОТГ  відповідно до затвердженої структури) з посадовим окладом (або - заробітною платою) __________ грн.;

3) ......

4. Прийняти у _______________________ (назва ради ОТГ) по переведенню:

1) __________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ), яка перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного (6-річного) віку;

2) __________________ (П.І.Б. працівника; повна назва посади у сільській, селищній раді, яка увійшла до складу ОТГ), яка перебуває у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного (6-річного) віку;

3) .......

5. ___________________ (повна назва відділу кадрового забезпечення ради ОТГ чи П.І.Б. відповідальної за ведення кадрової роботи особи) здійснити оформлення особових справ, трудових книжок та іншої кадрової документації щодо зазначених у цьому розпорядженні працівників.

6. ____________________ (повна назва відділу бухгалтерського обліку ради ОТГ чи П.І.Б. головного бухгалтера) здійснювати всі належні нарахування та виплати зазначеним у цьому розпорядженні працівникам відповідно до чинного законодавства.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою (або - зазначаємо іншу відповідальну посадову особу за розподілом обов'язків).

____________________ сільський (селищний, міський) голова  __________________________ 


Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Осинівська сільська рада писав:Яке має бути розпорядження голови ОТГ про переведення працівників в звязку з реорганізацією та які записи в трудових книжках?
Щодо записів у трудових книжках працівників, переведених у раду ОТГ. Так як у радах, що увійшли до ОТГ проходить процес реорганізації шляхом приєднання, про це також має бути зазначено у трудових книжках працівників.
Записи, що вносяться до трудової книжки працівника, переведеного до ради-головної садиби ОТГ:
- про реорганізацію 
у графі 3 "Відомості про прийом на роботу...": __________________ (назва ради, яка увійшла до ради ОТГ) реорганізовано шляхом приєднання до ____________________ (назва ради ОТГ)
у графі 4 "Підстава..." зазначаємо дату та номер рішення про реорганізацію   
датою внесення запису є дата прийняття рішення про реорганізацію
Засвідчуємо цей запис підписом відповідальної за кадрову роботу посадової особи ради ОТГ і печаткою ради ОТГ 
- про переведення працівника у раду ОТГ

у графі 3 "Відомості про прийом на роботу...": Призначено на посаду ____________ (назва посади у раді ОТГ) по переведенню із ______________________ (назва сільської, селищної ради, де особа працювала до реорганізації). 

графі 4 "Підстава..." зазначаємо дату та номер розпорядження про призначення цієї особи на посаду

датою внесення запису є дата видання розпорядження

Засвідчувати цей запис підписом відповідальної за кадрову роботу посадової особи ради ОТГ і печаткою ради ОТГ не потрібно.
[font='Noto Sans', sans-serif] [/font]

Рогозян Тетяна
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 11 грудня 2015, 15:07
Регіон: Луганская область

Повідомлення Рогозян Тетяна »

Чи має право на виплату середньої з/п колишній секретар сільської ради, в трудовій книжці якого зроблено такий запис: 
11.11.1996 прийнята соцпрацівником ... 
21.03.1997 звільнена за власним бажанням ст.38 КЗпП України
24.03.1997 обрана секретарем сільської ради
01.12.2015 звіленено у зв'язку із закінченням строку повноважень...
та на підставі яких документів ОТГ виплачує середню з/п з місцевого бюджету

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Рогозян Тетяна писав:Чи має право на виплату середньої з/п колишній секретар сільської ради, в трудовій книжці якого зроблено такий запис: 
11.11.1996 прийнята соцпрацівником ... 
21.03.1997 звільнена за власним бажанням ст.38 КЗпП України
24.03.1997 обрана секретарем сільської ради
01.12.2015 звіленено у зв'язку із закінченням строку повноважень...
та на підставі яких документів ОТГ виплачує середню з/п з місцевого бюджету
Стаття 33 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад" передбачає таку гарантію для депутатів, що працювали у раді на постійній основі та після закінчення строку їх повноважень і не мають можливості працевлаштування на попередньому місці роботи, де трудовий договір з ними було припинено відповідно до законодавства. З аналізу чинного законодавства про працю "відповідно до законодавства" у такому випадку трудовий договір з працівником має припинитися на підставі п. 5 ст. 36 КЗпП України - у зв'язку із переходом на виборну посаду.
Детально про особливості надання цієї гарантії ми писали у газеті "Місцеве самоврядування" № 11 за листопад 2015 року.  
На жаль, у ст. 33 вказаного Закону не зазначено перелік документів, на підставі яких місцева рада здійснює нарахування та виплату цієї гарантії.
Проте, проаналізувавши дану статтю Закону, ми дійшли висновку, що документально мають бути підтверджені факти:
1) звільнення з попереднього місця роботи (перед обранням на виборну посаду у раді) відповідно до законодавства, тобто за п. 5 ст. 36 КЗпП - підтверджується записом у трудовій книжці;
2) неможливість працевлаштування на попередньому місці роботи - довідка з попереднього місця роботи про неможливість працевлаштування (або якщо підприємство чи установа ліквідовані - довідка чи інший документ із ЄДРПО про це);  
3) відсутність у особи права на будь-який вид пенсії (за віком, за вислугою років, за інвалідністю, за втратою годувальника і т.п.) - підтверджується також трудовою книжкою (у разі призначення пенсії органи ПФ вносять дані про це до трудової книжки).  
Окрім цього, особа, яка претендує на виплату, має звернутися із особистою заявою про це. Форми такої заяви також не затверджено, тому вона має бути довільної письмової форми.
Через те, що відповідно до запису у трудовій книжці Ви звільнені з попереднього місця роботи за ст. 38 КЗпП (за власним бажанням), попереднє місце роботи на період здійснення Вами повноважень секретаря ради за Вами не зберігалося, а тому і гарантія щодо виплати середнього заробітку на Вас не поширюється.

Skay
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 14 січня 2016, 12:32
Регіон: Тернопольская область

Повідомлення Skay »

доброго дня! скажіть будь ласка, чи можна спеціаліста міської ради призначити начальником певного відділу розпорядженням голови чи потрібен конкурс? чи можна в положенні про відділ прописати, що призначення начальника відділу  відбувається головою ради?

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Skay писав:доброго дня! скажіть будь ласка, чи можна спеціаліста міської ради призначити начальником певного відділу розпорядженням голови чи потрібен конкурс? чи можна в положенні про відділ прописати, що призначення начальника відділу  відбувається головою ради?
Доброго дня! Відповідно до п. 5 Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців переведення на рівнозначну або нижчу посаду в одному державному органі, а також просування по службі державних службовців, які зараховані до кадрового резерву чи успішно пройшли стажування, може здійснюватися без конкусного відбору.
З Вашого запитання вбачається, що планується призначення на посаду начальника відділу особи, яка наразі займає посаду спеціаліста у цьому ж органі. У такому разі процедуру конкурсу не уникнути, треба оголошувати і проводити, так як посада начальника відділу не рівнозначна посаді спеціаліста і є вищою за неї.

Olena_Oleksandrivna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
Регіон: Запорожская область

Повідомлення Olena_Oleksandrivna »

А головного бухгалтера теж не можна призначити на посаду "Начальник відділу-головний бухгалтер"? Дякую!

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Olena_Oleksandrivna писав:А головного бухгалтера теж не можна призначити на посаду "Начальник відділу-головний бухгалтер"? Дякую!
А у зв'язку з чим це відбувається? якщо просто зміни у штатному розписі (тобто, посада головного бухгалтера відтепер буде називатися "начальник відділу-головний бухгалтер") - можна.

Olena_Oleksandrivna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 03 грудня 2015, 14:54
Регіон: Запорожская область

Повідомлення Olena_Oleksandrivna »

Так , відбулися зміни в структурі. З'явився відділ і така посада.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

Olena_Oleksandrivna писав:Так , відбулися зміни в структурі. З'явився відділ і така посада.
У такому разі необхідно повідомити працівників, у яких планується зміна істотних умов праці, про такі зміни не пізніше ніж за 2 місяці. Відповідно до ст. 32 Кодексу законів про працю України зміна істотних умов праці - зміна системи та розмірів оплати праці, пільг, режиму роботи, встановлення або скасування неповного робочого часу, суміщення професій, зміна розрядів і найменування посад та інші (зверніть увагу, що перелік істотних умов не вичерпний). 
Таке попередження має бути письмовим, з обов'язковим ознамомленням працівника під підпис.

Федченко Леся
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 290
З нами з: 03 лютого 2014, 07:47
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Федченко Леся »

До нас телефонують з таким запитанням:
Працюю на посаді інспектора з кадрів селищної ради (не посадова особа), режим роботи 8 год з 9.00 до 18.00.  Чи маю право працювати за сумісництвом в новоствореній комунальній установі Амбулаторія ЗПСМ на 0,5 посади інспектора з кадрів, якщо у них режим роботи такий же. Як розбити в табелі обліку робочого часу 20 год/тиж за сумісництвом, чи можна проставляти відпрацьовані години в суботу?

 Відповідь:
У разі, якщо у селищній раді Ви працюєте на умовах повного робочого дня (8 годин 5 днів на тиждень), Ви не можете працевлаштуватися в Амбулаторію на умовах неповного робочого дня (0,5 посади), у ці ж самі робочі дні (понеділок-п'ятниця) - одразу буде факт незаконної виплати Вам заробітної плати у селищній раді, так як згідно Табелю обліку робочого часу Ви з понеділка по п'ятницу з 9 до 18 години по 8 годин повинні перебувати (працювати) на посаді кадровика у селищній раді. При першій же перевірці Фінінспекцією виявиться факт неефективного використання коштів місцевого бюджету на оплату Вашої праці в селищній раді.

Можливий варіант (виключно у разі  якщо в Амбулаторії субота є офіційно робочим днем) - працевлаштуватися туди, але не на 0,5 посади, а максимум на 0,2 - так як зазвичай у суботу робочий день не повний, а скорочений - потрібні деталі режиму робочого часу Амбулаторії.

У разі ж, якщо субота в Амбулаторії  вихідний день - варіант єдиний: перевести Вас на непвоний робочий день у селищній раді (0,5 посади) та у вільний він основної роботи час працювати на 0,5  посади чи менше в Амбулаторії  (якщо Амбулаторія поряд знаходиться і Вам не потрібен час на дорогу до роботи, звісно). Проте, у такому разі Ви втрачаєте пропорційно і заробітну плату у селищній раді.

petros
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 15 березня 2015, 14:30
Регіон: Тернопольская область

Повідомлення petros »

Доброго вечора! Потрібна допомога у наступній ситуації.
Колишній сільський голова в зв’язку із  входженням сільської ради до складу ОТГ після першої сесії ради ОТГ виконує обов’язки старости. На черговій сесії рада ОТГ затверджує дану особу заступником сільського голови.
Чи потрібно даній особі подавати заяву про припинення повноважень старости та чи потрібно раді ОТГ приймати з цього приводу окреме рішення?
Як правильно здійснити запис у трудовій книжці?

Olenka292
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 36
З нами з: 04 січня 2013, 11:24
Регіон: Одесская область
Звідки: Беляевка
Подякували: 1 раз

Повідомлення Olenka292 »

Доброго дня!
Підскажіть будь-ласка, яким чином потрібно було перевести працівників дошкільних закладів, що перебували у підпорядкуванні міської ради, а тепер перейшли у підпорядкування Управління освіти об'єднаної громади? конкретно питання зі звітністю по ЄСВ. на якій підставі працівники зникають зі звітності міської ради та зя'вляються в Управлінні освіти? чи потрібно робити записи в трудових, якщо змінюється лише підпорядкування навчального закладу?

Відповісти

Повернутись до “Кадрові питання”