Відповіді на питання вебінару від 27.04.2016

Відповісти
Irina.M
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 262
З нами з: 19 вересня 2014, 13:34
Регіон: Харків
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Irina.M »

Шановні колеги!
В цій гілці будуть обпуліковані відповіді на питання, які ви задавали під час вебінару присвяченому нюансам впровадження нового Закону «ПРО ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ».
Також Ви можете задавати питанні, які у вас виникли після вебінару. Для цього необхідно зареєструватись.

cnap2
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 21 вересня 2015, 09:21
Регіон: Винницкая область

Повідомлення cnap2 »

Підскажіть, будь-ласка, чи можна його переглянути у вільному доступі, на жаль в мене не відкривається https://www.youtube.com/watch?v=lXWHBG-rt74, хоч я й реєструвалася.
Востаннє редагувалось 28 квітня 2016, 10:13 користувачем cnap2, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8923
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 118 разів
Подякували: 1215 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

cnap2 писав:Підскажіть, будь-ласка, чи можна його переглянути у вільному доступі, на жаль в мене не відкривається , хоч я й реєструвалася.
https://buhgalter.com.ua/other/bezkosht ... u-sluzhbu/

Marina_B
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 27 липня 2015, 14:05
Регіон: Полтавская область

Повідомлення Marina_B »

Доброго дня. У мене виникло таке питання, з 01.05.2016 робимо нові штатні з новими посадовими окладами, присвоюємо нові ранги, встановлюємо надбавку за вислугу років у нових розмірах, і чекаємо коли визначать, хто державні службовці, а хто обслуговуючий персонал?

Мєха
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 04 серпня 2015, 15:27
Регіон: Львовская область

Повідомлення Мєха »

Ні, вам слід спочатку визначити категорії посад, а потім новий штатний, за виключенням тих працівників, оклад яких є у розміні мінімальної зарплати(робітники, прибиральники)

tата196910
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 04 лютого 2015, 08:25
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Новая Каховка

Повідомлення tата196910 »

Доброго дня. В  структурі до 01.05.16 є посада "головний спеціаліст - бухгалтер - 1 од."  (  веде повністю весь бухгалтерський облік  ) згідно нового ЗУ "про державну службу"  чи залишається ця посада  в державній службі.

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

Cвітлана 2016 писав:Доброго дня. Підкажіть будьласка, якщо до набрання чинності законом №889 я маю 11 ранг 6 категорію та 20 років вислуги. Чи маю я право на отримання 6 рангу категорії "В"?
Дякую.
Доброго дня! Так, маєте!
Нацдержслужба з приводу присвоєння рангів має таке роз"яснення:"Ранги державним службовцям присвоюються відповідно до статті 39 статті  Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу» та Порядку присвоєння рангів державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2016 року № 306.
Державному службовцю, який вперше призначається на посаду державної служби, присвоюється найнижчий ранг у межах відповідної категорії посад.
Особі, яка має військове звання, дипломатичний ранг чи інше спеціальне звання та призначається на посаду державного службовця, присвоюється ранг відповідно до співвідношення між рангами державних службовців і військовими званнями, дипломатичними рангами та іншими спеціальними званнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2016 року № 306.
У разі призначення посадової особи органу місцевого самоврядування на посаду державного службовця, на якій може бути присвоєно нижчий ранг, особі присвоюється такий ранг державного службовця, який вона мала відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
Співвідношення між рангами державних службовців та рангами посадових осіб місцевого самоврядування визначається з урахуванням категорії посад державної служби та посад в органах місцевого самоврядування.
Державним службовцям, яким присвоєно ранг відповідно до Закону України від 16 грудня 1993 року № 3723-XII «Про державну службу», присвоюється найнижчий ранг у межах категорії посад, до якої належить посада державної служби. При цьому строк відпрацювання для присвоєння чергового рангу включає попередній період роботи державного службовця на займаній посаді.
Тобто державному службовцю категорії «Б» присвоюється 6 ранг. Для присвоєння чергового рангу (5) враховується час, відпрацьований на займаній посаді державного службовця до набрання чинності Законом України
від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу».
У разі належності посади державного службовця до категорії посад, в межах якої передбачено присвоєння рангу нижчого, ніж присвоєний державному службовцю згідно Законом України від 16 грудня 1993 року
№ 3723-XII «Про державну службу», за ним зберігається раніше присвоєний ранг.
Тобто у разі якщо державний службовець категорії «В» має 5 ранг відповідно до Закону України від 16 грудня 1993 року № 3723-XII «Про державну службу», який є поза межами категорій займаної ним посади, йому зберігається 5 ранг. У такому випадку попередній період роботи на посаді не враховується у строк для присвоєння чергового рангу."

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

Marina_B писав:Доброго дня. У мене виникло таке питання, з 01.05.2016 робимо нові штатні з новими посадовими окладами, присвоюємо нові ранги, встановлюємо надбавку за вислугу років у нових розмірах, і чекаємо коли визначать, хто державні службовці, а хто обслуговуючий персонал?
Доброго дня! Алгоритм дій такий:
1. Переглянути положення, регламенти, посадові інструкції на предмет визначення
посад, які не підпадають під дію нового Закону, зокрема, з функціями обслуговування
2. У місячний строк розробити перелік посад працівників державних
органів, які виконують функції з обслуговування, та подати його
на затвердження до НАДС та її територіальних органів відповідно
3. Затвердити структуру і сформувати штатний розпис з урахуванням вимог щодо дотримання
співвідношення в державному органі посад категорії «А» і «Б» до посад категорії «В» — 1 : 3
4. Визначити нюанси присвоєння конкретним державним
службовцям нових рангів і умови оплати праці
5. Повідомити усіх працівників, у тому числі на яких не буде поширюватися дія Закону
№ 889, про зміну істотних умов праці (у порядку ст. 32 Кодексу законів про працю України)
6. Забезпечити присвоєння державним службовцям нових рангів, а працівникам,
що втратили статус держслужбовця, переведення на нові посади
Щодо застосування положень постанови Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2016 р. № 271 є роз"яснення Нацдержслужби

http://www.guds.gov.ua/page/shchodo-zas ... -2016-r-no

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

Тата2262 писав:Доброго дня. В  структурі до 01.05.16 є посада "головний спеціаліст - бухгалтер - 1 од."  (  веде повністю весь бухгалтерський облік  ) згідно нового ЗУ "про державну службу"  чи залишається ця посада  в державній службі.
Так, залишається!

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

Роз’яснення
щодо суміщення посади державного службовця категорії «А»
 зі статусом депутата місцевої ради
 
            У зв’язку із впровадженням з 01 травня 2016 року Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» (далі – Закон) та відповідно до пункту 4 Положення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 500, Нацдержслужба надає роз’яснення щодо застосування статті 10 Закону в частині суміщення державної служби із статусом депутата місцевої ради.
Пунктом 3 частини третьої статті 10 Закону передбачено, що державний службовець не має права суміщати державну службу із статусом депутата місцевої ради, якщо такий державний службовець займає посаду державної служби категорії «А».
Разом з тим, депутат місцевої ради є представником інтересів територіальної громади, який відповідно до Конституції України і закону про місцеві вибори обирається на строк, встановлений Конституцією України (стаття 2 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад»). З огляду на його правовий статус депутат місцевої ради зобов'язаний виражати і захищати інтереси відповідної територіальної громади та її частини -  виборців  свого  виборчого округу, виконувати їх доручення в межах своїх повноважень, наданих законом, брати активну участь у здійсненні місцевого самоврядування. Для цього депутат місцевої ради наділяється всією повнотою прав, необхідних для забезпечення його реальної участі у діяльності ради та її органів.
Згідно зі статтею 22 Конституції України не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод людини і громадянина при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів.
Оскільки конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані, а також з урахуванням статті 58 Конституції України щодо незворотності дії в часі законів та інших нормативно-правових актів, на думку Нацдержслужби, на осіб, які на день набрання чинності Законом є депутатами місцевої ради в результаті обрання їх до ради відповідно до Закону України «Про вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів», не поширюється дія статті 10 Закону на строк, встановлений Конституцією України, або до дострокового припинення повноважень депутата місцевої ради або ради.
Окремо зазначаємо, що листи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади мають лише роз’яснювальний (інформаційний) характер і не встановлюють правових норм.

http://www.guds.gov.ua/page/rozyasnenny ... i-statusom

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

Щодо порядку проведення конкурсного відбору на зайняття вакантних посад державних службовців у разі, якщо такий відбір був оголошений
до 01 травня 2016 року

 
До 01 травня 2016 року прийняття на державну службу на посади третьої-сьомої категорій посад державних службовців здійснювалося відповідно до статті 15 Закону України від 16 грудня 1993 року № 3723-XII «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 15 лютого 2002 року № 169 (далі – Порядок).
Згідно із пунктом 9 Порядку конкурс проводиться поетапно:
 1) публікація оголошення державного органу про проведення конкурсу в пресі або поширення його через інші засоби масової інформації;
 2) прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам до відповідного рівня посади;
 3) проведення іспиту та відбір кандидатів.
З 01 травня 2016 року у зв’язку з набранням чинності Законом України
від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу» конкурс на зайняття вакантної посади державної служби буде проводиться відповідно до статті 22 цього Закону та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246.
При цьому слід врахувати, що саме дата набрання чинності Законом України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу» є початком для виникнення, зміни чи припинення прав та обов’язків відповідних суб’єктів правовідносин.
Статтею 58 Конституції України встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи.
У рішенні Конституційного Суду України від 09 лютого 1999 року по справі № 1-7/99 (справа про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів) визначено, що дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце.
З огляду на викладене, до правовідносин, які виникли до 01 травня
2016 року, застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце.
Таким чином, конкурсний відбір на зайняття вакантних посад державних службовців, який розпочався до 01 травня 2016 року, має закінчитися у порядку встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого
2002 року № 169.

http://www.guds.gov.ua/page/shchodo-por ... tnyh-posad

Luda_66
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 304
З нами з: 18 серпня 2014, 11:27
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Luda_66 »

Мацокін Андрій писав:
Тата2262 писав:Доброго дня. В  структурі до 01.05.16 є посада "головний спеціаліст - бухгалтер - 1 од."  (  веде повністю весь бухгалтерський облік  ) згідно нового ЗУ "про державну службу"  чи залишається ця посада  в державній службі.
Так, залишається!
Добрий день, я працюю в Пенсійному фонді в об"єднаному управлінні, і мене цікавить питання щодо головних спеціалістів бюджетно-фінансового сектору:нам сказали, що гол.спеціаліст нашого відділу, який займається нарахуванням зарплати та веде облік матеріальних цінностей- виводиться із розряду держ.служби, а переходять в розряд обслуговуючого персоналу. Це правда чи ні, бо в наших законодавчих актах все так "гарно" можна зрозуміти, що хто як прочитав, так і зрозумів. І ще питання, начальники об"єднаних районних управлінь до якої групи можна віднести в посадових окладах: 4 чи 6, і відповідно начальники відділів та зав.секторами цих об"єднаних управлінь- до 5 чи 4? Зараннє дякую!

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

Luda_66
Доброго дня! Визначення терміна «функції з обслуговування» наводиться у п. 8 ч. 1 ст. 2 Закону № 889. Так, функції з обслуговування — діяльність працівників державного органу, яка не передбачає здійснення повноважень, безпосередньо пов’язаних з виконанням завдань і функцій, визначених частиною першою ст. 1 Закону № 889. Згідно з постановою КМУ № 271 критеріями визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, є:
— зміст і характер виконуваної ними роботи, що в переважній більшості не передбачає здійснення повноважень, безпосередньо пов’язаних з виконанням завдань і функцій, визначених ч. 1 ст. 1 Закону № 889;
— роботи, що пов’язана із забезпеченням належних умов функціонування державного органу;
— рівень професійної компетентності.
Критеріями уточнюються види робіт, які, на думку Уряду, не передбачають здійснення повноважень державного органу, а саме:
— комплексне обслуговування і ремонт будинків, реставраційні та будівельно-монтажні роботи;
— документальне забезпечення та діловодство (крім працівників, які опрацьовують документи з обмеженим доступом);
— комп’ютерне забезпечення та впровадження інформаційних технологій (крім працівників, до компетенції яких належить адміністрування загальнодержавних реєстрів та баз даних, а також забезпечення захисту інформації);
— виконання функцій секретаря і стенографіста, комп’ютерний набір тексту, робота з копіювальною та розмножувальною технікою, запис і опрацювання цифрових даних;
— ведення архіву та виконання функцій з бібліотечного обслуговування;
— матеріально-технічне та господарське забезпечення.
Нарахування зарплати і ведення обліку матеріальних цінностей не входить до переліку критеріїв. Водночас, якщо ці функціїї не пов"язані безпосередньо  з виконанням завдань і функцій держогану, керівник може іх віднести до функцій з обслуговування і подати на затвердження до Нацдержслужби.
Для відповіді на 2 частину Вашого запитання потрібно визначити що є у Вашому випадку саме державним органом. З урахуванням цього можна визначити групу оплати праці.

Luda_66
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 304
З нами з: 18 серпня 2014, 11:27
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Luda_66 »

Дякую за відповідь, а тепер поясню щодо нарахування зарплати та ведення обліку матеріальних цінностей: у мене в секторі ведеться облік як бухгалтерський на утримання апарату так і бух.облік по виконанню бюджету, робота розприділена по працівникам( по кожному виду обліку кожному), але нам сказали, щоб ми виділили працівника тільки по нарахуванню зарплати та веденню обліку по матеріальним цінностям, хоча не розумію чому так повинно бути, адже посади повинні бути взаємозаміняємими.
По поводу 2 частини питання: ми є об"єднаним управлінням Пенсійного фонду районного рівня, що об"єднує 2 райони

53100@ukr.net
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 14 квітня 2016, 16:24
Регіон: Черниговская область

Повідомлення 53100@ukr.net »

Доброго дня! Підкажіть будь ласка, чи буде виплачуватися державним службовцям з 1 травня 2016 року  50% за виконання особливо важливих завдань? Дякую

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

53100@ukr.net писав:Доброго дня! Підкажіть будь ласка, чи буде виплачуватися державним службовцям з 1 травня 2016 року  50% за виконання особливо важливих завдань? Дякую
Доброго дня! Новим Законом такої надбавки не передбачено!

53100@ukr.net
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 14 квітня 2016, 16:24
Регіон: Черниговская область

Повідомлення 53100@ukr.net »

Дякую

KLarisa
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 15 грудня 2015, 22:00
Регіон: Черкасская область

Повідомлення KLarisa »

Мацокін Андрій писав:
53100@ukr.net писав:Доброго дня! Підкажіть будь ласка, чи буде виплачуватися державним службовцям з 1 травня 2016 року  50% за виконання особливо важливих завдань? Дякую
Доброго дня! Новим Законом такої надбавки не передбачено!
А як же Положення про застосування стимулюючих виплат державним службовцям, затверджене постановою КМУ від 06.04.2016 №289, там є така надбавка за виконання особливо важливої роботи?

Luda_66
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 304
З нами з: 18 серпня 2014, 11:27
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Luda_66 »

оголошено конкурс був 15 квітня п.р. Чи маємо право провести конкурс і коли призначити на посаду державного службовця що пройде даний конкурс? Призначаємо цю людину згідно нового закону чи ще по-старому? Напишіть механізм призначення на посаду.Дякуємо.

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

KLarisa писав:
Мацокін Андрій писав:
53100@ukr.net писав:Доброго дня! Підкажіть будь ласка, чи буде виплачуватися державним службовцям з 1 травня 2016 року  50% за виконання особливо важливих завдань? Дякую
Доброго дня! Новим Законом такої надбавки не передбачено!
А як же Положення про застосування стимулюючих виплат державним службовцям, затверджене постановою КМУ від 06.04.2016 №289, там є така надбавка за виконання особливо важливої роботи?
Доброго дня! Відповідно до п. 14 Закону № 889 передбачено, що керівники державної служби лише ПРОТЯГОМ ДВОХ РОКІВ з дня набрання чинності цим Законом у межах економії фонду оплати праці мають право встановлювати державним службовцям додаткові стимулюючі виплати відповідно до Положення про застосування стимулюючих виплат, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2016 р. № 289.

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

Luda_66 писав:оголошено конкурс був 15 квітня п.р. Чи маємо право провести конкурс і коли призначити на посаду державного службовця що пройде даний конкурс? Призначаємо цю людину згідно нового закону чи ще по-старому? Напишіть механізм призначення на посаду.Дякуємо.
Доброго дня! Це той випадок, коли думка редакції збігається з позицією Нацдержслужби:
http://www.guds.gov.ua/page/shchodo-por ... tnyh-posad
Щодо порядку проведення конкурсного відбору на зайняття вакантних посад державних службовців у разі, якщо такий відбір був оголошений
до 01 травня 2016 року

 
До 01 травня 2016 року прийняття на державну службу на посади третьої-сьомої категорій посад державних службовців здійснювалося відповідно до статті 15 Закону України від 16 грудня 1993 року № 3723-XII «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 15 лютого 2002 року № 169 (далі – Порядок).
Згідно із пунктом 9 Порядку конкурс проводиться поетапно:
 1) публікація оголошення державного органу про проведення конкурсу в пресі або поширення його через інші засоби масової інформації;
 2) прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам до відповідного рівня посади;
 3) проведення іспиту та відбір кандидатів.
З 01 травня 2016 року у зв’язку з набранням чинності Законом України
від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу» конкурс на зайняття вакантної посади державної служби буде проводиться відповідно до статті 22 цього Закону та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246.
При цьому слід врахувати, що саме дата набрання чинності Законом України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу» є початком для виникнення, зміни чи припинення прав та обов’язків відповідних суб’єктів правовідносин.
Статтею 58 Конституції України встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи.
У рішенні Конституційного Суду України від 09 лютого 1999 року по справі № 1-7/99 (справа про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів) визначено, що дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти так, що вона починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце.
З огляду на викладене, до правовідносин, які виникли до 01 травня
2016 року, застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце.
Таким чином, конкурсний відбір на зайняття вакантних посад державних службовців, який розпочався до 01 травня 2016 року, має закінчитися у порядку встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого
2002 року № 169.
Водночас, тут слід звернути увагу на те, що особа, яка буде прийнята на посаду не буде відповідати новим вимогам, а тому їй прийдеться запропонувати підвищити кваліфікацію чи у гіршому випалку - перейти на іншу роботу!

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Головного управління державної служби України та Національного агентства України з питань державної служби
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
НАКАЗ від 12.04.2016 N 75
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
25 квітня 2016 р. за N 625/28755
Відповідно до пункту 9 Положення про Національне агентство України з питань державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року N 500, та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до чинного законодавства України,
НАКАЗУЮ:
1. Визнати такими, що втратили чинність:
наказ Головного управління державної служби України від 31 жовтня 2003 року N 122 "Про затвердження Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19 листопада 2003 року за N 1063/8384 (зі змінами);
наказ Головного управління державної служби України від 07 липня 2009 року N 182 "Про затвердження Порядку інформування Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України про досягнення граничного віку перебування на державній службі або закінчення терміну попереднього його продовження державними службовцями, яких призначає на посаду та звільняє з посади в установленому порядку Верховна Рада України, Президент України або Кабінет Міністрів України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28 липня 2009 року за N 705/16721;
наказ Головного управління державної служби України від 21 червня 2011 року N 148 "Питання виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" у Головному управлінні державної служби України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11 липня 2011 року за N 833/19571;
2. Скасувати такі, що не набрали чинності:
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 05 березня 2012 року N 43 "Про затвердження Типового порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28 квітня 2012 року за N 709/21022 (зі змінами);
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 05 березня 2012 року N 44 "Про затвердження Порядку ведення, обліку та зберігання особових справ державних службовців", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2012 року за N 651/20964 (зі змінами);
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 05 березня 2012 року N 45 "Про затвердження Типового положення про службу персоналу державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим або їх апарату", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28 квітня 2012 року за N 699/21012;
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 05 березня 2012 року N 46 "Про затвердження Типового порядку оцінювання результатів службової діяльності державних службовців", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28 квітня 2012 року за N 710/21023 (зі змінами);
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 30 березня 2012 року N 62 "Про затвердження Типових правил внутрішнього службового розпорядку", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25 квітня 2012 року за N 632/20945;
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 03 квітня 2012 року N 61 "Про затвердження Порядку стажування державних службовців", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 квітня 2012 року за N 580/20893;
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 06 квітня 2012 року N 65 "Про затвердження Порядку підвищення рівня професійної компетентності державних службовців", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04 травня 2012 року за N 713/21026 (зі змінами);
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 16 травня 2012 року N 91 "Про затвердження Типового профілю професійної компетентності посади керівника апарату та мінімальних вимог до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття цієї посади", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31 травня 2012 року за N 872/21184;
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 16 травня 2012 року N 92 "Про затвердження Порядку визначення спеціальних вимог до досвіду роботи, вимог до напряму підготовки (отриманої особою спеціальності) та інших вимог до рівня професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад державної служби груп II, III, IV і V", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31 травня 2012 року за N 873/21185;
наказ Національного агентства України з питань державної служби від 29 листопада 2012 року N 226 "Про встановлення критеріїв визначення переліку посад працівників державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим та їх апарату, які виконують функції з обслуговування", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19 грудня 2012 року за N 2121/22433.
3. Департаменту нормативно-правової роботи та юридичного забезпечення Нацдержслужби в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
5. Цей наказ набирає чинності одночасно з набранням чинності Законом України від 10 грудня 2015 року N 889-VIII "Про державну службу", але не раніше дня його офіційного опублікування.

Голова
К. О. Ващенко

tasha.taran
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 13 січня 2016, 09:59
Регіон: Сумская область

Повідомлення tasha.taran »

підскажіть будь ласка, якщо  був 13 ранг в межах 6 категорії ( начальнік відділу), то згідно нового закону буде 9 ранг?

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

Доброго дня! Це залежить від категорії посади і стажу на посаді. Категорія Б (6-3 ранг) керівники структурних підрозділів державних органів і їх заступники. Стаж же надає змогу присвоїти наступний черговий ранг у межах категорії.

Аватар користувача
Мацокін Андрій
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 03 лютого 2014, 07:50
Регіон: Харків
Контактна інформація:

Повідомлення Мацокін Андрій »

Щодо переведення на рівнозначну посаду


http://www.guds.gov.ua/page/shchodo-per ... hnu-posadu

Відповідно до статті 41 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу» (далі – Закон) державний службовець з урахуванням його професійної підготовки та професійної компетентності може бути переведений без обов’язкового проведення конкурсу:
1) на іншу рівнозначну або нижчу вакантну посаду в тому самому державному органі, у тому числі в іншій місцевості (в іншому населеному пункті), - за рішенням керівника державної служби;
2) на рівнозначну або нижчу вакантну посаду в іншому державному органі, у тому числі в іншій місцевості (в іншому населеному пункті), - за рішенням керівника державної служби в державному органі, з якого переводиться державний службовець, та керівника державної служби в державному органі, до якого переводиться державний службовець.
Згідно із статтею 2 Закону рівнозначна посада – це посада державної служби, що належить до однієї групи оплати праці з урахуванням юрисдикції державного органу.
Статтею 51 Закону встановлено 9 груп оплати праці. До кожної із груп належать відповідні посади.
Отже, переведення державного службовця без проведення конкурсу можливе на рівнозначну або нижчу посаду.
 
Наприклад:
 
  1. державний службовець, який займає посаду начальника самостійного відділу державного органу, юрисдикція якого поширюється на всю територію України, може бути переведений на посаду начальника самостійного управління цього ж державного органу;
  2. державний службовець, який займає посаду начальника відділу у складі самостійного структурного підрозділу державного органу, юрисдикція якого поширюється на всю територію України, може бути переведений на посаду начальника відділу у складі самостійного структурного підрозділу іншого державного органу, юрисдикція якого поширюється на всю територію України;
  3. державний службовець, який займає посаду головного спеціаліста державного органу, юрисдикція якого поширюється на територію області, може бути переведений на посаду головного спеціаліста державного органу, юрисдикція якого поширюється на територію області.
 
Водночас зазначаємо, що головний спеціаліст державного органу, юрисдикція якого поширюється на територію району, не може бути переведений на посаду головного спеціаліста державного органу, юрисдикція якого поширюється на територію області.

tasha.taran
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 13 січня 2016, 09:59
Регіон: Сумская область

Повідомлення tasha.taran »

8 років держслужби, на посаді меньше рока, буде всеж таки 9 ранг?

Luda_66
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 304
З нами з: 18 серпня 2014, 11:27
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Luda_66 »

Мацокін Андрій писав:
Водночас, тут слід звернути увагу на те, що особа, яка буде прийнята на посаду не буде відповідати новим вимогам, а тому їй прийдеться запропонувати підвищити кваліфікацію чи у гіршому випалку - перейти на іншу роботу!
Дякую за відповідь, але чому їй прийдеться запропонувати підвищити кваліфікацію чи у гіршому випадку - перейти на іншу роботу! Чим це аргументується?

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

Мене дуже цікавить виплата за виконання обов"язків колеги у розмірі 50% посадового окладу тимчасово відсутнього держслужбовця (ч.3 ст.52 закону 889), в світлі пунктів 12 та 13 Заходів щодо економного та раціонального використання державних коштів....., затверджених постановою КМУ від01.03.2014р.№65? Чи на цю Постанову при нарахуванні зарплати держслужбовцю, що має право на таку виплату, не звертати увагу? Хто-небуть дайте відповідь.

olekszandra
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 17 березня 2017, 22:28
Регіон: Закарпатская область

Повідомлення olekszandra »

Підскажіть будь ласка, квартира належить на спільній сумісній власності 4 людям, у свідоцтві про право власності не правильно вказано дані декларанта, виходить так, що де-факто декларант має частинку власності, але де-юре немає, оскільки була допущена помилка в імені, чи потрібно декларанту вказувати квартиру як частку своєї власності, чи просто зазначити що має там місце реєстрації?

Відповісти

Повернутись до “Безкоштовні вебінари та література”