Є комунальне підприємство, у нього на балансі багатоповерховий будинок, запланована заміна системи каналізації (чавун на пластик). Як правильно "поводитись" з металобрухтом? чи потрібно проводити тендер на закупівлю?
Я Бухгалтер писав:Є комунальне підприємство, у нього на балансі багатоповерховий будинок, запланована заміна системи каналізації (чавун на пластик). Як правильно "поводитись" з металобрухтом? чи потрібно проводити тендер на закупівлю?
Комунальне підприємство це не бюджетна установа, а у нас форум для бюджетних установ! Вам краще сюди звернутись!
Зламався жорсткий диск в комп"ютері , можна замінити на новий і списати зманий на фактичні видатки з подальшою утилізацією... Допоможіть будь-ласка!!!!
Завчасно дякую!
Організація придбала запчастини для ремонту принтера (основні засоби) одна запчастина - 2400,00грн. інша - 8800,00грн. Підскажіть, як оприбуткувати, на який рахунок? Після ремонту, як списати?
На субрахунках 1515 (1525) "Запасні частини" ведеться облік придбаних чи виготовлених запасних частин, готових деталей, вузлів, агрегатів, які використовуються для проведення ремонтів, заміни зношених частин машин (медичних, електронно-обчислювальних тощо), обладнання, тракторів, комбайнів, транспортних засобів (моторів), інструментів, а також автомобільних шин (включаючи покришки, камери й обідні стрічки тощо) у запасі та обороті незалежно від їх вартості. На цих субрахунках відображається обмінний фонд повнокомплектних машин, устаткування, двигунів, вузлів, агрегатів тощо.
Татьяна бух. писав:Допоможіть будь ласка списати копійки з оприбуткованого бібліотечного фонду: Дт.1112 Кт.6211 - 1000,20, Дт.2313 Кт.5411 - 1000,20, Дт. 6211 Кт.2313 - 1000,20 Дт.5411 Кт.5111 - 1000,20 Дт.8114 Кт.1412 - 500,10 Що робити з копійками раніше списували у М.О.6 на 802, а зараз?
"Вилазь синку приїхали!"
Навіщо вам копійки списувати??? Вже роки чотири їх не списують, а ви тільки прокинулись?
EVGENIY ну от я списую ялинку яку купила у 2016 році. на неї у кінці 2016 року нараховано знос у розмірі 45,00 залишкова 1355,0. 1. Дт 1411 Кт 1017 45,00 грн. 2. Дт 8411 Кт 1017 1355,00 3. Дт 5111 Кт 5512 1400,00 так чи ні?
Оксана7278 писав:EVGENIY ну от я списую ялинку яку купила у 2016 році. на неї у кінці 2016 року нараховано знос у розмірі 45,00 залишкова 1355,0. 1. Дт 1411 Кт 1017 45,00 грн. 2. Дт 8411 Кт 1017 1355,00 3. Дт 5111 Кт 5512 1400,00 так чи ні?
Здравствуйте, как списать сейф без его сдачи на металлолом? Стены сейфа набит писком, его нужно с начало разрезать, песок выпустить и аж потом на метал сдавать? Можно ли без этого? Дороже его сдать будет, чем денег получим....
Оксана7278 писав:EVGENIY ну от я списую ялинку яку купила у 2016 році. на неї у кінці 2016 року нараховано знос у розмірі 45,00 залишкова 1355,0. 1. Дт 1411 Кт 1017 45,00 грн. 2. Дт 8411 Кт 1017 1355,00 3. Дт 5111 Кт 5512 1400,00 так чи ні?
так
Встречный ворос по этому примеру. Ведь получается на 5111 на начало 2017 года числиться сумма 1355,00. Как можно тогда осуществлять проводку №3 Дт 5111 кт 5512 1400,00 ?
Доброго дня ! Підкажіть будь-ласка як правильно списати калькулятори , лічильник ел.енергії , теплодатчик та теплообчислювач, чи є обов’язковим заключення фірми по ремонту , про те, що вони не підлягають ремонту?
Про списання лічильників всіх видів читайте ось тут https://buhgalter.com.ua/articles/buhga ... ovirku-ta/
Для списання калькулятора непотрібно висновку сервісного центру. Якщо є можливість отримати такий висновок, то можете додати його до Акту списання.
А взагалі, отримання висновку експерта у відповідній сфері діяльності є обов’язковим лише під час списання автомобілів, котлів, підйомників та іншого обладнання, яке знаходиться під наглядом державних інспекцій. У решті ж випадків для встановлення факту непридатності та неефективності проведення ремонту майна висновок експерта не потрібен.
Тётка писав:Добрий день. Підскажіть проводку відображення суми податку з придбаних за рахунок спец.фонду необоротних активів. Дякую.
1.10 Відображення суми податку на додану вартість, якщо податок на додану вартість включено до податкового кредиту 6311 (6321) "Розрахунки з бюджетом за податками і зборами" 2113 (2123) "Розрахунки за авансами, виданими постачальникам, підрядникам за товари, роботи і послуги", 6211 (6221) "Розрахунки з постачальниками та підрядниками"
Доброго дня ! Підкажіть будь-ласка як правильно списати швейну машину (не електричну) чи потрібне заключення спеціалізованих
майстерень , адже в нас їх немає .
Помогите, пожалуйста. Буквально крик души! Как правильно списывать основные в 2017г. Загвоздка в следующем: на начало 2017 года перенос остатков 401 – 5111 (грубо говоря 401 это «залишкова вартість»). Теперь по новой корреспонденции п.1.32 при списании мы должны с 5111 списать первоначальную стоимость. НО! как можно это делать, если там числиться остаточная.
Спустя 5 месяцев наше казначейство очнулось и дала следующие разъяснения, ссылаясь на видео конференцию: по всем основным которые числились по состоянию на 01.01.2017 списывать с 5111 «залишкову вартість».
И опять большой вопрос: ведь «залишкова вартість» при начислении амортизации меняется каждый квартал, и при этом по новому учету начисление амортизации теперь ни как не отражается на 5111 (т.е. 5111 по прежнему равняется 401 по состоянию на 01.01.2017).
Т.е. при списании основных средств, как предлагает казначейство, с 5111 спишется не вся «залишкова вартість», или получается бухгалтер должен при списании каждый раздолжен поднимать карточки(ведомости и т.п.) по состоянию на 01.01.2017 и брать эту «залишкова вартість».
При этом казначейство не разрешает на 01.01.2017 привести 5111 к первоначальной стоимости, т.к. есть четкие рекомендации что 401=5111.
Rina_M писав:Помогите, пожалуйста. Буквально крик души! Как правильно списывать основные в 2017г. Загвоздка в следующем: на начало 2017 года перенос остатков 401 – 5111 (грубо говоря 401 это «залишкова вартість»). Теперь по новой корреспонденции п.1.32 при списании мы должны с 5111 списать первоначальную стоимость. НО! как можно это делать, если там числиться остаточная.
Спустя 5 месяцев наше казначейство очнулось и дала следующие разъяснения, ссылаясь на видео конференцию: по всем основным которые числились по состоянию на 01.01.2017 списывать с 5111 «залишкову вартість».
И опять большой вопрос: ведь «залишкова вартість» при начислении амортизации меняется каждый квартал, и при этом по новому учету начисление амортизации теперь ни как не отражается на 5111 (т.е. 5111 по прежнему равняется 401 по состоянию на 01.01.2017).
Т.е. при списании основных средств, как предлагает казначейство, с 5111 спишется не вся «залишкова вартість», или получается бухгалтер должен при списании каждый раздолжен поднимать карточки(ведомости и т.п.) по состоянию на 01.01.2017 и брать эту «залишкова вартість».
При этом казначейство не разрешает на 01.01.2017 привести 5111 к первоначальной стоимости, т.к. есть четкие рекомендации что 401=5111.
вы сами ответили получается бухгалтер при списании каждый раз должен поднимать карточки(ведомости и т.п.) по состоянию на 01.01.2017 и брать эту «залишкова вартість»
Матвєєва Вікторія писав:
А взагалі, отримання висновку експерта у відповідній сфері діяльності є обов’язковим лише під час списання автомобілів, котлів, підйомників та іншого обладнання, яке знаходиться під наглядом державних інспекцій. У решті ж випадків для встановлення факту непридатності та неефективності проведення ремонту майна висновок експерта не потрібен.
Необхідна допомога в списанні меблів! Чи обов'язкового оприбутковувати дрова і що з ними потім робити? Якщо у когось є посилання на Бюджетну бухгалтерію 2013 р. № 44 "Про списання меблів"
підкажіть будь ласка чи можна зробити корегуючу проводку Дт 5512 Кт 5111 на суму зносу станом на 01.01.2017 в 3 кварталі? і що вона нам дасть в кінцевому результаті бо так і до кінця нерозумію... а при здачі звітності була велика проблема з тою амортизацією... і тепер намагаємось виправити ситуацію. Буду дуже вдячна за відповідь
Natka_030993@ukr.net писав:підкажіть будь ласка чи можна зробити корегуючу проводку Дт 5512 Кт 5111 на суму зносу станом на 01.01.2017 в 3 кварталі? і що вона нам дасть в кінцевому результаті бо так і до кінця нерозумію... а при здачі звітності була велика проблема з тою амортизацією... і тепер намагаємось виправити ситуацію. Буду дуже вдячна за відповідь
Вона вам дасть те що ваш облік буде відповідати плану рахунків та стандартам бухобліку! Адже внесений капітал дорівнює первинній вартості! Тобто 5111=10+11 (без безоплатно отриманих), якщо зробити проводку про яку ви питаєте то і баланс у вас зійдеться!