ЗЗЗ писав:ми ПДВ нараховуємо по рахунку 6312 і проплачуємо його закриваючи цей рахунок то тепер я покажу що на рах.6312 є кредит по ПДВEVGENIY писав:якщо ви маєте кошти по спецфонду на придбання машини отже ви надали послуг на велику суму і в них було ПДВ чи буде/, от воно вам і закриє ваш кредит!
Оприбуткування основних засобів
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10810
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
-
ЗЗЗ
- Мандрівник

- Повідомлень: 17
- З нами з: 15 квітня 2019, 13:31
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 1 раз
чому на баланс машина без ПДВ?????ЗЗЗ писав:отже на баланс машина ставиться без ПДВ тоді рах. 6311 як закрити , а можна без цього податкового кредитуEVGENIY писав:оплата 6211-2313 (з пдв)
витрати на придбання 1311-6211 (без пдв)
6311 6211 - пдв
зарах осн. зас. 1015-1311 (без пдв)
і проводка 5411-5111 (без пдв)
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10810
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
5. Первісна вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат:
суми, що сплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків);
реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів; суми ввізного мита; суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору);
витрати зі страхування ризиків доставки основних засобів; витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;
інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.
суми, що сплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків);
реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів; суми ввізного мита; суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору);
витрати зі страхування ризиків доставки основних засобів; витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;
інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.
-
vysockaira
- Мандрівник

- Повідомлень: 44
- З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 1 раз
Добрий день! Дуже-дуже потрібна допомога, якщо хто має час, допоможіть, будь ласка. У нас є дитячий майданчик на балансі первинна вартість якого 9364,10 грн залишкова 9286,07 грн. Списуємо, після демонтажу, елементи загальною вартістю 5862,20 залишкова вартість 5813,35. На місці старих елементів встановили нові, загальною вартістю 77596,56 грн. Як це все провести в бухгалтерському обліку, щоб було все вірно. Щиро дякую.
-
nataliya28
- Квартирант

- Повідомлень: 56
- З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Кобеляки
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 1 раз
Згідно рішення сесії с/ради прийнято на баланс дорогу в натуральній формі вартістю 470000,00 грн. Підкажіть, будь-ласка, якими проводками оформити її прийняття??? Дуже велике прохання в допомозі!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10810
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
nataliya28 писав:Згідно рішення сесії с/ради прийнято на баланс дорогу в натуральній формі вартістю 470000,00 грн. Підкажіть, будь-ласка, якими проводками оформити її прийняття??? Дуже велике прохання в допомозі!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10810
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
ні до платіжного доручення ні до накладної це відношення не має!Lubocka писав:в типовій кореспонденції пункт 1,18 яким документом відображати? 7011 - 5411
при Платіжному доручені
чи при оприбуткуванні по накладній?
Це окрема операція, робити її можна в момент коли ви щось відносите на капінвестиції тобто зробили операцію отримання по накалдній або ж акт послуг (якщо послуги відносите на капінвестиції), то одразу робите окремо операцію по зменшенню доходів, зазвичай це буде просто строка в 17 ордері без документів або ж треба вигадати документ :)
100%! первичные документы вобще ни к чему составлять! а то что в ст. 9 закона о бухучете говорится, что Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, то все глупости.EVGENIY писав:............ зазвичай це буде просто строка в 17 ордері без документів або ж треба вигадати документ :)
и еще позвольте узнать: вигадати док - це як?) на салфетке написать проводку и считать, что документ-вигадка прекрасен?
раз уж вы консультируете, то потрудитесь хоть нормативку читать. вам же верят тут все, а вы подставляете
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10810
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Я тут нікого не консультую ви мене з кимось плутаєте!! Це форум тут люди спілкуються!! Якщо ви знаєте відповідь то надайте її!Olesia писав:100%! первичные документы вобще ни к чему составлять! а то что в ст. 9 закона о бухучете говорится, что Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, то все глупости.EVGENIY писав:............ зазвичай це буде просто строка в 17 ордері без документів або ж треба вигадати документ :)
и еще позвольте узнать: вигадати док - це як?) на салфетке написать проводку и считать, что документ-вигадка прекрасен?
раз уж вы консультируете, то потрудитесь хоть нормативку читать. вам же верят тут все, а вы подставляете
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10810
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Ви реально вважаєте що під кожну господарську операцію в нашій країні є затверджений первинний документ?? І якщо вже ми тут говоримо про закони то цілком законно розробити власну первинну документацію головне щоб вона відповідала вимогам первинного документу!!!Olesia писав:100%! первичные документы вобще ни к чему составлять! а то что в ст. 9 закона о бухучете говорится, что Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, то все глупости.EVGENIY писав:............ зазвичай це буде просто строка в 17 ордері без документів або ж треба вигадати документ :)
и еще позвольте узнать: вигадати док - це як?) на салфетке написать проводку и считать, что документ-вигадка прекрасен?
раз уж вы консультируете, то потрудитесь хоть нормативку читать. вам же верят тут все, а вы подставляете
А взагалі то правило хорошо тону, якщо вже критикуєте то надавайте своє бачення, а не голослівні вислови! І при спілкуванні якщо не знаєте людину ніколи не кажіть що їй треба читати і робити!! А то люди почнуть вам казати куди йти
1.18 Оприбуткування основних засобів, отриманих від ліквідації та розбирання необоротних активів, які залишені для ремонту та інших потреб установи
Дт 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи"
Кт 7112 (7122) "Дохід від оприбуткування активів, раніше не врахованих в балансі"
Водночас проведення другого запису
Дт 7112 (7122) "Дохід від оприбуткування активів, раніше не врахованих в балансі"
Кт 51 "Внесений капітал"
отражаем на основании акта ввода в эксплуатацию основных средств, который составляют чтоб передать в пользование объект.
но здесь мы еще отражаем кассовые поступления и кассовые расходы на основании довідки про надходження в натуральній формі.
Дт 7011 - Кт 5411 - на основании бухсправки, составленной с указанием реквизитов, которые требует ч. 2 ст. 9 закона о бухучете
Дт 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи"
Кт 7112 (7122) "Дохід від оприбуткування активів, раніше не врахованих в балансі"
Водночас проведення другого запису
Дт 7112 (7122) "Дохід від оприбуткування активів, раніше не врахованих в балансі"
Кт 51 "Внесений капітал"
отражаем на основании акта ввода в эксплуатацию основных средств, который составляют чтоб передать в пользование объект.
но здесь мы еще отражаем кассовые поступления и кассовые расходы на основании довідки про надходження в натуральній формі.
Дт 7011 - Кт 5411 - на основании бухсправки, составленной с указанием реквизитов, которые требует ч. 2 ст. 9 закона о бухучете
вы путаетесь опять. утверждены могут быть ФОРМЫ ДОКОВ. и конечно под все операции их никто не будет утверждать. но! утверждены требования к документу, чтоб считать его первичным - ч. 2 ст. 9 закона о бухучете. этого достаточно. если вдруг вам нужно отразить хозоперацию, вы можете сделать это только на основании первички, а не потому что типовая корреспонденция или внутренний позыв нарисовать проводку. то есть вы рассматриваете документ отражающий информацию об операции на предмет его соответствия требованиям первички, а потом делаете на основании него запись в м/о. формы доков, утвержденные приказом минфина 818, вполне соответствуют требованиям первички, например. если форма не утверждена, никто вам не запрещает разработать самостоятельно ее с учетом ст. 9 закона о бухучете. и да, на практике часто используем для таких случаев бухсправку. я не думаю, что кто-то посчитает это нарушением, если будут все реквизиты. минфин точно так же разъяснял в письме вотEVGENIY писав:Ви реально вважаєте що під кожну господарську операцію в нашій країні є затверджений первинний документ?? І якщо вже ми тут говоримо про закони то цілком законно розробити власну первинну документацію головне щоб вона відповідала вимогам первинного документу!!!
А взагалі то правило хорошо тону, якщо вже критикуєте то надавайте своє бачення, а не голослівні вислови! І при спілкуванні якщо не знаєте людину ніколи не кажіть що їй треба читати і робити!! А то люди почнуть вам казати куди йти
p.s.попробуйте, реагировать мягче на критику и признавать свои ошибки. вы сами зачастую отправляете людей, которые тут пишут, читать нормативку, газеты и т.п.
-
Світлана Шавалда
- Мандрівник

- Повідомлень: 28
- З нами з: 23 вересня 2015, 16:06
- Регіон: Херсонская область
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 1 раз
Добрий день. В накладній вказано окремими позицями електричний конвектор (вартість 1300 грн) і опори пасивні електричного конвектора (80 грн). Підкажіть будь ласка як оприбуткувати конвектор і ці опори? Окремо конвектор на 113 = 1300,00, а опори на 1812 = 80,00, чи все разом поставити на 113 рахунок = 1380,00?
-
Аліна-Аліна
- Квартирант

- Повідомлень: 68
- З нами з: 23 листопада 2017, 15:46
- Регіон: Закарпатская область
- Дякував (ла): 35 разів
- Подякували: 5 разів
Добрий день! Напишіть будь ласка, хто знає! Сільрада побудувала спортмайданчик, ( до цього часу це були капітальні інвестиції в основні засоби). Які далі дії, щоб ввести в експлуатацію спортмайданчик? Треба отримати сертифікат відповідності? а після цього віднести до ОЗ ?
-
Ol4ik.kis
- Мешканець

- Повідомлень: 163
- З нами з: 27 січня 2017, 14:44
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 6 разів
Допоможіть з проводками, дуже потрібно!! накладна виписана на декілька позицій, комлектуючі комп ютерної техніки (материнська плта, корпус і тп.). на загальну суму 7900,00 грн. які проводки будуть, щоб не окремими позиціями а системний бллок оприбуткувати?? допоможіть будьласка
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10810
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
І все купили по 2210, перевіряючи можуть порушення визначити!! Адже якщо б системний блок купували то купили би по 3110, а так ви не провели по капвидаткам, а на облік будете ставити як основний засіб, це не порядок!!Ol4ik.kis писав:Допоможіть з проводками, дуже потрібно!! накладна виписана на декілька позицій, комлектуючі комп ютерної техніки (материнська плта, корпус і тп.). на загальну суму 7900,00 грн. які проводки будуть, щоб не окремими позиціями а системний бллок оприбуткувати?? допоможіть будьласка
Якщо в накладній все окремо то ви ніяк не может ставити на облік як системний блок! Тепер оприбутковуйте на запчастини! А потім збирайте системний блок, відносите запчастини на капінвестиції 1311, і вводите в експлуатацію системний блок 1014 1311, 5411 5111, вилучаєте асигнування 7011 5411
-
mezz07
- Мешканець

- Повідомлень: 125
- З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 1 раз
Доброго дня! Підкажіть ,будь ласка, установа отримала патент на винахід, треба його поставити на облік. Це треба робити через казначейство довідкою в натуральній формі та внесення змін до кошторису по спец.фонду? який код доходу застосовувати 25010200?
-
swetlana1977
- Квартирант

- Повідомлень: 56
- З нами з: 18 березня 2015, 10:34
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 2 рази
Добрий день, підкажіть, будь ласка, як правильно оприбуткувати необоротні активи. Одне з самостійних управлінь міської ради безкоштовно передає іншому управлінню міської ради ноутбуки загальною вартістю 52600 грн. Які бухгалтерські проведення треба зробити управлінню, яке приймає на баланс НА? Такі проведення правильні? Дт 1014 Кт 5111 - первісна вартість ноутбуків
Дт 8014 Кт 1411 - відображення нарахованого зносу.
Дт 8014 Кт 1411 - відображення нарахованого зносу.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10810
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
swetlana1977 писав:Добрий день, підкажіть, будь ласка, як правильно оприбуткувати необоротні активи. Одне з самостійних управлінь міської ради безкоштовно передає іншому управлінню міської ради ноутбуки загальною вартістю 52600 грн. Які бухгалтерські проведення треба зробити управлінню, яке приймає на баланс НА? Такі проведення правильні? Дт 1014 Кт 5111 - первісна вартість ноутбуків
Дт 8014 Кт 1411 - відображення нарахованого зносу.
-
swetlana1977
- Квартирант

- Повідомлень: 56
- З нами з: 18 березня 2015, 10:34
- Регіон: Днепропетровская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 2 рази
Добрий день! Спасибі за допомогу, але по наведеній ссилці приклади проведень для установи, яка передає НА, а треба для установи, яка отримує НА.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10810
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
та яка отримує те саме тільки навпакиswetlana1977 писав:Добрий день! Спасибі за допомогу, але по наведеній ссилці приклади проведень для установи, яка передає НА, а треба для установи, яка отримує НА.
-
007nataliB
- Новачок

- Повідомлень: 1
- З нами з: 25 березня 2020, 12:25
- Регіон: Херсонская область
Підкажіть, будь ласочка, проводки. Списали шафу (1113), з дошок, що залишилися, зробили лавки, які треба оприбуткувати???
Всім добрий день.
Виникла така ситуація.
В 2019 році послуги по встановленню блискавозахисту були списані на фактичні витрати.
Треба зараз виправити ситуацію.Я бачу це як модернізацію об'єкта.
Збільшення первісної вартості активів та внесеного капіталу і коригування фін.результату 5512 за 2019. Питання по проводкам.Наприклад, вартість послуг 30тис.грн.
1) Дт 5512 Кт 5111 ( корегую фін.результат на суму збільшення внесеного капіталу) 30 тис.грн.
2) Дт 1013 Кт 5512 ( корегую фін.результат, зменшую витрати і відношу до активів на збільшення первісної вартості) 30 тис.грн.
Тобто в мене актив і пасив балансу збільшиться на 30 тис.грн.
Які ваші думки? Чи була схожа ситуація?
Виникла така ситуація.
В 2019 році послуги по встановленню блискавозахисту були списані на фактичні витрати.
Треба зараз виправити ситуацію.Я бачу це як модернізацію об'єкта.
Збільшення первісної вартості активів та внесеного капіталу і коригування фін.результату 5512 за 2019. Питання по проводкам.Наприклад, вартість послуг 30тис.грн.
1) Дт 5512 Кт 5111 ( корегую фін.результат на суму збільшення внесеного капіталу) 30 тис.грн.
2) Дт 1013 Кт 5512 ( корегую фін.результат, зменшую витрати і відношу до активів на збільшення первісної вартості) 30 тис.грн.
Тобто в мене актив і пасив балансу збільшиться на 30 тис.грн.
Які ваші думки? Чи була схожа ситуація?
Доброго дня. Допоможіть. Акт з розробки планів евакуації необхідно відобразити в бухгалтерії. Розробка планів евакуації КЕКВ 2240 виконаний 10ч * 1500,00 грн = 15000,00 грн. Було витрачено. В акті не де не вказано кількість планів (але всього їх 10 шт). Як правильно віднести нфактичні видатки чи оприбуткувати як ІНМА? Яле оплата пройшла як послуги (роботи) КЕКВ 2240. Дякую
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10810
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Це звичайна послуга, ви коли картриджі заправляєте як в обліку показуєте?? Це один в один така сама операція!! ІНМА тут ніяким боком!anna1313 писав: ↑24 червня 2020, 12:48Доброго дня. Допоможіть. Акт з розробки планів евакуації необхідно відобразити в бухгалтерії. Розробка планів евакуації КЕКВ 2240 виконаний 10ч * 1500,00 грн = 15000,00 грн. Було витрачено. В акті не де не вказано кількість планів (але всього їх 10 шт). Як правильно віднести нфактичні видатки чи оприбуткувати як ІНМА? Яле оплата пройшла як послуги (роботи) КЕКВ 2240. Дякую
-
Ромашка1979
- Новачок

- Повідомлень: 1
- З нами з: 30 червня 2020, 00:38
- Регіон: Киевская область
Подскажите, пожалуйста, бюджетна я организация получила финансирование по спецфонду на Кекв 3110, за которое были приобретены системный блок 4 шт по 7000 грн каждый, монитор 1 шт за 1700грн, комплекты (клавиатура и мыша) 19 шт, по 178грн и 1шт. Акустическая система за 500грн. Как правильно оприходовать? Сист. блок - как осн. средства, т.к, стоимость более 6000грн. А вот монитор, если не будет использоваться с приобретённым сист блоком? Аналогично, акуст. система и клавиатура с мышей? Какими проводками необходимо оформить?
Востаннє редагувалось 30 червня 2020, 01:25 користувачем Ромашка1979, всього редагувалось 1 раз.
помогите!!!! спасите!!!! Здавач передав на баланст витрати по ремонту покрівлі 5411 1311 8000000.00 какими проводками увеличить 1013 счет
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10810
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
-
tvgolovnya@gmail.com
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 13 лютого 2019, 18:15
- Регіон: Черниговская область
Доброго вечора!!! Допоможіть будь-ласка, як правильно списати будівельні матеріали, які в попередньому році надійшли благодійно, а в цьому році з них підрядником збудовано гараж!!! Чи потрібно вартість цих будматеріалів віднести на вартість гаража, гараж підрядник побудував безкоштовно!!