Оприбуткування основних засобів

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10699
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

ЗЗЗ писав:
EVGENIY писав:якщо ви маєте кошти по спецфонду на придбання машини отже ви надали послуг на велику суму і в них було ПДВ чи буде/, от воно вам і закриє ваш кредит!
ми ПДВ нараховуємо по рахунку 6312 і проплачуємо його закриваючи цей рахунок то тепер я покажу що на рах.6312 є кредит по ПДВ
https://i.factor.ua/ukr/journals/bb/201 ... 35978.html

ЗЗЗ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 15 квітня 2019, 13:31
Регіон: Хмельницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення ЗЗЗ »

ЗЗЗ писав:
EVGENIY писав:оплата 6211-2313 (з пдв)
витрати на придбання 1311-6211 (без пдв)
6311 6211 - пдв
зарах осн. зас. 1015-1311 (без пдв)
і проводка 5411-5111 (без пдв)
отже на баланс машина ставиться без ПДВ тоді рах. 6311 як закрити , а можна без цього податкового кредиту
чому на баланс машина без ПДВ?????

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10699
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

5. Первісна вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат: 
суми, що сплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків); 
реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів; суми ввізного мита; суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору); 
витрати зі страхування ризиків доставки основних засобів; витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів; 
інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.

https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/natsstandarti-buhobliku-v-derzhavnomu-sektori/natsionalne-polozhennya-standart-buhgalterskogo-obliku-v-derzhavnomu-sektori-121-osnovni-zasobi/

vysockaira
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення vysockaira »

Добрий день! Дуже-дуже потрібна допомога, якщо хто має час, допоможіть, будь ласка. У нас є дитячий майданчик на балансі  первинна вартість якого 9364,10 грн залишкова 9286,07 грн.  Списуємо, після демонтажу, елементи загальною вартістю 5862,20 залишкова вартість 5813,35. На місці старих елементів встановили нові, загальною вартістю 77596,56 грн. Як це все провести  в бухгалтерському обліку, щоб було все вірно. Щиро дякую.

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

Згідно рішення сесії с/ради прийнято на баланс дорогу в натуральній формі вартістю 470000,00 грн. Підкажіть, будь-ласка, якими проводками оформити її прийняття??? Дуже велике прохання в допомозі!

Lubocka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 11 листопада 2012, 16:11
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Мукачево
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Lubocka »

в типовій кореспонденції пункт 1,18 яким документом відображати?  7011 - 5411
при Платіжному доручені

чи при оприбуткуванні по накладній?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10699
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

nataliya28 писав:Згідно рішення сесії с/ради прийнято на баланс дорогу в натуральній формі вартістю 470000,00 грн. Підкажіть, будь-ласка, якими проводками оформити її прийняття??? Дуже велике прохання в допомозі!
https://buhgalter.com.ua/dovidnik/prikl ... tkuvannya/

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10699
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Lubocka писав:в типовій кореспонденції пункт 1,18 яким документом відображати?  7011 - 5411
при Платіжному доручені

чи при оприбуткуванні по накладній?
ні до платіжного доручення ні до накладної це відношення не має! 
Це окрема операція, робити її можна в момент коли ви щось відносите на капінвестиції тобто зробили операцію отримання по накалдній або ж акт послуг (якщо послуги відносите на капінвестиції), то одразу робите окремо операцію по зменшенню доходів, зазвичай це буде просто строка в 17 ордері без документів або ж треба вигадати документ :)

Аватар користувача
Olesia
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 15 липня 2016, 10:12
Регіон: Закарпатская область

Повідомлення Olesia »

EVGENIY писав:............ зазвичай це буде просто строка в 17 ордері без документів або ж треба вигадати документ :)
100%! первичные документы вобще ни к чему составлять! а то что в ст. 9 закона о бухучете говорится, что Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, то все глупости.
и еще позвольте узнать: вигадати док - це як?) на салфетке написать проводку и считать, что документ-вигадка прекрасен?
раз уж вы консультируете, то потрудитесь хоть нормативку читать. вам же верят тут все, а вы подставляете

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10699
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Olesia писав:
EVGENIY писав:............ зазвичай це буде просто строка в 17 ордері без документів або ж треба вигадати документ :)
100%! первичные документы вобще ни к чему составлять! а то что в ст. 9 закона о бухучете говорится, что Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, то все глупости.
и еще позвольте узнать: вигадати док - це як?) на салфетке написать проводку и считать, что документ-вигадка прекрасен?
раз уж вы консультируете, то потрудитесь хоть нормативку читать. вам же верят тут все, а вы подставляете
Я тут нікого не консультую ви мене з кимось плутаєте!! Це форум тут люди спілкуються!! Якщо ви знаєте відповідь то надайте її!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10699
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Olesia писав:
EVGENIY писав:............ зазвичай це буде просто строка в 17 ордері без документів або ж треба вигадати документ :)
100%! первичные документы вобще ни к чему составлять! а то что в ст. 9 закона о бухучете говорится, что Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, то все глупости.
и еще позвольте узнать: вигадати док - це як?) на салфетке написать проводку и считать, что документ-вигадка прекрасен?
раз уж вы консультируете, то потрудитесь хоть нормативку читать. вам же верят тут все, а вы подставляете
Ви реально вважаєте що під кожну господарську операцію в нашій країні є затверджений первинний документ?? І якщо вже ми тут говоримо про закони то цілком законно розробити власну первинну документацію головне щоб вона відповідала вимогам первинного документу!!! 
А взагалі то правило хорошо тону, якщо вже критикуєте то надавайте своє бачення, а не голослівні вислови! І при спілкуванні якщо не знаєте людину ніколи не кажіть що їй треба читати і робити!! А то люди почнуть вам казати куди йти

Аватар користувача
Olesia
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 15 липня 2016, 10:12
Регіон: Закарпатская область

Повідомлення Olesia »

1.18 Оприбуткування основних засобів, отриманих від ліквідації та розбирання необоротних активів, які залишені для ремонту та інших потреб установи
Дт 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи"
Кт 7112 (7122) "Дохід від оприбуткування активів, раніше не врахованих в балансі"
Водночас проведення другого запису
Дт 7112 (7122) "Дохід від оприбуткування активів, раніше не врахованих в балансі"
Кт 51 "Внесений капітал"
отражаем на основании акта ввода в эксплуатацию основных средств, который составляют чтоб передать в пользование объект.
но здесь мы еще отражаем кассовые поступления и кассовые расходы на основании довідки про надходження в натуральній формі.


Дт 7011 - Кт 5411 - на основании бухсправки, составленной с указанием реквизитов, которые требует ч. 2 ст. 9 закона о  бухучете

Аватар користувача
Olesia
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 15 липня 2016, 10:12
Регіон: Закарпатская область

Повідомлення Olesia »

EVGENIY писав:Ви реально вважаєте що під кожну господарську операцію в нашій країні є затверджений первинний документ?? І якщо вже ми тут говоримо про закони то цілком законно розробити власну первинну документацію головне щоб вона відповідала вимогам первинного документу!!! 
А взагалі то правило хорошо тону, якщо вже критикуєте то надавайте своє бачення, а не голослівні вислови! І при спілкуванні якщо не знаєте людину ніколи не кажіть що їй треба читати і робити!! А то люди почнуть вам казати куди йти
вы путаетесь опять. утверждены могут быть ФОРМЫ ДОКОВ. и конечно под все операции их никто не будет утверждать. но! утверждены требования к документу, чтоб считать его первичным - ч. 2 ст. 9 закона о бухучете. этого достаточно. если вдруг вам нужно отразить хозоперацию, вы можете сделать это только на основании первички, а не потому что типовая корреспонденция или внутренний позыв нарисовать проводку. то есть вы рассматриваете документ отражающий информацию об операции на предмет его соответствия требованиям первички, а потом делаете на основании него запись в м/о. формы доков, утвержденные приказом минфина 818, вполне соответствуют требованиям первички, например. если форма не утверждена, никто вам не запрещает разработать самостоятельно ее с учетом ст. 9 закона о бухучете. и да, на практике часто используем для таких случаев бухсправку. я не думаю, что кто-то посчитает это нарушением, если будут все реквизиты. минфин точно так же разъяснял в письме вот https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1705201-16

p.s.попробуйте, реагировать мягче на критику и признавать свои ошибки. вы сами зачастую отправляете людей, которые тут пишут, читать нормативку, газеты и т.п.

Світлана Шавалда
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 28
З нами з: 23 вересня 2015, 16:06
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Світлана Шавалда »

Добрий день. В накладній вказано окремими позицями електричний конвектор (вартість 1300 грн) і опори пасивні електричного конвектора (80 грн). Підкажіть будь ласка як оприбуткувати конвектор і ці опори? Окремо конвектор на 113 = 1300,00, а опори на 1812 = 80,00, чи все разом поставити на 113 рахунок = 1380,00?

Аліна-Аліна
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 68
З нами з: 23 листопада 2017, 15:46
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 35 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Аліна-Аліна »

Добрий день! Напишіть будь ласка, хто знає! Сільрада побудувала спортмайданчик, ( до цього часу це були капітальні інвестиції в основні засоби). Які далі дії, щоб ввести в експлуатацію спортмайданчик? Треба отримати сертифікат відповідності? а після цього віднести до ОЗ ?

Ol4ik.kis
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 163
З нами з: 27 січня 2017, 14:44
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Ol4ik.kis »

Допоможіть з проводками, дуже потрібно!! накладна виписана на декілька позицій, комлектуючі комп ютерної техніки (материнська плта, корпус і тп.). на загальну суму 7900,00 грн. які проводки будуть, щоб не окремими позиціями а системний бллок оприбуткувати?? допоможіть будьласка

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10699
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Ol4ik.kis писав:Допоможіть з проводками, дуже потрібно!! накладна виписана на декілька позицій, комлектуючі комп ютерної техніки (материнська плта, корпус і тп.). на загальну суму 7900,00 грн. які проводки будуть, щоб не окремими позиціями а системний бллок оприбуткувати?? допоможіть будьласка
І все купили по 2210, перевіряючи можуть порушення визначити!! Адже якщо б системний блок купували то купили би по 3110, а так ви не провели по капвидаткам, а на облік будете ставити як основний засіб, це не порядок!! 
Якщо в накладній все окремо то ви ніяк не может ставити на облік як системний блок! Тепер оприбутковуйте на запчастини! А потім збирайте системний блок, відносите запчастини на капінвестиції 1311, і вводите в експлуатацію системний блок 1014 1311, 5411 5111, вилучаєте асигнування 7011 5411

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Доброго дня! Підкажіть ,будь ласка, установа отримала патент на винахід, треба його поставити на облік. Це треба робити через казначейство довідкою в натуральній формі та внесення змін до кошторису по спец.фонду? який код доходу застосовувати 25010200?

swetlana1977
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 18 березня 2015, 10:34
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення swetlana1977 »

Добрий день, підкажіть, будь ласка, як правильно оприбуткувати необоротні активи. Одне з самостійних управлінь міської ради безкоштовно передає іншому управлінню міської ради ноутбуки загальною вартістю 52600 грн. Які бухгалтерські проведення треба зробити управлінню, яке приймає на баланс НА? Такі проведення правильні? Дт 1014 Кт 5111 - первісна вартість ноутбуків
                                                             Дт 8014 Кт 1411 - відображення нарахованого зносу.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10699
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

swetlana1977 писав:Добрий день, підкажіть, будь ласка, як правильно оприбуткувати необоротні активи. Одне з самостійних управлінь міської ради безкоштовно передає іншому управлінню міської ради ноутбуки загальною вартістю 52600 грн. Які бухгалтерські проведення треба зробити управлінню, яке приймає на баланс НА? Такі проведення правильні? Дт 1014 Кт 5111 - первісна вартість ноутбуків
                                                             Дт 8014 Кт 1411 - відображення нарахованого зносу.
https://buhgalter.com.ua/dovidnik/prikl ... oplatnoyi/

swetlana1977
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 18 березня 2015, 10:34
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення swetlana1977 »

Добрий день! Спасибі за допомогу, але по наведеній ссилці приклади проведень для установи, яка передає НА, а треба для установи, яка отримує НА.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10699
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

swetlana1977 писав:Добрий день! Спасибі за допомогу, але по наведеній ссилці приклади проведень для установи, яка передає НА, а треба для установи, яка отримує НА.
та яка отримує те саме тільки навпаки

007nataliB
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 25 березня 2020, 12:25
Регіон: Херсонская область

Повідомлення 007nataliB »

Підкажіть, будь ласочка, проводки. Списали шафу (1113), з дошок, що залишилися,  зробили лавки, які треба оприбуткувати???

svkub
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 05 січня 2020, 14:16
Регіон: Киевская область

Повідомлення svkub »

Всім добрий день.
Виникла така ситуація.
В 2019 році послуги по встановленню блискавозахисту були списані на фактичні витрати.
Треба зараз виправити ситуацію.Я бачу це як модернізацію об'єкта.
Збільшення первісної вартості активів та внесеного капіталу і коригування фін.результату 5512 за 2019. Питання по проводкам.Наприклад, вартість послуг 30тис.грн.
1) Дт 5512  Кт 5111 ( корегую фін.результат на суму збільшення внесеного капіталу) 30 тис.грн.
2) Дт 1013  Кт 5512 ( корегую  фін.результат, зменшую витрати і відношу до активів на збільшення первісної вартості)  30 тис.грн.
 Тобто  в мене актив і пасив балансу збільшиться на 30 тис.грн.
Які ваші думки? Чи була схожа ситуація?

anna1313
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 24 червня 2020, 12:34
Регіон: Донецька

Повідомлення anna1313 »

Доброго дня. Допоможіть. Акт з розробки планів евакуації необхідно відобразити в бухгалтерії. Розробка планів евакуації КЕКВ 2240 виконаний 10ч * 1500,00 грн = 15000,00 грн. Було витрачено. В акті не де не вказано кількість планів (але всього їх 10 шт). Як правильно віднести нфактичні видатки чи оприбуткувати як ІНМА? Яле оплата пройшла як послуги (роботи) КЕКВ 2240. Дякую

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10699
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

anna1313 писав:
24 червня 2020, 12:48
Доброго дня. Допоможіть. Акт з розробки планів евакуації необхідно відобразити в бухгалтерії. Розробка планів евакуації КЕКВ 2240 виконаний 10ч * 1500,00 грн = 15000,00 грн. Було витрачено. В акті не де не вказано кількість планів (але всього їх 10 шт). Як правильно віднести нфактичні видатки чи оприбуткувати як ІНМА? Яле оплата пройшла як послуги (роботи) КЕКВ 2240. Дякую
Це звичайна послуга, ви коли картриджі заправляєте як в обліку показуєте?? Це один в один така сама операція!! ІНМА тут ніяким боком!

Ромашка1979
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 30 червня 2020, 00:38
Регіон: Киевская область

Повідомлення Ромашка1979 »

Подскажите, пожалуйста, бюджетна я организация получила финансирование по спецфонду на Кекв 3110, за которое были приобретены системный блок 4 шт по 7000 грн каждый, монитор 1 шт за 1700грн, комплекты (клавиатура и мыша) 19 шт, по 178грн и 1шт. Акустическая система за 500грн. Как правильно оприходовать? Сист. блок - как осн. средства, т.к, стоимость более 6000грн. А вот монитор, если не будет использоваться с приобретённым сист блоком? Аналогично, акуст. система и клавиатура с мышей? Какими проводками необходимо оформить?
Востаннє редагувалось 30 червня 2020, 01:25 користувачем Ромашка1979, всього редагувалось 1 раз.

Екатерина
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 11 вересня 2020, 15:20
Регіон: Донецька область

Повідомлення Екатерина »

помогите!!!! спасите!!!! Здавач передав на баланст витрати по ремонту покрівлі 5411 1311 8000000.00 какими проводками увеличить 1013 счет

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10699
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 150 разів
Подякували: 1400 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »


tvgolovnya@gmail.com
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 13 лютого 2019, 18:15
Регіон: Черниговская область

Повідомлення tvgolovnya@gmail.com »

Доброго вечора!!! Допоможіть будь-ласка, як правильно списати будівельні матеріали, які в попередньому році надійшли благодійно, а в цьому році з них підрядником збудовано гараж!!! Чи потрібно вартість цих будматеріалів віднести на вартість гаража, гараж підрядник побудував безкоштовно!!

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”