Оприбуткування по новому плану рахунків.
-
Антонова Наталья
- Новачок

- Повідомлень: 4
- З нами з: 12 липня 2017, 16:16
- Звідки: Ukraine, Kherson
- Дякував (ла): 3 рази
Спортивна школа(бюджет) придбала дрель на суму 1563 грн. Підкажіть будь - ласка як правильно оприбуткувати цей матеріал по бух. обліку.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Антонова Наталья писав:Спортивна школа(бюджет) придбала дрель на суму 1563 грн. Підкажіть будь - ласка як правильно оприбуткувати цей матеріал по бух. обліку.
-
Антонова Наталья
- Новачок

- Повідомлень: 4
- З нами з: 12 липня 2017, 16:16
- Звідки: Ukraine, Kherson
- Дякував (ла): 3 рази
-
ОльгаК
- Мандрівник

- Повідомлень: 45
- З нами з: 03 листопада 2015, 16:07
- Регіон: Херсонская область
- Дякував (ла): 2 рази
Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки для його установки. Чи потрібно вартість втулок відносити на збільшення вартості стільців? Чи правильніше буде оприбутковувати втулки на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
EVGENIY, прошу допомоги у використанні нових проводок (2017) у "незавершеному будівництві" та інше в бюджеті. Дякую. e-mail ninaleks7@ukr.net
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Спасение утопающих, дело рук самих утопающих! На сайте много статей в разделе статьи, в нормативке вы найдёте типовую кореспнденцию, стандарты и т.д. Вместо вас никто это читать не будет!!!!Нінуся писав:EVGENIY, прошу допомоги у використанні нових проводок (2017) у "незавершеному будівництві" та інше в бюджеті. Дякую. e-mail ninaleks7@ukr.net
EVGENIY, Дякую що красиво відмовили. Повірте я перечитала багато і постанов і методичних рекомендацій, але є питання які я не можу вирішити самостійно, та що ще раз дякую за "допомогу". Відповідати не потрібно
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Ну так задавайте питання! Це ж форум, він для питань створений!Нінуся писав:EVGENIY, Дякую що красиво відмовили. Повірте я перечитала багато і постанов і методичних рекомендацій, але є питання які я не можу вирішити самостійно, та що ще раз дякую за "допомогу". Відповідати не потрібно
-
ОльгаК
- Мандрівник

- Повідомлень: 45
- З нами з: 03 листопада 2015, 16:07
- Регіон: Херсонская область
- Дякував (ла): 2 рази
Добрий день. Допоможіть будь ласка. Ми селищна рада, передали безоплатно будівлю нашому відділу освіти. Заплуталась с проводками. Отримала новий журнал № 28 там проводки Дт 5111 Кт 1013 на первісну вартість ( хоча в журналі 24 рекомендують ,що якщо списуємо ті оз, які були придбані до 01.01.2017 року то необхідно списувати залишкову) Дт 1411 Кт 5512 на суму зносу попереднього року, Дт 1411 Кт 5511 на знос поточного року. Наскільки я розумію, мені ще потрібно якось цей знос поточного року нарахувати в місяці вибуття активу? Для цього я повина використати проводку Дт 8014 Кт 1411 ? А потім Дт 5511 Кт8014 ? Допоможіть будь ласка. Дякую!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Це у вас внутрівідомча передача ? Чи ні? Може напишіть яка у вас вартість будівлі, скільки зносу, що переносили на 01.01.2017 на новий план рахунків!ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Ми селищна рада, передали безоплатно будівлю нашому відділу освіти. Заплуталась с проводками. Отримала новий журнал № 28 там проводки Дт 5111 Кт 1013 на первісну вартість ( хоча в журналі 24 рекомендують ,що якщо списуємо ті оз, які були придбані до 01.01.2017 року то необхідно списувати залишкову) Дт 1411 Кт 5512 на суму зносу попереднього року, Дт 1411 Кт 5511 на знос поточного року. Наскільки я розумію, мені ще потрібно якось цей знос поточного року нарахувати в місяці вибуття активу? Для цього я повина використати проводку Дт 8014 Кт 1411 ? А потім Дт 5511 Кт8014 ? Допоможіть будь ласка. Дякую!
-
ОльгаК
- Мандрівник

- Повідомлень: 45
- З нами з: 03 листопада 2015, 16:07
- Регіон: Херсонская область
- Дякував (ла): 2 рази
Так внутрішньовідомча. Первісна вартість близько 100000,00 грн., знос на 01.01.2017 близько 90 тис.грн., знос за 2017 рік (з 01.01.2017 до моменту передачі) 1500,00 грн.EVGENIY писав:Це у вас внутрівідомча передача ? Чи ні? Може напишіть яка у вас вартість будівлі, скільки зносу, що переносили на 01.01.2017 на новий план рахунків!ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Ми селищна рада, передали безоплатно будівлю нашому відділу освіти. Заплуталась с проводками. Отримала новий журнал № 28 там проводки Дт 5111 Кт 1013 на первісну вартість ( хоча в журналі 24 рекомендують ,що якщо списуємо ті оз, які були придбані до 01.01.2017 року то необхідно списувати залишкову) Дт 1411 Кт 5512 на суму зносу попереднього року, Дт 1411 Кт 5511 на знос поточного року. Наскільки я розумію, мені ще потрібно якось цей знос поточного року нарахувати в місяці вибуття активу? Для цього я повина використати проводку Дт 8014 Кт 1411 ? А потім Дт 5511 Кт8014 ? Допоможіть будь ласка. Дякую!
-
Вороновська
- Мандрівник

- Повідомлень: 33
- З нами з: 21 березня 2017, 15:28
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 4 рази
Здравствуйте, подскажите какие проводки нужно сделать при оприходовании, если например в учреждении были доски на балансе, из них сделали шкаф?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Это вот ещё один довод в пользу того что при переносе остатков нужно было довешивать на 5111 износ!ОльгаК писав:Так внутрішньовідомча. Первісна вартість близько 100000,00 грн., знос на 01.01.2017 близько 90 тис.грн., знос за 2017 рік (з 01.01.2017 до моменту передачі) 1500,00 грн.EVGENIY писав:Це у вас внутрівідомча передача ? Чи ні? Може напишіть яка у вас вартість будівлі, скільки зносу, що переносили на 01.01.2017 на новий план рахунків!ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Ми селищна рада, передали безоплатно будівлю нашому відділу освіти. Заплуталась с проводками. Отримала новий журнал № 28 там проводки Дт 5111 Кт 1013 на первісну вартість ( хоча в журналі 24 рекомендують ,що якщо списуємо ті оз, які були придбані до 01.01.2017 року то необхідно списувати залишкову) Дт 1411 Кт 5512 на суму зносу попереднього року, Дт 1411 Кт 5511 на знос поточного року. Наскільки я розумію, мені ще потрібно якось цей знос поточного року нарахувати в місяці вибуття активу? Для цього я повина використати проводку Дт 8014 Кт 1411 ? А потім Дт 5511 Кт8014 ? Допоможіть будь ласка. Дякую!
В типовой кореспонденции именно это и предполается что 5111=10+11, поэтому и при передаче списывается Дт 5111 Кр 10,11
Дт 5111 - 10000, 5512 - 90000 Кр 10 - 100000
-
Калугина Ирина
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 06 червня 2017, 11:34
- Звідки: Ukraine, Kherson
Добрий день!
Заплуталась у проводках при внутрівідомчому отриманні ІНМА . Моя установа отримує по внутрівідомчій передачі ІНМА від іншої бюджетної установи такого ж типу згідно наказу і акту-прийому передачи - 1590,00 грн.
Д К
1113 6611 - 1590,00 отримали ІНМА
1412 1113 - 795,00 отримали знос ІНМА і це все в М/О № 9.
Заплуталась у проводках при внутрівідомчому отриманні ІНМА . Моя установа отримує по внутрівідомчій передачі ІНМА від іншої бюджетної установи такого ж типу згідно наказу і акту-прийому передачи - 1590,00 грн.
Д К
1113 6611 - 1590,00 отримали ІНМА
1412 1113 - 795,00 отримали знос ІНМА і це все в М/О № 9.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
А звідки ви такі проводки взяли??Калугина Ирина писав:Добрий день!
Заплуталась у проводках при внутрівідомчому отриманні ІНМА . Моя установа отримує по внутрівідомчій передачі ІНМА від іншої бюджетної установи такого ж типу згідно наказу і акту-прийому передачи - 1590,00 грн.
Д К
1113 6611 - 1590,00 отримали ІНМА
1412 1113 - 795,00 отримали знос ІНМА і це все в М/О № 9.
пункт 1.12 бачили? Не влаштовує?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
На субрахунку 6611 "Зобов'язання за внутрішніми розрахунками розпорядників бюджетних коштів" ведеться облік розрахунків за операціями з внутрівідомчої передачі, зокрема відображається заборгованість за безоплатно отриманими виробничими запасами та іншими нефінансовими активами (крім малоцінних та швидкозношуваних предметів) за операціями з внутрівідомчої передачі.
Подробиці:
Подробиці:
-
ОльгаК
- Мандрівник

- Повідомлень: 45
- З нами з: 03 листопада 2015, 16:07
- Регіон: Херсонская область
- Дякував (ла): 2 рази
Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки, дюбеля та клей для його установки власними силами. Чи потрібно вартість втулок,дюбелів та клею відносити на збільшення вартості сидіння? Чи правильніше буде оприбутковувати витратні матеріали на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
31. Запаси, використані для створення інших активів власними силами, визнаються витратами на створення цього активу.ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки, дюбеля та клей для його установки власними силами. Чи потрібно вартість втулок,дюбелів та клею відносити на збільшення вартості сидіння? Чи правильніше буде оприбутковувати витратні матеріали на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
Подробиці:
-
ОльгаК
- Мандрівник

- Повідомлень: 45
- З нами з: 03 листопада 2015, 16:07
- Регіон: Херсонская область
- Дякував (ла): 2 рази
Ми не створюємо , ми купили готові сидінню та встановлюємо їх.EVGENIY писав:31. Запаси, використані для створення інших активів власними силами, визнаються витратами на створення цього активу.ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки, дюбеля та клей для його установки власними силами. Чи потрібно вартість втулок,дюбелів та клею відносити на збільшення вартості сидіння? Чи правильніше буде оприбутковувати витратні матеріали на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
Подробиці:
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Тоді робіть як і написали!ОльгаК писав:Ми не створюємо , ми купили готові сидінню та встановлюємо їх.EVGENIY писав:31. Запаси, використані для створення інших активів власними силами, визнаються витратами на створення цього активу.ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки, дюбеля та клей для його установки власними силами. Чи потрібно вартість втулок,дюбелів та клею відносити на збільшення вартості сидіння? Чи правильніше буде оприбутковувати витратні матеріали на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
Подробиці:
-
ОльгаК
- Мандрівник

- Повідомлень: 45
- З нами з: 03 листопада 2015, 16:07
- Регіон: Херсонская область
- Дякував (ла): 2 рази
Тобто витратні матеріали списати на 8013 згідно акту на списання при установці стільців?EVGENIY писав:Тоді робіть як і написали!ОльгаК писав:Ми не створюємо , ми купили готові сидінню та встановлюємо їх.EVGENIY писав:31. Запаси, використані для створення інших активів власними силами, визнаються витратами на створення цього активу.ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки, дюбеля та клей для його установки власними силами. Чи потрібно вартість втулок,дюбелів та клею відносити на збільшення вартості сидіння? Чи правильніше буде оприбутковувати витратні матеріали на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
Подробиці:
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
-
Natali4260
- Мандрівник

- Повідомлень: 11
- З нами з: 22 лютого 2013, 22:13
- Регіон: Запорожская область
- Дякував (ла): 1 раз
Підкажіть, будь ласка, на який рахунок потрібно оприбуткувати Кошму (засіб пожежогасіння), вартість 300 грн.
На рахунок 1113?
Та який інвентарний номер присвоїти?
На рахунок 1113?
Та який інвентарний номер присвоїти?
-
Тетяна-бух
- Мешканець

- Повідомлень: 144
- З нами з: 30 березня 2016, 09:57
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 4 рази
Добрий день, EVGENIY. У мене такаж сама ситуація. На іншому форумі пишуть, що треба відносити вартість використаних матеріалів на установку ІНМА на вартість ІНМА згідно п.5 роздII НП (С)БОдс 121 "інші витрати, безпосередньо повязані з доведенням ОЗ до стану, в якому вони придатні для використання". Що думаєте про це? Не можу визначитися з цього питання. Списувати на 8013 чи збільшувати вартість ІНМА. Як зробити? Буду дуже вдячна за відповідь.EVGENIY писав:Тоді робіть як і написали!ОльгаК писав:Ми не створюємо , ми купили готові сидінню та встановлюємо їх.EVGENIY писав:31. Запаси, використані для створення інших активів власними силами, визнаються витратами на створення цього активу.ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки, дюбеля та клей для його установки власними силами. Чи потрібно вартість втулок,дюбелів та клею відносити на збільшення вартості сидіння? Чи правильніше буде оприбутковувати витратні матеріали на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
Подробиці:
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10835
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Я би відносив на капінвестиції Дт 1312 Кр 1513, а потім Дт 1113 Кр 1312, Дт 5411 Кр 5111, і в цьому випадку зменшуємо 7011 (Дт 7011 Кр 5411)! Але тут кожен вирішує сам! Є проводка яка одразу списує на витрати, так менше мороки!Тетяна-бух писав:Добрий день, EVGENIY. У мене такаж сама ситуація. На іншому форумі пишуть, що треба відносити вартість використаних матеріалів на установку ІНМА на вартість ІНМА згідно п.5 роздII НП (С)БОдс 121 "інші витрати, безпосередньо повязані з доведенням ОЗ до стану, в якому вони придатні для використання". Що думаєте про це? Не можу визначитися з цього питання. Списувати на 8013 чи збільшувати вартість ІНМА. Як зробити? Буду дуже вдячна за відповідь.EVGENIY писав:Тоді робіть як і написали!ОльгаК писав:Ми не створюємо , ми купили готові сидінню та встановлюємо їх.EVGENIY писав:31. Запаси, використані для створення інших активів власними силами, визнаються витратами на створення цього активу.ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки, дюбеля та клей для його установки власними силами. Чи потрібно вартість втулок,дюбелів та клею відносити на збільшення вартості сидіння? Чи правильніше буде оприбутковувати витратні матеріали на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
Подробиці:
-
Тетяна-бух
- Мешканець

- Повідомлень: 144
- З нами з: 30 березня 2016, 09:57
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 4 рази
Якщо одразу на витрати, то не збільшується вартість ІНМА? Так? Якесь протиріччя у типовій кореспонденції.EVGENIY писав:Я би відносив на капінвестиції Дт 1312 Кр 1513, а потім Дт 1113 Кр 1312, Дт 5411 Кр 5111, і в цьому випадку зменшуємо 7011 (Дт 7011 Кр 5411)! Але тут кожен вирішує сам! Є проводка яка одразу списує на витрати, так менше мороки!Тетяна-бух писав:Добрий день, EVGENIY. У мене такаж сама ситуація. На іншому форумі пишуть, що треба відносити вартість використаних матеріалів на установку ІНМА на вартість ІНМА згідно п.5 роздII НП (С)БОдс 121 "інші витрати, безпосередньо повязані з доведенням ОЗ до стану, в якому вони придатні для використання". Що думаєте про це? Не можу визначитися з цього питання. Списувати на 8013 чи збільшувати вартість ІНМА. Як зробити? Буду дуже вдячна за відповідь.EVGENIY писав:Тоді робіть як і написали!ОльгаК писав:Ми не створюємо , ми купили готові сидінню та встановлюємо їх.EVGENIY писав:31. Запаси, використані для створення інших активів власними силами, визнаються витратами на створення цього активу.ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки, дюбеля та клей для його установки власними силами. Чи потрібно вартість втулок,дюбелів та клею відносити на збільшення вартості сидіння? Чи правильніше буде оприбутковувати витратні матеріали на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
Подробиці:
-
Ксюшок
- Новачок

- Повідомлень: 7
- З нами з: 05 листопада 2013, 15:38
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 1 раз
ДОПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА РОЗІБРАТИСЯ. Студенти,які загубили підручники, принесли в бібліотеку взамін загублену літературу. Як вірно її оприбуткувати бухгалтерськими проведеннями? Чи можливо треба її проводити через казну( це не подарунок!!!)
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа

- Повідомлень: 1265
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 145 разів
- Контактна інформація:
Як раз для Вас в газеті "Бюджетна бухгалтерія" був матеріал "Читач загубив книжку та приніс нову: оформленя та облік (див. № 45, с. 13)