Облік запасів

Обговрюємо бухоблік запасів від оприбуткування до списання
Гість
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 23 жовтня 2016, 20:46
Регіон: Киевская область

Повідомлення Гість »

добрий день. Підскажіть як мають обліковуватись буд.матеріали, якщо нема складу, а ремонт робиться власними силами, до того як можна буде їх списати? чи можна закріпити їх за працівником на рах. 234, 683?

Sportvsim
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 02 лютого 2015, 14:38
Регіон: Хмельницкая Область
Звідки: Хмельницкий

Повідомлення Sportvsim »

Скажите пожалуйста, мы бюджетники. Хотим заказать баскетбольные щиты. Это будет с КЕКВ 2240. Стоимость более 11000 грн. Изготовитель даст акт виконаних робіт... Но потом кааак... Мы будем использовать эти конструкции для проведения соревнований периодтически. По идее, как-то надо будет оприходовать...Но мы ж реально ничего не покупали, а оплатили стоимость работ, к которую водет стоимость материалов... ЧЕ-то я не могу сообразить - вроде как конструкция будет , а по бумагам - нечего приходовать...

katrysa
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 38
З нами з: 30 серпня 2016, 09:03
Регіон: Луганская область

Повідомлення katrysa »

Підкажіть для списання продуктів харчування достатньо щоденної меню-вимоги + накопичувальної відомості витрачання продуктів, чи потрібен обов"язково бути акт списання???

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 9003
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 1225 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

katrysa писав:Підкажіть для списання продуктів харчування достатньо щоденної меню-вимоги + накопичувальної відомості витрачання продуктів, чи потрібен обов"язково бути акт списання???
Акти списання в цьому випадку не доречні!
"Аналітичний облік продуктів харчування у бухгалтерській службі суб'єкта державного сектору ведеться за найменуваннями, кількістю, вартістю та матеріально відповідальними особами в оборотних відомостях.

Записи в оборотні відомості вносяться на підставі даних накопичувальних відомостей з надходження та витрачання продуктів харчування."
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... u-zapasiv/

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 9003
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 1225 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Sportvsim писав:Скажите пожалуйста, мы бюджетники. Хотим заказать баскетбольные щиты. Это будет с КЕКВ 2240. Стоимость более 11000 грн. Изготовитель даст акт виконаних робіт... Но потом кааак... Мы будем использовать эти конструкции для проведения соревнований периодтически. По идее, как-то надо будет оприходовать...Но мы ж реально ничего не покупали, а оплатили стоимость работ, к которую водет стоимость материалов... ЧЕ-то я не могу сообразить - вроде как конструкция будет , а по бумагам - нечего приходовать...
Судя по всему вы не правильно определили КЕКВ!

Аватар користувача
Bux6109
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Bux6109 »

Після ремонту заміни віконних блоків потрібно оприбудковувати вторсировину (дрова та склобій) для передачі спеціалізованому підприємству по рішенню комісії на Дт 261 Кт 364, Дт 364 Кт 711 Потрібно чи у такому випадку заповнювати довідку про надходження в натуральній формі?

Гість
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 23 жовтня 2016, 20:46
Регіон: Киевская область

Повідомлення Гість »

Підскажіть як правельно поставити на облік 2 металопластикових вікна на 234 чи 113 загальною ціною 8200грн з ПДВ?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 9003
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 1225 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Bux6109 писав:Після ремонту заміни віконних блоків потрібно оприбудковувати вторсировину (дрова та склобій) для передачі спеціалізованому підприємству по рішенню комісії на Дт 261 Кт 364, Дт 364 Кт 711 Потрібно чи у такому випадку заповнювати довідку про надходження в натуральній формі?
Якщо на ваш рахунок потім за цю сировину надійдуть кошти, то довідку в натуральній формі робити не потрібно!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 9003
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 1225 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Гість писав:Підскажіть як правельно поставити на облік 2 металопластикових вікна на 234 чи 113 загальною ціною 8200грн з ПДВ?
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 060#p16659

solovey
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 47
З нами з: 23 січня 2014, 16:43
Регіон: Киевская Область
Звідки: Богуслав

Повідомлення solovey »

Подскажите, пожалуйста, на какой счёт оприходуем мётла, грабли, замки навесн. и внутр.?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 9003
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 1225 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

solovey писав:Подскажите, пожалуйста, на какой счёт оприходуем мётла, грабли, замки навесн. и внутр.?
221 або 234

solovey
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 47
З нами з: 23 січня 2014, 16:43
Регіон: Киевская Область
Звідки: Богуслав

Повідомлення solovey »

EVGENIY писав:
solovey писав:Подскажите, пожалуйста, на какой счёт оприходуем мётла, грабли, замки навесн. и внутр.?
221 або 234
 То есть можно и на тот и на тот и это не будет ошибкой? А как списывать под ведомость выдачи материалов, если на 234?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 9003
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 1225 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

solovey писав:
EVGENIY писав:
solovey писав:Подскажите, пожалуйста, на какой счёт оприходуем мётла, грабли, замки навесн. и внутр.?
221 або 234
 То есть можно и на тот и на тот и это не будет ошибкой? А как списывать под ведомость выдачи материалов, если на 234?
Ну мені ж не відомо яка ви установа, велика чи мала, як часто у вас запаси закуповуються і чи великий обсяг! Ось із цього і треба виходити! Якщо мала установа то на 234, якщо ж велика де я завгоспи і склад, то на 221!

solovey
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 47
З нами з: 23 січня 2014, 16:43
Регіон: Киевская Область
Звідки: Богуслав

Повідомлення solovey »

Мы музыкальная школа - небольшая , у нас 1 завхоз - значит на 234?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 9003
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 1225 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

solovey писав:Мы музыкальная школа - небольшая ,  у нас 1 завхоз - значит на 234?
Як ви вирішите так і буде! Хоч 221 хоч 234! Помилками не буде ні те не інше!

solovey
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 47
З нами з: 23 січня 2014, 16:43
Регіон: Киевская Область
Звідки: Богуслав

Повідомлення solovey »

Спасибо большое!

Аватар користувача
Bux6109
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Bux6109 »

Какими документами нужно оформить продажу дров населению (дрова как отходы от капитального ремонта-замены окон), нужно ли разрешение вышестоящей организации?

31.lecz.62
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 23 березня 2016, 11:06
Регіон: Полтавская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення 31.lecz.62 »

хочу запитати щодо рахунку 26 "запаси для розподілу, передачі, продажу", а саме: якщо ми купили світильники для передачі їх на баланс підприємству по ціні 7028,67 та 7548,53 грн. без ПДВ, тобто дорогі = ми повинні іх обліковувати до передачі на рах. 26 незалежно від вартості???  А тепер виникає питання по якому КЕКВ придбавати по 2210, як запаси чи по 3110, як основні засоби??? З роз"яснень в журналах я зрозуміла (ящо це так), що незалежно від вартості - 2210, але при плануванні виникають запитання у економістів правильного присвоєння КЕКВ. Буду вдячна за відповідь чи роз"яснення.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 9003
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 1225 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

31.lecz.62 писав:хочу запитати щодо рахунку 26 "запаси для розподілу, передачі, продажу", а саме: якщо ми купили світильники для передачі їх на баланс підприємству по ціні 7028,67 та 7548,53 грн. без ПДВ, тобто дорогі = ми повинні іх обліковувати до передачі на рах. 26 незалежно від вартості???  А тепер виникає питання по якому КЕКВ придбавати по 2210, як запаси чи по 3110, як основні засоби??? З роз"яснень в журналах я зрозуміла (ящо це так), що незалежно від вартості - 2210, але при плануванні виникають запитання у економістів правильного присвоєння КЕКВ. Буду вдячна за відповідь чи роз"яснення.
У контексті планування видатків дуже важливо розглянути питання застосування КЕКВ при здійсненні таких закупівель. Звертаємо увагу, що відповідно до п. 2.2 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.12 р. № 333, за КЕКВ 2200 «Використання товарів і послуг» здійснюється оплата поточних видатків, оплата послуг, придбання матеріалів і предметів, які не беруться на облік як основні засоби. Тобто планування і придбання товарів, які не будуть використовуватися розпорядником бюджетних коштів – закупником, а передбачаються для подальшого їх розподілу, передачі, незалежно від їх вартості мають здійснюватися за КЕКВ 2200.
https://buhgalter.com.ua/articles/buhga ... rozpodilu/

31.lecz.62
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 23 березня 2016, 11:06
Регіон: Полтавская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення 31.lecz.62 »

Дуже вдячна за оперативність і роз"яснення. Все зрозуміло, як кажуть "лучше не придумаешь". Ви вчасно підтвердили мої сумніви.

Maria9999
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 03 жовтня 2016, 16:26
Регіон: Черниговская область

Повідомлення Maria9999 »

Доброго дня! Скажіть, наказ для призначення комісії для списання активів чи запасів складається один і він є діючим для всіх інших списань, чи на кожне списання складається окремий наказ на комісію? Буду дуже вдячна!

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 139 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Звичайно, складаєте один наказ про створення комісія, яка здійснює списання активів (тобто як ОЗ так і запасів).

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 9003
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 1225 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Maria9999 писав:Доброго дня! Скажіть, наказ для призначення комісії для списання активів чи запасів складається один і він є діючим для всіх інших списань, чи на кожне списання складається окремий наказ на комісію? Буду дуже вдячна!
Як в наказі напишете так і буде!

Maria9999
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 03 жовтня 2016, 16:26
Регіон: Черниговская область

Повідомлення Maria9999 »

EVGENIY писав:
Maria9999 писав:Доброго дня! Скажіть, наказ для призначення комісії для списання активів чи запасів складається один і він є діючим для всіх інших списань, чи на кожне списання складається окремий наказ на комісію? Буду дуже вдячна!
Як в наказі напишете так і буде!
Дякую)

Liliya13
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 12 грудня 2016, 16:42
Регіон: Полтавская область

Повідомлення Liliya13 »

Добрый день. Подскажите пожалуйста, при ликвидации предприятия нам, как правопреемнику, передали материалы (сч. 234). Какие проводки нужно сделать при оприходовании запасов? Спасибо.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 9003
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 120 разів
Подякували: 1225 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Liliya13 писав:Добрый день. Подскажите пожалуйста, при ликвидации предприятия нам, как правопреемнику, передали материалы (сч. 234). Какие проводки нужно сделать при оприходовании запасов? Спасибо.
Дт 234 кр 431

Liliya13
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 12 грудня 2016, 16:42
Регіон: Полтавская область

Повідомлення Liliya13 »

EVGENIY, Спасибо!

tatyana19
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 06 липня 2011, 10:12
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев
Подякували: 3 рази

Повідомлення tatyana19 »

ЯмvvvПитання таке, хто повинен виписати накладну про відпуск мат.цінностей зі складу? Бухгалтер чи завідуючий складом? Я вважаю,хто відпускає.той і виписує.А потім здає в бухгалтерію на перевірку.  

Аватар користувача
Beti
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 64
З нами з: 20 вересня 2013, 15:16

Повідомлення Beti »

У нас кладовщик отпускает мат ценности со склада по Требованию, заверенному у руководителя. Это требование потом сдает в бухгалтерию. Если же мат.ценности уходят за пределы учреждения, то бухгалтер выписывает Накладную.

Анна весна
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 139
З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Анна весна »

Добрый день! Подскажите,пожалуйста,куда сейчас по новому плану счетов отнести канц.товары и моющие средства?

Відповісти

Повернутись до “Облік запасів”