Zahar2017 писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка зі списанням МШП. Ми придбали тарілки. Коли видаємо виписуємо відомість видачі. А акт на списання видається відразу, чи тоді коли будемо списувати побитий посуд?
я бы тоже хотела узнать,как быть с посудой. Подскажите нам,пожалуйста!
Отримали з внутрівідомчої передачі індивідуальні тактичні аптечки по рахунку 1512.1. Підскажіть будь ласка,як списувати такі аптечки, медикаменти окремо не виділені, вони враховані у вартість аптечки!
Добрий день. Допоможіть розібратися: від вищестоящої організації отримали безоплатно по видатковій накладній захищені носії (2шт. по 500,00грн.) . Підкажіть будь ласка які будуть проводки?
EVGENIY, Я зааапуталась!!! Везде пишут про благодійне отриманняі т.п. А простых проводок при покупке обычных НМА - не нахожу.. Я скоро от множества найденных варинтов оприбуткування сбрендююю.. Помогите, плзззз!!! ЧТо не так у меня:
Купили флешки. Приходую на 1113 рахунок. ВОт такие думаю проводки и м/о:
2313 5411 - 300,00 отримали кошти (цільове фін-ня) - м/о 2
6211 2313 - 300,00 оплатили флешки - м/о 2
1312 6211 - 300,00 відобразили суму придбання - м/о 6
1113 1312 - 300,00 ввели в експлуатацію - м/о 17
5411 5111 - 300,00 другий запис - суму віднесли до внесеного капіталу - м/о 17 чи 14 (але шооо ж це за такий 14 - не знаю - стара форма 14 ніби не підходить)
8014 1412 - 150,00 - 50% першого зносу при передачі в експ-ію - м/о 9
а оооот далі... чи треба робити зразу другу проводку після нарахування зносу (першого) цю проводку 1412 5111 - 150,00 - м/о 9
А при списанні чи буде так правильно:
8014 1412 - 150,00 - другий знос 50% - м/о 9
1412 5111 - 150,00 - друга проводка відразу - м/о 9
5111 1113 - 300,00 - списано ІНМА - м/о 17
Потім 5111 5511 = 300,00 - відносимо на фін. результат. - м/о 17
Чи правильно я зрозуміла як треба зробити??
Sportvsim писав:EVGENIY, Я зааапуталась!!! Везде пишут про благодійне отриманняі т.п. А простых проводок при покупке обычных НМА - не нахожу.. Я скоро от множества найденных варинтов оприбуткування сбрендююю.. Помогите, плзззз!!! ЧТо не так у меня:
Купили флешки. Приходую на 1113 рахунок. ВОт такие думаю проводки и м/о:
2313 5411 - 300,00 отримали кошти (цільове фін-ня) - м/о 2
6211 2313 - 300,00 оплатили флешки - м/о 2
1312 6211 - 300,00 відобразили суму придбанняотримали флешки- м/о 6
1113 1312 - 300,00 ввели в експлуатацію - м/о 17
5411 5111 - 300,00 другий запис - суму віднесли до внесеного капіталу - м/о 17 чи 14 (але шооо ж це за такий 14 - не знаю - стара форма 14 ніби не підходить)
8014 1412 - 150,00 - 50% першого зносу при передачі в експ-ію - м/о 9МО 17 а оооот далі... чи треба робити зразу другу проводку після нарахування зносу (першого) цю проводку 1412 5111 - 150,00 - м/о 9- шо це за проводка?? Всі проводки зроблені, все!!! В кінці кварталу закриєте 8014 на 5511! Все!
А при списанні чи буде так правильно:
8014 1412 - 150,00 - другий знос 50% - м/о 9МО 17
1412 51111113 - 150,00300,00- друга проводка відразу - м/о 9
5111 11135512- 300,00 - списано ІНМА - друга проводка відразу - м/о 9м/о 17 В кінці кварталу закриєте 8014 на 5511 Потім 5111 5511 = 300,00 - відносимо на фін. результат. - м/о 17
Чи правильно я зрозуміла як треба зробити??
Єєєєвген! Дууууже-прееедуже дякую! Ви дуже розумний і Реально, велике "ДЯКУЮ", що допомагаєте нам тут не збрєндіти і так гарно все розтлумачуєте! Бо, іноді, от не можеш зрозуміти щось і вже тааак задумуєшся "ЯЯЯк жиж це правильно зробити", що в елементарних питаннях , як серед двох берьоз - починаєш плутатися!!!!!!! А потом поїїїхало - думки, що бухгалтерія - не твее і ... А потім Ви допомагаєте - і жізззнь налажіваєтся )! Ще раз - дякую!
Світлана Шавалда писав:Добрий день. Допоможіть розібратися: від вищестоящої організації отримали безоплатно по видатковій накладній захищені носії (2шт. по 500,00грн.) . Підкажіть будь ласка які будуть проводки?
Ніхто не відповів, але я вроді і сама розібралась. Може кому згодиться:
1812 - 6611 - 1000,00 отримані МШП;
6611 - 1812 - 1000,00 списані(видані) МШП.
Сподіваюся я вірно зробила.
Допоможіть!!! Отримали з внутрівідомчої передачі індивідуальні тактичні аптечки по рахунку 1512.1. Підскажіть будь ласка,як списувати такі аптечки, медикаменти окремо не виділені, вони враховані у вартість аптечки!
Zahar2017 писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка зі списанням МШП. Ми придбали тарілки. Коли видаємо виписуємо відомість видачі. А акт на списання видається відразу, чи тоді коли будемо списувати побитий посуд?
Підкажіть, будь ласка, як ви врешті зробили? Видали і списали тією ж датою?
Zahar2017 писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка зі списанням МШП. Ми придбали тарілки. Коли видаємо виписуємо відомість видачі. А акт на списання видається відразу, чи тоді коли будемо списувати побитий посуд?
Підкажіть, будь ласка, як ви врешті зробили? Видали і списали тією ж датою?
Федорчук Алена писав:Допоможіть!!! Отримали з внутрівідомчої передачі індивідуальні тактичні аптечки по рахунку 1512.1. Підскажіть будь ласка,як списувати такі аптечки, медикаменти окремо не виділені, вони враховані у вартість аптечки!
Вам доведеться самостійно (а точніше зусиллями комісії установи) оцінити всі медикаменти, які входять до складу аптечки, в межах її загальної вартості. Так Ви зможете списувати медикаменти, що входять до складу аптечок, після їх фактичного використання. Інакше Вам доведеться чекати доки всі ліки та перев'язувальні матеріали із аптечки будуть використані. І тільки після цього Ви зможете списати аптечку повністю. Проте такий підхід не правильний з методологічної точки зору. Адже вибуття запасів необхідно відносити на збільшення витрат того звітного періоду, у якому воно фактично відбулося.
Добрый день!!! Нужна помощь. Произвели ремонт дорог (замена тротуарной плитки). При демонтаже осталась старая плитка. Как правильно оприходовать старую плитку, нужны ли довидки про надх. в натуральной форме для казначейства???
Ddd писав:Добрый день!!! Нужна помощь. Произвели ремонт дорог (замена тротуарной плитки). При демонтаже осталась старая плитка. Как правильно оприходовать старую плитку, нужны ли довидки про надх. в натуральной форме для казначейства???
Доброго дня!
Порядок обліку матеріальних цінностей, отриманих у результаті ремонту (ліквідації, демонтажу) основних засобів, залежить від планів установи щодо їх подальшого використання. Тобто вирішальне значення має, що саме Ви буде далі робити з цими матеріалами. Їх можна продати або ж залишити для потреб установи (наприклад, для ремонту тротуару).
Якщо збираєтесь продавати, то при оприбуткуванні показуєте дохід за субрахунком 7211. При цьому Довідку про надходження в натуральній формі подавати не потрібно.
Якщо залишаєте матеріали для потреб установи (або ще не вирішили продавати чи ні), тоді слід показати доходи за субрахунком 7112. І в такому разі вже необхідно складати і подавати до Казначейства Довідку про надходження в натуральній формі на суму оприбуткованих цінностей.
Крот Юлія, Доброго вечера! В дитячій установі облікувуються іграшки на рах 1812. Чи є якісь нормативний документ стосовно строку використання та обліку. Дякую.
Светуля писав:Крот Юлія, Доброго вечера! В дитячій установі облікувуються іграшки на рах 1812. Чи є якісь нормативний документ стосовно строку використання та обліку. Дякую.
Доброго дня!
На жаль, такого нормативного документа немає. Тож Ви самостійно маєте прописати порядок використання, обліку та строк служби дитячих іграшок у наказі про облікову політику Вашої установи.
EVGENIY, Вибачте за тупе питання, я вже зовсім запуталась... Придбали калькулятор, насос і т.д. по КЕКВ 2210, відносимо до МНМА на 1113 рахунок. У квартальному і річному звіті ці суми вказувати як матеріальні витрати 8013? чи сюди відносити тільки списані матеріали протягом звітного періоду, наприклад ксеросна бумага?
Аліна-Аліна писав:EVGENIY, Вибачте за тупе питання, я вже зовсім запуталась... Придбали калькулятор, насос і т.д. по КЕКВ 2210, відносимо до МНМА на 1113 рахунок. У квартальному і річному звіті ці суми вказувати як матеріальні витрати 8013? чи сюди відносити тільки списані матеріали протягом звітного періоду, наприклад ксеросна бумага?
На субрахунках 8013 (8023) "Матеріальні витрати" ведеться облік матеріальних витрат, які здійснюються суб'єктом державного сектору у процесі основної діяльності та на виконання програм, зокрема витрати на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю (крім капітальних витрат), медикаментів та перев'язувальних матеріалів, продуктів харчування, витрат на оплату послуг, отриманих від сторонніх підприємств тощо.
Добрий день. Допоможіть будь ласка. До якого М/о віднести дипломи, студ.квитки вони у мене обліковуються на 2213(331). Чи їх не там обліковувать? Дякую.
katya83 писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. До якого М/о віднести дипломи, студ.квитки вони у мене обліковуються на 2213(331). Чи їх не там обліковувать? Дякую.
Доброго дня!
Бланки документів про освіту, студентські квитки, залікові книжки тощо - це ніщо інше як звичайні (не суворої звітності) бланки документів. Вони не є грошовими документами, тому немає жодних підстав обліковувати їх на субрахунку 2213 "Грошові документи у національній валюті". Облік таких матеріальних цінностей слід вести на субрахунку 1812 "Малоцінні та швидкозношувані предмети".
З огляду на це, для обліку таких бланків доцільно застосовувати меморіальний ордер № 10 "Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення малоцінних та швидкозношуваних предметів".