Як правильно обліковувати?
-
Кузя
- Мешканець

- Повідомлень: 225
- З нами з: 09 листопада 2012, 15:00
- Регіон: Ровенская область
- Звідки: Рівне
- Дякував (ла): 25 разів
- Подякували: 8 разів
У зв'язку зі зміною назви вулиці у сільській раді виготовляємо новий кутовий штамп. Сьогодні принесли договір, рахунок і акт виконаних робіт. У договорі прописано, що "покупець приймає і оплачує печатки і штампи згідно рахунка", а у акті вказано "робота зв'язана з наданням послуги по виготовленню печаток". Мені робити попередню оплату? По якому КЕКВ? Мені здається, що краще б мені дали накладну і проплата по КЕКВ 2210 і ніяких проблем.
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
У даному випадку все ж таки доцільніше застосовувати КЕКВ 2210, адже фактично йдеться про придбання товару - штампу. Тож, дійсно, краще отримати від постачальника товарну накладну.Кузя писав:У зв'язку зі зміною назви вулиці у сільській раді виготовляємо новий кутовий штамп. Сьогодні принесли договір, рахунок і акт виконаних робіт. У договорі прописано, що "покупець приймає і оплачує печатки і штампи згідно рахунка", а у акті вказано "робота зв'язана з наданням послуги по виготовленню печаток". Мені робити попередню оплату? По якому КЕКВ? Мені здається, що краще б мені дали накладну і проплата по КЕКВ 2210 і ніяких проблем.
як вважаєте, на який рахунок віднести старт кабель (ц 284 грн), трос стрічковий (ц 540 грн), знак аварійної зупинки, жилет сигнальний. На 1812? Чи можливо як ІНМА?
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Тут все залежить, скільки Ви плануєте використовувати такі об'єкти (рік, два чи кілька місяців). Якщо менше року, тоді зараховуйте їх до складу МШП на субрахунок 1812. Якщо ж вважаєте, що ці матеріальні цінності прослужать більше року, тоді це МНМА (субрахунок 1113). Але пам'ятайте, якщо Ви зарахуєте ці активи до складу МШП, тоді відразу після передачі у використання їх потрібно списати з балансу.Дива писав:як вважаєте, на який рахунок віднести старт кабель (ц 284 грн), трос стрічковий (ц 540 грн), знак аварійної зупинки, жилет сигнальний. На 1812? Чи можливо як ІНМА?
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка чи обліковується в бухобліку документація з нормативно-грошової оцінки земель міста, технічна документація із землеустрою, проведена виконавчим органом місцевого самоврядування та якому субрахунку?
Доброго дня, підскажіть може бюджетна установа купити собі на відділ набор тарілок для власних потреб?, якщо так то який це буде субрах. 1812?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10820
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Головні розпорядники розглядають показники проектів кошторисів розпорядників нижчого рівня щодо законності та правильності розрахунків, доцільності запланованих видатків бюджету та надання кредитів з бюджету, правильності їх розподілу відповідно до економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету, повноти надходження доходів або повернення кредитів, додержання діючих ставок (посадових окладів), норм, цін, лімітів, а також інших показників відповідно до законодавства та складають проекти зведених кошторисів.Лесичка писав:Доброго дня, підскажіть може бюджетна установа купити собі на відділ набор тарілок для власних потреб?, якщо так то який це буде субрах. 1812?
Ну якщо ви вважаєте це доцільним і будете купувати, то так, можна і на 1812 оприбуткувати і списати при видачі з подальшою організацією кількісного обліку!
дякуюEVGENIY писав:Головні розпорядники розглядають показники проектів кошторисів розпорядників нижчого рівня щодо законності та правильності розрахунків, доцільності запланованих видатків бюджету та надання кредитів з бюджету, правильності їх розподілу відповідно до економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету, повноти надходження доходів або повернення кредитів, додержання діючих ставок (посадових окладів), норм, цін, лімітів, а також інших показників відповідно до законодавства та складають проекти зведених кошторисів.Лесичка писав:Доброго дня, підскажіть може бюджетна установа купити собі на відділ набор тарілок для власних потреб?, якщо так то який це буде субрах. 1812?
Ну якщо ви вважаєте це доцільним і будете купувати, то так, можна і на 1812 оприбуткувати і списати при видачі з подальшою організацією кількісного обліку!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10820
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Ну це точно не бібліотечні фонди! Можете списати одразу, а можете по 1812 оприбуткувати і списати але вести кількісний облік!rayrada писав:В кабінет голови придбані 3 книги, на якому рахунку їх обліковувати???
Бюдж.установа надає допомогу в натуральній формі ( дрова) населенню. Сплочуватись повино кекв 2730 відповід. Рахунку. Помилково проплата пішла з осн. Реєстр. Рах і по кекв 2275. Чи можна оприбуткувати як дрова для установи і по акті списання видати населенню. Чи краще повернути кошти і проплатити з вірного кекв 2730 відповідного рах. Дякую
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Добрій день! Комиссия Вашего учреждения должна самостоятельно оценить такие материальные ценности. Заключение комиссии оформляйте актом оценки материальных ценностей в произвольной форме и оприходуйте подарок на соответствующий субсчет.Агата писав:Добрый день. Бюджетная организация,получили от пациента подарок, без чеков и всех соответствующих документов. Помогите пожалуйста как оприходовать?
Цена примерно 3000 грн
-
natalisenk
- Мандрівник

- Повідомлень: 36
- З нами з: 19 квітня 2016, 13:48
- Регіон: Хмельницкая область
- Дякував (ла): 1 раз
[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня! Допоможіть!!!!!!!!!!! Якщо, в бюджетні установі в гуртожитку встановили унітази та умивальники з комплектуючими на загальну суму 35000,00грн.(гуртожиток передали на баланс без сантехніки), це зробили батьки і закупили і встановили. Як вірно провести натуральну форму, як поточний ремонт КЕКВ 2240 чи як придбання КЕКВ 2210? Дякую! [/font]
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!natalisenk писав:[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня! Допоможіть!!!!!!!!!!! Якщо, в бюджетні установі в гуртожитку встановили унітази та умивальники з комплектуючими на загальну суму 35000,00грн.(гуртожиток передали на баланс без сантехніки), це зробили батьки і закупили і встановили. Як вірно провести натуральну форму, як поточний ремонт КЕКВ 2240 чи як придбання КЕКВ 2210? Дякую! [/font]
Згідно з п.п. 2.12.8 Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150, роботи із заміни кранів, засувок та санітарних приладів (умивальників, кухонних раковин, унітазів, пісуарів тощо) належать до капітального ремонту будівлі. У свою чергу, видатки на проведення капремонту (у т.ч. на придбання будівельних матеріалів) слід проводити за КЕКВ 3132 "Капітальний ремонт інших об'єктів".
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Врізний і накладний замки доцільно обліковувати у складі будівельних матеріалів на субрахунку 1513, оскільки вони потребують монтажу.ВикторияЯ писав:На яких субрахунках обліковувати:
замок врізний
замок накладний
замок навісний?
А навісний замок - у складі МШП (субрахунок 1812). Адже фактично це окремий об’єкт, але з огляду на невисоку вартість і нетривалий (здебільшого в межах одного року) строк служби обліковувати у складі необоротних активів немає сенсу.
-
nnnn1974@i.ua
- Новачок

- Повідомлень: 8
- З нами з: 25 жовтня 2017, 13:53
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 1 раз
Крот Юлія, будь ласка ДОПОМОЖІТЬ!!!!!! в 2017 році було наданна субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам ( сільській раді ) на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій на придбання дитячого майданчика 500000,00 грн. по спеціальному фонду . А також сільська рада дала ще 5000,00 грн.( із загального фонда перекинула на спеціальний фонд бюджет розвиткуна) придбання цього майданчика тобто відбулося співфінансування. Як правильно облікувати субвенцію, як правильно облікувати передачу коштів зі загального до спеціального фонду , як правильно облікувати дитячий майданчик який складається із 7 найменувань ( гойдалка, скамейки, горка, пісочниця дерев"яна, карусель)
-
юлия леонідівна
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 20 листопада 2017, 17:57
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 2 рази
піскажіть будь ласка на який рахунок треба віднести телевізор - 5 595,00грн, пилосос миючий -3510,00, стіл компютерний -3 750,00, ліжко двохярусне з матрацом (комплект) - 3 700,00, шафа розпашна - 3 550,00, диван кутовий - 4 700,00 двері розсувні для гардеробної кімнати - 2 500,00, витяжка - 1 242, набір меблів для вітальні - 3 675,00. Заплуталась.... все відноситься до основних засобів ( рах 10) чи до інших необоротних матеріальних активів (рах 1113), адже ціна до 6000,00. ??????
-
юлия леонідівна
- Новачок

- Повідомлень: 3
- З нами з: 20 листопада 2017, 17:57
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 2 рази
піскажіть будь ласка на який рахунок треба віднести телевізор - 5 595,00грн, пилосос миючий -3510,00, стіл компютерний -3 750,00, ліжко двохярусне з матрацом (комплект) - 3 700,00, шафа розпашна - 3 550,00, диван кутовий - 4 700,00 двері розсувні для гардеробної кімнати - 2 500,00, витяжка - 1 242, набір меблів для вітальні - 3 675,00. Заплуталась.... все відноситься до основних засобів ( рах 10) чи до інших необоротних матеріальних активів (рах 1113), адже ціна до 6000,00. ??????
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10820
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
-
Світлана Шавалда
- Мандрівник

- Повідомлень: 28
- З нами з: 23 вересня 2015, 16:06
- Регіон: Херсонская область
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 1 раз
Добрий день. Підкажіть будь ласка, як обліковувати пальчикові батарейки. І як їх потім списувати?
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Батарейки, дійсно, слід обліковувати на субрахунку 1812 (у складі МШП) і після видачі у експлуатацію відразу списуємо на витрати звітного періоду. Але після видачі продовжуємо вести їх оперативний облік. Такий порядок обліку передбачений Методрекомендаціями з обліку запасів. Що стосується утилізації батарейок, то це фактично витрати для установи. Адже за цю послугу доведеться платити бюджетній установі, доходів від здавання відпрацьованих батарейок установа не отримає. Отже, зараховувати на баланс відпрацьовані батарейки або вести їх облік до моменту здавання не потрібно.gorilla48 писав:Ви не можете їх просто так взяти і списати на видатки. Вам потрібно їх утилізувати. Я їх не списую, до поки в мене не назбирається матеріалів для утилізації і я офіційно їх не утилізую.Диванова писав:я обліковую на рах 1812, при видачі зі складу в експлуатацію списую на видатки
-
ІваннаХоКА
- Мандрівник

- Повідомлень: 15
- З нами з: 04 січня 2018, 12:05
- Регіон: Закарпатская область
44alla44 писав:Доброго дня! Підкажіть будь-ласка чи обліковується в бухобліку документація з нормативно-грошової оцінки земель міста, технічна документація із землеустрою, проведена виконавчим органом місцевого самоврядування та якому субрахунку?
-
Oblako
- Мандрівник

- Повідомлень: 21
- З нами з: 06 липня 2017, 10:54
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 6 разів
EVGENIY, добрый день. Помогите пожалуйста разрешить вопрос. Я опять со своими теплосчетчиками. Если они были приобретены в прошлом году, а установка оплачена в этом году, идет ли эта установка на удорожание счетчиков? Заранее огромное спасибо.
-
svetlana13
- Новачок

- Повідомлень: 1
- З нами з: 11 листопада 2015, 09:16
- Регіон: Полтавская область
Підскажіть будь ласка як правильно обліковувати призи. Вартість одного телефона 2 500 грн. з ПДВ. Як мені їх списати? Ці призи будуть вручені дітям переможцям конкурсу. Чи потрібно платити ПДФО та ВЗ? Я ніколи цього не робила підкажіть.
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Уточніть, будь ласка, яка у Вас установа (чим займається) та за рахунок яких коштів було придбано призи.svetlana13 писав:Підскажіть будь ласка як правильно обліковувати призи. Вартість одного телефона 2 500 грн. з ПДВ. Як мені їх списати? Ці призи будуть вручені дітям переможцям конкурсу. Чи потрібно платити ПДФО та ВЗ? Я ніколи цього не робила підкажіть.
-
NatiJalova
- Новачок

- Повідомлень: 5
- З нами з: 26 вересня 2017, 10:34
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 2 рази
Установа придбала обладнання для конференц зали: мікрофони по 552 грн, мікшерний пульт за 13750,00, акуст.система 6 од. по 3124,00, підсилювачі, радіосистема..., дріт мультимедійний 4 од. по різним цінам від 120 грн. до 1700 грн., жорский диск - 1752,50, системний блок - 14890,00, монітор - 2250, клавіатура, миша, телевізори по 13400, мені цікавлять дроти та комп. обладнання, на який рахунок віднести дроти? вони самі по собі не можуть обл. на 1113, але ж і 1812 не годиться. монітор, сист. блок, миша та клавіатуру можно згрупувати та утворити один комплект? дякую.
-
Тётка
- Квартирант

- Повідомлень: 73
- З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Комсомольск
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 2 рази
Добрий день. Закупили тривожні кнопки (для сторожів) щоб були з ними під час обходу території, на всяк випадок. Підскажіть будь ласка на якому субрахунку їх обліковувати. (вартість однієї кнопки 842,00 грн.). Дякую
-
НСемак
- Мандрівник

- Повідомлень: 16
- З нами з: 30 травня 2018, 10:38
- Регіон: Николаевская область
- Дякував (ла): 6 разів
Доброго дня! Первий раз зіткнулась з такою ситуацією. Організація отримала субвенцію з місцевого бюджету державному бюджету, яка буде відображатися в формі 4-4д. Як правильно відобразити в меморіальному ордері 2 чи 3? І якими проводками? Дт 2313 Кт 7512, Дт 8014 Кт 2313? чи правильно? І як потім закрити рахунок 7512?