Ремонт в бюджетній організації

Пишіть сюди, якщо не знаєте, де створити тему
iratop
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 13 квітня 2017, 14:15
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення iratop »

так, все більше 6000

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

iratop писав:так, все більше 6000
У такому разі, всі ці активи потрібно оприбуткувати на баланс як окремі об'єкти (на субрахунок 1014). Тим паче, що їх придбання було проведено за КЕКВ 3110.

Ksusha~
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 28 грудня 2017, 22:00
Регіон: Сумская область

Повідомлення Ksusha~ »

Добрий вечір! Допоможіть розібратися в такому питанні. Закладу на травень-серпень 2017 року виділені кошти на проведення капремонту харчоблоку, в якому постійно перебуває 6-7чол. (літній період 2-3 чол.) Ремонт закінчився -серпень а розрахуки проведено у вересні 17 року. Декларація на початок робіт подана 03 червня 17 року до початку дії нового порядку оформлення та визначення класності. Тепер з нас вимагають оформлення Сертифікату про введення в експлуатацію Закон 1817. В декларації вказано ІІІ складності ( тепер СС2). Розрахунок проектантом поданий був як СС1 і сума кошторису складається із таких витрат: технадляд -7 тис.грн+еспертиза- 3,3 тис.грн+роботи-340 тис.грн = 350,3 тис.грн. Витрати на отримання чи виготовлення сертифікату не планувались. Нам в кінці року виділили додаткові кошти на отримання Сертифікату але сплатити ми не маємо можливості бо потрібно вносити коригування до зведеного кошторису + робити нову експертизу та проект виготовляти. Держказначейство не проведе проплати без таких коригувань. В Законі вказано, що
"Вже зареєстровані до набрання чинності Законом декларації залишатимуться чинними до завершення будівництва, крім випадків їх скасування органом державного архітектурно-будівельного контролю. Підставами для їх скасування є подання замовником відповідної заяви, ліквідація юридичної особи-замовника чи припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця (замовника), смерть фізичної особи – замовника чи визнання її безвісно відсутньою, скасування містобудівних умов та обмежень, виконання будівельних робіт, не передбачених декларацією, встановлення під час перевірки порушень законодавства у сфері містобудування, невідповідність об’єкта проектній документації та вимогам будівельних норм, стандартів і правил, невиконання вимог приписів посадових осіб органів державного архітектурно-будівельного контролю та виявлення таким органом факту подання недостовірних даних у декларації, які дають підстави вважати об’єкт самочинним будівництвом. Перелік цих підстав є вичерпним."
Проектант та працівник, що прводив експертизу доводять про те, що згідно розрахунку, який проводився до 10 червня 17р, ми відносимося до СС1 і оформлення документів (тех.нагляд. експертиза та проектно-кошторисна) відбувалося до змін законодавства. Як бути в цьому випадку бо архітетура наполягає на отримані сертифікату. В кошторис витрати на ці послуги нам не планують у 2018 році. Дякую за доомогу.

Hostik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 17 січня 2018, 16:26
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Hostik »

Доброго дня, підкажіть будь-ласка: відбулося будівництво спортмайданчика та перерахувалися кошти по КЕКВ 3122, як та якими документами тепер потрібно поставити на облік цей майданчик?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8738
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1185 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Hostik писав:Доброго дня, підкажіть будь-ласка: відбулося будівництво спортмайданчика та перерахувалися кошти по КЕКВ 3122, як та якими документами тепер потрібно поставити на облік цей майданчик?
Акт введення в експлуатацію основних засобів застосовується для оформлення господарських операцій із зарахування об’єктів незавершених капітальних інвестицій до складу основних засобів, які придбані, створені (виготовлені), а також для введення в експлуатацію безоплатно отриманих основних засобів.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/tipovi-formi-z-obliku-ta-spisannya-osnovnih-zasobiv-subyektami/

kristal1962
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 04 серпня 2016, 13:43
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення kristal1962 »

Добрий день! В минулому році було співфінансування з обласним департаментом по ком. господарству на кап.ремонт дитячого садка в грудні ремонти закінчилися ,а в квітні департамент хоче передати капітальні видатки селищній раді,як правильно це зробити??? Дякую за розуміння, може хтось це вже проходив?

КК НМетАУ
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 04 травня 2018, 09:27
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення КК НМетАУ »

Добрый день. Мы хотим сделаь ремонт в бюджетной организации своими силами, непосредственно по клейка обоев, достаточно ли будет, что кладовщик выпишет требование, их выдадут со склада, а списываем в конце месяца, актом на списание? Или еще необходимо дефектный акт? Или же как провести процедуру списания.

vera62
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 21 квітня 2018, 17:22
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення vera62 »

Доброї ночі! Допоможіть, будь ласка, бухгалтеру з великим досвідом роботи на приватних підприємствах, але новачку в бюджетній сфері. В будинку культури провели капітальний ремонт приміщення, а також реставрували гігантську люстру вартістю 905 грн (не знаю чому така дешева), яка числилась на ОЗ. Провели реставрацію як закупівлю по КЕКВ 3110 різних запчастин ( каркас, освітлювальна арматура, підвіски і т.д.) загальною вартістю 99840 грн. Як провести в обліку ці витрати, по документах ніде не зафіксовано, що організація, яка нам продала запчастини до люстри, здійснила їх заміну, та монтаж .

uheitwmrf
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 30 травня 2017, 09:49
Регіон: Черновицкая область

Повідомлення uheitwmrf »

Владислав Станкус! Допоможіть,будь ласка розібратися з  вуличним освітленням села. у нашій громаді  вже на декількох вулицях є вуличне,далі ,щоб зробити вуличне на решту вулицях,сільрада закупила необхідні матеріали по КЕКВ 2210 на суму 180 000грн.,роботи будуть проводитись власними силами громади безкоштовно,які документи необхідно оформити для цього,і як взяти на баланс вуличне на цих вулицях,на раніше проведених вулицях вуличне у нас на балансі,роботи проводились підрядною організацією,як капітальні,дуже вдячна буду за відповідь

Катяяяя
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 28 березня 2014, 13:06
Регіон: Волынская область
Звідки: Луцьк

Повідомлення Катяяяя »

Доброго дня, допоможіть у такому питанні:
Розроблена проектно-кошторисна документація на капремонт актового залу на загальну вартість 1500000,00 грн., в цю вартість входить (і зазначається в ПКД) придбання матеріалів за рахунок замовника, яка становить 300000,00 грн.
у казні мені сказали, для того щоб все оформити по КЕКВ 3132 (а кошти виділили на цю статтю) підрядник якій буде виконувати роботи повинен, у пакеті документів який буде нам надавати (договір, договірна ціна, локальний кошторис тощо..) вказати повну вартість ПКД разом з сумою придбання матеріалів за рахунок замовника (тобто нами), а у договорі розписати що сума 1500000,00 ділиться на виконані роботи - 1200000,00 та придбання матеріалів за рах.замовника - 300000,00. Як і передбачалось підрядник не в захваті (м"яко кажучи...)
Чи дійсно такій порядок оформлення документації в таких випадках (ми звичайно довіряємо своєму казначею, але ....), чи є ще якісь варіанти оформлення придбання цих матеріалів, чи в актах КБ-2в, КБ3 теж буде вказуватись сума наших матеріалів, чи є методичні рекомендації по оформленню документації в таких випадках???? Буду дуже вдячна за допомогу)))

Перелік N 150
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 26 вересня 2018, 10:05
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення Перелік N 150 »

При відповіді на запитиння щодо визначення поточний чи капітальний ремонт дуже часто йде посилання на "ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, ЗАТВЕРДЖЕНИЙ Наказ Держжитлокомунгоспу
України 10.08.2004 № 150".
Але не можу зрозуміти до чого в даному випадку цей документ? Адже він розроблений "На виконання положень Закону України "Про житлово-комунальні послуги", з метою впорядкування за видами послуг з утримання будинків і прибудинкових територій та ремонту приміщень, будинків, споруд" і стосується лише управляючих організацій чи ОСББ.

Аватар користувача
Вікторія_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 30
З нами з: 28 жовтня 2011, 10:15
Регіон: Закарпатская область
Звідки: Ужгород
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Вікторія_ubr »

доброго дня. прошу допомоги. в нашій установі проведено Капітальний ремонт системи опалення Відділом капітального будівництва, зараз нам передають акт-приймання обладнання. Питання - я приймаю це обладнання на БАЛАНС ???? і які документи ще мають бути??

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1247
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 138 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Доброго дня! Подібну ситуацію розглядали в матеріалі "Якщо головний розпорядник є замовником робіт: вирішуємо облікові питання" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2018, № 4, с. 21)

Аватар користувача
verbal
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 271
З нами з: 26 березня 2012, 09:34
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення verbal »

Добрий день. Підскажіть, на який строк може бути здійснена попередня оплата за роботи із створення проектно-кошторисної документації?

Ol4ik.kis
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 141
З нами з: 27 січня 2017, 13:44
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ol4ik.kis »

Матвєєва Вікторія писав:Перш за все, раджу перевірити, чи дійсно такий ремонт є поточним. У цьому питанні необхідно керуватися Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Державного комітету України з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150.
Зокрема, до капітального ремонту відносяться такі роботи:
2.8. Прорізи:
2.8.1. Заміна віконних рам, дверних полотен та підвіконних дощок з фарбуванням та встановленням нових приладів і склінням.
2.8.2. Заміна новими віконних та дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев'язування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням.
...
2.8.4. Ремонт дверей з перев'язуванням та заміною окремих частин у них в обсязі більше 3 % загальної кількості.
2.8.5. Пробивання нових та розширення існуючих віконних та дверних прорізів з виготовленням, установленням та фарбуванням нових віконних та дверних блоків.

З цього питання також почитайте матеріал фахівця Держфінінспекції “ Ремонт дверей — капітальний чи поточний ремонт будівлі? (див. “Бюджетна бухгалтерія”, 2013, № 11)

Тепер щодо оформлення документації.
1. Обсяг і вартість поточного ремонту може бути визначено на основі дефектних актів і розцінених описів робіт.
2. Акт прийняття-здання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів за типовою формою № ОЗ-2 (бюджет) складаєте після проведення ремонту об’єктів необоротних активів (незалежно від того, проводився поточний чи капітальний ремонт).    

І останнє запитання.
Витрати на поточний та капітальний ремонт не відносяться на збільшення вартості необоротних активів, а відносяться на фактичні видатки за відповідними КЕКВ. Про це сказано у п. 1.8 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Мінфіну від 26.06.2013 N 611
Зміна вартості необоротних активів (збільшення) здійснюється у зв'язку з проведенням їх добудівлі, дообладнання, реконструкції, модернізації.
скажите пожалуйста, какие проводки по капремонту??

Larysa306
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 грудня 2017, 10:02
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 8 разів

Повідомлення Larysa306 »

Доброго дня. Допоможіть зрозуміти таке питання. Ми в бюджетній організації будемо робити капітальний ремонт душових та туалету. Витрати, я так зрозумілі, віднесуться до витрат звітного періоду. Та все ж ніяк не можу зрозуміти, чи при поточному ремонті витрати теж списуються на витрати звітного періоду? В чому різниця в обліку витрат між капітальним та поточним ремонтами???

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Larysa306 писав:Доброго дня. Допоможіть зрозуміти таке питання. Ми в бюджетній організації будемо робити капітальний ремонт душових та туалету. Витрати, я так зрозумілі, віднесуться до витрат звітного періоду. Та все ж ніяк не можу зрозуміти, чи при поточному ремонті витрати теж списуються на витрати звітного періоду? В чому різниця в обліку витрат між капітальним та поточним ремонтами???
Доброго дня!
Жодних відмінностей у порядку відображення на рахунках бухобліку операцій з поточного і капітального ремонту немає. Витрати на проведення і капітального ремонту, і поточного, визнаються витратами відповідного звітного періоду. І про це чітко сказано у п. 4 розд. VI Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору, затверджених наказом Мінфіну від 23.01.2015 р. № 11.
Різниця лише у порядку застосування КЕКВ при плануванні та здійсненні таких витрат.

Тетяна-бух
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 144
З нами з: 30 березня 2016, 09:57
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Тетяна-бух »

Добрий день! Підкажіть,будь ласка, якщо в проектно-кошторисній документації на капітальний ремонт (провели її експертизу),  вказано , що замінять старий шифер на новий, але по факту шифер замінили на металопрофіль, то чи треба робити зміни а проектно-кошторисній документації та заново проводити її експертизу?
Чи повинен акт виконаних робіт відповідати проектно-кошторисній документації цифра в цифру?

Тетяна-бух
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 144
З нами з: 30 березня 2016, 09:57
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Тетяна-бух »

Співробітники "Фактор", будь ласка, відгукніться! Підкажіть,будь ласка, якщо в проектно-кошторисній документації на капітальний ремонт (провели її експертизу),  вказано , що замінять старий шифер на новий, але по факту шифер замінили на металопрофіль, то чи треба робити зміни а проектно-кошторисній документації та заново проводити її експертизу?

Чи повинен акт виконаних робіт відповідати проектно-кошторисній документації цифра в цифру?

Крапивенцева Алёна
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 05 грудня 2018, 09:27

Повідомлення Крапивенцева Алёна »

Усім доброго дня.
Допоможіть розібратися: чи можна в капітальний ремонт включати вартість устаткування. Якими нормативними актами керуватися?

swetlana1977
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 54
З нами з: 18 березня 2015, 10:34
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення swetlana1977 »

Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, не можу розібратися капітальний чи поточний ремонт. Будуть проводитися такі види робіт в окремому кабінеті у великій будівлі: монтаж підвісної стелі плитами "Армсторонг" (така стеля і зараз є, але планують замінити самі плити), заміна лінолеума та облаштування під нього настилу "QSB", грунтовка стін та поклейка шпалер, встановлення наличників, заміна чугунних радіаторів опалення на біметалеві, заміна електропроводки.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8738
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1185 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

swetlana1977 писав:Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, не можу розібратися капітальний чи поточний ремонт. Будуть проводитися такі види робіт в окремому кабінеті у великій будівлі: монтаж підвісної стелі плитами "Армсторонг" (така стеля і зараз є, але планують замінити самі плити), заміна лінолеума та облаштування під нього настилу "QSB", грунтовка стін та поклейка шпалер, встановлення наличників, заміна чугунних радіаторів опалення на біметалеві, заміна електропроводки.
https://buhgalter.com.ua/articles/zasto ... ibratisya/

swetlana1977
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 54
З нами з: 18 березня 2015, 10:34
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення swetlana1977 »

Доброго дня! Я вже багато разів перечитувала цю статтю, але так і не змогла зрозуміти що в нас. Монтаж підвісної стелі плитами "Армсторонг" (така стеля і зараз є, але планують замінити самі плити) - поточний ремонт, заміна лінолеума та облаштування під нього настилу "QSB" - капітальний ремонт, грунтовка стін та поклейка шпалер - поточний ремонт, встановлення наличників - поточний ремонт, заміна чугунних радіаторів опалення на біметалеві - капітальний ремонт, заміна електропроводки - капітальний ремонт. Порівну, і що робити?

marina76300
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 217
З нами з: 21 травня 2012, 11:22
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення marina76300 »

Допоможіть розібратись! Бюджетна установа планує капітальний ремонт об"єкту (заміна вікон та ремонт сходових клітин). Допорогова закупівля. Заміна вікон (вартість біліш 300 тис грн) та ремонт сходів (вартість менше 300 тис) планується здійснити не одночасно. Чи потрібна експертиза на ремонт сходів?. Чи експертиза здійснюється на весь об"єкт (комплекс робіт)  незалежно від того , що здійснюється окремо.

Sveto4ek3261
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 07 липня 2017, 20:09
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 14 разів

Повідомлення Sveto4ek3261 »

Доброго ранку, хто підкаже як правильно заключити договір з підрядником на виконання робіт з капітального ремонту враховуючи те, що матеріали замовника, де можна почитати більш детально.

nastya-prijmenko
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 08 травня 2019, 15:48
Регіон: Запорожская область

Повідомлення nastya-prijmenko »

Доброго дня! Підкажіть, як правильно бути. Ми бюджетна установа. Плануємо провести поточний ремонт приміщень. Вартість робіт складає 650тисяч гривен. Це будуть відкриті торги.  Роботи різні від штукатурки, до заміни вікон, дверей, укладання лінолеуму та встановлення світильників. Чи потрібно проводити експертизу на кошторисну документацію вартістю в 650 тисяч?

Юльчик88
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 20 серпня 2019, 18:17
Регіон: Полтавская область

Повідомлення Юльчик88 »

Доброго вечора. Ми є новоствореним ОТГ -  комунальним закладом, на сьогоднішній день розпочалася реконструкція покрівлі клубу. але боюсь зробити щось не правильно, так як такі роботи проводжу в перше. Підкажіть що потрібно для цього від першого кроку до останнього. Дякую.

rayrada
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 190
З нами з: 17 жовтня 2013, 09:23
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення rayrada »

Доброго дня! Проводимо поточний ремонт, в договорі вказана попередня оплата на 30% вартості ремонту. Як зареєструвать фінансові зобов'язання?  Які потрібні документи на попередню оплату, крім договору, дозволу на попередню оплату та рахунку? Чи потрібна якась накладна чи акт на суму попередньої оплати. Як суму тоді потрібно бачити в остаточному акті виконаних робіт загальну чи за мінусом попередньої оплати? Дякую.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 8738
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 114 разів
Подякували: 1185 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

rayrada писав:Доброго дня! Проводимо поточний ремонт, в договорі вказана попередня оплата на 30% вартості ремонту. Як зареєструвать фінансові зобов'язання?  Які потрібні документи на попередню оплату, крім договору, дозволу на попередню оплату та рахунку? Чи потрібна якась накладна чи акт на суму попередньої оплати. Як суму тоді потрібно бачити в остаточному акті виконаних робіт загальну чи за мінусом попередньої оплати? Дякую.
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... rdnih-dok/
Акт і накладна це факт отримання ТМЦ або послуг! А при попередній оплаті ви нічого ще не отримали!

kristal1962
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 04 серпня 2016, 13:43
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення kristal1962 »

В казну здаєте договір на роботи в якому вказано по  попередню оплату ,рішення сесії про попередню оплату та платіжку на 30%

Відповісти

Повернутись до “Різне”