Оформлення передачі необоротних матеріальних активів
-
- Квартирант
- Повідомлень: 65
- З нами з: 26 квітня 2015, 12:57
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 1 раз
Доброго дня. Наш садочок хоче передати певну кількість ліжок іншому ДНЗ. Підкажіть будь ласка, як ми все це правильно маємо оформити, які акти передачі мають, і які потім проводки і по якому м/о все требя буде показати.Дякую.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Какое ведомственное подчинения ваше и того садика
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10641
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1396 разів
- Контактна інформація:
1.8
Безоплатна передача необоротних активів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності
401,
131 - 133
101 - 122
МЕМОРІАЛЬНИЙ ОРДЕР N 9
Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення необоротних активів
Форма N 438 (бюджет)
Використовується для обліку вибуття та переміщення до інших установ, організацій та матеріально відповідальних осіб матеріальних цінностей, що відносяться до необоротних активів. Записи здійснюються щодо кожного документа ("Акт прийняття-передачі основних засобів" ф. N ОЗ-1, "Акт про списання основних засобів" ф. N ОЗ-3, "Акт про списання автотранспортних засобів" ф. N ОЗ-4, "Акт про списання вилученої з бібліотеки літератури" ф. N ОЗ-5) із зазначенням матеріально відповідальної особи.
Якщо щодо необоротного активу, що вибуває, нарахований знос, то він відображається за дебетом відповідного субрахунку рахунку 13 "Знос необоротних активів". Сума зносу вираховується з даних інвентарних карток з обліку необоротних активів.
Позиція "Сума оборотів за меморіальним ордером" у вигляді відповідної кореспонденції рахунків переноситься до книги "Журнал-головна".
Меморіальний ордер підписується виконавцем, особою, що перевірила меморіальний ордер, та головним бухгалтером.
Одночасно відповідні записи здійснюються у відповідних інвентарних картках обліку необоротних активів.
Типова форма N ОЗ-1 (бюджет)
Акт прийняття-передачі основних засобів
Застосовується для оформлення прийняття-передачі основних засобів і складається на кожний окремий об'єкт основних засобів, який надходить шляхом придбання або безоплатної передачі від інших організацій. На об'єкт, що був в експлуатації, робиться запис на суму зносу. Для прийняття об'єктів основних засобів наказом керівника установи створюється комісія, яка складає акт у двох примірниках: один - для установи, яка здає, другий - для установи, яка приймає. Акт затверджується керівником установи. Після оформлення акт разом з технічною документацією, що стосується даного об'єкта, передається в бухгалтерію (централізовану бухгалтерію). Складання загального акта на оформлення прийняття декількох об'єктів основних засобів дозволяється лише при обліку господарського інвентаря, інструмента, обладнання та інших однотипних об'єктів, які мають однакову вартість.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10641
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1396 разів
- Контактна інформація:
В моём сообщении стоит же проводка!!olyshka032 писав:вибачте будь ласка, я трошки не зрозуміла, просто роблю це вперше. Мені в М/0 №9 показувати на яку суму я передаю, а кт і дт який?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Добрый день, коллеги.
Хочу спросить вашего совета.
Ситуация: ликвидировали территориальные подведомственные как юрлица, но оставили как отделы, подчиненные областному центру. Естественно, все имущество забрали передаточными актами.
Теперь нужно как бы закрепить это имущество "обратно" в районы. Каким документом это лучше сделать? Договором на ответственное использование?
Хочу спросить вашего совета.
Ситуация: ликвидировали территориальные подведомственные как юрлица, но оставили как отделы, подчиненные областному центру. Естественно, все имущество забрали передаточными актами.
Теперь нужно как бы закрепить это имущество "обратно" в районы. Каким документом это лучше сделать? Договором на ответственное использование?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
-
- Мешканець
- Повідомлень: 475
- З нами з: 15 березня 2012, 11:34
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 39 разів
Якщо відділи не є юридичними особами то все стоїть на балансі центру і передати його на місця ніяк, воно має бути закріплене за матеріально-відповідальними особами на районах з оформленням договорів про повну матеріальну відповідальність.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
А в какой форме вы закрепляете эти ценности? Додатокм к договору? В этом и вопрос.user писав:Якщо відділи не є юридичними особами то все стоїть на балансі центру і передати його на місця ніяк, воно має бути закріплене за матеріально-відповідальними особами на районах з оформленням договорів про повну матеріальну відповідальність.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Ситуация такая: согласно ст.130 КЗпП договор про "повну матеріальну відповідальність" можно заключать только с лицами, чьи должности включены в перечень - кассиры, завскладами и пр.
В отделах, которые находятся в другом городе - таких нет, там только начальники отделов и главспецы. ПОэтому формально заключить такой договор мы с ними не можем. Читала, что есть практика "закріплення майна" - это такая управленческая функция, полную материальную ответственность она не несет, конечно, но упорядочивает процессы.
Нам нужно каким-то образом зафиксировать, что имущество находится в этом отделе в другом городе. Делаю вот ДОГОВІР ПРО ЗАКРІПЛЕННЯ МАЙНА
НА УМОВАХ ВІДПОВІДАЛЬНОГО ЗБЕРІГАННЯ З ПРАВОМ КОРИСТУВАННЯ
Но не совсем понятно, в качестве кого начальник отдела будет его подписывать - у него нет функции подписания договоров. Как физлицо? Но не нравится мне эта форма, а другая в голову не идет.
Поговорите со мной, пожалуйста :)
В отделах, которые находятся в другом городе - таких нет, там только начальники отделов и главспецы. ПОэтому формально заключить такой договор мы с ними не можем. Читала, что есть практика "закріплення майна" - это такая управленческая функция, полную материальную ответственность она не несет, конечно, но упорядочивает процессы.
Нам нужно каким-то образом зафиксировать, что имущество находится в этом отделе в другом городе. Делаю вот ДОГОВІР ПРО ЗАКРІПЛЕННЯ МАЙНА
НА УМОВАХ ВІДПОВІДАЛЬНОГО ЗБЕРІГАННЯ З ПРАВОМ КОРИСТУВАННЯ
Но не совсем понятно, в качестве кого начальник отдела будет его подписывать - у него нет функции подписания договоров. Как физлицо? Но не нравится мне эта форма, а другая в голову не идет.
Поговорите со мной, пожалуйста :)
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 21
- З нами з: 14 квітня 2017, 11:22
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 2 рази
Підкажіть, будь ласка, як правильно документально оформити передачу основних засобів?
Що потрібно окрім акта приймання-передачі?
Старші колеги роблять ще авізо, а з приймаючої сторони вимагають авізо у відповідь та довіреність. Де це врегульовано?
Що потрібно окрім акта приймання-передачі?
Старші колеги роблять ще авізо, а з приймаючої сторони вимагають авізо у відповідь та довіреність. Де це врегульовано?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10641
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1396 разів
- Контактна інформація:
п. 1.13Тётка писав:Підскажіть проводки по безоплатній передачі інших необоротних активів від міської ради до бюджетної установи . Дякую
Подробиці:
Питання не вірно задане! Важливо знати це підвідомча установа чи не підвідомча і від цього відштовхуватись!
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 43
- З нами з: 19 квітня 2016, 16:52
- Регіон: Николаевская область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 2 рази
EVGENIY, добрый день. Подскажите, пожалуйста. Мне не совсем понятны проводки п.п. 1.13, вторая ее часть когда по кредиту идет 8014 а когда мы используем счет. 5511. Еще путаюсь с этими счетами. Мне нужно передать "розпоряднику нижчого рівня" ОС, есть распоряжение и уже есть акт приема-передачи. Куплено в декабре 2016 года, т.е. амортизация уже начислялась с 2017 года. Первоначальная стоимость 11495,40 грн. Износ на момент передачи - 574,78, и остаточная 10920,62. Как правильно оформить вторую проводку? Заранее спасибо.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 67
- З нами з: 04 травня 2015, 13:11
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 10 разів
Доброго дня!В березні 2017 року організація безоплатно передає основні засоби.Основні засоби куплені в 2016 році.
Первісна вартість рах.1014 25000.00
Знос рах.1411 2500.00(за 2016 рік)+625.00(за 3 місяці 2017 року)
Залишкова вартість 22500.00.
При передачі зроблено бухгалтерські проведення:
Дт Кт
8014 1014 625.00
1411 1014 3125.00
8411 1014 21875.00
5111 5512 22500.00
5511 8411 21875.00
Але якщо слідувать бухгалтерським проведенням відповідно до типової кореспонденції:
Дт Кт
5111 1014 25000.00 (але ж на 5111 сальдо 22500.00)
1411 8014 3125.00
Допожіть розібратися.Дякую.
Первісна вартість рах.1014 25000.00
Знос рах.1411 2500.00(за 2016 рік)+625.00(за 3 місяці 2017 року)
Залишкова вартість 22500.00.
При передачі зроблено бухгалтерські проведення:
Дт Кт
8014 1014 625.00
1411 1014 3125.00
8411 1014 21875.00
5111 5512 22500.00
5511 8411 21875.00
Але якщо слідувать бухгалтерським проведенням відповідно до типової кореспонденції:
Дт Кт
5111 1014 25000.00 (але ж на 5111 сальдо 22500.00)
1411 8014 3125.00
Допожіть розібратися.Дякую.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10641
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1396 разів
- Контактна інформація:
У нас завгосп зі складу передає дільницям оприскувачі рах. 1113 для роботи. Раніше ми передавали по накладним. Як вірно зараз це робити?
І я не зовсім розумію призначення "Акта внутрішнього переміщення основних засобів"?
І я не зовсім розумію призначення "Акта внутрішнього переміщення основних засобів"?
-
- Квартирант
- Повідомлень: 73
- З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Комсомольск
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 2 рази
Добрий день. Підскажіть будь ласка порядок оформлення передачі матеріальних цінностей від бюджетної установи до комунального підприємства (одержувач бюжетних коштів). Який наказ на комісію?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 43
- З нами з: 19 квітня 2016, 16:52
- Регіон: Николаевская область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 2 рази
Доброго дня, колеги! Допоможіть, будь ласка, з бухгалтерськими проведеннями.
Виникла наступна ситуація.
В серпні місяці 2018 року, моя установа (головний розпорядник коштів, міський бюджет) отримала ОЗ та ІНМА, як благодійні внески.
Було зроблено наступні проведення:
1014,1016,1113 6211
7511 5111
Було нараховано знос:
8014 1411,1412
5111 7511
Тепер виникла необхідність передати ці ОЗ та ІНМА розпоряднику нижчого рівня.
Не можу зрозуміти проведення які я повинна зробити в обліку.
Допоможіть будь ласка.
І також, не зовсім розумію, чи повинна установа (розпорядник нижчого рівня міського бюджету), що приймає ці ОЗ та ІНМА вести їх облік як благодійку (проводити через казначейство) чи вже, як ОЗ та ІНМА отримані через внутрівідомчу передачу.
Виникла наступна ситуація.
В серпні місяці 2018 року, моя установа (головний розпорядник коштів, міський бюджет) отримала ОЗ та ІНМА, як благодійні внески.
Було зроблено наступні проведення:
1014,1016,1113 6211
7511 5111
Було нараховано знос:
8014 1411,1412
5111 7511
Тепер виникла необхідність передати ці ОЗ та ІНМА розпоряднику нижчого рівня.
Не можу зрозуміти проведення які я повинна зробити в обліку.
Допоможіть будь ласка.
І також, не зовсім розумію, чи повинна установа (розпорядник нижчого рівня міського бюджету), що приймає ці ОЗ та ІНМА вести їх облік як благодійку (проводити через казначейство) чи вже, як ОЗ та ІНМА отримані через внутрівідомчу передачу.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10641
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1396 разів
- Контактна інформація:
знос у нас нараховують тепер що кварталу, і щоб вам відповісти треба знати скільки та коли ви його нараховували! краще напишіть з цифрами так легше буде в проводках показати! І дату передачі вкажіть, на дату передачі знос з 8014 вже ж мабуть був списаний на 5511? Якщо ви передаєте підпорядкованій то звичайно ж вже їй не потрібно довідку про надходження в натуральній формі!Tomaury писав:Доброго дня, колеги! Допоможіть, будь ласка, з бухгалтерськими проведеннями.
Виникла наступна ситуація.
В серпні місяці 2018 року, моя установа (головний розпорядник коштів, міський бюджет) отримала ОЗ та ІНМА, як благодійні внески.
Було зроблено наступні проведення:
1014,1016,1113 6211
7511 5111
Було нараховано знос:
8014 1411,1412
5111 7511
Тепер виникла необхідність передати ці ОЗ та ІНМА розпоряднику нижчого рівня.
Не можу зрозуміти проведення які я повинна зробити в обліку.
Допоможіть будь ласка.
І також, не зовсім розумію, чи повинна установа (розпорядник нижчого рівня міського бюджету), що приймає ці ОЗ та ІНМА вести їх облік як благодійку (проводити через казначейство) чи вже, як ОЗ та ІНМА отримані через внутрівідомчу передачу.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 43
- З нами з: 19 квітня 2016, 16:52
- Регіон: Николаевская область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 2 рази
Оприбуткували в серпні 2018 рокуEVGENIY писав:знос у нас нараховують тепер що кварталу, і щоб вам відповісти треба знати скільки та коли ви його нараховували! краще напишіть з цифрами так легше буде в проводках показати! І дату передачі вкажіть, на дату передачі знос з 8014 вже ж мабуть був списаний на 5511? Якщо ви передаєте підпорядкованій то звичайно ж вже їй не потрібно довідку про надходження в натуральній формі!
Я вже нарахувала знос за вересень, жовте і листопад, бо передавати точно в листопаді буду.
Проведення по ОЗ
1014 6211 16160
7511 5111 16160
Нарахований знос
8014 1411 404,01
5111 7511 404,01
Проведення по ІНМА
1113 6211 2610
7511 5111 2610
Нарахований знос
8014 1412 1305
5111 7511 1305
Стосовно 5511, в цьому році вирішили не закривати кожного кварталу на 5511, а в кінці року закрити одразу на 5512.
Стосовно довідки, так і зрозуміла, що вона їм ні до чого. Але все одно не можу зрозуміти як їм обліковувати? Як благодійку чи як при внутрівідомчій передачі?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10641
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 150 разів
- Подякували: 1396 разів
- Контактна інформація:
Це виходе внутрівідомча передача благодійки :)
у вас:
І варіант:
Дт 5111 Кр 1014 - 15 755, 99 (передача залишкової вартості)
Дт 1411 Кр 1014 - 404,01 (передача нарахованого зносу)
ІІ варіант
Дт 5111 Кр 1014 - 16160,00 передача ОЗ
Дт 1411 Кр 5111 - 404,01 Передача зносу
Вони при отриманні навпаки!
Вам в кінці кварталу зробити проведення
Дт 7511 Кр 5511 - 404,01
Дт 5511 Кр 8014 - 404,01
ІНМА все те ж саме!
у вас:
І варіант:
Дт 5111 Кр 1014 - 15 755, 99 (передача залишкової вартості)
Дт 1411 Кр 1014 - 404,01 (передача нарахованого зносу)
ІІ варіант
Дт 5111 Кр 1014 - 16160,00 передача ОЗ
Дт 1411 Кр 5111 - 404,01 Передача зносу
Вони при отриманні навпаки!
Вам в кінці кварталу зробити проведення
Дт 7511 Кр 5511 - 404,01
Дт 5511 Кр 8014 - 404,01
ІНМА все те ж саме!
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 43
- З нами з: 19 квітня 2016, 16:52
- Регіон: Николаевская область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 2 рази
Дякую!!!! Ви мене просто врятували)))EVGENIY писав:Це виходе внутрівідомча передача благодійки :)
А ще питання маленьке))) Установа яка отримує ОЗ та ІНМА, також буде нараховувати знос через проводку з застосуванням рах. 7511?
Я просто хочу до кінця розставити все в голові))
І ще мені не зовсім зрозуміло, чи повинна я донараховувати 50% на ІНМА коли буду передавати їх?