меморіально-ордерна форма бухгалтерського обліку з 2017 року
-
DashaD
- Мандрівник

- Повідомлень: 10
- З нами з: 18 квітня 2016, 18:10
- Регіон: Житомирская область
- Подякували: 1 раз
Доброго дня! З січня 2017 року запроваджено новий план рахунків в державному секторі, питань багато з приводу перенесення залишків і його практичного застосування, однак поряд із цим виникає питання про застосування меморіальних ордерів, які затверджені наказом Державного казначейства України від 27.07.2000 № 68, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 31.08.2000 за № 570/4791. Наказ не втратив чинність і до нього не внесено змін, які б привели форми ордерів у відповідність до нового плану рахунків. Можливо їх взагалі скасують? Чи застосовувати їх за аналогією ? Підкажіть будь ласка, як тепер має виглядати форма бухобліку? Дякую.
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Скоріш за все застосовувати за аналогією, тому що більш ніяких роз'яснено немає. А якщо скасувати ордери то як тоді відображати?DashaD писав:Доброго дня! З січня 2017 року запроваджено новий план рахунків в державному секторі, питань багато з приводу перенесення залишків і його практичного застосування, однак поряд із цим виникає питання про застосування меморіальних ордерів, які затверджені наказом Державного казначейства України від 27.07.2000 № 68, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 31.08.2000 за № 570/4791. Наказ не втратив чинність і до нього не внесено змін, які б привели форми ордерів у відповідність до нового плану рахунків. Можливо їх взагалі скасують? Чи застосовувати їх за аналогією ? Підкажіть будь ласка, як тепер має виглядати форма бухобліку? Дякую.
Доброго дня!
Наша вищестояща організація, сказала, що змінюються меморіальні ордери.
В дію вони ще не ввійшли, але "десь там", вони вже є.....
Питання де? Я перерила весь інет, і ніде їх не знайшла! Питання, хтось, щось про це знає?
Дякую!
Наша вищестояща організація, сказала, що змінюються меморіальні ордери.
В дію вони ще не ввійшли, але "десь там", вони вже є.....
Питання де? Я перерила весь інет, і ніде їх не знайшла! Питання, хтось, щось про це знає?
Дякую!
-
tanyaslavdon
- Мешканець

- Повідомлень: 146
- З нами з: 07 травня 2015, 16:25
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Alena1978 писав:Доброго дня!
Наша вищестояща організація, сказала, що змінюються меморіальні ордери.
В дію вони ще не ввійшли, але "десь там", вони вже є.....
Питання де? Я перерила весь інет, і ніде їх не знайшла! Питання, хтось, щось про це знає?
Дякую!
Но это же только проект. Когда его утвердят- не известно
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Так хоч і проект, але не видно нічгого що б принципово змінилося.Татьяна писав:Alena1978 писав:Доброго дня!
Наша вищестояща організація, сказала, що змінюються меморіальні ордери.
В дію вони ще не ввійшли, але "десь там", вони вже є.....
Питання де? Я перерила весь інет, і ніде їх не знайшла! Питання, хтось, щось про це знає?
Дякую!
Но это же только проект. Когда его утвердят- не известно
Я очікував що ордери №2 і №3 зведуть в один як це зробили з рахунками (звели в один 2313). А тепер виходить що ці ордери заповнити згідно рахунку неможливо а лише згідно субрахунку. І в кожного субрахунок буде свій. У когось 2313/1 у когось 2313/45465448813218. Де ж тут систематизація бухгалтерського обліку. Чому б не зробити один ордер для рахунку 2313 і розбивати згідно рахунків №2-1, 2-2..., навіщо ж ділити по фондах якщо в плані рахунків цей поділ убрали.... або вернули б розбивку у плані рахунків хоча б по загальний/спеціальний (під оредри) якщо жалко рахунків для кожного з спец фондів.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10801
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Ну як би ви віднесли їх на 15 рахунок тоді би списували по 13 МО, а якщо віднесли на 18 тоді ж і списуйте в 10 МО! Думаю Мінфін на рахунок канцтоварів ще щось додумає в інструкціях!Lerchonok писав:Уважаемые бухгалтера, кто делал уже списание сч.1812, в частности посуды (бывш. сч.221) по какому мемориальному ордеру это списание проводить? Ранее проводили списание сч.221 и сч.221/1 по М/О 10. Никак не могу дойти.... Мы же не можем списывать сч.1812 (посуду) по м/о10, а сч.1812 (канцтовары или другие хозяйтвенные товары) по м/о 13 ??
На субрахунках 1812 (1822) "Малоцінні та швидкозношувані предмети" ведеться облік малоцінних та швидкозношуваних предметів на складі, в тому числі малоцінних та швидкозношуваних предметів спеціального призначення, що мають специфічне призначення і обмежене короткотермінове застосування в окремих галузях.
13. МЕМОРІАЛЬНИЙ ОРДЕР № 13
Накопичувальна відомість витрачання виробничих запасів
Накопичувальна відомість витрачання запасів використовується для обліку операцій про витрачання виробничих та інших запасів, крім продуктів харчування.
До меморіального ордеру дані заносяться з первинних документів про витрачання матеріальних цінностей (накладних (вимог), забірних карток та ін.).
Добрый день! Подскажите, пока не утверждены новые формы аналитических карточек и МО, вести старые формы?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10801
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Если следовать букве закона то да! Если следовать логике то вполне можно и в новых карточках всё вести, так как именно они заточены под новый план счетов!Виксена писав:Добрый день! Подскажите, пока не утверждены новые формы аналитических карточек и МО, вести старые формы?
-
male4a
- Мешканець

- Повідомлень: 162
- З нами з: 15 січня 2014, 09:46
- Регіон: Львовская область
- Звідки: Львов
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 15 разів
Доброго дня хто може поділитись як правильно заповнювати м/о 2,2.1 державний бюджет маю трохи сумніви щодо правильності заповнення???буду дуже вдячна!!!
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Конкретизуйте питання. Або наведіть приклад Вашого заповнення щоб можна було проаналізувати вірно чи ні Ви заповнили.male4a писав:Доброго дня хто може поділитись як правильно заповнювати м/о 2,2.1 державний бюджет маю трохи сумніви щодо правильності заповнення???буду дуже вдячна!!!
-
male4a
- Мешканець

- Повідомлень: 162
- З нами з: 15 січня 2014, 09:46
- Регіон: Львовская область
- Звідки: Львов
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 15 разів
М/о 2VOV писав:Конкретизуйте питання. Або наведіть приклад Вашого заповнення щоб можна було проаналізувати вірно чи ні Ви заповнили.male4a писав:Доброго дня хто може поділитись як правильно заповнювати м/о 2,2.1 державний бюджет маю трохи сумніви щодо правильності заповнення???буду дуже вдячна!!!
надійшли кошти Дт 7011 Кт 2313
М/О 2.1
Дт 2313 кт 6511,6313
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
А чому в окремі ордери а не в один?male4a писав:М/о 2VOV писав:Конкретизуйте питання. Або наведіть приклад Вашого заповнення щоб можна було проаналізувати вірно чи ні Ви заповнили.male4a писав:Доброго дня хто може поділитись як правильно заповнювати м/о 2,2.1 державний бюджет маю трохи сумніви щодо правильності заповнення???буду дуже вдячна!!!
надійшли кошти Дт 7011 Кт 2313
М/О 2.1
Дт 2313 кт 6511,6313
-
male4a
- Мешканець

- Повідомлень: 162
- З нами з: 15 січня 2014, 09:46
- Регіон: Львовская область
- Звідки: Львов
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 15 разів
через це і питаю,хто може поділитись мо,щоб впевнитись в правильності чи ні( це бюджетна організація,фінансування лише з ДБ),власних надходжень не має.)
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10801
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1410 разів
- Контактна інформація:
Рахунок 22 "Готівкові кошти та їх еквіваленти"male4a писав:через це і питаю,хто може поділитись мо щоб впевнитись в правильності чи ні
Рахунок 22 "Готівкові кошти та їх еквіваленти" призначений для узагальнення інформації про наявність та рух грошових коштів у готівці, грошових документів (у національній та іноземній валютах), які знаходяться в касі суб'єкта державного сектору (поштових марок, сплачених проїзних документів, сплачених путівок до санаторіїв, пансіонатів, будинків відпочинку, коштів, що містяться в акредитивах, у чекових книжках та в інших грошових документах, тощо), та про кошти в дорозі.
За дебетом рахунку відображається надходження готівкових коштів, грошових документів у касу суб'єкта державного сектору та коштів в дорозі, за кредитом - виплата готівкових коштів із каси або списання нестач готівкових коштів на рахунок винних осіб, вибуття грошових документів та списання коштів у дорозі після їх зарахування на відповідні рахунки.
Подробиці:
А у вас в проводках ми його не бачимо!!!!!!!!
-
Tigrishechka
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 26 листопада 2015, 09:16
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 2 рази
Доброго дня, шановні колеги! Прошу допомоги. Я бухгалтер з обліку матеріалів. Щомісяця за накладною-вимогою передаю зі складу медикаментів на старших медичних сестер необхідні матеріали. За підсумками місяця старші сестри подають звіт на списання витрачених медикаментів.
Всі ці операції (як внутрішні переміщення, так і списання) раніше входили до 13 МО. Після переходу з "Парусу" на "Афіну" операції з передачі перенесли до 17МО, а витрати залишилися в 13МО.
Це правильно, чи ні? В наказі №755 сказано, що "до меморіального ордера заносяться дані з первинних документів про витрачання матеріальних цінностей (накладних (вимог), забірних карток тощо)".
Підкажіть, як правильно робити???
Всі ці операції (як внутрішні переміщення, так і списання) раніше входили до 13 МО. Після переходу з "Парусу" на "Афіну" операції з передачі перенесли до 17МО, а витрати залишилися в 13МО.
Це правильно, чи ні? В наказі №755 сказано, що "до меморіального ордера заносяться дані з первинних документів про витрачання матеріальних цінностей (накладних (вимог), забірних карток тощо)".
Підкажіть, як правильно робити???
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Як на мене внутрішні переміщення взагалі нікуди не повинні йти так як не змінюють ні фінансової ні кількісної сторони активів. Якщо ж їх вести в ордері то потрібно якось відображати і в книзі "Журнал-головна" а що ж там відображати? Вважаю що внутрішнє переміщення достатньо відобразити в оборотній відомості а також у звіті про витрати по кожній МВОTigrishechka писав:Доброго дня, шановні колеги! Прошу допомоги. Я бухгалтер з обліку матеріалів. Щомісяця за накладною-вимогою передаю зі складу медикаментів на старших медичних сестер необхідні матеріали. За підсумками місяця старші сестри подають звіт на списання витрачених медикаментів.
Всі ці операції (як внутрішні переміщення, так і списання) раніше входили до 13 МО. Після переходу з "Парусу" на "Афіну" операції з передачі перенесли до 17МО, а витрати залишилися в 13МО.
Це правильно, чи ні? В наказі №755 сказано, що "до меморіального ордера заносяться дані з первинних документів про витрачання матеріальних цінностей (накладних (вимог), забірних карток тощо)".
Підкажіть, як правильно робити???
Виглядить приблизно так:
-
Tigrishechka
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 26 листопада 2015, 09:16
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 2 рази
А куди підшивати документи на переміщення?))
- VOV
- Коронована особа

- Повідомлень: 1142
- З нами з: 11 січня 2016, 18:51
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 211 разів
Оцього я не знаю. Цеж внутрішні документи, можна до звітів МВО адже вони передають один одному. І в будь якому випадку ці документи зовсім не впливають на баланс тому повинні бути окремо від М/О та головної.Tigrishechka писав:А куди підшивати документи на переміщення?))
- nessa-iness
- Мешканець

- Повідомлень: 160
- З нами з: 08 січня 2015, 16:53
- Регіон: Херсонская Область
- Звідки: Херсон
- Дякував (ла): 56 разів
- Подякували: 58 разів
У нас окрема папка заведена для актів передач.