Підскажіть будь ласка, в нас (в спортивному залі) розбили склопакет металопластиковий. Ми придбали та встановили новий. Як нам його списати і чи потрібен дефектний акт? Дякую
Вибуття необоротних активів у випадках, передбачених законодавством
401,
131 - 133
103 - 122
2.19
Оприбуткування сум вартості матеріалів, отриманих від ліквідації та розбирання необоротних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, які залишені для ремонту та інших потреб установи
Доброго дня, підкажіть будь ласка, як списати лопати, що рахуються на 234? чи можна їх списувати одразу згідно видаткової відомості чи перекидати на 234/1 і згідно яких документів тоді списати?
Добрий день! Я бухгалтер сільської ради. У далекому 2005 році на баланс сільської ради з балансу райдержадміністрації було передано крапельне зрошення, яке було виготовлено на замовлення колишнього СВК.
(Сільськогосподарського виробничого кооперативу)за державні кошти. Тодішнє керівництво району вирішило, що крапельне зрошення виготовлене за держані кошти не може бути передане СВК, тому і передане на баланс сільської ради.Так як у сільської ради немає приміщення для зберігання воно зберігається у складі СВК, але господарство відмовилось і від використання і від відповідальності за зберігання. Частина капронових труб залишилась на земельних ділянках ,які розпайовані, Як правильно списати непридатні капронові труби та інші непридатні частини крапельного зрошення,чи потрібно робити грошову оцінку основного засобу.
EVGENIY, Підкажіть будь-ласка, як списувать медикаменти 2016 року: Дт-5512 Кт-1512 і все?; а медикаменти придбані і використані в 2017 році: 8113-1512, а потім в кінці кварталу вся сума з 8113 на 5511. Я правильно зрозуміла?
бухгалтер Ната писав:EVGENIY, Підкажіть будь-ласка, як списувать медикаменти 2016 року: Дт-5512 Кт-1512 і все?; а медикаменти придбані і використані в 2017 році: 8113-1512, а потім в кінці кварталу вся сума з 8113 на 5511. Я правильно зрозуміла?
Медикаменти, придбані у 2016 р., списуємо на зменшення накопиченого фінансового результату, тільки у випадку їх відчуження шляхом реалізації. У всіх інших випадках списання проводиться у загальному порядку, тобто вартість медикаментів відноситься на витрати звітного періоду (8013 - якщо медикаменти використані у процесі основної діяльності установи, 8113 - якщо медикаменти використані для надання платних послуг).
Крот Юлія, Ми працюємо в вет.лабораторії і використовуємо медикаменти, вет.препарати в процесі основної діяльності, використовуємо при наданні платних послуг населенню. Я так розумію, що придбані за рахунок загального фонду списуємо на 8013, а придбані за рахунок спец.фонду списуємо на 8113, незалежно придбані вони в 2016 чи в 2017 році? А потім в кінці кварталу вся сума з 8013(8113) на 5511? Вірно?
бухгалтер Ната писав:Крот Юлія, Ми працюємо в вет.лабораторії і використовуємо медикаменти, вет.препарати в процесі основної діяльності, використовуємо при наданні платних послуг населенню. Я так розумію, що придбані за рахунок загального фонду списуємо на 8013, а придбані за рахунок спец.фонду списуємо на 8113, незалежно придбані вони в 2016 чи в 2017 році? А потім в кінці кварталу вся сума з 8013(8113) на 5511? Вірно?
Не зовсім так. З нового року при віднесенні вартості матеріальних цінностей на витрати першочергове значення має не те, за рахунок яких коштів (за рахунок загального фонду чи спецфонду) було їх придбано, а напрямки використання таких матеріалів (куди і з якою метою вони були витрачені). Тобто у процесі основної діяльності можуть використовуватися матеріали придбані, як за рахунок загального фонду, так і за рахунок спецфонду. Але всі вони будуть списуватися на витрати на виконання бюджетних програм (субрахунок 8013 "Матеріальні витрати"). Тому необхідно вести аналітичний облік таких витрат у розрізі загального фонду і спецфонду. Що стосується запасів, які використовуються у процесі надання послуг, то вони мають придбаватися за кошти спецфонду, тому тут особливих складнощів бути не повинно і вести аналітичний облік немає потреби.
А з приводу списання витрат на фінансовий результат виконання кошторису (в кінці кварталу на 5511), то тут все вірно.
Використання рахунку 81 особисто в мене викликає деякі питання, що мали на увазі ті хто вигадував новий план рахунків тільки їм відомо, але якщо почитати про рахунок то побачимо
Рахунок 81 "Витрати на виготовлення продукції (надання послуг, виконання робіт)"
Рахунок 81 "Витрати на виготовлення продукції (надання послуг, виконання робіт)" призначено для обліку й узагальнення інформації про витрати, пов'язані з організацією та наданням послуг, виготовленням продукції, виконанням робіт.
За дебетом рахунку відображаються суми визнаних витрат, пов'язаних із організацією та наданням послуг, виготовленням продукції, виконанням робіт, за кредитом - списання на суму витрат, пов'язаних з організацією та наданням послуг, виконанням робіт, виготовленням продукції, які відносяться на рахунок 16 "Виробництво", а також суми коштів, які надійшли на відновлення витрат та списання у порядку закриття на фінансовий результат виконання кошторису (бюджету).
які відносяться на рахунок 16 "Виробництво", тому я думаю що цей рахунок будуть використовувати лише ті хто використовує рахунок 16! Ну це я так думаю! А що думали коли писали план рахунків, нажаль не відомо!
бухгалтер Ната писав:Крот Юлія, Ми працюємо в вет.лабораторії і використовуємо медикаменти, вет.препарати в процесі основної діяльності, використовуємо при наданні платних послуг населенню. Я так розумію, що придбані за рахунок загального фонду списуємо на 8013, а придбані за рахунок спец.фонду списуємо на 8113, незалежно придбані вони в 2016 чи в 2017 році? А потім в кінці кварталу вся сума з 8013(8113) на 5511? Вірно?
Не зовсім так. З нового року при віднесенні вартості матеріальних цінностей на витрати першочергове значення має не те, за рахунок яких коштів (за рахунок загального фонду чи спецфонду) було їх придбано, а напрямки використання таких матеріалів (куди і з якою метою вони були витрачені). Тобто у процесі основної діяльності можуть використовуватися матеріали придбані, як за рахунок загального фонду, так і за рахунок спецфонду. Але всі вони будуть списуватися на витрати на виконання бюджетних програм (субрахунок 8013 "Матеріальні витрати"). Тому необхідно вести аналітичний облік таких витрат у розрізі загального фонду і спецфонду. Що стосується запасів, які використовуються у процесі надання послуг, то вони мають придбаватися за кошти спецфонду, тому тут особливих складнощів бути не повинно і вести аналітичний облік немає потреби.
А з приводу списання витрат на фінансовий результат виконання кошторису (в кінці кварталу на 5511), то тут все вірно.
А чому в кінці кварталу витрати списуються?не в кінці року, як було раніше?
EVGENIY, прошу помощи в таком вопросе.Делаем поточный ремонт котельни. Сделали проэкт (2240).Покупаем материалы самостоятельно.Монтировать и демонтировать будет подрядчик.Но вот сталкнулись с вопросом, бак для котельни стоит 15000,котел 17000 и еще емкости за шт.8000.За каким КЕКВ мы должны проплатить за эти материалы?Если на приход котел -это основное средство. А бак и емкость вообще тара?
Люда88 писав:А чому в кінці кварталу витрати списуються?не в кінці року, як було раніше?
Відтепер витрати потрібно списувати на фінансовий результат в кінці кожного кварталу. Адже фінансова звітність подається щоквартально. При цьому і форма Балансу, і Звіту про фінансові результати, містять інформацію про фінрезультат.
Як списати медикаменти придбані в 2017 році з рахунку 1512? Дт8013 Кт1512? І що необхідно додати до акту на списання якщо медикаменти використані(бюджетна установа, училище)?
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, установа придбала обладнання для підключення інтернету. Модем, пехідіник до модему, маршрутизатор, антену, кабель, кронштейн, все разом на суму 3614 грн. Як це все облікувати? Ввести в експлуатацію як один нематеріальний актив? Дякую!