EVGENIY, скажите пожалуйста, проводки при списании МНМА и ОС до 2017 года такие:
Дт 8014 Кт 1412 мо 17
Дт 1412 Кт 1113 мо 9
Дт 5111 Кт 5512 мо 9 ?
Дт 5511 Кт 8014 мо? и почему эта проводка ежеквартально? и еще вопрос, мо 17 делать ежеквартально или каждый месяц по МНМА? спасибо!
Допоможіть розібратися. Відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 "Основні засоби" до первісної вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату включаються суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору). Ми бюджетна установа не є платником ПДВ. Після проведення закупівлі через електронну систему отримали товар (комп'ютер) у сумі 6400,00 грн. у т. ч. ПДВ. Оплату за товар необхідно проводити за КЕКВ 2210, так як вартість товару без ПДВ складає 5333,33 грн. А як бути з оприбуткуванням товару на рахунках бухгалтерського обліку? По якому рахунку проводити оприбуткування: 1014 у сумі 6400,00 грн. так як вартість товару більше 6000,00 грн. у зв'язку із включенням ПДВ у вартість товару або 1113 у сумі 6400,00 грн. у звязку із проведенням оплати за КЕКВ 2210?
Добрий день, в кого є сканована копія "Облік основних засобів: розглядаємо на числових прикладах" (Бюджетна бухгалтерія , 2017, № 23). Якщо можна пришлість будь ласка на почту elenagalyan1976@gmail.com
Alekso писав:Допоможіть розібратися. Відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 "Основні засоби" до первісної вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату включаються суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору). Ми бюджетна установа не є платником ПДВ. Після проведення закупівлі через електронну систему отримали товар (комп'ютер) у сумі 6400,00 грн. у т. ч. ПДВ. Оплату за товар необхідно проводити за КЕКВ 2210, так як вартість товару без ПДВ складає 5333,33 грн. А як бути з оприбуткуванням товару на рахунках бухгалтерського обліку? По якому рахунку проводити оприбуткування: 1014 у сумі 6400,00 грн. так як вартість товару більше 6000,00 грн. у зв'язку із включенням ПДВ у вартість товару або 1113 у сумі 6400,00 грн. у звязку із проведенням оплати за КЕКВ 2210?
Ніхто читати не хоче!!!
малоцінні необоротні матеріальні активи.
До малоцінних необоротних матеріальних активів, зокрема включаються: знаряддя лову (трали, неводи, сіті тощо), бензомоторні пилки, сучкорізи, троси для сплаву; спеціальні інструменти та спеціальні пристосування (для серійного і масового виробництва певних виробів або виготовлення індивідуальних замовлень); предмети виробничого значення вартістю до 6000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість - робочі столи, верстаки, кафедри, парти тощо; обладнання, що сприяє охороні праці; предмети технічного значення, які не можуть бути віднесені до робочих машин (світлокопіювальні рами тощо); предмети, призначені для видачі напрокат; господарський інвентар вартістю до 6000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість; інші малоцінні необоротні предмети, термін експлуатації яких більше одного року, а вартість за одиницю не перевищує 6000 гривень включно без податку на додану вартість, - сценічно-постановочні засоби, телефони, обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники тощо;
Для придбаних в 2017 році 10+11=51 це сто відсотків!!! а ВСЕ ІНШЕ У КОГО ЯК! Я не можу знати чи робили технічну проводку і зрівнювали 5111 до 10+11, чи ні!
Допоможіть, будь ласка. Купуємо кондиціонер 12000 грн за рахунок спец фонду (власні надходження), з них 10000 грн - надходження 2017 року, 2000 грн - залишок коштів на 01.01.2017. Підкажіть проводки по внесенему капіталу, цільовому фінансуванню ?
007natali писав:Допоможіть, будь ласка. Купуємо кондиціонер 12000 грн за рахунок спец фонду (власні надходження), з них 10000 грн - надходження 2017 року, 2000 грн - залишок коштів на 01.01.2017. Підкажіть проводки по внесенему капіталу, цільовому фінансуванню ?
Перший варіант якщо рахунок 7111 ще не закритий
Дт
Кт
Сума
Перераховано постачальнику
6211
2313
12000
Відображення витрат на придбання, створення (виготовлення), капітальне будівництво об'єктів основних засобів
1311
6211
12000
Вилучення з доходу звітного періоду асигнувань у сумі поточних витрат, що включаються до первісної вартості об'єкта основних засобів відповідно до НП(С)БОДС 121 "Основні засоби"
7111
5411
10000
Зарахування об'єктів капітальних інвестицій до складу основних засобів після введення в експлуатацію
1014
1311
12000
Другий запис (на суму цільового фінансування)
5411
5111
10000
Відносемо на внесений капітал суму залишку коштів на початок року
5512
5111
2000
Другий якщо 7111 віднесено на 5511
Дт
Кт
Сума
Перераховано постачальнику
6211
2313
12000
Відображення витрат на придбання, створення (виготовлення), капітальне будівництво об'єктів основних засобів
1311
6211
12000
Зарахування об'єктів капітальних інвестицій до складу основних засобів після введення в експлуатацію
1014
1311
12000
Другий запис
5511
5111
10000
Відносемо на внесений капітал суму залишку коштів на початок року
Доброго вечора! Допоможіть , будь ласка, дуже-дуже потребую допомоги у вирішенні питання. Бюджетна організація проводить модернізацію основного засобу за бюджетною програмою розвитку інфраструктури КПБ 9416310. Всього на модернізацію ОЗ використано-786528,74 грн. З них на будівельні роботи-702574,94; проектно-кошторисну документацію-69800 грн, на технагляд-11999,20 грн. авторський нагляд-2154,60. Під час цієї модернізації ОЗ побудований новий ОЗ, який необхідно передати другій організації на баланс. Як правильно визначити балансову вартість новоствореного основного засобу, якщо на його улаштування згідно акту прийняття виконаних будівельних робіт використано 90551,65 грн.
В установі кража основних засобів вартістю більше 20 тис за шт, знос не вийшов. Чи потрібен дозвіл вищестоящої організації для списання з балансу ОЗ та зарахуванню на бозабалансовий рахунок. Цю операцію оформляємо актом на списання ОЗ. Довідка з міліції є. Винних осіб поки не встановлено, йде слідства.
Здравствуйте! Может кто подскажет по своему опыту или где почитать - организация хочет купить дорогостоящее ОС , но это приводит к большой бумажной волоките, утверждению вышестоящего органа и тд и тп, можно ли это ОС купить по частям и чтобы оно так и числилось по частям, в бюджете работаю недавно поэтому не знаю как поступить?!
Добрий день. Підкажіть будь ласка - ми, в межах одного органу управління, передаємо ОЗ з ліквідаційною вартістю (первон.вар-ть 10500,00; знос 10000,00; лікв.варт-ть 500,00грн). Як вірно оформити проведення з передачі:
Дт 5111 Кт 1014 10000,00 грн
Дт 8411 Кт 1014 500,00 грн
Дт 5111 Кт 5512 500,00 грн
Та чи ця ліквідаційна вартість (500,00грн) так само прийде тому, хто це майно безоплатно отримує? Чи вони свою ліквідаційну вартість повинні встановити? Дякую.
DonBuh писав:Добрий день. Підкажіть будь ласка - ми, в межах одного органу управління, передаємо ОЗ з ліквідаційною вартістю (первон.вар-ть 10500,00; знос 10000,00; лікв.варт-ть 500,00грн). Як вірно оформити проведення з передачі:
Дт 5111 Кт 1014 10000,00 грн
Дт 8411 Кт 1014 500,00 грн
Дт 5111 Кт 5512 500,00 грн
Та чи ця ліквідаційна вартість (500,00грн) так само прийде тому, хто це майно безоплатно отримує? Чи вони свою ліквідаційну вартість повинні встановити? Дякую.
Проводки будуть залежати від того чи робили ви технічну проводку станом на 01.01.2017 року, зараз мені не зрозуміло чому у вас 5111 5512 тільки 500 грн а не 10500
В капіталі на Кт5111 в нас сидить сума основного засобу 10000,00 грн та ліквідаційна вартість 500,00 грн.
Сам основний засіб передаємо Дт 5111 Кт1014 10000,00грн, а ліквідаційну вартість списуємо Дт8411 Кт1014 500,00грн та вилучаємо з капіталу Дт5111 Кт5512 500,00грн.
В мене ж само і питання - що робить з ліквідаційною вартістю при передачі? Чи вірно ії списувати або потрібно передавати основний засіб з залишковою вартістю, яка дорівнює ліквідаційної (тобто Дт5111 Кт1014 10500,00 грн)?
DonBuh писав:В капіталі на Кт5111 в нас сидить сума основного засобу 10000,00 грн та ліквідаційна вартість 500,00 грн.
Сам основний засіб передаємо Дт 5111 Кт1014 10000,00грн, а ліквідаційну вартість списуємо Дт8411 Кт1014 500,00грн та вилучаємо з капіталу Дт5111 Кт5512 500,00грн.
В мене ж само і питання - що робить з ліквідаційною вартістю при передачі? Чи вірно ії списувати або потрібно передавати основний засіб з залишковою вартістю, яка дорівнює ліквідаційної (тобто Дт5111 Кт1014 10500,00 грн)?
Підкажіть, будь ласка, проведення. Здійснили поточний ремонт ОЗ, виконавець - приватна фірма. Оформила акти на передачу на ремонт та приймання відремонтованих ОЗ. Так як був поточний ремонт, то вартість робіт списала на видатки за актом виконаних робіт. А сам рух ОЗ потрібно якось в МО показувати? Дт 1014 Кт 1014? Чи Дт 6211 Кт 1014, Дт 1014 Кт 6211?
DonBuh писав:Добрий день. Підкажіть будь ласка - ми, в межах одного органу управління, передаємо ОЗ з ліквідаційною вартістю (первон.вар-ть 10500,00; знос 10000,00; лікв.варт-ть 500,00грн). Як вірно оформити проведення з передачі:
Дт 5111 Кт 1014 10000,00 грн
Дт 8411 Кт 1014 500,00 грн
Дт 5111 Кт 5512 500,00 грн
Та чи ця ліквідаційна вартість (500,00грн) так само прийде тому, хто це майно безоплатно отримує? Чи вони свою ліквідаційну вартість повинні встановити? Дякую.