В тему Облік та списання ТМЦ
- panyutinorada
- Коронована особа

- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
Який порядок списання лампи настільної ?
Такий як у ел.обігрівача ?
Дякую.
Такий як у ел.обігрівача ?
Дякую.
-
Тётка
- Квартирант

- Повідомлень: 73
- З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Комсомольск
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 2 рази
Підскажіть будь ласка, в нас (в спортивному залі) розбили склопакет металопластиковий. Ми придбали та встановили новий. Як нам його списати і чи потрібен дефектний акт? Дякую
- panyutinorada
- Коронована особа

- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
Доброго дня.Який порядок списання лампи настільної ?
Такий як у ел.обігрівача ?
Дякую.
Владислав, підкажіть, будь ласка, цікавить списання лампи настільної і ел.чайника.
Дякую
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа

- Повідомлень: 1265
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 145 разів
- Контактна інформація:
Порядок списання об'єктів державної власності, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2007 р. N 1314
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
1.17 | Вибуття необоротних активів у випадках, передбачених законодавством | 401, | 103 - 122 |
2.19 | Оприбуткування сум вартості матеріалів, отриманих від ліквідації та розбирання необоротних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, які залишені для ремонту та інших потреб установи | 231, 234, 235, 238, 239 | 711 |
- panyutinorada
- Коронована особа

- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
Євген, підкажіть будь ласка, може де є на форумі інформація щодо списання шин автомобільних.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
panyutinorada писав:Євген, підкажіть будь ласка, може де є на форумі інформація щодо списання шин автомобільних.
- panyutinorada
- Коронована особа

- Повідомлень: 1102
- З нами з: 29 травня 2014, 10:21
- Подякували: 6 разів
Подскажите, пожалуйста, какими нормативными актами руководствоваться для обліку та списання ТМЦ с 2017 года?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа

- Повідомлень: 1265
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 145 разів
- Контактна інформація:
Для обліку та списання ТМЦ керуєтесь тими ж документами, що і в минулому році. А ось з 2017 року використовуєте нові рахунки та складаєте кореспонденції вже на підставі нових документів:
Востаннє редагувалось 05 січня 2017, 19:37 користувачем Матвєєва Вікторія, всього редагувалось 1 раз.
-
tanyushamas
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 06 грудня 2016, 16:26
- Регіон: Житомирская область
Доброго дня, підкажіть будь ласка, як списати лопати, що рахуються на 234? чи можна їх списувати одразу згідно видаткової відомості чи перекидати на 234/1 і згідно яких документів тоді списати?
-
оксана2847
- Новачок

- Повідомлень: 6
- З нами з: 12 березня 2015, 18:06
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Кривой Рог
- Подякували: 2 рази
Добрий день! Я бухгалтер сільської ради. У далекому 2005 році на баланс сільської ради з балансу райдержадміністрації було передано крапельне зрошення, яке було виготовлено на замовлення колишнього СВК.
(Сільськогосподарського виробничого кооперативу)за державні кошти. Тодішнє керівництво району вирішило, що крапельне зрошення виготовлене за держані кошти не може бути передане СВК, тому і передане на баланс сільської ради.Так як у сільської ради немає приміщення для зберігання воно зберігається у складі СВК, але господарство відмовилось і від використання і від відповідальності за зберігання. Частина капронових труб залишилась на земельних ділянках ,які розпайовані, Як правильно списати непридатні капронові труби та інші непридатні частини крапельного зрошення,чи потрібно робити грошову оцінку основного засобу.
(Сільськогосподарського виробничого кооперативу)за державні кошти. Тодішнє керівництво району вирішило, що крапельне зрошення виготовлене за держані кошти не може бути передане СВК, тому і передане на баланс сільської ради.Так як у сільської ради немає приміщення для зберігання воно зберігається у складі СВК, але господарство відмовилось і від використання і від відповідальності за зберігання. Частина капронових труб залишилась на земельних ділянках ,які розпайовані, Як правильно списати непридатні капронові труби та інші непридатні частини крапельного зрошення,чи потрібно робити грошову оцінку основного засобу.
-
Марія Анатоліївна
- Мандрівник

- Повідомлень: 17
- З нами з: 24 лютого 2017, 09:57
- Регіон: Полтавская область
Матвєєва Вікторія, підкажіть, будь ласка, чи переходить сільська рада на новий план рахунків? Дякуємо!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
ТАААААК!!! ВСІ ПЕРЕХОДЯТЬ!!!!Марія Анатоліївна писав:Матвєєва Вікторія, підкажіть, будь ласка, чи переходить сільська рада на новий план рахунків? Дякуємо!
-
бухгалтер Ната
- Мандрівник

- Повідомлень: 14
- З нами з: 27 січня 2016, 15:31
- Регіон: Херсонская область
EVGENIY, Підкажіть будь-ласка, як списувать медикаменти 2016 року: Дт-5512 Кт-1512 і все?; а медикаменти придбані і використані в 2017 році: 8113-1512, а потім в кінці кварталу вся сума з 8113 на 5511. Я правильно зрозуміла?
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Медикаменти, придбані у 2016 р., списуємо на зменшення накопиченого фінансового результату, тільки у випадку їх відчуження шляхом реалізації. У всіх інших випадках списання проводиться у загальному порядку, тобто вартість медикаментів відноситься на витрати звітного періоду (8013 - якщо медикаменти використані у процесі основної діяльності установи, 8113 - якщо медикаменти використані для надання платних послуг).бухгалтер Ната писав:EVGENIY, Підкажіть будь-ласка, як списувать медикаменти 2016 року: Дт-5512 Кт-1512 і все?; а медикаменти придбані і використані в 2017 році: 8113-1512, а потім в кінці кварталу вся сума з 8113 на 5511. Я правильно зрозуміла?
-
бухгалтер Ната
- Мандрівник

- Повідомлень: 14
- З нами з: 27 січня 2016, 15:31
- Регіон: Херсонская область
Крот Юлія, Ми працюємо в вет.лабораторії і використовуємо медикаменти, вет.препарати в процесі основної діяльності, використовуємо при наданні платних послуг населенню. Я так розумію, що придбані за рахунок загального фонду списуємо на 8013, а придбані за рахунок спец.фонду списуємо на 8113, незалежно придбані вони в 2016 чи в 2017 році? А потім в кінці кварталу вся сума з 8013(8113) на 5511? Вірно?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Чому в кінці кварталу??? В кінці РОКУ!!бухгалтер Ната писав:А потім в кінці кварталу вся сума з 8013(8113) на 5511? Вірно?
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Не зовсім так. З нового року при віднесенні вартості матеріальних цінностей на витрати першочергове значення має не те, за рахунок яких коштів (за рахунок загального фонду чи спецфонду) було їх придбано, а напрямки використання таких матеріалів (куди і з якою метою вони були витрачені). Тобто у процесі основної діяльності можуть використовуватися матеріали придбані, як за рахунок загального фонду, так і за рахунок спецфонду. Але всі вони будуть списуватися на витрати на виконання бюджетних програм (субрахунок 8013 "Матеріальні витрати"). Тому необхідно вести аналітичний облік таких витрат у розрізі загального фонду і спецфонду. Що стосується запасів, які використовуються у процесі надання послуг, то вони мають придбаватися за кошти спецфонду, тому тут особливих складнощів бути не повинно і вести аналітичний облік немає потреби.бухгалтер Ната писав:Крот Юлія, Ми працюємо в вет.лабораторії і використовуємо медикаменти, вет.препарати в процесі основної діяльності, використовуємо при наданні платних послуг населенню. Я так розумію, що придбані за рахунок загального фонду списуємо на 8013, а придбані за рахунок спец.фонду списуємо на 8113, незалежно придбані вони в 2016 чи в 2017 році? А потім в кінці кварталу вся сума з 8013(8113) на 5511? Вірно?
А з приводу списання витрат на фінансовий результат виконання кошторису (в кінці кварталу на 5511), то тут все вірно.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Використання рахунку 81 особисто в мене викликає деякі питання, що мали на увазі ті хто вигадував новий план рахунків тільки їм відомо, але якщо почитати про рахунок то побачимо
які відносяться на рахунок 16 "Виробництво", тому я думаю що цей рахунок будуть використовувати лише ті хто використовує рахунок 16! Ну це я так думаю! А що думали коли писали план рахунків, нажаль не відомо!Рахунок 81 "Витрати на виготовлення продукції (надання послуг, виконання робіт)"
Рахунок 81 "Витрати на виготовлення продукції (надання послуг, виконання робіт)" призначено для обліку й узагальнення інформації про витрати, пов'язані з організацією та наданням послуг, виготовленням продукції, виконанням робіт.
За дебетом рахунку відображаються суми визнаних витрат, пов'язаних із організацією та наданням послуг, виготовленням продукції, виконанням робіт, за кредитом - списання на суму витрат, пов'язаних з організацією та наданням послуг, виконанням робіт, виготовленням продукції, які відносяться на рахунок 16 "Виробництво", а також суми коштів, які надійшли на відновлення витрат та списання у порядку закриття на фінансовий результат виконання кошторису (бюджету).
-
Люда88
- Мандрівник

- Повідомлень: 27
- З нами з: 10 січня 2012, 13:59
- Регіон: Хмельницкая Область
- Звідки: Хмельницкий
А чому в кінці кварталу витрати списуються?не в кінці року, як було раніше?Крот Юлія писав:Не зовсім так. З нового року при віднесенні вартості матеріальних цінностей на витрати першочергове значення має не те, за рахунок яких коштів (за рахунок загального фонду чи спецфонду) було їх придбано, а напрямки використання таких матеріалів (куди і з якою метою вони були витрачені). Тобто у процесі основної діяльності можуть використовуватися матеріали придбані, як за рахунок загального фонду, так і за рахунок спецфонду. Але всі вони будуть списуватися на витрати на виконання бюджетних програм (субрахунок 8013 "Матеріальні витрати"). Тому необхідно вести аналітичний облік таких витрат у розрізі загального фонду і спецфонду. Що стосується запасів, які використовуються у процесі надання послуг, то вони мають придбаватися за кошти спецфонду, тому тут особливих складнощів бути не повинно і вести аналітичний облік немає потреби.бухгалтер Ната писав:Крот Юлія, Ми працюємо в вет.лабораторії і використовуємо медикаменти, вет.препарати в процесі основної діяльності, використовуємо при наданні платних послуг населенню. Я так розумію, що придбані за рахунок загального фонду списуємо на 8013, а придбані за рахунок спец.фонду списуємо на 8113, незалежно придбані вони в 2016 чи в 2017 році? А потім в кінці кварталу вся сума з 8013(8113) на 5511? Вірно?
А з приводу списання витрат на фінансовий результат виконання кошторису (в кінці кварталу на 5511), то тут все вірно.
-
Молчанова Анна
- Новачок

- Повідомлень: 2
- З нами з: 26 січня 2017, 10:18
- Звідки: Ukraine, Chernigov
EVGENIY, прошу помощи в таком вопросе.Делаем поточный ремонт котельни. Сделали проэкт (2240).Покупаем материалы самостоятельно.Монтировать и демонтировать будет подрядчик.Но вот сталкнулись с вопросом, бак для котельни стоит 15000,котел 17000 и еще емкости за шт.8000.За каким КЕКВ мы должны проплатить за эти материалы?Если на приход котел -это основное средство. А бак и емкость вообще тара?
-
рейвен
- Новачок

- Повідомлень: 6
- З нами з: 13 січня 2015, 14:47
- Регіон: Николаевская Область
- Звідки: Николаев
допоможіть!!!! як оприбуткувати придбану мясорубку в сумі 4695,00 за рахунок спец.фонду.
142 - 675-4695,00
811 - 402 - 4695,00
113 - 142 - 4695,00
402 - 401 - 4695,00
841 - 132 - 2347,5
401 - 841 - 2337,5
розпишить будласка як я написала бо вже голова кипить
142 - 675-4695,00
811 - 402 - 4695,00
113 - 142 - 4695,00
402 - 401 - 4695,00
841 - 132 - 2347,5
401 - 841 - 2337,5
розпишить будласка як я написала бо вже голова кипить
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Відтепер витрати потрібно списувати на фінансовий результат в кінці кожного кварталу. Адже фінансова звітність подається щоквартально. При цьому і форма Балансу, і Звіту про фінансові результати, містять інформацію про фінрезультат.Люда88 писав:А чому в кінці кварталу витрати списуються?не в кінці року, як було раніше?
Підкажіть будь ласка, як оприбуткувати печатку - поетапно нові проводки, та списати стару? ДЯКУЮ!
Добрий день. Підскажіть ,будь ласка, якими проводками правильно списати в 2017 році, отриманий внутрівідомчо одяг в грудні 2016 року?
-
Lyubo4ka
- Мандрівник

- Повідомлень: 46
- З нами з: 12 серпня 2013, 15:27
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 3 рази
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, установа придбала обладнання для підключення інтернету. Модем, пехідіник до модему, маршрутизатор, антену, кабель, кронштейн, все разом на суму 3614 грн. Як це все облікувати? Ввести в експлуатацію як один нематеріальний актив? Дякую!