Оприбуткування основних засобів
-
Корінна Олена
- Мандрівник

- Повідомлень: 14
- З нами з: 01 жовтня 2015, 13:45
- Регіон: Николаевская область
В нас давно не було таких придбань не можу розібратися, що робити з тим ПДВ. Вартість монітора 1800,00 грн і ПДВ складає 360,00. На баланс зараховуємо з якою вартістю1800,00 чи 2160,00 грн.?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Якщо ви не платник ПДВ то на баланс 2160Корінна Олена писав:В нас давно не було таких придбань не можу розібратися, що робити з тим ПДВ. Вартість монітора 1800,00 грн і ПДВ складає 360,00. На баланс зараховуємо з якою вартістю1800,00 чи 2160,00 грн.?
Первісна вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат:
суми, що сплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків);
реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;
суми ввізного мита;
суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору);
витрати зі страхування ризиків доставки основних засобів;
витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;
інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.
-
Корінна Олена
- Мандрівник

- Повідомлень: 14
- З нами з: 01 жовтня 2015, 13:45
- Регіон: Николаевская область
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
ЧНП писав:В мене таке запитання. Бюджетній установі благодійний фонд оплатив кондиціонер, та вартість його установки. Адже при купівлі самою установою всі витрати збираємо на рахунку 141, а вже потім переносимо їх на вартість ОЗ. А при отриманнів якості спонсорської допомоги Д-т 104 К-т 364. Чи потрібно витрати на установку включити у вартість ОЗ.Чи провести Д-т 812 К-т 364 за КЕКВ 2240.??? Буду вдячна за відповідь.
Читаєм пункт 35. Первісною вартістю основних засобів, отриманих безоплатно від фізичних та юридичних осіб (крім суб'єктів державного сектору), є їх справедлива вартість на дату отримання з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу.
Первісною вартістю основних засобів, отриманих безоплатно від фізичних та юридичних осіб (крім суб'єктів державного сектору), може бути вартість, щодо якої є достовірна інформація, зокрема згідно з відповідними первинними документами, з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу.
і далі3. Первісна вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат:
..............
витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;
Ви в обліку відображаєте так як зазначе комісія у своєму акті і думаю що саме в цьому акті вони повинні додати до вартості кондиціонера вартість його установки!Комісія складає відповідний документ, в якому зазначаються найменування і вартість отриманих основних засобів на підставі якого операції з безоплатного отримання відображаються в бухгалтерському обліку.
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Докладно про облік кондиціонерів (у тому числі й отриманих як благодійна допомога) Ви можете дізнатися із консультації "Літо... Спека... Кондиціонери знову в моді" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2016, № 28).ЧНП писав:В мене таке запитання. Бюджетній установі благодійний фонд оплатив кондиціонер, та вартість його установки. Адже при купівлі самою установою всі витрати збираємо на рахунку 141, а вже потім переносимо їх на вартість ОЗ. А при отриманнів якості спонсорської допомоги Д-т 104 К-т 364. Чи потрібно витрати на установку включити у вартість ОЗ.Чи провести Д-т 812 К-т 364 за КЕКВ 2240.??? Буду вдячна за відповідь.
Майте на увазі: відповідно до п. 7 розд. ІІ НП(С)БО 121 "Основні засоби" первісною вартістю основних засобів, отриманих безоплатно від фізичних та юридичних осіб (крім суб'єктів державного сектору), є їх справедлива вартість на дату отримання з урахуванням витрат, передбачених п. 5 цього розділу. У свою чергу, згідно з п. 5 розд. ІІ НП(С)БО 121 "Основні засоби" до первісної вартості об'єкта основних засобів у разі придбання за плату включаються такі витрати:
- суми, що сплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків); реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;
- суми ввізного мита;
- суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору);
- витрати зі страхування ризиків доставки основних засобів;
- витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;
- інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Якщо Ви маєте на увазі, багаторічні насадження, котрі обліковуються у складі основних засобів (на субрахунку 108), то ні, не можна. Бо згідно з п. 3 розд. ІІ Методрекомендацій з обліку ОЗ кожному об'єкту основного засобу (крім білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів, малоцінних необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого використання) присвоюється інвентарний номер.Валентина Цяпкало писав:чи можна оприбутковувати дерева під одним інвентарним номером?
Якщо ж мова йде про дерева, які обліковуються у складі малоцінних необоротних матеріальних активів (на субрахунку 113), тоді можна кільком однаковим деревам (однієї породи, віку і однакової вартості) присвоїти один номенклатурний номер.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
iriska-k писав:Добрий день!Підскажіть будь-ласка бухгалеру початківцю,якому дали 141 та 142 рахунки!!!Де можна прочитати нормативно-правову базу,як взагалі опубліковувати,проводки...всю інформацію про ці рахунки
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа

- Повідомлень: 1265
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 145 разів
- Контактна інформація:
Подробно об этих субсчетах мы рассказывали в газете "Бюджетная бухгалтерия", 2015, № 16, с. 13-19iriska-k писав:Добрий день!Підскажіть будь-ласка бухгалеру початківцю,якому дали 141 та 142 рахунки!!!Де можна прочитати нормативно-правову базу,як взагалі опубліковувати,проводки...всю інформацію про ці рахунки
-
buhg
- Місцевий

- Повідомлень: 740
- З нами з: 21 січня 2014, 14:27
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 89 разів
- Подякували: 9 разів
подскажите,пожалуйста, мы купили котлы по 3110 , а монтаж делали люди по договору цпх , их зарплата и эсв прошли по загальному фонду ,материалы для монтажа подарил спонсор,запуталась в проводках
141 631 -141000
813 402-141000
141 661 10000
141 651 2200
802 402 12200
234 364 -6800
364 324-6800
324 712-6800
141 234 -6800
812 402 -6800
104 141-160000
402 401 160000
Проверьте и подскажите
141 631 -141000
813 402-141000
141 661 10000
141 651 2200
802 402 12200
234 364 -6800
364 324-6800
324 712-6800
141 234 -6800
812 402 -6800
104 141-160000
402 401 160000
Проверьте и подскажите
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
По-моему, все верноbuhg писав:подскажите,пожалуйста, мы купили котлы по 3110 , а монтаж делали люди по договору цпх , их зарплата и эсв прошли по загальному фонду ,материалы для монтажа подарил спонсор,запуталась в проводках
141 631 -141000
813 402-141000
141 661 10000
141 651 2200
802 402 12200
234 364 -6800
364 324-6800
324 712-6800
141 234 -6800
812 402 -6800
104 141-160000
402 401 160000
Проверьте и подскажите
-
Анатоль
- Новачок

- Повідомлень: 8
- З нами з: 21 лютого 2013, 12:55
- Регіон: Житомирская Область
- Звідки: Володарск-Волынский
Крот Юлія, пожалуйста!!!!!!, вкратце такая ситуация: 05.10.2016 по накладной приобрели тепловой счетчик 8400,00 грн. (в т.ч. 1400,00 НДС), 10.10.16 подрядная организация произвела замену теплового счетчика на сумму 7800,00 (в т.ч. 1300,00 НДС).Правильно будет???: при вводе в експлуатацию первісна вартість теплового счетчика составляет 8400,00+ 7800,00= 16200,00 грн. И еще у нас счетчик на две организации - есть договор на возмещение затрат. как тут быть с первісною вартістю теплового счетчика, если возмещение может пройти даже в ноябре???
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Так, з приводу Вашого першого запитання щодо формування первісної вартості лічильника, то дійсно до його первісної вартості слід обов’язково включити і витрати на оплату послуг з установки.Анатоль писав:Крот Юлія, пожалуйста!!!!!!, вкратце такая ситуация: 05.10.2016 по накладной приобрели тепловой счетчик 8400,00 грн. (в т.ч. 1400,00 НДС), 10.10.16 подрядная организация произвела замену теплового счетчика на сумму 7800,00 (в т.ч. 1300,00 НДС).Правильно будет???: при вводе в експлуатацию первісна вартість теплового счетчика составляет 8400,00+ 7800,00= 16200,00 грн. И еще у нас счетчик на две организации - есть договор на возмещение затрат. как тут быть с первісною вартістю теплового счетчика, если возмещение может пройти даже в ноябре???
А от що стосується отримання відшкодування від іншої організації (особливо, якщо це також бюджетна установа), то такий договір є не зовсім правомірним. Адже на лічильник буде оприбутковано на баланс лише однієї із установ, а відтак він буде знаходитися у власності також тільки однієї установи. Інша ж установа, котра відшкодує частину витрат на придбання та установку такого лічильника, по факту нічого не отримає і жодних підстав для проведення витрат на відшкодування не має.
-
31.lecz.62
- Квартирант

- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
Добрий день, Юля!!! Сьогодні дивились і слухали ваш вебінар - сподобалось! Стисло, ясно. Спасибі вам за допомогу у вирішенні питань. Я задавала питання щодо ведення картки обліку незавершених капітальних інвестицій за активом, який при введенні в експлуатацію буде віднесений до НА, тобто тепер треба вести картку по рах. 141 та 142 до введення ОЗ або МНМА в експлуатацію? Я була на семінарі і там якраз підняли це питання і було наголошено, що треба вести. Ми виписуємо журнал "Баланс бюджет" і в одному із номерів якраз і була наведена форма такої картки. Хотілося б почути вашу думку і уточнення. Із коментарів тут на форумі ніде не читала про це. Буду вдячна за відповідь.
- Крот Юлія
- Місцевий

- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня! Дуже приємно чути від Вас схвальні відгуки про нашу роботу.31.lecz.62 писав:Добрий день, Юля!!! Сьогодні дивились і слухали ваш вебінар - сподобалось! Стисло, ясно. Спасибі вам за допомогу у вирішенні питань. Я задавала питання щодо ведення картки обліку незавершених капітальних інвестицій за активом, який при введенні в експлуатацію буде віднесений до НА, тобто тепер треба вести картку по рах. 141 та 142 до введення ОЗ або МНМА в експлуатацію? Я була на семінарі і там якраз підняли це питання і було наголошено, що треба вести. Ми виписуємо журнал "Баланс бюджет" і в одному із номерів якраз і була наведена форма такої картки. Хотілося б почути вашу думку і уточнення. Із коментарів тут на форумі ніде не читала про це. Буду вдячна за відповідь.
Ваше запитання я бачила, але відповісти на нього безпосередньо під час вебінару не було змоги.
Тож по суті: дійсно, для накопичення всіх витрат, здійснених до моменту введення необоротного активу в експлуатацію в разі придбання за плату, його виготовлення власними силами, безоплатного отримання від юридичних і фізичних осіб, доцільно вести Картку обліку об’єкта необоротних активів у складі незакінчених капітальних інвестицій.
Форма такої Картки не є типовою, примірну її форму було наведено у нашій газеті (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2015, № 16). У разі прийняття рішення про застосування такої форми, в наказі про облікову політику слід передбачити таку можливість. А саму форму потрібно навести в додатку до цього наказу.
Фактично, така Карта є регістром аналітичного обліку і покликана насамперед узагальнити інформації про витрати, понесені для доведення певного об’єкта необоротних активів до стану, придатного для використання у запланованих цілях. Ведення такого документу, звісно, не обов’язкове, але бажане. Ви ж можете застосовувати будь-який інший документ (наприклад, розроблений самостійно) для аналітичного обліку формування вартості майбутнього необоротного активу (у розрізі окремих об’єктів) до моменту введення його в експлуатацію.
-
Анна весна
- Мешканець

- Повідомлень: 140
- З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 8 разів
Доброе утро! Юля, очень прошу вас помочь в решении этого вопроса. Сельский совет оприходовал в прошлом году колодцы уличные в удовлетворительном состоянии по цене 1500грн каждый (без указания с навесом или нет).В этом году некоторые колодцы люди сами ремонтируют их,но с/с покупает материалы,а также делают навес на некоторых колодцах,где изначально был навес,но от которого почти ничего не осталось.Для него покупают металлопрофиль,коньки,балки,краску,гвозди.Для ремонта колодца покупают цемент,песок,щебень и др.,чтобы сделать площадку и для самого колодца. Увеличивать ли мне стоимость колодца на сумму приобретенных материалов? Нужно ли отдельно оприходовать навес на сумму материалов? или же в карточке отметить ,что над этим колодцем установлен навес и на сумму материалов увеличить ст-ть колодца? Или вообще нужно ли увеличивать ст-ть колодца?
Помогите разобраться! В 2014 году выделили деньги на строительство котельной, сделали смету, в октябре подписали договор на 700 тыс., но до конца года по акту выполнили работы на 150 тыс. (только коробку выстроили), в конце года деньги ушли в бюджет и больше в 2015 и 2016 г. не выделялись. Теперь на территории стоит коробка, которая не числится на балансе!!!!! Хочу привести в соответствие решила поставить на 141 счет по цене акта (150 тыс.). Но с проводками в тупике!! Или может есть другие выходы или вообще может не надо ставить на баланс??????? ПОМОГИТЕ!!!!
-
Анна весна
- Мешканець

- Повідомлень: 140
- З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 8 разів
добрый день! очень,очень прошу ответить мне на такой вопрос.Если мы (сельский совет) изготовили, например,.урну для мусора своими силами и на ее изготовление использовали лист металлический,трубу проф.,краску,уайт-спирит,диск металл. для резки металла,электроды,то,что из этого должно входить в стоимость?на сумму каких материалов оприходовать урну?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Всё что потратили всё будет входить в стоимость! Саме це називається "собівартість виробництва"Анна весна писав:добрый день! очень,очень прошу ответить мне на такой вопрос.Если мы (сельский совет) изготовили, например,.урну для мусора своими силами и на ее изготовление использовали лист металлический,трубу проф.,краску,уайт-спирит,диск металл. для резки металла,электроды,то,что из этого должно входить в стоимость?на сумму каких материалов оприходовать урну?
3. Об'єкт основних засобів оцінюється за первісною вартістю, якою є:
вартість придбання у разі придбання за плату;
собівартість виробництва у разі самостійного виготовлення (створення);
4. Собівартість виробництва (створення) об'єкта основних засобів складається з витрат, понесених суб'єктом державного сектору на його виготовлення (створення), з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики

- Повідомлень: 10828
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 153 рази
- Подякували: 1411 разів
- Контактна інформація:
Об'єкт основних засобів оцінюється за первісною вартістю, якою є:yrina писав:Добрий день! Допоможіть. Бюджетна установа придбала квартиру яку в подальшому подарують. Як її відобразити в обліку, за якою вартістю (покупки чи оцінки)?
вартість придбання у разі придбання за плату;
-
Анна весна
- Мешканець

- Повідомлень: 140
- З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 8 разів
Спасибо за оперативность!EVGENIY писав:Всё что потратили всё будет входить в стоимость! Саме це називається "собівартість виробництва"Анна весна писав:добрый день! очень,очень прошу ответить мне на такой вопрос.Если мы (сельский совет) изготовили, например,.урну для мусора своими силами и на ее изготовление использовали лист металлический,трубу проф.,краску,уайт-спирит,диск металл. для резки металла,электроды,то,что из этого должно входить в стоимость?на сумму каких материалов оприходовать урну?3. Об'єкт основних засобів оцінюється за первісною вартістю, якою є:
вартість придбання у разі придбання за плату;
собівартість виробництва у разі самостійного виготовлення (створення);4. Собівартість виробництва (створення) об'єкта основних засобів складається з витрат, понесених суб'єктом державного сектору на його виготовлення (створення), з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу.
-
svetlana@@@
- Мандрівник

- Повідомлень: 43
- З нами з: 30 січня 2014, 22:49
- Регіон: Винницкая Область
- Звідки: Винница
Доброго дня!! Шановні колеги, допоможіть розібратися в наступній ситуації: ми районна рада розміщуємося в адмін. будинку який раніше належав районним виконавчим комітетам і залишився на балансі районної адміністрації ( яка також знаходиться в цьому ж приміщенні), в 2016 році районна рада через суд визнає право власності на дану будівлю за собою. ЯКІ ПОДАЛЬШІ ДІЇ ??? ЯК ВЗЯТИ НА БАЛАНС ДАНЕ ПРИМІЩЕННЯ??
-
hamster
- Мешканець

- Повідомлень: 109
- З нами з: 17 січня 2015, 10:33
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 3 рази
Здравствуйте!
Возник вопрос, на каком этапе присваивать инвентарный номер. Мы закупаем много мебели и техники для детских домов семейного типа. Будем передавать в следующем году по договору позычки. Получается, акт введения в эксплуатацию и перенос на 104, 106 и 113 счета будет с момента передачи по этому договору. А пока основные средства висят на 141 и 142.
Согласно форм приказа №818 от 13.09.2016 планирую в момент передачи оформлять акт введения в эксплуатацию и акт передачи ОС.
Все правильно?
Возник вопрос, на каком этапе присваивать инвентарный номер. Мы закупаем много мебели и техники для детских домов семейного типа. Будем передавать в следующем году по договору позычки. Получается, акт введения в эксплуатацию и перенос на 104, 106 и 113 счета будет с момента передачи по этому договору. А пока основные средства висят на 141 и 142.
Согласно форм приказа №818 от 13.09.2016 планирую в момент передачи оформлять акт введения в эксплуатацию и акт передачи ОС.
Все правильно?
-
31.lecz.62
- Квартирант

- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
Якщо ви придбаваєте меблі і таке інше для передачі, то введений новий субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" і слід застосовувати розпорядникам бюджетних коштів саме для відображення тих товарів, які потенційно за критеріями можуть відноситися до ОЗ (якщо ваша установа сюди відноситься!). КЕКВ 2200. Всі матеріальні цінності обліковуються на р.261, а потім передаються і вони не визнаються активами. Я сама зіткнулася з такою проблемою, може ця інформація буде корисною і для вас.
-
31.lecz.62
- Квартирант

- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
Правда, якщо по договору позички будете передавати, то може в даному випадку рах.261 вам і не підходить. Хотілося б почитати думку фахівців.
-
31.lecz.62
- Квартирант

- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
Підкажіть, будь-ласка, як правильно сформувати вартість придбаного ОЗ = телевізор вартістю 13500,00 без ПДВ - КЕКВ 3110 та монтажний комплект до нього вартістю 749,00 - КЕКВ 2210 = у одного ФОП придбання. Чи можу я монтажний комплект включити до вартості телевізора чи потрібно по акту установки списати на витрати? Сумніви, що різні КЕКВ.