UA | RU

Статті: Бухгалтерський облік

Механізм списання визначений Порядком списання об'єктів державної власності (постанова КМУ від 08.11.2007 №1314), а що стосується механізму списання об'єктів права комунальної власності, то чинне законодавство не визначило уніфікованого порядку.
Бюджетна установа на підставі рішення організації вищого рівня безоплатно отримала від іншої бюджетної організації основний засіб (пилосос), який обліковувався на субрахунку 1014. Ці установи підпорядковані одному розпоряднику бюджетних коштів.
Нюанси обліку поштових марок, маркованих конвертів і просто конвертів. Дії бухгалтера, зразки заповнення всіх необхідних бухгалтерських документів, які використовуються при обліку поштових марок.
Починаючи з 1 січня 2015 року всі бюджетні установи ведуть бухгалтерський облік і складають звітність на підставі принципів і методів обліку, закріплених в обліковій політиці. Але, на жаль, є такі установи, які й досі не визначилися з цим питанням,
Знаємо, що багато хто з вас вже оформив передплату на газету «Бюджетна бухгалтерія» на 2018 рік та гарантовано буде отримувати в наступному році свою перевірену роками надійну помічницю. На перший погляд, при здійсненні такої операції у бухгалтера не повинно виникнути жодних запитань. Але, судячи з ваших звернень до редакції, деякі запитання все ж виникають. Тому ми вирішили розставити всі крапки над «і» щодо оформлення та обліку передплати. Впевнені, що в цьому матеріалі кожен бухгалтер знайде для себе корисну інформацію.
Кадри — це основні сила і потужність кожного підприємства. Адже саме старанна робота цих «бджілок» наповнює «казну» роботодавця благодатним «медком». Водночас наявність найманих працівників породжує численні паперові клопоти. Адже прийняття на роботу і звільнення кожного співробітника необхідно супроводити певним документальним оформленням. Ну і сама трудова діяльність працівників, звичайно, не обходиться без документування. А ще ж слід скласти документи, що регулюють трудовий процес: колективний договір, правила внутрішнього трудового розпорядку, штатний розпис, посадові та робочі інструкції, і за необхідності періодично оновлювати їх.
Зі складанням основних «трудових» документів ми і розбиратимемося в цьому спецвипуску. Крім того, тут ми поговоримо про те, в яких випадках і яку кадрову документацію може вимагати у вас інспектор праці при проведенні контрольних заходів. Також ви дізнаєтеся про відповідальність, передбачену за відсутність тих чи інших документів. Спецвипуск для вас підготували редактор Наталія Вороная, експерт з питань оплати праці Наталя Білова, податковий експерт Наталія Чернишова та юрист Наталя Амброзяк.
Центр з фізичної культури та спорту інвалідів отримав від благодійників гуманітарну допомогу (кондиціонер та бойлер). При цьому благодійником було надані документи, що підтверджують вартість подарунків, а саме: кондиціонера — 8490 грн. (у тому числі ПДВ — 1415 грн.), водонагрівача — 4290 грн. (у тому числі ПДВ — 715 грн.). Крім того, установа понесла додаткові витрати на налагодження та монтаж такого обладнання за рахунок коштів спецфонду. Підкажіть, як за таких обставин відобразити в обліку отримання гуманітарної допомоги? Чи необхідно додаткові витрати, понесені установою, включати до вартості отриманих подарунків? Якщо так, то як це правильно показати в обліку?
Бюджетна установа проводить переобладнання приміщення, яке орендує. З метою економії бюджетних коштів на оплату витрат з теплопостачання у приміщенні заплановано здійснити капітальний ремонт системи опалення. Для цього газову котельню буде замінено на електричну теплогенераторну. Видатки на цю мету заплановано за КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів». Як правильно класифікувати такі роботи (виготовлення технічних умов, проектно-кошторисної документації тощо)? Які з них віднести на видатки, а які вважати капітальними інвестиціями? Чи потрібно у цьому випадку застосовувати субрахунок 5411 або можна обійтися лише субрахунком 7011? Як правильно відобразити такі операції в бухгалтерському обліку?
У грудні минулого року наша бюджетна установа придбала матраци для ліжок за ціною 600 грн. за одиницю. Помилково їх було оприбутковано до складу запасів (на субрахунок 234). Як правильно відобразити виправлення цієї помилки на рахунках бухобліку?
Бланки яких саме документів підлягають суворому обліку та звітності? Як слід обліковувати бланки суворої звітності та як вести облік тих бланків, які не є «суворими»? На ці та інші запитання відповімо у статті.