Нашi сайти:

Статті: Діяльність органів місцевого самоврядування

Шановні юристи, ми продовжуємо наводити примірні положення щодо здійснення роботи в радах. У цій статті ми пропонуємо вам узагальнене Положення про порядок перепланування, переобладнання, реконструкції житлових та нежитлових приміщень, зміни їх функціонального призначення на території відповідної ради1, яке ви зможете використовувати у своїй діяльності. Проаналізувавши відповідні положення різних міських, селищних та сільських рад, з упевненістю можемо говорити, що вони підлягають додатковому доопрацюванню з огляду на зміни, які відбулись у законодавстві.
Будь-якого працівника в разі наявності відповідних підстав можна притягнути до дисциплінарної відповідальності. Заходи дисциплінарного стягнення до працівників ЦНАПу застосовуються за загальними правилами, передбаченими КЗпП України, з урахуванням особливостей проходження служби в ОМС. Пропоную ознайомитися з правилами притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників ЦНАПу, утвореного ОМС, оскільки для тих, що утворені відповідними державними адміністраціями, застосовуються вимоги проходження державної служби, а не служби в ОМС.
Шановні юристи, в цій статті ми обговоримо Положення про порядок ведення договірної роботи1 в ОМС, оскільки проаналізувавши різні положення міських, селищних та сільських рад, можемо з упевненістю сказати, що всі вони підлягають додатковому доопрацюванню. Тому в цьому матеріалі ми запропонуємо вам узагальнене примірне Положення, яке б ви змогли використовувати у своїй діяльності.
До редакції надходить багато запитань з приводу застосування норм ЗУ від 07.12.2017 № 2234-VIII «.. щодо посилення захисту права дитини на належне утримання шляхом вдосконалення порядку примусового стягнення заборгованості зі сплати аліментів».
Матеріальна відповідальність працівника – це обов’язок відшкодувати в установлених законодавством розмірах та порядку шкоду, спричинену роботодавцю при виконанні трудових обов’язків винною та протиправною дією (бездіяльністю) працівника.
16.04.17 р. набрав чинності Закон України від 14.03.17 р. № 1923-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей добровільного об’єднання територіальних громад, розташованих на територіях суміжних районів»1. Прийняття цього законодавчого акта чекали ті територіальні громади, які виявили бажання об’єднатися, але розташовані в межах різних районів. Відтепер така можливість їм надана завдяки прийнятому Закону. У цій статті ми поговоримо про основні положення вказаного нормативно-правового акта.
Останніми роками наша держава перебуває у стані циклічного процесу виборів: вибори Президента України, народних депутатів України, місцеві вибори. Особливої актуальності вибори набувають сьогодні в період реформи децентралізації влади та об’єднання територіальних громад, невід’ємною частиною якої є проведення перших виборів як різновиду місцевих виборів. І всі ми так чи інакше задіяні у цьому процесі: у якості виборців, кандидатів на виборні посади, органів, які надають сприяння в організації та проведенні виборів тощо. Отже, як учасники виборчого процесу ми маємо бути обізнані з правовими нормами, які його регламентують сьогодні, або ж які пропонуються в майбутньому...
Процес добровільного об’єднання територіальних громад триває попри всі перепони, які неминуче супроводжують його.
З метою встановлення єдиних вимог до формування і реалізації прогнозних та програмних документів соціально-економічного розвитку об’єднаної територіальної громади1 наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.03.16 р. № 75 затверджені Методичні рекомендації щодо формування і реалізації прогнозних та програмних документів соціально-економічного розвитку об’єднаної територіальної громади2. Зокрема, Методичні рекомендації визначають засади складання документів соціально-економічного розвитку ОТГ.